CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Το πάρτυ της ζωής μου με την Ελένη Ράντου σε σκηνοθεσία Ανέστη ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Ο κατάδεσμος του Θωμά Κοροβίνη με τη Χρύσα Ρώπα σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • SOLARIS του Στάνισλαβ Λεμ από την Ομάδα ΟΠΕΡΑ στο Άσυλο Ανιάτων

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Αλκίνοος του Γιάννη Ευθυμιάδη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Άλκιστις του Ευριπίδη με την Έλενα Μαυρίδου και τον Δημήτρη Λάλο το ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Παιχνιδοποιός του Γκάρντνερ ΜακΚέυ σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Κοέν στο Θέατρο Μικρό Γκλόρια

      1 Αυγούστου 2022
      0
    • DOGVILLE του Lars von Trier σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ στο Θέατρο Νέος ...

      18 Ιουλίου 2022
      0
    • Επιτρέποντες του Μενάνδρου σε σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου στην Μικρή Επίδαυρο

      14 Ιουλίου 2022
      0
    • The Music Critic / Μια παράσταση σε σύλληψη και δημιουργία του Aleksey ...

      14 Ιουλίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • 22 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για το ΄22 του Θάνου Μ. Βερέμη από ...

      3 Αυγούστου 2022
      0
    • Μιχάλης Βιρβιδάκης / Το θέατρο ως καθρέφτης της κοινωνίας

      13 Ιουλίου 2022
      0
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Μάριος Ιωάννου / Η τελετουργία του βλέμματος

Μάριος Ιωάννου / Η τελετουργία του βλέμματος

By Ήβη Βασιλείου
4 Μαρτίου 2020
716
0
Share:

Το Tea Ceremony, μια πρωτότυπη παράσταση devised theater σε σκηνοθεσία/δραματουργία Achim Wieland με «οικοδέσποινα» τον βραβευμένο ηθοποιό Μάριο Ιωάννου, επανέρχεται για τέσσερις μόνο παραστάσεις στην Αθήνα στις 1-2-3-4 Απριλίου στο BIOS στο πλαίσιο πανευρωπαϊκής περιοδείας. Καλεσμένοι σε μια τελετουργία τσαγιού, όπου οι συμμετέχοντες αφήνονται στην αφήγηση της γκέισας Κικουνοχάνα και την ακολουθούν στις διαδρομές που τους οδηγεί, αφήνοντας τους εαυτούς τους να ανακαλύψουν τις βαθύτερες αλήθειες της εξωτερικής, αλλά και αυστηρά εσωτερικής πραγματικότητας. Ο Μάριος Ιωάννου μας μίλησε για την παράσταση-εμπειρία που ταξιδεύει σε όλον τον κόσμο, τα μάτια των ανθρώπων που συναντά στις διαδρομές του και όσα αυτά έχουν να αποκαλύψουν.

Τι σε συγκινεί στον μονόλογο Tea Ceremony;

Με συγκινεί που ο σκηνοθέτης/δραματουργός της παράστασης Achim Wieland έμαθε να δένει το όμπι με περίτεχνο τρόπο και κάθε φορά μου λέει  ‘Καλή επιτυχία’ σαν να είναι η πρώτη φορά, που όσο περνάει η ώρα ξεχνώ τη δική μου φωνή και γίνεται χώρος για να έρθει η Γκείσα Κικουνοχάνα, η σχέση με τη βεντάλια που παρόλο που είναι άψυχο αντικείμενο νιώθω πως έχει γίνει προέκταση της ψυχής μου, τα χρώματα στο κιμονό που μου έφτιαξε αγαπημένη μου φίλη η Ιωάννα Τσάμη, τα μάτια των ανθρώπων που ανεβάζω στη σκηνή εκεί που χρειάζεται και τους κοιτώ και με κοιτούν μέσα από τη μυστήρια σύμβαση της σκηνής, η διαδρομή που όσο περνά νιώθω μαζί μου το κοινό στην τελετή να ανοίγεται όλο και περισσότερο και να αφήνεται όπως αφήνεται σε ένα διαλογισμό.

Τι έμαθες για τον εαυτό σου μέσα από αυτήν την ιδιαίτερη παράσταση;

Σαν τεχνίτη με έμαθε τη λιτότητα στη φόρμα και την σημασία του πειθαρχημένου βλέμματος. Μου υπενθύμισε επίσης πως η παύση είναι λόγος ηχηρός. Σαν άνθρωπο με θύμισε πως η συμπόνια είναι ανθρώπινη φύση και αν δεν είναι τότε πρέπει να την καλλιεργούμε.

Στην τόσο απαιτητική εποχή μας πως μπορούμε να περιορίσουμε το κυνήγι του χρόνου και να απεξαρτηθούμε από αυτόν;

Εισηγούμαι να κάνουμε διαλείμματα μέσα στη μέρα και τη νύχτα μας όπου και να είμαστε και να ακούμε την αναπνοή μας έστω για ένα λεπτό. Να συγκεντρωνόμαστε στην εισπνοή, την εκπνοή και την μεταξύ τους παύση. Ησυχάζει ο νους και νιώθουμε ολόκληροι το παρόν που είναι ο μόνος αληθινός χρόνος. Άρα η εισήγηση μου δεν θα ήταν να απεξαρτηθούμε από αυτόν, μα να τον βιώνουμε συνειδητά και με χαλαρό νου.

Ποια είναι επαναστατική πράξη στην εποχή μας;

Να αντιστεκόμαστε στο φόβο και να αγαπάμε πολύ.

Πως είναι ένα ισχυρό θέατρο; Μπορεί να καταφέρει κάποια αλλαγή;

Ένα ισχυρό θέατρο είναι αυτό που δημιουργός και θεατής συναντώνται όχι με εγωικό νου μα εκεί που η ψυχή ψιθυρίζει η φωνάζει ελεύθερα. Η ελευθερία αυτή είναι υπενθύμιση της πραγματικής φύσης του ανθρώπου. ‘Όντας με τη φύση μας υπάρχει ροή. Προχωρά η ζωή προς το φως το καλό.

Τι σου δίνει πίστη στην καθημερινότητα;

Η ίδια η καθημερινότητα που φέρνει πράγματα και θαύματα. Φέρνει αθώα βλέμματα παιδιών, χαμόγελα ανθρώπων που γέρασαν, μια καλή μου φίλη που κάνει καθημερινό αγώνα να βρει παπούτσια και ρούχα για πρόσφυγες για τον οικισμό της Κοφίνου, η φωνή των αγαπημένων μου στο τηλέφωνο, το σ’ αγαπώ του ανθρώπου μου, τα ανοιχτά βλέμματα που συναντώ, τα ερωτικά βλέμματα που ανταμώνω, η λεμονιά που έχω στον κήπο, οι άνθρωποι που τολμούν να υψώνουν φωνή στην εξουσία και να απαιτούν δίκιο, η όρεξη μου να κινήσω βουνά, τα τραγούδια….και άλλα και άλλα!

Tea Ceremony

Devised performance από το διεθνές Ensemble SRSLYyours

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία-Δραματουργία: Achim Wieland

Ερμηνεία: Μάριος Ιωάννου

Κείμενο: Achim Wieland, Μάριος Ιωάννου, Ensemble

Καλλιτεχνικός σύμβουλος: Akiko Hamazaki

Χορογραφία-Κίνηση: Αλέξης Βασιλείου
Σκηνικά-κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Σχεδιασμός Φωτισμών: Βασίλης Πετεινάρης

Touring Light Concept: Γιώργος Λαζόγλου

Παραδοσιακός ιαπωνικός χορός: Zuiou Shinozuka

Περούκα: Μάριος Νεοφύτου

Video Work: Stephan Metzner & Sakari Laurila 

H παράσταση είναι στα αγγλικά

Για τέσσερις μόνο παραστάσεις στην Αθήνα
1-2-3-4 Απριλίου στο
BIOS
 στο πλαίσιο πανευρωπαϊκής περιοδείας

INFO:

BIOS

Πειραιώς 84
τηλ. 2103425335

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Παρασκευή 1 Απριλίου, Σάββατο 2 Απριλίου, Δευτέρα 4 Απριλίου, ώρα 21.00

Κυριακή 3 Απριλίου, ώρα 19.00

Διάρκεια:

70 λεπτά

Τιμές εισιτηρίων:
Κανονικό 13 €
Μειωμένο (φοιτητικό, ανέργων, άνω των 65 ετών, ΑΜΕΑ) 10€

Προπώληση: https://www.viva.gr/tickets/theater/tea-ceremony/

TagsBios
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Η Ομάδα Kursk και η φύση του Lenz

    20 Απριλίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Η αδερφή μου του Σταύρου Ζουμπουλάκη σε σκηνοθεσία Περικλή Μουστάκη στο Bios

    3 Σεπτεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Medeamaterial (Μήδειας Υλικό) του Heiner Müller στο Bios

    20 Απριλίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΛΙΝΑ ΒΕΡΤΜΙΛΕΡ ΣΕ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΣΠΙΑ

    11 Φεβρουαρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Αγάπησέ με από την Ομάδα Elephas tiliensis σε σκηνοθεσία Δημήτρη Αγαρτζίδη στο Bios

    14 Ιανουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Abovo & 4frontal / The Talk ή Η φύση του Βίσκοβιτς

    19 Δεκεμβρίου 2016
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf