CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Παπαδόπουλος / Ανθρώπινες διαστάσεις συλλογικών εμπειριών

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Νίκος Χρονόπουλος

      13 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H Μαρίνα Σάττι ζωντανά στο VOX για μία εμφάνιση

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Workshop φωτογραφίας με την Γεωργία Πονηράκου στο Tag

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη στο ...

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • 1ο Πολυθεματικό Φεστιβάλ HUMAN CAST Inclusive Art Festival

      7 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Κατερίνα Κυρμιζή & Νίκος Γρηγοριάδης στο Μουσικό Κουτί

      17 Νοεμβρίου 2022
      0
    • ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΙ σε επιμέλεια Δημήτρη Τρίκα στο Δρομοκαΐτειο

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Η ξεχωριστή ερμηνεύτρια της νέας γενιάς, Μυρτώ Βασιλείου, επιστρέφει στο Faust!

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Ελένη Βιτάλη και Χρήστος Θηβαίος / Μια απρόβλεπτη συνάντηση στο Γυάλινο Μουσικό ...

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνα Ράικου

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer: Dear Violet / The roots of violets

      14 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Αγγελίτσα

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Όλια Ντακογιάννη

      9 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Ταυλάς

      30 Νοεμβρίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Παρουσιάσεις
Home›Θέατρο›Παρουσιάσεις›Ο Αμπιγιέρ του Ronald Harwood στην Β΄σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας

Ο Αμπιγιέρ του Ronald Harwood στην Β΄σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας

By Ήβη Βασιλείου
9 Ιανουαρίου 2018
453
0

Habillieur_Patroklos Skafidas-1011

 

Ο βραβευμένος συγγραφέας Ronald Harwood έγραψε το έργο Ο Αμπιγιέρ το 1981, αντλώντας έμπνευση από τις προσωπικές εμπειρίες που συνέλεξε εργαζόμενος δίπλα στον μεγάλο ηθοποιό Sir Donald Wolfit, ενώ εκείνος περιόδευε στα επαρχιακά θέατρα της Αγγλίας. Το έργο διεισδύει βαθιά στον κόσμο του θεάτρου και φέρνει επί σκηνής έναν διάσημο σαιξπηρικό ηθοποιό που βρίσκεται στο τέλος της καλλιτεχνικής του πορείας –τόσο λόγω ιστορικών συνθηκών, καθώς η δράση τοποθετείται στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και ενώ ο πόλεμος μαίνεται και πλήττει το θέατρο, την τέχνη, την ζωή, όσο και λόγω της ηλικίας του μεγάλου ηθοποιού που δεν του επιτρέπει να έχει πλέον το παλιότερο του σθένος-. Η σύζυγος και συμπρωταγωνίστριά του, καθώς και η πιστή φίλη και διευθύντρια σκηνής του θεάτρου του τον παροτρύνουν να αποσυρθεί και να προστατεύσει την υγεία και τον εαυτό του. Λίγο πριν την 227η παράσταση του, κυριεύεται από τον φόβο, τις ανασφάλειές και τις αδυναμίες του και οδηγείται σε συναισθηματική κατάρρευση. Ο μόνος άνθρωπος που γνωρίζει τι έχει ανάγκη και μπορεί να τον βοηθήσει ουσιαστικά είναι ο πιστός αμπιγιέρ του.

Πρόκειται για ένα έργο που ρίχνει φως στον κόσμο του θεάτρου με τους ανθρώπους, τις πληγές και τις χαρές του, την λειτουργία του και την αξία του σε μία δύσκολή –αλλά και σε κάθε- εποχή. Με ανθρώπους σαν τον Σερ, τον μεγάλο ηθοποιό που είναι χαρισματικοί, που κινούν κείμενα και συγκινούν θεατές, που πιστεύουν βαθιά σε αυτό που κάνουν μέχρι το σημείο που ίσως να μην μπορούν να δουν καθαρά τον εαυτό τους, τους ανθρώπους γύρω του, το τέλος μιας κατάστασης και την αρχή μιας νέας. Με ανθρώπους σαν τον αμπιγιέρ του που στηρίζουν το θέατρο χωρίς να βρίσκονται στο προσκήνιο, που στηρίζουν τους ανθρώπους που αγαπούν χωρίς απαιτήσεις και με μόνη χαρά την δυνατότητα ύπαρξης και την αποδοχή. Με το θέατρο που είναι σπουδαίο, που υπάρχει και αναγεννάται πάντα, που διαμορφώνει και ανακουφίζει, που αποτελεί καταφύγιο και μας φέρνει κοντά. Με την ζωή που προχωρά ακάθεκτη, μας κινεί, μας προτρέπει να προσπαθούμε και να διεκδικούμε την θέση μας στην σκηνή της.

Η παράσταση που σκηνοθέτησε ο Μανώλης Δούνιας έφερε το θέατρο μέσα στο θέατρο με την ατμόσφαιρα της εποχής του έργου (Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα), την διαχρονική δύναμη των αξιόλογων ηθοποιών και τελικά τις σωστές του διαστάσεις που το κάνουν χειροπιαστό, ανθρώπινο και το τοποθετούν δίπλα στον θεατή (Σκηνικά: Δημήτρης Πολυχρονιάδης). Τον ρόλο του Σερ υποδύθηκε ο Αλέξανδρος Μυλωνάς αποδίδοντας την στιβαρότητα της σιγουριάς του καλλιτέχνη που συμπορεύεται με τις κρίσεις ανασφάλειας, ενώ τον ρόλο του αμπιγιέρ ανέλαβε ο Μάνος Βακούσης, αναδεικνύοντας όλα τα σκοτάδια και τις ευαισθησίες του χαρακτήρα του. Μαζί τους η Άννυ Λούλου, η Ευγενία Αποστόλου, ο Νίκος Καλαμό και ο Δημήτρης Μαργαρίτης στους υπόλοιπους ενδιαφέροντες ρόλους του έργου που φωτίζουν τις πτυχές του θεατού και αθέατου κόσμου του θεάτρου.

 

Συντελεστές
Μετάφραση: Εύα Γεωργουσοπούλου
Σκηνοθεσία: Μανώλης Δούνιας
Σκηνικά: Δημήτρης Πολυχρονιάδης
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου
Φωτισμοί: Βαλεντίνα Ταμιωλάκη
Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαρία Χανδρά
Φωτογραφίες-trailer: Πάτροκλος Σκαφίδας
Επικοινωνία: Ανζελίκα Καψαμπέλη-Έλενα Γρίβα
Παραγωγή: Kart Productions


Ερμηνεύουν: Αλέξανδρος Μυλωνάς, Μάνος Βακούσης, Άννυ Λούλου, Ευγενία Αποστόλου, Κώστας Λάσκος, Δημήτρης Μαργαρίτης

INFO:
Β’ Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας
Κεφαλληνίας 18 Κυψέλη
Πληροφορίες – κρατήσεις: 2114117878 (νέο τηλέφωνο επικοινωνίας)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Παρασκευή 21.00

Σάββατο 18.00 & 21.00

 

Διάρκεια:

1.45 λεπτά

 

Τιμές εισιτηρίων:

Κανονικό: 15 ευρώ

Μειωμένο: 10 ευρώ

Ατέλειες: 5 ευρώ

TagsΘέατρο Οδού Κεφαλληνίας

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Κωνσταντίνος Μάρκελλος & Ελένη Στεργίου / Η Παρέλαση

    24 Μαΐου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    8+1 θεατρικές παραστάσεις για τις γιορτές!

    24 Δεκεμβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Κ. Αλέξης Αλάτσης / Η Γυναίκα – Βόμβα και τα αδιέξοδα της βίας

    14 Δεκεμβρίου 2016
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Γυάλινος Κόσμος του Τενεσί Ουίλιαμς σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας

    23 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Παρουσιάσεις

    Ταξίδι μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα του Ευγένιου Ο΄Νηλ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας / Θέατρο σε ...

    14 Απριλίου 2022
    By Ήβη Βασιλείου
  • Featured PostsΝέα

    Θέατρο / 6 προτάσεις για τις γιορτές!

    24 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf