CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Παπαδόπουλος / Ανθρώπινες διαστάσεις συλλογικών εμπειριών

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Νίκος Χρονόπουλος

      13 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H Μαρίνα Σάττι ζωντανά στο VOX για μία εμφάνιση

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Workshop φωτογραφίας με την Γεωργία Πονηράκου στο Tag

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη στο ...

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • 1ο Πολυθεματικό Φεστιβάλ HUMAN CAST Inclusive Art Festival

      7 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Κατερίνα Κυρμιζή & Νίκος Γρηγοριάδης στο Μουσικό Κουτί

      17 Νοεμβρίου 2022
      0
    • ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΙ σε επιμέλεια Δημήτρη Τρίκα στο Δρομοκαΐτειο

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Η ξεχωριστή ερμηνεύτρια της νέας γενιάς, Μυρτώ Βασιλείου, επιστρέφει στο Faust!

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Ελένη Βιτάλη και Χρήστος Θηβαίος / Μια απρόβλεπτη συνάντηση στο Γυάλινο Μουσικό ...

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνα Ράικου

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer: Dear Violet / The roots of violets

      14 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Αγγελίτσα

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Όλια Ντακογιάννη

      9 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Ταυλάς

      30 Νοεμβρίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Αμαλία Βλάχου / Μήνις, η επανάσταση του καναπέ -ή αισιοδοξία του παρόντος-

Αμαλία Βλάχου / Μήνις, η επανάσταση του καναπέ -ή αισιοδοξία του παρόντος-

By Ήβη Βασιλείου
25 Οκτωβρίου 2017
503
0

IMG_0107

Η Αμαλία Βλάχου ξεκίνησε από έναν καναπέ για να αξιοποιήσει μία ιδέα, να την μοιραστεί, να την δουλέψει και να φτάσει στην “επανάσταση του καναπέ” και την παράσταση Μήνις, η επανάσταση του καναπέ, που παρουσιάστηκε την περασμένη Άνοιξη στο Θέατρο Επί Κολωνώ και επιστρέφει, ανανεωμένη, από τις 26 Οκτωβρίου στο Bios. Η σκηνοθέτις μας μίλησε για την παράσταση, την πορεία της, την επανάσταση και την αισιοδοξία για το μέλλον και το παρόν.

Πως προέκυψε ο τίτλος της παράστασής σας;

Ήμουνα κανένα χρόνο σε ένα καναπέ και σκέφτηκα ότι μάλλον δεν είμαι η μόνη. Όταν άρχισα να σηκώνομαι είπα βρε λες;

Πως δουλέψατε για να ετοιμάσετε την παράσταση; Ποιες διαφορές έχει από την πρώτη εκδοχή της;

Και στις δύο εκδοχές το κείμενο προέκυψε μέσα από αυτοσχεδιασμούς. Στην πρώτη εκδοχή σταθήκαμε πιο πολύ σε αυτά που λέγονται. Τώρα με εντελώς διαφορετικό κείμενο, πάλι μέσα από αυτοσχεδιασμούς, έχουμε βάλει τους εαυτούς μας και τις εμπειρίες μας στο μικροσκόπιο και τις ξεκοιλιάζουμε.

Ζούμε σε μια εποχή που δεν γίνονται επαναστατικές πράξεις; Ποια θεωρείτε επαναστατική πράξη στην εποχή μας;

Την ατομική επανάσταση. Πάντα αυτή είναι η μόνη επανάσταση. Ο Τσε Γκεβάρα ας πούμε έκανε μια δική του προσωπική επανάσταση, οι οπαδοί του απλώς καπηλεύονται το στυλ. Διότι αν είχαμε πολλούς Τσε Γκεβάρα ο κόσμος θα ήταν καλύτερος. Δεν είναι όμως.

Οι ζωές μας καθορίζονται από τις εποχές ή υπάρχει και προσωπική ευθύνη;

Υπάρχει τεράστια προσωπική ευθύνη. Ο γερολαδάς είναι μάλλον το σημερινό λαμόγιο, ο “έλα μωρέ τώρα…”. Που φυσικά το λαμόγιο δεν είναι λαμόγιο μόνο απέναντι στο κοινό καλό, αλλά και στη γυναίκα του, τα παιδιά του, τους μαθητές του, τους συναδέλφους του κοκ. Από την άλλη, αν η χώρα σου βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση και έχουν σκοτώσει την οικογένειά σου μπροστά στα μάτια σου ας πούμε, δεν ξέρω αν είσαι πολύ στα καλά σου μετά.

Σε τόσο δύσκολες εποχές όπως η δική μας, η τέχνη που βρίσκεται; Ποιος είναι ο ρόλος της;

Η τέχνη είναι ανάγκη του ανθρώπου και να την παράγει και να την παρατηρεί. Πιστεύω πως πρέπει να είναι ριζοσπαστική και ουσιαστική.

Έχετε αισιοδοξία για το μέλλον;

Για το δικό μου έχω. Αν και πιστεύω πρέπει να γίνουμε αισιόδοξοι στο παρόν μας.

Τι είδατε τελευταία που σας έδωσε χαρά;

Μου έδωσαν χαρά τα ανιψάκια μου που ζουν κι αναπνέουν για να χαίρονται. Και κάτι πάπιες μου δώσανε πολλή χαρά που με έκαναν να σκεφτώ ότι αυτές απλά αγναντεύουν, απολαμβάνουν κι ακούν τις ανάγκες τους. Χώρια ότι είναι πολύ τυχερές, και περπατάνε και πετάνε και κολυμπάνε! Απίστευτο!

Υπάρχει κάποιο κομμάτι του κειμένου που ξεχωρίζετε; Γιατί;

Οι σιωπές είναι για μένα όλη η παράσταση. Τα λόγια είναι λόγια. Στις σιωπές είναι όλο το παιχνίδι.

 

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Αμαλία Βλάχου
Ερμηνεύουν: Κατερίνα Λούβαρη- Φασόη, Κατερίνα Πρωτονοταρίου
Σύνθεση κειμένου/Δραματουργία: Αμαλία Βλάχου, Κατερίνα Λούβαρη – Φασόη, Κατερίνα Πρωτονοταρίου

 

Bios Tesla

Πειραιώς 84, Αθήνα

Ώρες: Πέμ., Παρ., Σάβ., Κυρ.: 21:00
Eισιτήρια: Γενική είσοδος: 10 ευρώ
Πληροφορίες / Κρατήσεις: Τηλ.: 210 3425335 | www.bios.gr

TagsBios

Related articles More from author

  • Νέα

    Τω μάθειμα από τον Δημήτρη Κομνηνό &την Ομάδα 90οC στο bios

    9 Οκτωβρίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Η Ομάδα Kursk και η φύση του Lenz

    20 Απριλίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Abovo & 4frontal / The Talk ή Η φύση του Βίσκοβιτς

    19 Δεκεμβρίου 2016
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    πώς θα αποφύγετε τα ατυχήματα της καθημερινής ζωής – Κείμενο – Σκηνοθεσία: Άρτεμις Χρυσοστομίδου

    24 Ιανουαρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Συνεργασία του ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ με το BIOS.exploring urban culture

    13 Δεκεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Γιάννης Κλίνης / Η αφήγηση μιας ιστορίας έρωτα

    6 Φεβρουαρίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf