CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στην Περιφέρεια Αττικής

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Εκθέτοντας τη “Βία του Βίου” / Παρουσίαση εργαστηρίου θεατρικής έκφρασης και προσωπικής ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Τρείς αδερφές #NOT / Από το εργαστήρι της σχολής του Ίασμου στο ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Οικόπεδα με θέα του David Mamet σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη στο Θέατρο ...

      19 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›5 ομάδες του BOB FESTIVAL 2018 απαντούν: Τι είναι χρήσιμο θέατρο;

5 ομάδες του BOB FESTIVAL 2018 απαντούν: Τι είναι χρήσιμο θέατρο;

By Ήβη Βασιλείου
25 Μαΐου 2018
408
0
Share:

Το φεστιβάλ μας διεξάγεται φέτος για 11η, συνεχόμενη χρονιά και καθώς μπαίνει στη δεύτερη δεκαετία της ζωής του, θέτει ένα νέο στόχο:

To Bob Theatre Festival αναζητά το θέατρο που είναι χρήσιμο, το θέατρο που απευθύνεται στον άνθρωπο, το θέατρο που αλλάζει ζωές!

Eλένη Ζαχαροπούλου – Θεατρική ομάδα Κράμα

 

Ένα κοινωνικό εργαλείο που μέσω της ίδιας της τέχνης του θεάτρου έρχεται να θέσει ερωτήματα, να ψάξει, ν’ αναθεωρήσει, ν’ ανακατασκευάσει, να διαμορφώσει και τελικά να θέσει μια κουκίδα. Αφ’ ης στιγμής τεθεί, δεν μένει παρά να ζωγραφίσουμε τη νέα εικόνα, ν’ αποδώσουμε μια άλλη αλήθεια και να καλέσουμε τους θεατές να τη γνωρίσουν κι αν θελήσουν, να γίνουν μέρος της. Το χρήσιμο θέατρο δεν είναι παρά ένα μέσο για κοινωνική αλλαγή, για μια διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων. Μια εμπειρία που πρέπει να μοιραστείς.

Κωνσταντίνος Μάρκελλος-Ελένη Στεργίου- THIS FAMOUS TINY CIRCUS theater group

 

Οι καλλιτέχνες συναντιούνται για να αφηγηθούν μία κοινή ιστορία. Επιστρατεύουν όλα τους τα μέσα -σώμα, φωνή, μνήμη, φαντασία- για να την αφηγηθούν με τον πιο εύληπτο και ειλικρινή τρόπο. Πάνω στη σκηνή βρίσκονται σε απόλυτη έκθεση. Ενστικτωδώς αναπτύσσουν άμυνες, μηχανισμούς «επιβίωσης». Τον φόβο της έκθεσης μπορεί να διώξει η γενναιοδωρία και το «μοίρασμα». Επιτρέπεται στην φαντασία του ενός να επικοινωνήσει με την φαντασία όλων και τότε συμβαίνουν μικρά θαύματα. Οι θεατές έρχονται στο θέατρο έτοιμοι να νικήσουν τους δικούς τους φόβους, διαθέσιμοι να μοιραστούν ένα θαύμα και να συμβάλλουν με την παρουσία τους, ώστε να μεγαλώσει . Κι αυτή η άνευ όρων, ειλικρινής και τίμια συνδιαλλαγή μεταξύ θεατών και καλλιτεχνών είναι η ό, τι πιο χρήσιμο μπορεί να δώσει η τέχνη.

Δημήτρης Κωνσταντάρας – Ραβδί ή Λυχνάρι;

 

Αν υπήρχε απάντηση όλοι αυτό θα κάναμε κι ο κόσμος θα ήταν υπέροχος. Σκαλίζοντας τη λέξη χρήσιμο, εμείς βλέπουμε ένα θέατρο που εκπληρώνει την ευθύνη να ψυχαγωγεί, με την άτιμη την ετυμολογία της λέξης. Να ανοίγεις μια παρένθεση, να αφεθείς, να βγεις από την παράσταση λίγο πιο άδειος και λίγο πιο γεμάτος από πριν. Με τον φιλόδοξο σκοπό μιας κάποιας μετατόπισης, μιας έκπληξης, από το σημείο Α στο σημείο Β, οποίο κι αν είναι αυτό. Σε μια ακόμη πιο ακραία προσέγγιση, ένα θέατρο που εφαρμόζει το ίδιο, στον πυρήνα της λειτουργίας του, την ίδια προσπάθεια μετατόπισης. Με τόλμη και ειλικρίνεια. Χωρίς έτοιμες απαντήσεις. Ως ομάδα βρίσκουμε ενδιαφέρον πώς διαφορετικοί άνθρωποι αντιλαμβάνονται ένα κείμενο και πώς ψάχνουν τη διαδρομή τους και τη σχέση με τους άλλους, όντας -κάθε στιγμή της πρόβας- ήρωες και όχι ηθοποιοί. Αυτό τολμούμε σε αυτή την παράσταση. Μια πρόκληση για τη δουλειά μας καθαυτή.

Βασίλης Σκαρμούτσος – Aριζόνα

 

Το θέατρο για μένα αποτελεί ένα πεδίο σχολιασμού και διαλόγου όλων αυτών που συμβαίνουν γύρω μας. Το θέατρο για μένα δεν δίνει λύση στα τυχόν κακώς κείμενα της κοινωνίας, αντίθετα η χρησιμότητα του βρίσκεται στο ότι μπορεί να ενεργοποιήσει ένα είδος διαλόγου και να καταδείξει και αναδείξει τις διαφορετικές πτυχές των προβλημάτων. Το θέατρο λειτουργεί ως ένας τρόπος αποκάλυψης των θεμάτων, και προβολής της ρίζας και των παραμέτρων τους, με το τρόπο αυτό ενεργοποιούνται συναισθήματα αλλά και σκέψεις που είναι ικανά να οδηγήσουν σε μία διαφορετική αντιμετώπιση των πραγμάτων.

Ζωή Ξανθοπούλου – “Οθέλλος – cold case”

 

Για ν’ απαντήσει κανείς σε αυτό νομίζω ότι πρώτα θα πρέπει ν’ απαντήσει στο “τι είναι θέατρο” γιατί για να είναι κάτι χρήσιμο – ή μη – πρέπει πρώτα να “είναι”. Αν θεωρήσουμε ότι ο καθένας έχει έναν δικό του ορισμό ή μια δική του αίσθηση για το τι είναι θέατρο τότε θα έλεγα ότι χρήσιμο θέατρο είναι εκείνο που βοηθά τον καλλιτέχνη ή τον θεατή να επιβεβαιώσει τον ορισμό που έχει δώσει για το θέατρο διατηρώντας ακλόνητη την πίστη του ότι αυτό υπάρχει. Το “χρήσιμο” θέατρο χρειάζεται πίστη σε κάτι.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

 

Κυριακή 27 Μαΐου

21:00 – Πάρτυ ‘Εναρξης στο LATRAAC (Λεωνίδου 63-65 στην Αθήνα)

 

Δευτέρα 28 Μαΐου

18:30 – Διαγωνισμός Scratch Night – 1ος Προκριματικός – ΜΑΙΝ (120’)

20:00 – ΚΟΙΜΑΜΑΙ και Άλλες Ιστορίες – σκην. Α. Γιαννάκη, Κ. Πατσιάνη – Basement (60’)

21:15 – Το Δαχτυλίδι της Μάνας – C for Circus – ΜΑΙΝ (80’)

22:00 – Από Μηχανής Άνθρωπος – Pulse – Basement (60’)

 

Τρίτη 29 Μαΐου

18:30 – Διαγωνισμός Scratch Night – 2ος Προκριματικός – ΜΑΙΝ (120’)

20:00 – PolkaDot21 [The Waiting Room] – матрёшка Ensemble – Basement (60’)

21:15 – Ο_Μισ@νθρωπος – 4Frontal – ΜΑΙΝ (120’)

21:30 – Μπομπονιέρα (ή Πώς Έλυσα τα Θέματά μου) – σκην. Μ. Κανναβός – Basement (90’)

Τετάρτη 30 Μαΐου

18:30 – Διαγωνισμός Scratch Night – 3ος Προκριματικός – ΜΑΙΝ (120’)

19:30 – Αριζόνα – σκην. Β. Σκαρμούτσος – Basement (70’)

21:15 – Επιστροφή στην Άγρια Βρύση – ΕπιPlay – ΜΑΙΝ (70’)

21:30 – Θέατρο Playback – Δέκα – Basement (75’)

 

Πέμπτη 31 Μαΐου

18:30 – Διαγωνισμός Scratch Night – 4ος Προκριματικός – ΜΑΙΝ (120’)

19:30 – Μπομπονιέρα (ή Πώς Έλυσα τα Θέματά μου) – σκην. Μ. Κανναβός – Basement (90’)

21:15 – Οθέλλος, Cold Case – σκην. Ζ. Ξανθοπούλου – ΜΑΙΝ (70’)

21:30 – Salo/me – UnVeil – Basement (80’)

23:00 – Lip sync battle – Ανακοίνωση φιναλίστ Scratch Night – ΜΑΙΝ

 

Παρασκευή 1 Ιουνίου

19:00 – Σύγνεφο με Παντελόνια – Εμείς – ΜΑΙΝ (55’)

20:00 – ΚΟΙΜΑΜΑΙ και Άλλες Ιστορίες  – σκην. Α. Γιαννάκη, Κ. Πατσιάνη – Basement (60’)

20:30 – Ο Μπάτλερ – Splish Splash – ΜΑΙΝ (90’)

21:30 – Η Mπαλάντα ενός Eυαίσθητου Δήμιου – Lorem Ipsum – Basement (55’)

22:30 – H Σπυριδούλα – This Famous Tiny Circus – ΜΑΙΝ (45’)

 

Σάββατο 2 Ιουνίου

18:30 – Η Μπαλάντα ενός Ευαίσθητου Δήμιου – Lorem Ipsum – Basement (55’)

19:30 – Ραβδί ή Λυχνάρι; – σκην. Δ. Κωνσταντάρας – ΜΑΙΝ (80’)

20:00 – Αριζόνα – σκην. Β. Σκαρμούτσος – Basement (70’)

21:30 – Προσεχώς Απόδραση – Βρες το Δολοφόνο – Tesla (120’)

 

Κυριακή 3 Ιουνίου

18:00 – Διαγωνισμός Scratch Night – Τελικός – ΜΑΙΝ (120’)

18:30 – Από Μηχανής Άνθρωπος – Pulse – Basement (60’)

20:00 – Salo/me – UnVeil – Basement (80’)

21:15 – Οδύσσειες – Κράμα – ΜΑΙΝ (90’)

22:00 – PolkaDot21 [The Waiting Room] – Matrioska Ensemble – Basement (60’)

23:00 – Πάρτυ λήξης – Συναυλία Σπύρου Γραμμένου – Ανακοίνωση νικητών Scratch Night – ΜΑΙΝ

 

 

 

ΠΡΕΜΙΕΡΕΣ

 

  1. Από Μηχανής Άνθρωπος– Pulse

Δευτέρα, 28 Μαΐου στις 22:00

Κυριακή, 3 Ιουνίου στις 18:30

 

  1. Αριζόνα– σκην. Β. Σκαρμούτσος*

Τετάρτη, 30 Μαΐου στις 19:30

Σάββατο, 2 Ιουνίου στις 20:00

 

  1. Επιστροφή στην Άγρια Βρύση– ΕπιPlay

Τετάρτη, 30 Μαΐου στις 21:15

 

  1. Μπομπονιέρα (ή Πώς Έλυσα τα Θέματά μου)– σκην. Μ. Κανναβός

Τρίτη, 29 Μαΐου στις 21:30

Πέμπτη, 31 Μαΐου στις 19:30

 

  1. Οδύσσειες– Κράμα

Κυριακή, 3 Ιουνίου στις 21:15

 

  1. Οθέλλος, Cold Case –σκην. Ζ. Ξανθοπούλου

Πέμπτη, 31 Μαΐου στις 21:15

 

  1. Ο Μπάτλερ– Splish Splash

Παρασκευή, 1 Ιουνίου στις 20:30

 

  1. Ραβδί ή Λυχνάρι;– σκην. Δ. Κωνσταντάρας

Σάββατο, 2 Ιουνίου στις 19:30

 

  1. PolkaDot21 [The Waiting Room]– матрёшка Ensemble

Τρίτη, 29 Μαΐου στις 20:00

Κυριακή, 3 Ιουνίου στις 22:00

 

  1. Salo/me – UnVeil

Πέμπτη, 31 Μαΐου στις 21:30

Kυριακή, 3 Ιουνίου στις 20:00

 

  1. Σύγνεφο με Παντελόνια– Εμείς

Παρασκευή, 1 Ιουνίου στις 19:00

 

  1. Το Δαχτυλίδι της Μάνας– C for Circus

Δευτέρα, 28 Μαΐου στις 21:15

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ

 

  1. Η Μπαλάντα ενός Ευαίσθητου Δήμιου– Lorem Ipsum

Παρασκευή, 1 Ιουνίου στις 21:30

Σάββατο, 2 Ιουνίου στις 18:30

 

  1. Θέατρο Playback– Δέκα

Τετάρτη, 30 Μαΐου στις 21:30

 

  1. ΚΟΙΜΑΜΑΙ και Άλλες Ιστορίες –σκην. Α. Γιαννάκη, Κ. Πατσιάνη**

Δευτέρα, 28 Μαΐου στις 20:00

Παρασκευή, 1 Ιουνίου στις 20:00

 

  1. Ο_Μισ@νθρωπος,– 4Frontal

Τρίτη, 29 Μαΐου στις 21:15

 

  1. Προσεχώς Απόδραση– Βρες το Δολοφόνο

Σάββατο, 2 Ιουνίου στις 21:30

 

  1. H Σπυριδούλα– This Famous Tiny Circus

Παρασκευή, 1 Ιουνίου στις 22:30

 

* Αθηναϊκή πρεμιέρα, αμέσως μετά το ανέβασμα της παράστασης στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρούμελης

** Νικητής Διαγωνισμού Scratch Night 2017

 

 

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ  Scratch Night

 

20 ομάδες διαγωνίζονται σε 4 προκριματικούς (Δευτ., Τρι., Τετ., Πεμ. @ 18:30) και 1 τελικό (Κυρ. @ 18:00)

 

 

 

TagsBob Theatre Festival
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Γ.Τ.Π. του Κωνσταντίνου Λεβαντή στο Bob Theatre Festival

    23 Μαΐου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Σταύρος Τσιτσόπουλος / Ιστορίες της πόλης, Ιστορίες των ανθρώπων

    22 Ιουνίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Ντένια Στασινοπούλου / Λευκά όνειρα σε Λευκές Νύχτες

    14 Φεβρουαρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Άννα Κοκκίνου / Ο μαγικός κήπος της φαντασίας

    10 Νοεμβρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Μαρία Μαυροματάκη / Η προσωπική ιστορία, η ιστορία μιας χώρας

    24 Φεβρουαρίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Γιώργος Αδαμαντιάδης & Στέλιος Πατσιάς: Mute / Οι σιωπές της ιστορίας

    19 Φεβρουαρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf