CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Γ.Τ.Π. του Κωνσταντίνου Λεβαντή στο Bob Theatre Festival

Γ.Τ.Π. του Κωνσταντίνου Λεβαντή στο Bob Theatre Festival

By Ήβη Βασιλείου
23 Μαΐου 2017
428
0
Share:

GTP

Γ.Τ.Π. Μια συντομογραφία που αναφέρεται σε ένα βασικό για τον άνδρα θέμα, που έχουμε χρησιμοποιήσει όλοι, που μας έχει απασχολήσει. Μια παράσταση τολμηρή, αληθινή, αστεία, που μετά από μία επιτυχημένη πορεία με γέλια, συγκίνηση, συνειδητοποιήσεις, παρουσιάζεται ξανά στο Bob Theatre Festival, για δύο παραστάσεις: Τρίτη, 23/5 απόγευμα και Παρασκευή, 26/5 βράδυ! Ο συγγραφέας και σκηνοθέτης της παράστασης Κωνσταντίνος Λεβαντής μας μίλησε για την ιδέα, την πραγματοποίηση και την αντιμετώπισή της!

Γιατί να δει ένας θεατής την παράστασή σας;

Πρωτίστως, επειδή δεν έχει ξαναδεί ανάλογη παράσταση. Είναι πρωτότυπη και ως προς την θεματολογία και ως προς την δομή της. Έπειτα, επειδή είναι μία παράσταση που δοκιμάστηκε μία σεζόν κι έφτιαξε κοινό. Το ότι υπήρξαν πολλοί θεατές που ήρθαν ξανά και ξανά (ρεκόρ θεατή επτά φορές…) λέει κάτι. Είναι παράσταση που αφορά τους πάντες, σε κάθε ηλικία, φύλο, σε κάθε εποχή. Αφορά το σήμερα, το χτες, το αύριο όλων μας. Το πέος είναι διαχρονικής αξίας και η κωμωδία επίσης…

Ποια είναι η σημαντικότερη πληροφορία που δίνει;

Η φράση «Όλα όσα θέλατε να μάθετε για το πέος και ντρεπόσαστε να ρωτήσετε» τα λέει όλα.

Πως περάσατε κατά την προετοιμασία; Με τι γελάσατε πιο πολύ;

Η προετοιμασία είχε πολύ γέλιο, είναι λογικό, αλλά αντιμετωπίσαμε την δουλειά που είχαμε να κάνουμε πολύ σοβαρά. Τα κείμενα, οι ρόλοι, έχουν πολλές δυσκολίες. Έχει πολύ μεγάλη δυσκολία όλο το έργο στο σύνολό του. Είχαμε να πούμε πολλά, χωρίς να προσβάλουμε κοινωνικές ομάδες, χωρίς να προσβάλουμε ήθη, είχαμε να χειριστούμε λόγο «δύσκολο», καθομιλούμενο μεν, «ακατάλληλο» δε κι έπρεπε να το κάνουμε με τρόπο που δε θα φαινόταν επιτηδευμένος (κατά βάση δεν ήταν) και να περάσει στον θεατή χωρίς να του «χτυπάει». Αλλά γελάσαμε πολύ. Εμείς, έναν χρόνο μετά, γελάμε ακόμα.

Τι αντιδράσεις έχουν οι άνθρωποι στην παράσταση και στο κείμενό σας; Πως σας φαίνονται;

Η αλήθεια είναι πως στις παραστάσεις τον χειμώνα είχαμε θερμότατη υποδοχή και αποδοχή. Το κοινό γελούσε και συμμετείχε πολύ και το παράδοξο ήταν το ότι μας περίμεναν στο τέλος να μας πούνε ποιοι χαρακτήρες της παράστασης τους άγγιξαν περισσότερο ή τις δικές τους ανάλογες εμπειρίες… Και πέραν από πολύ θερμά ήταν και πολύ συγκινητικά κάποια σχόλια πολλές φορές. Δύο φορές με έπιασαν μάνες εφήβων να μου πούνε πως επιτέλους καταλαβαίνουν τι παίζει με τους έφηβους γιούς τους. Για μένα προσωπικά, επειδή όλο αυτό προέκυψε από την κούτρα μου, είναι πολύ μεγάλη ικανοποίηση το ότι αγγίζει τους πάντες. Κι αυτό είναι ευτυχία. Και εντάξει, είπα παραπάνω από όσα ήθελα…

Τι σας αρέσει στο Bob Theatre Festival;

Το πραγματικά ελεύθερο βήμα. Είναι σημαντικό να μπορείς να δημιουργείς κάτι χωρίς μπάστακες που θα σε λογοκρίνουν ή θα σε κρίνουν χωρίς να έχουν δει το τελικό αποτέλεσμα. Αυτή η εμπιστοσύνη των παιδιών σε συνδυασμό με την βοήθειά τους είναι ό,τι σημαντικότερο προκειμένου να υπάρξει σύγχρονο, νέο ελληνικό θέατρο. Επίσης σημαντική είναι η προσπάθειά τους να υπάρχει έπαθλο. Τουλάχιστον για τον νικητή είναι σαφώς μεγάλη ανάσα προκειμένου να πραγματώσει την παράστασή του.

Ποια είναι η πιο αστεία ατάκα; Γιατί την ξεχωρίζετε;

Εδώ είναι τα δύσκολα… Το κείμενο –να μην το παινευτώ- είναι γεμάτο… Άντε να διαλέξεις μία… Από αστείες θα πω τις «Γαμούσα και είχα τρελαθεί εντελώς» (Πρωτάρης) και «Τον έχω κάνει σφεντόνα» (Πιτσιρικάς, 14) κυρίως επειδή ο τρόπος που τις λένε οι συνάδελφοι είναι ξεκαρδιστικός. Θα ξεχωρίσω όμως άλλη μία, όχι αστεία, «Μέσα σε τρία λεπτά, πέρασαν πέντε ώρες» (Gay).

Γ.Τ.Π. του Κωνσταντίνου Λεβαντή

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Λεβαντής
Πρωτότυπη Μουσική: Γιώργος Βάβουλας
Χορογραφίες: Στεφανία Φιλιάδη
Promo Trailer-Φωτογραφίες: Ιωσήφ Γαλανάκης
Βοηθoί σκηνοθέτη: Μαρία Παπαδοπούλου, Στεφανία Φιλιάδη
Συμπαραγωγή: Έως art

Ερμηνεύουν οι: Σπύρος Αναστασίνης, Αντώνης Βαρθαλίτης, Κωνσταντίνος Λεβαντής, Ιάκωβος Μηνδρινός, Θαλής Πολίτης, Αντρέας Ψύλλιας.

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων: Τρίτη, 23/ 5 στις 19.15 & Παρασκευή, 26/5 στις 21.15
Αίθουσα: Ε’
Διάρκεια: 90’ (χωρίς διάλειμμα)
Χώρος: Πειραιώς 260 || Προφεστιβαλικές Εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Τιμές Εισιτηρίων: 9 € (Γενική Είσοδος)

TagsBob Theatre Festivalγτπ
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    5 ομάδες του BOB FESTIVAL 2018 απαντούν: Τι είναι χρήσιμο θέατρο;

    25 Μαΐου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Αμαλία Αρσένη / Με τις δυνάμεις του λόγου

    16 Νοεμβρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Mellonia από το HippoTheatreGroup / The Talk

    30 Ιανουαρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Μιχάλης Οικονόμου / Η αξία της ουσιαστικής επαφής

    22 Νοεμβρίου 2016
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Κωνσταντίνος Παράσης / Η σταθερότητα της αγάπης

    22 Ιανουαρίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    The Talk: The Proof Show στο Red Jasper Theatre

    13 Ιανουαρίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf