CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›The Talk: Ζαχαρούλα Χρόνη & Κωνσταντίνα Καλλιβωκά / Το σύνδρομο της άδειας φωλιάς

The Talk: Ζαχαρούλα Χρόνη & Κωνσταντίνα Καλλιβωκά / Το σύνδρομο της άδειας φωλιάς

By Ήβη Βασιλείου
1 Νοεμβρίου 2018
958
0
Share:

Η Ζαχαρούλα Χρόνη και η Κωνσταντίνα Καλλιβωκά βασίστηκαν στο έργο του Τένεσι Ουίλιαμς, Ο Γυάλινος Κόσμος για να δημιουργήσουν -κείμενο και σκηνοθεσία- την πρώτη θεατρική δουλειά τους,  Το σύνδρομο της άδειας φωλιάς. Μια δουλειά που μιλά για οικογενειακές σχέσεις, πάθη, αδυναμίες και ελπίδες, θέλοντας να φέρει στην σύγχρονη εποχή κάτι από την δύναμη του κλασικού θεάτρου. Τους ρόλους του έργου που παρουσιάζεται στο Από Μηχανής Θέατρο υποδύονται ο Παναγιώτης Μπουγιούρης και η Ηρώ Πεκτέση. Μας μίλησαν για την θεατρική εμπειρίας τους. 

Γιατί επιλέξατε να ασχοληθείτε με το συγκεκριμένο κείμενο;

Η αγάπη και των δυο μας για τον Γυάλινο Κόσμο, μετράει αρκετά χρόνια. Από αυτό το υπέροχο κείμενο του Tennessee Williams εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε το σύνδρομο της άδειας φωλιάς.  Το κείμενο μας,  διαπραγματεύεται τα  όρια και τις ανθρώπινες σχέσεις μέσα σε μια εύθραυστη οικογένεια. Ο θύτης και το θύμα εναλλάσσονται, παίρνοντας κομμάτια από τον εαυτό τους,  φτιάχνοντας ένα σουρεαλιστικό παζλ.

 

Γιατί επιλέξατε μια διασκευή δύο ατόμων στην σύγχρονη εποχή;

Το κείμενο γράφτηκε στην σύγχρονη εποχή, από την αρχή το θέλαμε αυτό, να δούμε μια οικογένεια του σήμερα. Τολμήσαμε μαζί με τον Παναγιώτη Μπουγιούρη και την Ηρώ Πεκτέση  το εγχείρημα να υποδύονται όλους του ρόλους.  Το κείμενο μας πήγε από μόνο του εκεί, μέσα από αυτοσχεδιασμούς και πρόβες, μας πήρε από το χέρι και μας πήγε εκεί που ήθελε. Ο Παναγιώτης και η Ηρώ υποδύονται τέσσερις ρόλους κάνοντας  μας να σκεφτούμε, πόσο τελικά μοιάζουμε με τους γονείς μας και τι αποτέλεσμα έχει αυτό στην συγκεκριμένη οικογένεια.

 

Πως δουλέψατε για να γίνει παράσταση;

Εδώ σταθήκαμε πολύ τυχερές, αυτοί οι δυο εξαιρετικοί ηθοποιοί, μας βοήθησαν να δώσουμε σε αυτό το κείμενο σάρκα και οστά. Όλοι μαζί δουλέψαμε  με στόχο να δείξουμε στον θεατή τι συμβαίνει μέσα από μια κλειστή πόρτα, το πόσο μας επηρεάζει η αγάπη σε όλες τις εκφάνσεις και πώς μπορεί ο κάθε χαρακτήρας να μεταμορφωθεί σε κάτι που ούτε ο ίδιος πίστευε.

 

Ποια θα ορίζατε ως μια υγιή σχέση; Πως πρέπει να δουλεύουμε για τις σχέσεις μας;

Δεν θα υπάρχουν υγιής και μη υγιής σχέσεις.  Οι σχέσεις είναι δύσκολες και όμορφες, η κάθε σχέση είναι διαφορετική, δεν υπάρχει ταμπέλα σε κάτι. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει  κάποια μαγική συνταγή το πως να δουλεύομαι τις σχέσεις μας. Από την στιγμή που θυμόμαστε τον εαυτό μας, παίρνουμε ερεθίσματα και διαμορφώνουμε σχέσεις, από  γονείς, φίλους,  συντρόφους και έτσι πορευόμαστε και διαμορφωνόμαστε και διαμορφώνουμε.

 

Τι σας συγκινεί στην τελική μορφή της παράστασης; Τι κερδίσατε από αυτή τη διαδρομή;

Ζαχαρούλα: Τα πάντα, οι ερμηνείες, το  σκηνικό, τα φώτα,  όλο αυτό που γεννήθηκε από μια ομάδα, ένα όνειρο που πραγματοποιείται! Η διαδρομή  του ταξιδιού, είχε άγχος, συγκίνηση, ευτυχία, το τέλος του ταξιδιού, δεν τον γνωρίζουμε, αλλά θα το έκανα ξανά και ξανά. Είμαι ευτυχισμένη με τα άτομα που έχω δίπλα μου στην πρώτη παράσταση, και τους ευχαριστώ!

Κωνσταντίνα:  θα συμφωνήσω με τη Ζαχαρούλα. Ειλικρινά τα πάντα με συγκινούν, είναι όλα κομμάτια μιας ομαδικής προσπάθειας που έγινε με πολύ αγάπη από όλους τους συντελεστές. Ήταν ένα πολύ όμορφο ταξίδι, γεμάτο εμπειρίες και προκλήσεις.

Ποιο κομμάτι του κειμένου ξεχωρίζετε;

Ζαχαρούλα: Μμμμμ σίγουρα η σχέση Νεφέλης και Γιώργου, λατρεύω την αλλαγή της Νεφέλης όταν αρχίζει ναι ερωτεύεται!

Κωνσταντίνα: Τον τελικό μονόλογο, είναι ένας πολύ άμεσο και ζωντανό κομμάτι και πιστεύω ότι κρύβει πολλές από τις αλήθειες το έργου.

 

Συντελεστές:
Κείμενο, Σκηνοθεσία: Ζαχαρούλα Χρόνη, Κωνσταντίνα Καλλιβωκά
Κίνηση – Χορογραφία: Ελεάνα Νικολοπούλου
Σχεδιασμός φώτων: Μαρία Κούτσου
Πρωτότυπη μουσική: Βασίλης Λάμπρου
Ηθοποιοί: Παναγιώτης Μπουγιούρης, Ηρώ Πεκτέση

Πρεμιέρα Τετάρτη 24 Οκτωβρίου
Για 12 Παραστάσεις
Ημέρες & ώρες: Τετάρτη & Πέμπτη, στις 21.00
Τιμή εισιτηρίων: 12€ γενική είσοδος, 8€ μειωμένο (φοιτητικά & ανέργων), 5€ ατέλεια άνω των 65
Διάρκεια: 80΄
Για αγορά εισιτηρίων: tickets365

Από Μηχανής Θέατρο
Ακαδήμου 13 Μεταξουργείο

Αρχική


Τηλ.: 210 523 2097

TagsΑπό Μηχανής Θέατρο
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    Από Μηχανής Θέατρο / Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός

    16 Σεπτεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Χριστίνα Δενδρινού & Βαγγέλης Παπαδάκης / Μια πορνογραφική σχέση: The Talk

    27 Δεκεμβρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    PROOF του Ντέιβιντ Όμπερν στο Από Μηχανής Θέατρο

    27 Οκτωβρίου 2017
    By Cue Team
  • Νέα

    Το υπέροχό μου, διαζύγιο της Geraldine Aron στο Θέατρο Μικρό Άνεσις

    30 Σεπτεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Ο Τσέχωφ βωβός; / The Talk

    24 Ιανουαρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Η διαθήκη της Μαρίας του Colm Toibin με την Ασπασία Κράλη στο Από Μηχανής Θέατρο

    8 Απριλίου 2019
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf