CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Ζήσης Ρούμπος & Γιώργος Αγγελόπουλος from outer (Jeronimo) Space

Ζήσης Ρούμπος & Γιώργος Αγγελόπουλος from outer (Jeronimo) Space

By Ήβη Βασιλείου
31 Ιανουαρίου 2017
587
0
Share:

16145259_10154941595564233_1114860488_o

Ο Ζήσης Ρούμπος και ο Γιώργος Αγγελόπουλος ταιριάζουν, επικοινωνούν, έχουν χημεία. Το αποδεικνύει η ιστορία τους. Το αποδεικνύει η νέα παράσταση που ετοίμασαν, το Jeronimo Space – Το κυνήγι των σούσι, η πρώτη sci – fi θεατρική κωμωδία που παρουσιάζεται στο Θέατρο Άβατον, στηρίζεται στην δύναμη της δημιουργικότητας, της φαντασίας και της ομάδας και χαρίζει γέλιο, χαλάρωση και χωρίς αμφιβολία την δυνατότητα να ξεφύγουμε! Το αποδεικνύει σίγουρα αυτή η συνέντευξη. Και η selfie.

Τι αποτέλεσε αφορμή για να γραφτεί το έργο;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Όταν τελείωσαν τα γυρίσματα των Άσφαιρων, θέλαμε με το Ζήση να συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί. Έτσι το καλοκαίρι έπεσε η πρώτη ιδέα για το ύφος του έργου, κάναμε κάποιες κουβέντες για την υπόθεση και μετά ο Ζήσης ξεκίνησε να γράφει το πιο αστείο κείμενο που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό.
ΖΗΣΗΣ: Χα, χα, ναι, είναι τρελός αυτός ο Γιώργος. Θυμάμαι που του είπα να πηγαίναμε με κάτι πιο κλασικό του στυλ Τσέχωφ ή Σέξπηρ και μου είπε καλύτερα sci fi κωμωδία που πιάνει και περισσότερους.

Πως δουλέψατε για να γίνει παράσταση;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το φθινόπωρο, με το κείμενο ημιτελές, ξεκινήσαμε να κάνουμε πρόβες οι τέσσερίς μας, σε ένα υπόγειο στον Άγιο Νικόλαο. Κάναμε κάποιους αυτοσχεδιασμούς για να βρούμε τους χαρακτήρες και κάποιες ιδέες για εξωγήινους και μετά μπήκαμε στο κείμενο. Για μένα ήταν πολύ ωραίο να σκηνοθετώ την ομάδα γιατί σε κάθε πρόβα εμφανίζονταν πάρα πολλές ιδέες επί σκηνής και δεν είχα να κάνω πολλά πράγματα πέρα από το να διαλέγω τις καλύτερες. Ή τις χειρότερες, δεν ξέρω, θα μας πείτε εσείς ποιες νομίζετε ότι διάλεξα.
ΖΗΣΗΣ: Χα, χα, ναι είναι τρελός ο Γιώργος. Όντως το κείμενο ήταν ημιτελές αλλά ευτυχώς που ήταν, γιατί γράφτηκε πάνω στους ηθοποιούς. Δεν είναι ότι αμέλησα να το γράψω ή ότι πήγα διακοπές ή τίποτα τέτοιο. Χα, χα.

Πως περάσατε κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας; Γελάσατε;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Πάρα πολύ. Γελάγαμε όταν διαβάζαμε το κείμενο, γελάγαμε όταν κάναμε αυτοσχεδιασμούς, γελάγαμε όταν ο Ζήσης έκανε τρίλεπτα με βουβό αυτοσχεδιασμό για το πώς θα φύγει ο Τζερόνιμο από το Ναό, γελάγαμε με γκάφες, γελάγαμε πολύ. Κι αυτός είναι κι ο βασικός λόγος για τον οποίο πιστεύουμε σ’ αυτήν την παράσταση: γιατί θα γελάσουν πολύ όσοι τη δουν.
ΖΗΣΗΣ: Γελάσαμε απίστευτα. Βοηθάει πολύ να είσαι με καλούς και τρελούς κωμικούς. Ο Γιώργος είναι τρελιάρης, χα, χα.

Είναι το γέλιο ο καλύτερος τρόπος για να ξορκίζουμε τα δύσκολα της καθημερινότητάς μας;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το γέλιο είναι ο καλύτερος τρόπος να γίνεται οτιδήποτε.
ΖΗΣΗΣ: Ναι, βέβαια, ναι. Ίσως όχι τόσο όσο θα ήθελαν κάποιοι –επιτηδευμένα- να αρνηθούν αλλά σίγουρα σε μεγαλύτερο ποσοστό από όσο θα περίμενε ο μέσος όρος εγχώριων θεατών.

jeronimospace02

Πως ήταν η πρεμιέρα της παράστασής σας στην Πάτρα;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Για μας ήταν πολύ σημαντικό να παίξουμε την παράσταση σε κοινό δυο βδομάδες πριν ξεκινήσουμε κανονικά. Και το κοινό στην Πάτρα ήταν μια καλή ευκαιρία γιατί είναι ένα κοινό που έχει επαφή με τα θεατρικά πράγματα τα Αθήνας, είναι σχετικά νεανικό και μας έδειξε αν και πώς λειτουργεί η παράσταση.
ΖΗΣΗΣ: Χιόνισε μετά από 30 χρόνια στην Πάτρα. Παραλίγο να αποκλειστούμε. Ο Γιώργος είναι από την Πάτρα. Χα, χα, είναι τρελός.

Έχουμε συνδέσει τον όρο sci-fi με τον κινηματογράφο. Πως μεταφέρθηκε στο θέατρο;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Αυτό μας απασχόλησε πολύ με το Ζήση γιατί sci fi σημαίνει εφέ, σημαίνει περίεργα πλάσματα, σημαίνει μεγάλες αφηγήσεις και, όντως, δεν ξέραμε αν μπορούμε να φέρουμε στο θέατρο κάτι τέτοιο. Από την άλλη, κάνουμε είκοσι χρόνια θέατρο και μάλιστα ένα θέατρο σωματικό και λιτό από άποψη μέσων. Μάθαμε αρκετά νωρίς ότι στο θέατρο δεν χρειάζεται να δείξεις ένα διαστημόπλοιο ρεαλιστικά γιατί το μυαλό του θεατή φτιάχνει τα καλύτερα εφέ αν του δώσεις το κατάλληλο ερέθισμα.
ΖΗΣΗΣ: Επίσης, πιστεύουμε ότι έχει έρθει η ώρα να συνδεθεί ο όρος και με το θέατρο. Λίγοι το πιστεύουν αυτό. Βασικά εμείς οι 4. Περισσότερο από όλους ο Γιώργος. Ο Γιώργος είναι λίγο τρελός.
Με φαντασία, λίγα σκηνικά αντικείμενα και τα σώματα των ηθοποιών διατρέχετε το γαλαξία!

Είναι οι περιορισμοί στο θέατρο αυτοί που αναγκάζουν να ανακαλύψουμε τις ωραίες ιδέες;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Εξαρτάται από τον περιορισμό. Ας πούμε, το γεγονός ότι εγώ σαν ηθοποιός δεν μπορώ να κάνω φλικ-φλακ, είναι περιορισμός που, απλώς, περιορίζει τις επιλογές μου στη σκηνή, δε με οδηγεί να ανακαλύψω κάτι. Από την άλλη, υπάρχουν περιορισμοί που οδηγούν σε καινοτομίες γενικής εφαρμογής και τότε, ναι, ισχύει εκατό τοις εκατό αυτό που είπατε.
ΖΗΣΗΣ: Ισχύει, χαχα, συμφωνώ με τον Γιώργο. Δεν μπορεί να κάνει φλικ φλακ αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει από το να προσπαθεί. Είναι τρελός.

Ποιο ήταν το προσωπικό σας κέρδος από την μέχρι τώρα πορεία της παράστασης;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε ταμείο καθώς η παράσταση ξεκινάει τώρα και δεν έχουμε ακόμα την αίσθηση του τι λέει στο κοινό. Αυτό που μπορώ να πω είναι το κέρδος από τη διαδικασία των προβών. Για μένα, που είμαι αρκετά εγκεφαλικός και αναλυτικός, ήταν πολύ ωραίο να δουλέψω με ένα κείμενο του Ζήση ο οποίος είναι χειμαρρώδης κι ενστικτώδης. Νομίζω ο συνδυασμός δούλεψε κι ανακαλύψαμε μέσα στο έργο αφηγηματικούς άξονες εντελώς απροσδόκητους.
ΖΗΣΗΣ: Το να ξαναδουλέψω με τον Γιώργο μου βγήκε φυσικά. Μοιραζόμαστε την ίδια τρέλα. Το θέατρο και το διάστημα θέλουν τρέλα. Και η καθημερινότητα θέλει τρέλα. Ο Γιώργος το ‘χει αυτό. Εννοώ την τρέλα. Είναι τρελός. Κι εγώ είμαι.

Τι σας αρέσει περισσότερο στο έργο; Γιατί;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το έργο είναι μια τρελή κωμωδία. Παράγει πολύ γέλιο. Το ευχαριστιόμαστε. Και, ταυτόχρονα, λέει πράγματα, χωρίς να έχει το άγχος να τα πει. Αυτό, νομίζω, είναι και μεγαλύτερη αξία του. Γίνονται μέσα στο έργο τρομερά επίκαιρα statements για τις σχέσεις, για την πολιτική και την κοινωνία, ακόμα και για τη θρησκεία, αλλά χωρίς να υπάρχει κανένα άγχος γι’ αυτά. Το έργο είναι κωμωδία και η κωμωδία υπάρχει για να παράγει γέλιο. Και το πετυχαίνει.
ΖΗΣΗΣ: Εμένα μου αρέσει όλο το έργο γιατί κάθε σκηνή του έχει και κάτι διαφορετικό, ένα διαφορετικό έναυσμα για να γελάσεις κάθε φορά. Πιο πολύ μου αρέσει εκεί που ο Γιώργος βγαίνει και κάνει τρέλες. Ο Γιώργος είναι ασυνήθιστος θα έλεγα. Εννοώντας τρελός.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ο Ζήσης δεν είναι τρελός, νομίζω.

jeronimospace01

JERONIMO SPACE – ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΩΝ ΣΟΥΣΙ στο Θέατρο Άβατον

Ταυτότητα Παράστασης
Ιδέα: Ζήσης Ρούμπος/Γιώργος Αγγελόπουλος
Κείμενο: Ζήσης Ρούμπος
Σκηνοθεσία: Γιώργος Αγγελόπουλος
Φωτισμοί/Κοστούμια: Ζωή Μολυβδά – Φαμέλη
Ερμηνεύουν (αλφαβητικά): Γιώργος Αγγελόπουλος, Ναταλία Δήμου, Ζήσης Ρούμπος, Σωσώ Χατζημανώλη

Πληροφορίες Παράστασης
Πρεμιέρα: Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου
Ημέρες και ώρες Παράστασης: Παρασκευή και Σάββατο στις 21.30 (έως και 25 Μαρτίου)
Διάρκεια: 75 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Trailer

Extra Tip: Το test του Jeronimo Space / Είσαι Έικο ή Λούνα;

TagsΘέατρο Άβατον
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Ιωάννα Νιάχα / Γυναικεία ισχύς εν τη ενώσει

    21 Φεβρουαρίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου
  • Cue Me In

    Cue Me In / Νάντια Δαλκυριάδου

    19 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Μαμ του Σάκη Σερέφα /Μια γκουρμέ κωμωδία ενηλικίωσης από 2/12 στο θέατρο Άβατον

    17 Νοεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Φίλιππος Ζαρφειάδης / Το θέατρο των δικαιωμάτων

    27 Μαρτίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Λάζαρος Βαρτάνης / Στους βυθούς του θεάτρου

    14 Φεβρουαρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    The improv challenge: Δεν έχεις ιδέα… στο Θέατρο Άβατον

    3 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf