CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Διονυσία Σακελλαρίου / Hotel Marina, είναι μια παράσταση βασισμένη σε φανταστικά γεγονότα για αληθινούς χαρακτήρες

Διονυσία Σακελλαρίου / Hotel Marina, είναι μια παράσταση βασισμένη σε φανταστικά γεγονότα για αληθινούς χαρακτήρες

By Ήβη Βασιλείου
11 Οκτωβρίου 2018
929
0
Share:

“Στο λόμπι, στο μπαρ και στα δωμάτια ενός ξενοδοχείου, συναντιούνται και συνδιαλέγονται άνθρωποι διαφορετικοί με ίδιες επιθυμίες. Φιλοξενούνται σε αυτό το ξενοδοχείο όπως και στην ίδια τους τη ζωή. Άνθρωποι περαστικοί. Η τυχαία συνεύρεσή τους θα γίνει η αφορμή για μεγάλες αποκαλύψεις. Μυστικά και ψέματα χρόνια κρυμμένα, ανασφάλειες, όνειρα και μια κοινή ανάγκη. Όλοι τους λαχταρούν για την αγάπη και όλοι χρειάζονται την αποδοχή. Του ενός από τον άλλον. Όπως είναι. Γι’ αυτό που είναι.

Το Hotel Marina, είναι μια παράσταση βασισμένη σε φανταστικά γεγονότα για αληθινούς χαρακτήρες”.

Η ηθοποιός Διονυσία Σακελλαρίου μας μίλησε για την παράσταση που παρουσιάζεται στο Από Μηχανής Θέατρο σε σκηνοθεσία Χρήστου Σουγάρη και για την πορεία της σ΄αυτήν.

 

Πως φτιάχτηκε η παράσταση; Τ σας συγκινεί σε αυτήν;

Η παράσταση βασίστηκε στο βασικό και αιώνιο θέμα της Αγάπης  και της επιβεβαίωσης της βασισμένο σε αληθινές ιστορίες ανθρώπων, αυτές οι ιστορίες πέρασαν, μέσα από δραματουργική επεξεργασία από τον Θίασο και με τη σκηνοθετική γραμμή του Χρήστου Σουγάρη και την εργασία των ηθοποιών έφτασε στο αποτέλεσμα που θα δείτε από 15/10 στο Από Μηχανής Θέατρο. Αυτό το οποίο με συν – κινεί στην Παράσταση αυτή είναι η συνάντηση μου με ανθρώπους που έχουν τις ίδιες ανάγκες με μένα καλλιτεχνικά σε πράγματα απλά και παράλληλα τόσο πολυδιάστατα. Όπως η Αγάπη και διαφορετικές μορφές της. Όπως η Οριάνα η ηρωίδα που υπηρετώ που αγαπά με τους δικούς της όρους ορίζει το πώς θα την αγαπούν και δεν υπολογίζει τον παράγοντα του ξαφνικού/ του τυχαίου/της ανατροπής.

 

Ποιο ήταν το προσωπικό κέρδος από τη συμμετοχή σας σε αυτή τη δουλειά μέχρι τώρα;

Η συνεργασία μου με επαγγελματίες στο είδος του Θεάτρου που αγαπώ να δουλεύω. Γνώρισα ένα νέο είδος υποκριτικής πολύ πιο δημιουργικό και ενδιαφέρον για μένα. Έμαθα να πλάθω την ποιητική αλήθεια της ζωής. Αυτή η συνεργασία είναι ένα τυχερό  διαμαντάκι που αποκόμισα ως επαγγελματίας ηθοποιός.

 

Τι ρόλο παίζει το τυχαίο στη ζωή σας; Πιστεύετε σε αυτό;

Καθοριστικό για την εξέλιξη μας ως άνθρωποι και προσωπικότητες. Η καθημερινότητα αποτελείται από τυχαία γεγονότα στα οποία δρούμε κι αντιδρούμε. Αγαπάω το τυχαίο και ελπίζω σε αυτά που δεν έχω ζήσει ακόμα.

 

Είναι καλύτερο να είμαστε ανοιχτοί με τους ανθρώπους ή κάποια πράγματα είναι καλό να μένουν κρυφά;

Αν πρέπει να προστατέψεις τη ζωή σου κράτα κρυφά οποία πράγματα θες αν θες όμως να ζήσεις ελεύθερος το μόνο που θα σε λυτρώσει είναι να είσαι ανοιχτός με τους ανθρώπους κι ας απορριθφείς -πέφτεις για να μαθαίνεις να σηκώνεσαι.

 

Πως θα περιγράφατε μια υγιή σχέση αγάπης και αποδοχής;

Πλαστήκαμε για να ζήσουμε και να μάθουμε από τις εμπειρίες μας. Διδασκόμαστε από τη ζωή το σωστό και το λάθος. Με αυτά ως κριτήριο η σχέση αγάπης κι αποδοχής είναι να αντέχουμε να ακούμε και να δεχόμαστε τον άλλον ως έχει. Υγιής σχέση υπάρχει όταν είσαι ειλικρινής και αποδέχεσαι τον εαυτό σου πρώτα και έτσι μπορείς να προσφέρεις και στον σύντροφό /γονιό/φίλο σου την αλήθεια σου.

 

Ποιο κομμάτι του κειμένου ξεχωρίζετε; Γιατί;

Θα ξεχωρίσω μια φράση που ερμηνεύεται στο Όνειρο που βλέπει η Ουρανία (Μαίρη Σαουσοπούλου): “Έτσι κρατιέται στη ζωή. Σ΄αυτό το όνειρο, στην πιο μικρή στιγμή της ζωής μαζί του, έζησα όλη μου τη ζωή. Θέλω να φωνάξω με όλη μου τη δύναμη. Να μην ξανακοιμηθεί πια κανένα όνειρο στον κόσμο, να μην πεθάνει πια καμιά Ελπίδα”. Αυτό θέλω για τη ζωή αυτή που ζούμε. Να μην πεθάνει ποτέ η ελπίδα. Έχουμε να ζήσουμε πολλά και καλώς να έρθουν με τις χαρές κ τις λύπες όλα ευπρόσδεκτα.

Πληροφορίες για την παράσταση εδώ.

TagsΑπό Μηχανής Θέατρο
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Ιωάννα Μάντζαρη / Οι μορφές του έρωτα και το Άσμα Ασμάτων

    19 Οκτωβρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Η Κληρονομιά του Μαριβώ από 31/10 στο Από Μηχανής Θέατρο

    18 Οκτωβρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Σλουθ του Άντονι Σάφερ σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη στο Από Μηχανής Θέατρο

    6 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Μάκμπεθ – ο κύκλος του στΑΙΜΑτος σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά στο Από Μηχανής Θέατρο

    11 Οκτωβρίου 2021
    By Cue Team
  • Νέα

    Ποιον Κοροϊδεύω; του Σωτήρη Μεντζέλου στο Από Μηχανής Θέατρο

    13 Σεπτεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Το Φινιστρίνι του Βασίλη Ρίσβα με τον Αντίνοο Αλμπάνη σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη στο Από Μηχανής Θέατρο

    21 Ιανουαρίου 2019
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf