CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Το πάρτυ της ζωής μου με την Ελένη Ράντου σε σκηνοθεσία Ανέστη ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Ο κατάδεσμος του Θωμά Κοροβίνη με τη Χρύσα Ρώπα σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • SOLARIS του Στάνισλαβ Λεμ από την Ομάδα ΟΠΕΡΑ στο Άσυλο Ανιάτων

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Αλκίνοος του Γιάννη Ευθυμιάδη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Άλκιστις του Ευριπίδη με την Έλενα Μαυρίδου και τον Δημήτρη Λάλο το ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Παιχνιδοποιός του Γκάρντνερ ΜακΚέυ σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Κοέν στο Θέατρο Μικρό Γκλόρια

      1 Αυγούστου 2022
      0
    • DOGVILLE του Lars von Trier σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ στο Θέατρο Νέος ...

      18 Ιουλίου 2022
      0
    • Επιτρέποντες του Μενάνδρου σε σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου στην Μικρή Επίδαυρο

      14 Ιουλίου 2022
      0
    • The Music Critic / Μια παράσταση σε σύλληψη και δημιουργία του Aleksey ...

      14 Ιουλίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • 22 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για το ΄22 του Θάνου Μ. Βερέμη από ...

      3 Αυγούστου 2022
      0
    • Μιχάλης Βιρβιδάκης / Το θέατρο ως καθρέφτης της κοινωνίας

      13 Ιουλίου 2022
      0
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Featured PostsΣυνεντεύξειςΧορός
Home›Featured Posts›Ερμίρα Γκόρο / Η εμπειρία της συνάντησης

Ερμίρα Γκόρο / Η εμπειρία της συνάντησης

By Ήβη Βασιλείου
25 Ιανουαρίου 2019
481
0
Share:

Φωτογραφία: Άννα Ψαρουδάκη

Μια απολύτως προσωπική εμπειρία. Μια εμπειρία που ανήκει στον θεατή -έναν, μοναδικό κάθε φορά- η επιλογή της συνθήκης, της μουσικής, των χορευτών και της ερμηνείας. Μια ουσιαστική συνάντηση, σώματα που αλληλεπιδρούν, ενέργειες που συνομιλούν. Η Ερμίρα Γκόρο στρέφει την νέα της παράσταση Υοu, παρουσιάζεται στο Θέατρο Ροές μέχρι τις 29/1 στο άτομο και την προσωπική επιλογή, με σκοπό να διερευνήσει τις συνθήκες μιας πραγματικής συνάντησης. Καλλιτέχνη και ερμηνευτή. Ανθρώπων. Μας μίλησε για την ιδέα, την δυναμική της παράστασης και την τέχνη της καθημερινότητας.

 

Από πού προέκυψε η ιδέα για την συγκεκριμένη παράσταση;

Σκέφτομαι καιρό πως επηρεάζεται η γνώμη μας από τους ανθρώπους γύρω μας, ακόμα κι όταν νομίζουμε πως αυτό δεν συμβαίνει. Φαίνεται πολύ έντονα αυτό στις παραστάσεις που πολύ συχνά υιοθετούμε μια γνώμη ενός άλλου, ίσως κάποιου ειδικού. Σκεφτόμουν λοιπόν, μια παράσταση όπου ο θεατής θα έχει μία πολύ προσωπική εμπειρία. Και πριν και μετά την παράσταση. Όλη η διαδικασία να αφορά αποκλειστικά αυτόν, όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα στην ζωή. Ήθελα μια μοναδική παράσταση που ο θεατής θα την σκέφτεται, χωρίς να επηρεαστεί από καμία άλλη γνώμη. Ο θεατής επιλέγει την μουσική, την θεματική και τους ερμηνευτές που θα δει στην σκηνή, άρα με έναν τρόπο συμβάλει καθοριστικά σ΄αυτό που θα δει στην συνέχεια και εμπλέκεται συναισθηματικά.

 

Πως θα βρίσκει την αξία του θεάματος ένας θεατής όταν δεν θα μπορεί να το μοιραστεί με κανέναν άλλο εκείνη την στιγμή;

Δεν θα μπορεί να μοιραστεί την εμπειρία ακριβώς, αλλά θα μπορεί να το συζητήσει. Σαν μια ερωτική σχέση που είναι δική μας, αλλά μπορούμε να τη συζητήσουμε με μια φίλη μας. Σαν ένα πρώτο ραντεβού!

 

Πότε έχουμε μια ουσιαστική συνάντηση καλλιτέχνη και θεατή;

Τα πάντα παίζουν ρόλο. Πως είμαστε, τι κάναμε πριν, τι θέλουμε να κάνουμε μετά, τι μέρα είχαμε. Δεν ξέρεις ποτέ πως θα συναντηθείς με τον άλλο ουσιαστικά. Παράλληλα, κάθε έργο έχει άλλο σκοπό και ύφος. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ πως θα λειτουργήσουν όλοι αυτοί οι παράγοντες σε σχέση με ένα θεατή μόνο και όχι με ένα σύνολο μέσα στο οποίο η προσωπική σου κατάσταση μπορεί και να χαθεί. Η ενέργεια όλων όσων θα είναι παρόντες, θα είναι απολύτως εκεί. Μια εμπειρία δοσίματος που θα δούμε στην πράξη πως θα λειτουργήσει πραγματικά για όλους.

Πως επέλεξες τα άτομα που θα αποτελούν την ομάδα των ερμηνευτών;

Είναι όλοι υπέροχοι, έμπειροι ερμηνευτές. Έπειτα, ήθελα διαφορετικούς ανθρώπους που θα μπορούν να προσφέρουν στην ομάδα κάτι διαφορετικό ανάλογα με τις εμπειρίες τους, τις κινήσεις τους, την πορεία τους. Είναι όλοι πολύ διαφορετικοί. Μακάρι να μπορούσα ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία και σε προσωπικότητες και σε γενιές. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον πως αυτή η ομάδα έδεσε και είναι τόσο όμορφη. Νομίζω έρχονται όλοι με χαρά. Νομίζω!

 

Στην παράσταση έχουμε δυνατότητες επιλογής. Στην ζωή;

Σίγουρα επιλέγουμε κάποια πράγματα και σίγουρα άλλα είναι επιβεβλημένα. Ίσως αυτά που μπορούμε να επιλέγουμε αβίαστα να είναι τα μικρά πράγματα που φτιάχνουν την καθημερινότητά μας.

 

Τι χαρίζει ο χορός στην ζωή σου;

Ο χορός και η τέχνη με αναγκάζουν να ασχολούμαι με πάρα πολλά πράγματα που σε άλλη περίπτωση να μην είχα την τύχη να επεξεργαστώ. Να ανοίξουν τα μάτια μου, να βιώνω τις καταστάσεις με ευαισθησία, να παρατηρώ την ζωή στην λεπτομέρειά της. Είναι ευχή και κατάρα του χορού το ότι είμαι διαρκώς συνειδητή σε ότι συμβαίνει γύρω μου.

 

Είναι το σώμα πιο ειλικρινές και πιο σοφό;

Νομίζω είναι το μυαλό. Αυτό καθοδηγεί το σώμα. Δεν είναι εύκολη η διακρίση μεταξύ τους. Το σώμα αρχίζει να επιβάλει την κατάστασή του όταν πλέον δεν μπορεί να κάνει πράγματα όπως τα έκανε σε νεότερη ηλικιά. Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούμε το σώμα, το μυαλό και τον λόγο μας είναι το μεγαλύτερο ζήτημα.

 

Στην καθημερινότητα τι σου δίνει δύναμη;

Οι φίλοι μου. Μία βόλτα μεγάλη με φίλους. Τεράστια χαρά παίρνω και από τα ζώα. Αυτά που αρέσουν σε όλους. Αυτά που συνειδητοποιείς ότι ομορφαίνουν την καθημερινότητά σου. Σαν τέχνη της καθημερινότητας, δίπλα στα έργα!

23-29 Ιανουαρίου 2019

Θέατρο ΡΟΕΣ

Πληροφορίες εδώ.

TagsΘέατρο Ροές
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Βασίλης Γιαννέλος / Ταξίδι επιστροφής στον εαυτό μας

    8 Νοεμβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Ρούλα Πατεράκη / Η επίκληση της γοητείας, η μαγεία των συναντήσεων

    31 Μαΐου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Παρουσιάσεις

    Ριχάρδος Β΄ σε σκηνοθεσία Έφης Μπίρμπα με τον Άρη Σερβετάλη

    16 Φεβρουαρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Το Δρακοδόντι από τους Χαΐνηδες και την ομάδα «Κι όμΩς κινείται» στο Θέατρο Ροές

    21 Νοεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Συμεών Τσακίρης / Ο εαυτός εντός

    21 Ιανουαρίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Το Κεφάλαιο του Καρλ Μαρξ από την Ρούλα Πατεράκη στο Θέατρο Ροές

    26 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf