CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Παπαδόπουλος / Ανθρώπινες διαστάσεις συλλογικών εμπειριών

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Νίκος Χρονόπουλος

      13 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H Μαρίνα Σάττι ζωντανά στο VOX για μία εμφάνιση

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Workshop φωτογραφίας με την Γεωργία Πονηράκου στο Tag

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη στο ...

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • 1ο Πολυθεματικό Φεστιβάλ HUMAN CAST Inclusive Art Festival

      7 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Κατερίνα Κυρμιζή & Νίκος Γρηγοριάδης στο Μουσικό Κουτί

      17 Νοεμβρίου 2022
      0
    • ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΙ σε επιμέλεια Δημήτρη Τρίκα στο Δρομοκαΐτειο

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Η ξεχωριστή ερμηνεύτρια της νέας γενιάς, Μυρτώ Βασιλείου, επιστρέφει στο Faust!

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Ελένη Βιτάλη και Χρήστος Θηβαίος / Μια απρόβλεπτη συνάντηση στο Γυάλινο Μουσικό ...

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνα Ράικου

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer: Dear Violet / The roots of violets

      14 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Αγγελίτσα

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Όλια Ντακογιάννη

      9 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Ταυλάς

      30 Νοεμβρίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Παρουσιάσεις
Home›Θέατρο›Παρουσιάσεις›Ολεάννα του Ντέιβιντ Μάμετ στο Θέατρο Olvio

Ολεάννα του Ντέιβιντ Μάμετ στο Θέατρο Olvio

By Ήβη Βασιλείου
23 Μαρτίου 2017
396
0

IMG_3076

Στο Θέατρο Olvio παρουσιάζεται αυτήν την περίοδο το εξαιρετικά ενδιαφέρον έργο του Ντέιβιντ Μάμετ, Ολεάννα, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη με τον Δημήτρη Πετρόπουλο και την Κατερίνα Παπουτσάκη. Ένας πανεπιστημιακός καθηγητής που βρίσκεται σε μία σημαντική καμπή της ζωής του, καθώς περιμένει την μονιμοποίησή του στο πανεπιστήμιο και οργανώνει την μετακόμιση της οικογένειάς του σε ένα μεγαλύτερο και ακριβότερο σπίτι και μία νεαρή φοιτήτρια που προσπαθεί να ανακαλύψει τον εαυτό της και να βρει τρόπους να υπάρξει στην αδηφάγα κοινωνία της ζωής εκτός σχολείου, έρχονται σε συχνή επαφή για να επιλύσουν από κοινού το ζήτημα των χαμηλών βαθμών της φοιτήτριας που κινδυνεύει να αποτύχει στις τελικές εξετάσεις. Η εξέλιξη της συνεργασίας δεν είναι η αναμενόμενη. Ενώ όλα προχωρούν κανονικά, η φοιτήτρια –πολύ σημαντικό ρόλο στην μεταστροφή της προσωπικότητάς της παίζει η ένταξή της σε μία ομάδα που της δίνει πια την ελευθερία και την δύναμη που απολαμβάνει κάθε άνθρωπος που ανήκει κάπου- κατηγορεί τον καθηγητή της για σεξουαλική παρενόχληση, τοποθετώντας τον σε θέση απολογούμενου στο συμβούλιο του πανεπιστημίου με κίνδυνο να χάσει την θέση του. Τώρα πλέον η εξέλιξη των πραγμάτων δεν είναι στο χέρι του καθηγητή μέσω των βαθμών του, αλλά στο χέρι της νεαρής κοπέλας μέσω της στάσης και των επιλογών της. Τώρα πλέον είναι θέμα τόσο στρατηγικής, όσο και προσωπικών αποφάσεων το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και το ποιος θα επιβιώσει.

Το έργο του Ντέιβιντ Μάμετ είναι ιδιαιτέρως σημαντικό γιατί θίγει ένα ζήτημα άλυτο και οδυνηρό. Θίγει το ζήτημα του φασισμού, τόσο γενικά στην καθημερινότητα και την ζωή μας όσο και ειδικά, σε κάθε ανθρώπινη σχέση, σε κάθε ανθρώπινη επαφή. Που αρχίζει και που τελειώνει η δύναμη κάθε ανθρώπου; Η εξουσία που ασκεί στον άλλο, η ελευθερία και το δίκιο του; Φυσικά, σ΄αυτήν μάχη εμπλέκονται τα δύο φύλα, οι θέσεις τους, τα όριά τους, οι κοινές προκαταλήψεις που καθορίζουν τις προσπάθειες επικοινωνίας και συνύπαρξης. Παράλληλα, ο συγγραφέας κατορθώνει να μιλήσει με άμεσο και σαφή τρόπο για τις ανεπάρκειες και τις δυσλειτουργίες του εκπαιδευτικού συστήματος και των ανθρώπων που το απαρτίζουν και να εξερευνήσει τα όρια και τις δυνατότητές του σε ένα έργο που κέντρο είναι ο άνθρωπος, οι αδυναμίες του με τις αιτίες τους και οι δυνάμεις του με τις προοπτικές και τις προεκτάσεις τους.

Ο Νικορέστης Χανιωτάκης σκηνοθέτησε το έργο του Ντέιβιντ Μάμετ με γνώμονα το κείμενο, με λιτότητα και περιεκτικότητα (Σκηνικά και κοστούμια: Έλλη Λιδωρικιώτη, Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα), αναδεικνύοντας την δύναμη και την δυναμική του. Ο Δημήτρης Πετρόπουλος υποδύθηκε τον ρόλο του καθηγητή με φυσικότητα, πειστικότητα και άνεση και η Κατερίνα Παπουτσάκη κινήθηκε με χάρη και τρυφερότητα στις ενδιαφέρουσες διαδρομές του ρόλου της νεαρής φοιτήτριας σε μία παράσταση που κεντρίζει και διατηρεί το ενδιαφέρον.

Ολεάννα του Ντέιβιντ Μάμετ στο Θέατρο Olvio

Μετάφραση-Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Σκηνικά- Κοστούμια: Έλλη Λιδωρικιώτη
Επιμέλεια Κίνησης: Νατάσα Παπαμιχαήλ
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα.
Βοηθός σκηνοθέτη: Έμμα Μαυρέλη
Πρωτότυπη μουσικήη: Γιώργος Περιστέρης
Βοηθός σκηνογράφου: Θεοδώρα Βεστάρχη

Ερμηνεύουν: Δημήτρης Πετρόπουλος
Κατερίνα Παπουτσάκη

Tagsolvio

Related articles More from author

  • Νέα

    Μη Σκοτώνεις τη Μαμά της Σαρλότ Κήτλυ στο Θέατρο Olvio

    23 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Δημήτρης Μαύρος / Τα μικρά και τα μεγάλα του θεάτρου

    29 Οκτωβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    TANGO του Σλάβομιρ Μρόζεκ από 5 Νοεμβρίου 2018 στο θέατρο OLVIO

    26 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Πηνελόπη Δέλτα – Ίωνας Δραγούμης: Τελευταία Συνάντηση στο Θέατρο Olvio

    24 Ιανουαρίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Γιάννης Καλατζόπουλος / Ο χορός της ανθρωπότητας

    17 Ιανουαρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Δόκτωρ Γκλας του Γιάλμαρ Σέντερμπεργκ στο Θέατρο Olvio

    4 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf