CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Παπαδόπουλος / Ανθρώπινες διαστάσεις συλλογικών εμπειριών

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Νίκος Χρονόπουλος

      13 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H Μαρίνα Σάττι ζωντανά στο VOX για μία εμφάνιση

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Workshop φωτογραφίας με την Γεωργία Πονηράκου στο Tag

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη στο ...

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • 1ο Πολυθεματικό Φεστιβάλ HUMAN CAST Inclusive Art Festival

      7 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Κατερίνα Κυρμιζή & Νίκος Γρηγοριάδης στο Μουσικό Κουτί

      17 Νοεμβρίου 2022
      0
    • ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΙ σε επιμέλεια Δημήτρη Τρίκα στο Δρομοκαΐτειο

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Η ξεχωριστή ερμηνεύτρια της νέας γενιάς, Μυρτώ Βασιλείου, επιστρέφει στο Faust!

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Ελένη Βιτάλη και Χρήστος Θηβαίος / Μια απρόβλεπτη συνάντηση στο Γυάλινο Μουσικό ...

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνα Ράικου

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer: Dear Violet / The roots of violets

      14 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Αγγελίτσα

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Όλια Ντακογιάννη

      9 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Ταυλάς

      30 Νοεμβρίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Γιάννης Καλατζόπουλος / Ο χορός της ανθρωπότητας

Γιάννης Καλατζόπουλος / Ο χορός της ανθρωπότητας

By Ήβη Βασιλείου
17 Ιανουαρίου 2019
580
0

Ο νεαρός Άρθουρ αναζητά το φως και την ελπίδα σε ένα κόσμο χωρίς αξίες που βυθίζεται στην φθορά. Στον αντίποδά του ο Έντι, ο φίλος της μητέρας του, που συγκεντρώνει τα χαρακτηριστικά της κυρίαρχης μερίδας των ανθρώπων που ασχολούνται μόνο με την ομαλή ροή της προσωπικής τους ζωής. Το παλίο και το νέο συγκρούονται και η μάχη για την αλλαγή φέρει την ένταση και την δύναμη ενός tango. Ο ηθοποιός Γιάννης Καλατζόπουλος συμμετέχει στην παράσταση του έργου Tango του Σλάμοβιρ Μρόζεκ που παρουσιάζεται στο Θέατρο Olvio σε μετάφραση Παύλου Μάτεσι και σκηνοθεσία Νίκου Χατζήπαπά. Μας μίλησε για το έργο και τις ιδέες του, την παράσταση και την κίνησή της, το tango και τα βήματά του.

 

Τι σας συγκινεί στο έργο του Μρόζεκ;

Η πικρή γεύση που αφήνουν οι κωμικές του καταστάσεις.

 

Ο άνθρωπος καθορίζεται από το περιβάλλον του ή το αντίστροφο;

Ο άνθρωπος καθορίζεται από το περιβάλλον του, αλλά οι Άνθρωποι μπόρεσαν κάποιες φορές να το καθορίσουν.

 

Γιατί υπάρχει πάντα σύγκρουση παλιού και νέου; (Πως) μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά; Σε ποιο από τα δύο πιστεύετε;

Γιατί το παλιό δύσκολα παραδέχεται ότι πάλιωσε. Το νέο πάλι, όσο είναι νέο ούτε καν διανοείται ότι προέρχεται απ’ το παλιό και αναπόφευκτα το κουβαλάει μέσα του. Συμβιώνουν μόνο στον βαθμό που καταφέρνουν να αποδεχτούν την Φθορά, που είναι το αναγκαίο τίμημα της ανανέωσης. Δεν έχει σημασία σε ποιο από τα δυό πιστεύει κανείς. Το νέο πάντα θα νικάει, διεκδικώντας το δικαίωμά του να… παλιώσει.

 

Υπάρχει περίπτωση που η βία δικαιολογείται;

Όχι. Αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που η ίδια η Ζωή μάς την επιβάλλει σαν το μοναδικό μέσον για να νικηθεί ο Θάνατος.

Τι συμβολίζει ο χορός Τάνγκο  σ’ αυτό το έργο;

Την κίνηση της Ανθρωπότητας: ένα βήμα μπρος, δύο πίσω.

 

Ποιο ήταν το προσωπικό κέρδος από την συμμετοχή σε αυτή τη δουλειά;

Το  ίδιο πάντα: η ανακάλυψη κάποιων στοιχείων του εαυτού μου που αγνοούσα, και που ήρθαν στο φως στην προσπάθειά μου να γνωρίσω αυτόν τον «Άλλον» που υποδύομαι.

 

Σε τι πιστεύετε; Τι σας δίνει δύναμη;

Στο ένστικτο αυτοσυντήρησης του Ανθρώπινου είδους, που το σώζει πάντα «στο τσακ».

 

Υπάρχει κάποιο σημείο του κειμένου που σκέφτεστε έντονα αυτή την περίοδο; Γιατί;

Η φράση που λέει ο Έντι προς το τέλος του έργου: «Είμαι πολύ εντάξει παιδί εγώ, αλλά δε σηκώνω αντιρρήσεις.  Αν με ακούτε θα τα πάμε καλά. Τάξη θέλω μόνο, τάξη». Την σκέφτομαι όχι μόνο γιατί μου θυμίζει την πρόσφατη αναβίωση σε όλο τον κόσμο φασιστικών αντιλήψεων, αλλά κυρίως  γιατί φοβάμαι ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα άκουγαν σήμερα αυτήν την φράση χωρίς να αγανακτήσουν και να αντιδράσουν.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
«ΤANGO»
του Σλάμοβιρ Μρόζεκ
Σάτιρα
Μετάφραση: Παύλος Μάτεσις
Σκηνοθεσία, Εικαστική Σύνθεση: Νίκος Χατζηπαπάς
Επιμέλεια κίνησης: Νατάσα Παπαμιχαήλ
Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαρία Βλάχου
Φωτισμοί: Νίκος Βούλγαρης
Σκηνογραφική επιμέλεια: Έλλη Εμπεδοκλή
Επιμέλεια μακιγιάζ: Λένια Πριόνα

ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ
Δημήτρης Γκουτζαμάνης
Δημήτρης Μαύρος
Μαρία Βλάχου
Γιάννης Καλατζόπουλος
Ειρήνη Γρέκα
Νέλη Αλκάδη
Αβραάμ Παπαδόπουλος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00
Πρεμιέρα: Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018
Διάρκεια: 110 λεπτά με διάλειμμα

Εισιτήρια:
Γενική είσοδος στο ταμείο: 15€
Μειωμένο: 12€
ΠΡΟΣΦΟΡΑ! Έως 20 Οκτωβρίου όλα τα εισιτήρια 10 €!
Προπώληση: Viva.gr και στα φυσικά σημεία πώλησης της Viva (μετά από τηλεφώνημα στο 11876) BP, EKO, βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, Seven Spots, ΙΑΝΟΣ, Reload και Media Markt.

Θέατρο OLVIO
Ιερά Οδός 67 & Φαλαισίας 7, Βοτανικός, τηλ: 210 34 14 118
Ώρες κράτησης εισιτηρίων: 17:00- 21:00

Tagsolvio

Related articles More from author

  • Νέα

    Δόκτωρ Γκλας του Γιάλμαρ Σέντερμπεργκ στο Θέατρο Olvio

    4 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    TANGO του Σλάβομιρ Μρόζεκ από 5 Νοεμβρίου 2018 στο θέατρο OLVIO

    26 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Το ξεκατίνιασμα του Ολύμπου της ΑβγίΠαπ από 19 Οκτωβρίου στο θέατρο OLVIO

    1 Σεπτεμβρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Πηνελόπη Δέλτα – Ίωνας Δραγούμης: Τελευταία Συνάντηση στο Θέατρο Olvio

    24 Ιανουαρίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Δημήτρης Μαύρος / Τα μικρά και τα μεγάλα του θεάτρου

    29 Οκτωβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Μη Σκοτώνεις τη Μαμά της Σαρλότ Κήτλυ στο Θέατρο Olvio

    23 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf