CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΤΟ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ

      22 Ιανουαρίου 2021
      0
    • «Το 3%» της Βίλης Σωτηροπούλου πολιτικό έργο “επιστημονικής φαντασίας” σε online streaming

      22 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Στέφανος Σαχλίκης: Τ' άστρη όπου 'ναι άμετρα βιαζόταν να μετρήσει / Ψηφιακό ...

      21 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Το ημερολόγιο ενός σκύλου της Violet Louise online

      21 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Η Artika γιορτάζει τις Small Size Days 2021 με δωρεάν ψηφιακό εργαστήριο ...

      19 Ιανουαρίου 2021
      0
    • O Γυάλινος Κόσμος του Τενεσί Ουίλιαμς / Live streaming ζωντανά από το ...

      17 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Το δικό μας σινεμά / online streaming από το Θέατρο Άλσος

      14 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Εγκάρσιος Προσανατολισμός / Το νέο έργο του Δημήτρη Παπαϊωάννου

      14 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Παράθυρα / Διαδικτυακές παραστάσεις Θεάτρου Playback από την ομάδα Playback Ψ 

      13 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Το κοινωνικό Συμβόλαιο και ο Λόγος περί της καταγωγής και των θεμελίων ...

      22 Ιανουαρίου 2021
      0
    • λείπει του Θ.Π. Ζαφειρίου από Εκδόσεις Andy’s Publishers

      20 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Άκης Πετρετζίκης - Street Food / Τα αγαπημένα μας

      17 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Όλοι οι λόγοι για να δεις την «Οικογένεια Μπρίτζερτον» στο Netflix!

      11 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Τα φίλτρα του θανάτου της Αναστασίας Κατσούρη από τις Εκδόσεις Αγγελάκη

      11 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Μετά το τέλος της Clare Mackintosh από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο

      11 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Η Έβδομη Σφραγίδα / Σχόλιο στην ομώνυμη ταινία του Μπέργκμαν

      17 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Η Αργυρένια Πελεκάνου μας μιλάει για το βιβλίο της Πες τα ψυχή ...

      8 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Τα αγόρια του Νίκελ του Colson Whitehead από τις Εκδόσεις Ίκαρος

      1 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Ορφέας Περίδης – Μανόλης Ανδρουλιδάκης / Με 2 κιθάρες online streaming

      14 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Η Σαλίνα Γαβαλά μας μαγεύει στην «Όμορφη Πόλη» online streaming Σάββατο 9 ...

      4 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Μίλτος Πασχαλίδης ζωντανά από τον Σταυρό του Νότου

      4 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Ο Λεωνίδας Καβάκος ερμηνεύει Μπαχ στην Επίδαυρο

      22 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Click away από το πωλητήριο του Εθνικού Θεάτρου!

      22 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Μετά το Unbreakable και το Split ο M. Night Shyamalan επανέρχεται με ...

      22 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BAZAAR ΤΗΣ ΔΙΕΞΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ

      21 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Coco / Μια ταινία για μικρούς και μεγάλους!

      17 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Η «APIVITA» ενώνει τις δυνάμεις της με την «Κληρονομιά της Γεύσης» σε ...

      14 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: Hard.Clo / Μια σκληρή ιστορία μόδας

      21 Ιανουαρίου 2021
      0
    • The Designer: Uya / Η σύγχρονη εκδοχή της λαογραφικής αισθητικής

      12 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Αυγουλλάς

      22 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Σαλίνα Γαβαλά

      21 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Θανάσης Σκαργιώτης

      17 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Θοδωρής Κοτονιάς

      10 Νοεμβρίου 2020
      0
    • The Designer: Kakuru / Αναζητώντας τις ρίζες μας

      3 Νοεμβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Έλενα Γιώργου

      29 Οκτωβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Δανάη Παπαδημητρίου

      20 Οκτωβρίου 2020
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Featured PostsΣυνεντεύξειςΧορός
Home›Featured Posts›Ερμίρα Γκόρο / Η εμπειρία της συνάντησης

Ερμίρα Γκόρο / Η εμπειρία της συνάντησης

By Ήβη Βασιλείου
25 Ιανουαρίου 2019
199
0
Share:

Φωτογραφία: Άννα Ψαρουδάκη

Μια απολύτως προσωπική εμπειρία. Μια εμπειρία που ανήκει στον θεατή -έναν, μοναδικό κάθε φορά- η επιλογή της συνθήκης, της μουσικής, των χορευτών και της ερμηνείας. Μια ουσιαστική συνάντηση, σώματα που αλληλεπιδρούν, ενέργειες που συνομιλούν. Η Ερμίρα Γκόρο στρέφει την νέα της παράσταση Υοu, παρουσιάζεται στο Θέατρο Ροές μέχρι τις 29/1 στο άτομο και την προσωπική επιλογή, με σκοπό να διερευνήσει τις συνθήκες μιας πραγματικής συνάντησης. Καλλιτέχνη και ερμηνευτή. Ανθρώπων. Μας μίλησε για την ιδέα, την δυναμική της παράστασης και την τέχνη της καθημερινότητας.

 

Από πού προέκυψε η ιδέα για την συγκεκριμένη παράσταση;

Σκέφτομαι καιρό πως επηρεάζεται η γνώμη μας από τους ανθρώπους γύρω μας, ακόμα κι όταν νομίζουμε πως αυτό δεν συμβαίνει. Φαίνεται πολύ έντονα αυτό στις παραστάσεις που πολύ συχνά υιοθετούμε μια γνώμη ενός άλλου, ίσως κάποιου ειδικού. Σκεφτόμουν λοιπόν, μια παράσταση όπου ο θεατής θα έχει μία πολύ προσωπική εμπειρία. Και πριν και μετά την παράσταση. Όλη η διαδικασία να αφορά αποκλειστικά αυτόν, όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα στην ζωή. Ήθελα μια μοναδική παράσταση που ο θεατής θα την σκέφτεται, χωρίς να επηρεαστεί από καμία άλλη γνώμη. Ο θεατής επιλέγει την μουσική, την θεματική και τους ερμηνευτές που θα δει στην σκηνή, άρα με έναν τρόπο συμβάλει καθοριστικά σ΄αυτό που θα δει στην συνέχεια και εμπλέκεται συναισθηματικά.

 

Πως θα βρίσκει την αξία του θεάματος ένας θεατής όταν δεν θα μπορεί να το μοιραστεί με κανέναν άλλο εκείνη την στιγμή;

Δεν θα μπορεί να μοιραστεί την εμπειρία ακριβώς, αλλά θα μπορεί να το συζητήσει. Σαν μια ερωτική σχέση που είναι δική μας, αλλά μπορούμε να τη συζητήσουμε με μια φίλη μας. Σαν ένα πρώτο ραντεβού!

 

Πότε έχουμε μια ουσιαστική συνάντηση καλλιτέχνη και θεατή;

Τα πάντα παίζουν ρόλο. Πως είμαστε, τι κάναμε πριν, τι θέλουμε να κάνουμε μετά, τι μέρα είχαμε. Δεν ξέρεις ποτέ πως θα συναντηθείς με τον άλλο ουσιαστικά. Παράλληλα, κάθε έργο έχει άλλο σκοπό και ύφος. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ πως θα λειτουργήσουν όλοι αυτοί οι παράγοντες σε σχέση με ένα θεατή μόνο και όχι με ένα σύνολο μέσα στο οποίο η προσωπική σου κατάσταση μπορεί και να χαθεί. Η ενέργεια όλων όσων θα είναι παρόντες, θα είναι απολύτως εκεί. Μια εμπειρία δοσίματος που θα δούμε στην πράξη πως θα λειτουργήσει πραγματικά για όλους.

Πως επέλεξες τα άτομα που θα αποτελούν την ομάδα των ερμηνευτών;

Είναι όλοι υπέροχοι, έμπειροι ερμηνευτές. Έπειτα, ήθελα διαφορετικούς ανθρώπους που θα μπορούν να προσφέρουν στην ομάδα κάτι διαφορετικό ανάλογα με τις εμπειρίες τους, τις κινήσεις τους, την πορεία τους. Είναι όλοι πολύ διαφορετικοί. Μακάρι να μπορούσα ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία και σε προσωπικότητες και σε γενιές. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον πως αυτή η ομάδα έδεσε και είναι τόσο όμορφη. Νομίζω έρχονται όλοι με χαρά. Νομίζω!

 

Στην παράσταση έχουμε δυνατότητες επιλογής. Στην ζωή;

Σίγουρα επιλέγουμε κάποια πράγματα και σίγουρα άλλα είναι επιβεβλημένα. Ίσως αυτά που μπορούμε να επιλέγουμε αβίαστα να είναι τα μικρά πράγματα που φτιάχνουν την καθημερινότητά μας.

 

Τι χαρίζει ο χορός στην ζωή σου;

Ο χορός και η τέχνη με αναγκάζουν να ασχολούμαι με πάρα πολλά πράγματα που σε άλλη περίπτωση να μην είχα την τύχη να επεξεργαστώ. Να ανοίξουν τα μάτια μου, να βιώνω τις καταστάσεις με ευαισθησία, να παρατηρώ την ζωή στην λεπτομέρειά της. Είναι ευχή και κατάρα του χορού το ότι είμαι διαρκώς συνειδητή σε ότι συμβαίνει γύρω μου.

 

Είναι το σώμα πιο ειλικρινές και πιο σοφό;

Νομίζω είναι το μυαλό. Αυτό καθοδηγεί το σώμα. Δεν είναι εύκολη η διακρίση μεταξύ τους. Το σώμα αρχίζει να επιβάλει την κατάστασή του όταν πλέον δεν μπορεί να κάνει πράγματα όπως τα έκανε σε νεότερη ηλικιά. Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούμε το σώμα, το μυαλό και τον λόγο μας είναι το μεγαλύτερο ζήτημα.

 

Στην καθημερινότητα τι σου δίνει δύναμη;

Οι φίλοι μου. Μία βόλτα μεγάλη με φίλους. Τεράστια χαρά παίρνω και από τα ζώα. Αυτά που αρέσουν σε όλους. Αυτά που συνειδητοποιείς ότι ομορφαίνουν την καθημερινότητά σου. Σαν τέχνη της καθημερινότητας, δίπλα στα έργα!

23-29 Ιανουαρίου 2019

Θέατρο ΡΟΕΣ

Πληροφορίες εδώ.

TagsΘέατρο Ροές
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    ΔΥΟ ΘΕΟΙ του Λένου Χρηστίδη σε σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη

    30 Αυγούστου 2018
    By Cue Team
  • Παρουσιάσεις

    Ριχάρδος Β΄ σε σκηνοθεσία Έφης Μπίρμπα με τον Άρη Σερβετάλη

    16 Φεβρουαρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Χριστίνα Σουγιουλτζή / Εκεί που οι λέξεις κινούνται

    26 Οκτωβρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Πηνελόπη Μαρκοπούλου/ Η δημιουργική διάσταση της Αμφιβολίας

    21 Φεβρουαρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Χορός

    evil unicorns* βασισμένο σε ψευδή γεγονότα από τους kóka&panú στο Θέατρο Ροές

    6 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Συμεών Τσακίρης / Ο εαυτός εντός

    21 Ιανουαρίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

Τα Αξύριστα Πηγούνια του Γιάννη Τσίρου στο Θέατρο Μικρό Χορν σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μετά το τέλος της Clare Mackintosh από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο

Kakuru Handmade Jewelry

Artiko Handmade Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr

© 2018 CueMagazine. All Rights Reserved

☢ designed by titouf