CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Χρήστος Νικολόπουλος / Η βαθιά αλήθεια των λέξεων

      28 Μαρτίου 2023
      0
    • Βαγγέλης Ευαγγελίου / Η ποίηση της καθημερινότητας

      21 Μαρτίου 2023
      0
    • Βίλια Χατζοπούλου / Ο τόπος -μας- ως συνοδοιπόρος

      24 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: Freyja Jewelry / Ιστορίες πίσω από τις δημιουργίες

      23 Μαρτίου 2023
      0
    • Cue Me In / Βασιλίνα Κατερίνη

      12 Μαρτίου 2023
      0
    • The Designer: Kōena Candles / Τα αρώματα της ισορροπίας

      21 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Τζίνα Σταυρουλάκη

      21 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Χρυσάνθη Παπαλεβέντη

      20 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • TO MILKY WAY ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΕΚΑΤΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ!

      8 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›The Talk: Ζαχαρούλα Χρόνη & Κωνσταντίνα Καλλιβωκά / Το σύνδρομο της άδειας φωλιάς

The Talk: Ζαχαρούλα Χρόνη & Κωνσταντίνα Καλλιβωκά / Το σύνδρομο της άδειας φωλιάς

By Ήβη Βασιλείου
1 Νοεμβρίου 2018
1088
0

Η Ζαχαρούλα Χρόνη και η Κωνσταντίνα Καλλιβωκά βασίστηκαν στο έργο του Τένεσι Ουίλιαμς, Ο Γυάλινος Κόσμος για να δημιουργήσουν -κείμενο και σκηνοθεσία- την πρώτη θεατρική δουλειά τους,  Το σύνδρομο της άδειας φωλιάς. Μια δουλειά που μιλά για οικογενειακές σχέσεις, πάθη, αδυναμίες και ελπίδες, θέλοντας να φέρει στην σύγχρονη εποχή κάτι από την δύναμη του κλασικού θεάτρου. Τους ρόλους του έργου που παρουσιάζεται στο Από Μηχανής Θέατρο υποδύονται ο Παναγιώτης Μπουγιούρης και η Ηρώ Πεκτέση. Μας μίλησαν για την θεατρική εμπειρίας τους. 

Γιατί επιλέξατε να ασχοληθείτε με το συγκεκριμένο κείμενο;

Η αγάπη και των δυο μας για τον Γυάλινο Κόσμο, μετράει αρκετά χρόνια. Από αυτό το υπέροχο κείμενο του Tennessee Williams εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε το σύνδρομο της άδειας φωλιάς.  Το κείμενο μας,  διαπραγματεύεται τα  όρια και τις ανθρώπινες σχέσεις μέσα σε μια εύθραυστη οικογένεια. Ο θύτης και το θύμα εναλλάσσονται, παίρνοντας κομμάτια από τον εαυτό τους,  φτιάχνοντας ένα σουρεαλιστικό παζλ.

 

Γιατί επιλέξατε μια διασκευή δύο ατόμων στην σύγχρονη εποχή;

Το κείμενο γράφτηκε στην σύγχρονη εποχή, από την αρχή το θέλαμε αυτό, να δούμε μια οικογένεια του σήμερα. Τολμήσαμε μαζί με τον Παναγιώτη Μπουγιούρη και την Ηρώ Πεκτέση  το εγχείρημα να υποδύονται όλους του ρόλους.  Το κείμενο μας πήγε από μόνο του εκεί, μέσα από αυτοσχεδιασμούς και πρόβες, μας πήρε από το χέρι και μας πήγε εκεί που ήθελε. Ο Παναγιώτης και η Ηρώ υποδύονται τέσσερις ρόλους κάνοντας  μας να σκεφτούμε, πόσο τελικά μοιάζουμε με τους γονείς μας και τι αποτέλεσμα έχει αυτό στην συγκεκριμένη οικογένεια.

 

Πως δουλέψατε για να γίνει παράσταση;

Εδώ σταθήκαμε πολύ τυχερές, αυτοί οι δυο εξαιρετικοί ηθοποιοί, μας βοήθησαν να δώσουμε σε αυτό το κείμενο σάρκα και οστά. Όλοι μαζί δουλέψαμε  με στόχο να δείξουμε στον θεατή τι συμβαίνει μέσα από μια κλειστή πόρτα, το πόσο μας επηρεάζει η αγάπη σε όλες τις εκφάνσεις και πώς μπορεί ο κάθε χαρακτήρας να μεταμορφωθεί σε κάτι που ούτε ο ίδιος πίστευε.

 

Ποια θα ορίζατε ως μια υγιή σχέση; Πως πρέπει να δουλεύουμε για τις σχέσεις μας;

Δεν θα υπάρχουν υγιής και μη υγιής σχέσεις.  Οι σχέσεις είναι δύσκολες και όμορφες, η κάθε σχέση είναι διαφορετική, δεν υπάρχει ταμπέλα σε κάτι. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει  κάποια μαγική συνταγή το πως να δουλεύομαι τις σχέσεις μας. Από την στιγμή που θυμόμαστε τον εαυτό μας, παίρνουμε ερεθίσματα και διαμορφώνουμε σχέσεις, από  γονείς, φίλους,  συντρόφους και έτσι πορευόμαστε και διαμορφωνόμαστε και διαμορφώνουμε.

 

Τι σας συγκινεί στην τελική μορφή της παράστασης; Τι κερδίσατε από αυτή τη διαδρομή;

Ζαχαρούλα: Τα πάντα, οι ερμηνείες, το  σκηνικό, τα φώτα,  όλο αυτό που γεννήθηκε από μια ομάδα, ένα όνειρο που πραγματοποιείται! Η διαδρομή  του ταξιδιού, είχε άγχος, συγκίνηση, ευτυχία, το τέλος του ταξιδιού, δεν τον γνωρίζουμε, αλλά θα το έκανα ξανά και ξανά. Είμαι ευτυχισμένη με τα άτομα που έχω δίπλα μου στην πρώτη παράσταση, και τους ευχαριστώ!

Κωνσταντίνα:  θα συμφωνήσω με τη Ζαχαρούλα. Ειλικρινά τα πάντα με συγκινούν, είναι όλα κομμάτια μιας ομαδικής προσπάθειας που έγινε με πολύ αγάπη από όλους τους συντελεστές. Ήταν ένα πολύ όμορφο ταξίδι, γεμάτο εμπειρίες και προκλήσεις.

Ποιο κομμάτι του κειμένου ξεχωρίζετε;

Ζαχαρούλα: Μμμμμ σίγουρα η σχέση Νεφέλης και Γιώργου, λατρεύω την αλλαγή της Νεφέλης όταν αρχίζει ναι ερωτεύεται!

Κωνσταντίνα: Τον τελικό μονόλογο, είναι ένας πολύ άμεσο και ζωντανό κομμάτι και πιστεύω ότι κρύβει πολλές από τις αλήθειες το έργου.

 

Συντελεστές:
Κείμενο, Σκηνοθεσία: Ζαχαρούλα Χρόνη, Κωνσταντίνα Καλλιβωκά
Κίνηση – Χορογραφία: Ελεάνα Νικολοπούλου
Σχεδιασμός φώτων: Μαρία Κούτσου
Πρωτότυπη μουσική: Βασίλης Λάμπρου
Ηθοποιοί: Παναγιώτης Μπουγιούρης, Ηρώ Πεκτέση

Πρεμιέρα Τετάρτη 24 Οκτωβρίου
Για 12 Παραστάσεις
Ημέρες & ώρες: Τετάρτη & Πέμπτη, στις 21.00
Τιμή εισιτηρίων: 12€ γενική είσοδος, 8€ μειωμένο (φοιτητικά & ανέργων), 5€ ατέλεια άνω των 65
Διάρκεια: 80΄
Για αγορά εισιτηρίων: tickets365

Από Μηχανής Θέατρο
Ακαδήμου 13 Μεταξουργείο

Αρχική


Τηλ.: 210 523 2097

TagsΑπό Μηχανής Θέατρο

Related articles More from author

  • Cue Me In

    Cue Me In / Χρήστος Σταθούσης

    25 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Σαλώμη του Όσκαρ Ουάιλντ στο Από Μηχανής Θέατρο σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ

    27 Απριλίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ του Roland Harwood στο Από Μηχανής Θέατρο

    17 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Από Μηχανής Θέατρο / Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός 2018-19

    19 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    ΓΡΑΝΑΔΑ του Γιάννη Καλαβριανού στο Από Μηχανής Θέατρο

    4 Ιανουαρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Hotel Marina σε σκηνοθεσία Χρήστου Σουγάρη στο Από Μηχανής Θέατρο

    25 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf