CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Νέα
Home›Θέατρο›Νέα›Κομμώτριες / ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ του Μιχαήλ Μαρμαρινού στο Θέατρο Θησείον

Κομμώτριες / ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ του Μιχαήλ Μαρμαρινού στο Θέατρο Θησείον

By Cue Team
19 Δεκεμβρίου 2019
970
0
Share:

Είμαστε κακά παιδιά.

Ανοίξαμε ένα δωμάτιο και χωθήκαμε μέσα. Αθέατοι για καιρό…

Μέσα εκεί, βρήκαμε πολύ κόσμο. Ήσασταν κι εσείς. Αυτοπροσώπως.

Και φυσικά διάφοροι. Εκπρόσωποι, το ΚΚΕ, κάποιοι άλλοι τώρα νεκροί, έργα.  Έργα

και μια νοσταλγία.

Σχεδόν κανείς δεν μας πήρε είδηση.

Τέλος πάντων…

Αφού κάναμε ό,τι κάναμε βγήκαμε απ’ το δωμάτιο…

Ήρθε η ώρα να σας καλέσουμε εκεί ακριβώς που σας βρήκαμε την άλλη μέρα.

Σε αυτό το δωμάτιο.

 

Κομμώτριες  / ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

                                         Τζιανγκ – Σιν – Μπι – Σιν

                             ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΔΙΚΗ ΣΟΥ

 

 

Μονάδα μέτρησης της Ιστορίας είναι η καθημερινότητα…

Αυτό το «κάθε μέρα» της ατομικής και της συλλογικής εμπειρίας, των προσωπικών και αντικειμενικών μικρό-ιστοριών  διαγράφει και περιγράφει τον ορίζοντα μιας Ιστορίας που συνεχίζει να μας περιέχει.

 

Όχι, δεν θα μιλήσουμε εμείς για εμάς, εμείς για τη ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

Εμείς δανείζουμε το σώμα και τον εαυτό, το αίμα, τη φωνή μας και το στόμα για να μιλήσουν Άλλοι.

Αυτοί οι άλλοι δεν είναι εδώ, λείπουν…

Ίσως, κατά αγαθή τύχη, κάποιος ή κάποια να βρεθεί ανάμεσά μας, μακάρι.

Εμείς είμαστε η Φωνή, η φωνή τους. Όσο πιο σε σεβαστικά γίνεται  – όταν παρεμβαίνουν κάποιες άλλες χορδές, μια άλλη χροιά…

Αυτό κάνει το θέατρο

Είναι μια εκπροσώπηση, εκπροσωπούμε Απόντες.

Τους δανείζουμε εμάς για να μπορέσουν να ακουστούν. Κι εμείς, ευτυχισμένοι της ζωής, της εμπειρίας ενός Άλλου, Άλλων.

 

Ή,

Εισαγωγή σε ένα θέαμα:

Το Σώμα – ως αρχείο Δημόσιων Συναισθημάτων

Μια ΞΕΝΑΓΗΣΗ

                                                          

«Κομμώτριες  / ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, Τζιανγκ-Σιν-Μπι-Σιν, Φαντάσου την καρδιά μου δική σου»

Ένα έργο για την επικαιρότητα του παρελθόντος

Τιμές κράτους σε μικρές περφόρμανς σύγχρονης πολιτικής ιστορίας

 

Επίμετρο

to teem :  αφθονώ

mirth     :  κέφι

 

Σκηνοθεσία: Μιχαήλ Μαρμαρινός

Δραματουργία: Μιχαήλ Μαρμαρινός – Theseum Ensemble

Μουσική: Larry Gus

Σκηνογραφία-Σχεδιασμός κοστουμιών: Έφη Μπίρμπα

Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος

Βοηθοί Σκηνοθέτη: Ελισάβετ Ξανθοπούλου, Ξανθή Σπανού

Βοηθός Σκηνογράφου: Αμαλία Κακαλοπούλου

Γραφίστας: Πέτρος Παράσχης

Τρέιλερ παράστασης: Γρηγόρης Πανόπουλος

Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης, Γρηγόρης Πανόπουλος, Kristina Bratuska

Παραγωγή: Το Θέατρο

Προβολή και επικοινωνία: Βάσω Σωτηρίου-We Will

 

ΠΡΟΣΩΠΑ (κατά αλφαβητική σειρά):  Μάιρα Γραβάνη,

Χρήστος Κραγιόπουλος,

Ηλέκτρα Νικολούζου,

Ανδρομάχη Φουντουλίδου,

Χάρης Φραγκούλης,

Adrian Frieling

Theseum Ensemble είναι επίσης οι:

Ρένα Ανδρεαδάκη, Στάθης Γραφανάκης,

Πάνος Λουκαΐδης, Ευφροσύνη Μαστρόκαλλου,

Σπυριδούλα Παπαζησίμου, Αντώνης Τσίλλερ,

Ρένα Φουρτούνη.

 

 

 

 

Πού: θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ – Τουρναβίτου 7, Ψυρρή Τηλ 210 3255444

 

Πρόβα Generale: Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου Εισιτήριο 10 ευρώ

Πρεμιέρα: Παρασκευή 29 Οκτωβρίου

 

Παραστάσεις:

Τετάρτη – Σάββατο 20: 30

Κυριακή 19:30

 

Τιμές εισιτηρίων: 18 ευρώ γενική είσοδος, μειωμένο (Φοιτητές, άνεργοι, ΑΜΕΑ) 15 ευρώ

 

Διαβεβαιώνουμε το κοινό μας ότι στο Θέατρο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ τηρούνται αυστηρά όλα τα νέα υγειονομικά μέτρα που θέσπισε η Ελληνική κυβέρνηση.

Το Θέατρο θα λειτουργήσει ως Αμιγής Χώρος

Οι θεατές εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο :

[α] πιστοποιητικού εμβολιασμού ή

[β] πιστοποιητικού νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν.

Απαιτείται αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας, προκειμένου να διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας .

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής του θεατή.

Οι ανήλικοι από τεσσάρων (4) έως έντεκα (11) ετών, δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) τελευταίου εικοσιτετραώρου, στην οποία προβαίνει είτε οποιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα.

 

 

TagsΘέατρο Θησείον
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    REIGEN, Δέκα διάλογοι για το Σεξ του Άρτουρ Σνίτσλερ σε σκηνοθεσία Αλίκης Δανέζη Knutsen στο Θέατρο Θησείον

    25 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Επιστρέφουν για δεύτερη χρονιά στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ οι μεγάλες επιτυχίες “Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν” και ...

    30 Αυγούστου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Θέατρο Θησείον / Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός 2019-20

    16 Σεπτεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    L’echange / Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ του ΠΩΛ ΚΛΩΝΤΕΛ από τη θεατρική ομάδα «Τhe 3rd person theatre group» στο Θέατρο Θησείον

    20 Σεπτεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Γιάννης Φίλιας / Εκεί που μας πάει η θάλασσα

    6 Νοεμβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Παρουσιάσεις

    Ένα μάθημα χορού σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μπογδάνου στο Θέατρο Θησείον

    7 Δεκεμβρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf