CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Χρήστος Νικολόπουλος / Η βαθιά αλήθεια των λέξεων

      28 Μαρτίου 2023
      0
    • Βαγγέλης Ευαγγελίου / Η ποίηση της καθημερινότητας

      21 Μαρτίου 2023
      0
    • Βίλια Χατζοπούλου / Ο τόπος -μας- ως συνοδοιπόρος

      24 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: Freyja Jewelry / Ιστορίες πίσω από τις δημιουργίες

      23 Μαρτίου 2023
      0
    • Cue Me In / Βασιλίνα Κατερίνη

      12 Μαρτίου 2023
      0
    • The Designer: Kōena Candles / Τα αρώματα της ισορροπίας

      21 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Τζίνα Σταυρουλάκη

      21 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Χρυσάνθη Παπαλεβέντη

      20 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • TO MILKY WAY ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΕΚΑΤΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ!

      8 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Ζήσης Ρούμπος & Γιώργος Αγγελόπουλος from outer (Jeronimo) Space

Ζήσης Ρούμπος & Γιώργος Αγγελόπουλος from outer (Jeronimo) Space

By Ήβη Βασιλείου
31 Ιανουαρίου 2017
719
0

16145259_10154941595564233_1114860488_o

Ο Ζήσης Ρούμπος και ο Γιώργος Αγγελόπουλος ταιριάζουν, επικοινωνούν, έχουν χημεία. Το αποδεικνύει η ιστορία τους. Το αποδεικνύει η νέα παράσταση που ετοίμασαν, το Jeronimo Space – Το κυνήγι των σούσι, η πρώτη sci – fi θεατρική κωμωδία που παρουσιάζεται στο Θέατρο Άβατον, στηρίζεται στην δύναμη της δημιουργικότητας, της φαντασίας και της ομάδας και χαρίζει γέλιο, χαλάρωση και χωρίς αμφιβολία την δυνατότητα να ξεφύγουμε! Το αποδεικνύει σίγουρα αυτή η συνέντευξη. Και η selfie.

Τι αποτέλεσε αφορμή για να γραφτεί το έργο;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Όταν τελείωσαν τα γυρίσματα των Άσφαιρων, θέλαμε με το Ζήση να συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί. Έτσι το καλοκαίρι έπεσε η πρώτη ιδέα για το ύφος του έργου, κάναμε κάποιες κουβέντες για την υπόθεση και μετά ο Ζήσης ξεκίνησε να γράφει το πιο αστείο κείμενο που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό.
ΖΗΣΗΣ: Χα, χα, ναι, είναι τρελός αυτός ο Γιώργος. Θυμάμαι που του είπα να πηγαίναμε με κάτι πιο κλασικό του στυλ Τσέχωφ ή Σέξπηρ και μου είπε καλύτερα sci fi κωμωδία που πιάνει και περισσότερους.

Πως δουλέψατε για να γίνει παράσταση;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το φθινόπωρο, με το κείμενο ημιτελές, ξεκινήσαμε να κάνουμε πρόβες οι τέσσερίς μας, σε ένα υπόγειο στον Άγιο Νικόλαο. Κάναμε κάποιους αυτοσχεδιασμούς για να βρούμε τους χαρακτήρες και κάποιες ιδέες για εξωγήινους και μετά μπήκαμε στο κείμενο. Για μένα ήταν πολύ ωραίο να σκηνοθετώ την ομάδα γιατί σε κάθε πρόβα εμφανίζονταν πάρα πολλές ιδέες επί σκηνής και δεν είχα να κάνω πολλά πράγματα πέρα από το να διαλέγω τις καλύτερες. Ή τις χειρότερες, δεν ξέρω, θα μας πείτε εσείς ποιες νομίζετε ότι διάλεξα.
ΖΗΣΗΣ: Χα, χα, ναι είναι τρελός ο Γιώργος. Όντως το κείμενο ήταν ημιτελές αλλά ευτυχώς που ήταν, γιατί γράφτηκε πάνω στους ηθοποιούς. Δεν είναι ότι αμέλησα να το γράψω ή ότι πήγα διακοπές ή τίποτα τέτοιο. Χα, χα.

Πως περάσατε κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας; Γελάσατε;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Πάρα πολύ. Γελάγαμε όταν διαβάζαμε το κείμενο, γελάγαμε όταν κάναμε αυτοσχεδιασμούς, γελάγαμε όταν ο Ζήσης έκανε τρίλεπτα με βουβό αυτοσχεδιασμό για το πώς θα φύγει ο Τζερόνιμο από το Ναό, γελάγαμε με γκάφες, γελάγαμε πολύ. Κι αυτός είναι κι ο βασικός λόγος για τον οποίο πιστεύουμε σ’ αυτήν την παράσταση: γιατί θα γελάσουν πολύ όσοι τη δουν.
ΖΗΣΗΣ: Γελάσαμε απίστευτα. Βοηθάει πολύ να είσαι με καλούς και τρελούς κωμικούς. Ο Γιώργος είναι τρελιάρης, χα, χα.

Είναι το γέλιο ο καλύτερος τρόπος για να ξορκίζουμε τα δύσκολα της καθημερινότητάς μας;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το γέλιο είναι ο καλύτερος τρόπος να γίνεται οτιδήποτε.
ΖΗΣΗΣ: Ναι, βέβαια, ναι. Ίσως όχι τόσο όσο θα ήθελαν κάποιοι –επιτηδευμένα- να αρνηθούν αλλά σίγουρα σε μεγαλύτερο ποσοστό από όσο θα περίμενε ο μέσος όρος εγχώριων θεατών.

jeronimospace02

Πως ήταν η πρεμιέρα της παράστασής σας στην Πάτρα;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Για μας ήταν πολύ σημαντικό να παίξουμε την παράσταση σε κοινό δυο βδομάδες πριν ξεκινήσουμε κανονικά. Και το κοινό στην Πάτρα ήταν μια καλή ευκαιρία γιατί είναι ένα κοινό που έχει επαφή με τα θεατρικά πράγματα τα Αθήνας, είναι σχετικά νεανικό και μας έδειξε αν και πώς λειτουργεί η παράσταση.
ΖΗΣΗΣ: Χιόνισε μετά από 30 χρόνια στην Πάτρα. Παραλίγο να αποκλειστούμε. Ο Γιώργος είναι από την Πάτρα. Χα, χα, είναι τρελός.

Έχουμε συνδέσει τον όρο sci-fi με τον κινηματογράφο. Πως μεταφέρθηκε στο θέατρο;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Αυτό μας απασχόλησε πολύ με το Ζήση γιατί sci fi σημαίνει εφέ, σημαίνει περίεργα πλάσματα, σημαίνει μεγάλες αφηγήσεις και, όντως, δεν ξέραμε αν μπορούμε να φέρουμε στο θέατρο κάτι τέτοιο. Από την άλλη, κάνουμε είκοσι χρόνια θέατρο και μάλιστα ένα θέατρο σωματικό και λιτό από άποψη μέσων. Μάθαμε αρκετά νωρίς ότι στο θέατρο δεν χρειάζεται να δείξεις ένα διαστημόπλοιο ρεαλιστικά γιατί το μυαλό του θεατή φτιάχνει τα καλύτερα εφέ αν του δώσεις το κατάλληλο ερέθισμα.
ΖΗΣΗΣ: Επίσης, πιστεύουμε ότι έχει έρθει η ώρα να συνδεθεί ο όρος και με το θέατρο. Λίγοι το πιστεύουν αυτό. Βασικά εμείς οι 4. Περισσότερο από όλους ο Γιώργος. Ο Γιώργος είναι λίγο τρελός.
Με φαντασία, λίγα σκηνικά αντικείμενα και τα σώματα των ηθοποιών διατρέχετε το γαλαξία!

Είναι οι περιορισμοί στο θέατρο αυτοί που αναγκάζουν να ανακαλύψουμε τις ωραίες ιδέες;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Εξαρτάται από τον περιορισμό. Ας πούμε, το γεγονός ότι εγώ σαν ηθοποιός δεν μπορώ να κάνω φλικ-φλακ, είναι περιορισμός που, απλώς, περιορίζει τις επιλογές μου στη σκηνή, δε με οδηγεί να ανακαλύψω κάτι. Από την άλλη, υπάρχουν περιορισμοί που οδηγούν σε καινοτομίες γενικής εφαρμογής και τότε, ναι, ισχύει εκατό τοις εκατό αυτό που είπατε.
ΖΗΣΗΣ: Ισχύει, χαχα, συμφωνώ με τον Γιώργο. Δεν μπορεί να κάνει φλικ φλακ αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει από το να προσπαθεί. Είναι τρελός.

Ποιο ήταν το προσωπικό σας κέρδος από την μέχρι τώρα πορεία της παράστασης;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε ταμείο καθώς η παράσταση ξεκινάει τώρα και δεν έχουμε ακόμα την αίσθηση του τι λέει στο κοινό. Αυτό που μπορώ να πω είναι το κέρδος από τη διαδικασία των προβών. Για μένα, που είμαι αρκετά εγκεφαλικός και αναλυτικός, ήταν πολύ ωραίο να δουλέψω με ένα κείμενο του Ζήση ο οποίος είναι χειμαρρώδης κι ενστικτώδης. Νομίζω ο συνδυασμός δούλεψε κι ανακαλύψαμε μέσα στο έργο αφηγηματικούς άξονες εντελώς απροσδόκητους.
ΖΗΣΗΣ: Το να ξαναδουλέψω με τον Γιώργο μου βγήκε φυσικά. Μοιραζόμαστε την ίδια τρέλα. Το θέατρο και το διάστημα θέλουν τρέλα. Και η καθημερινότητα θέλει τρέλα. Ο Γιώργος το ‘χει αυτό. Εννοώ την τρέλα. Είναι τρελός. Κι εγώ είμαι.

Τι σας αρέσει περισσότερο στο έργο; Γιατί;
ΓΙΩΡΓΟΣ: Το έργο είναι μια τρελή κωμωδία. Παράγει πολύ γέλιο. Το ευχαριστιόμαστε. Και, ταυτόχρονα, λέει πράγματα, χωρίς να έχει το άγχος να τα πει. Αυτό, νομίζω, είναι και μεγαλύτερη αξία του. Γίνονται μέσα στο έργο τρομερά επίκαιρα statements για τις σχέσεις, για την πολιτική και την κοινωνία, ακόμα και για τη θρησκεία, αλλά χωρίς να υπάρχει κανένα άγχος γι’ αυτά. Το έργο είναι κωμωδία και η κωμωδία υπάρχει για να παράγει γέλιο. Και το πετυχαίνει.
ΖΗΣΗΣ: Εμένα μου αρέσει όλο το έργο γιατί κάθε σκηνή του έχει και κάτι διαφορετικό, ένα διαφορετικό έναυσμα για να γελάσεις κάθε φορά. Πιο πολύ μου αρέσει εκεί που ο Γιώργος βγαίνει και κάνει τρέλες. Ο Γιώργος είναι ασυνήθιστος θα έλεγα. Εννοώντας τρελός.
ΓΙΩΡΓΟΣ: Ο Ζήσης δεν είναι τρελός, νομίζω.

jeronimospace01

JERONIMO SPACE – ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΩΝ ΣΟΥΣΙ στο Θέατρο Άβατον

Ταυτότητα Παράστασης
Ιδέα: Ζήσης Ρούμπος/Γιώργος Αγγελόπουλος
Κείμενο: Ζήσης Ρούμπος
Σκηνοθεσία: Γιώργος Αγγελόπουλος
Φωτισμοί/Κοστούμια: Ζωή Μολυβδά – Φαμέλη
Ερμηνεύουν (αλφαβητικά): Γιώργος Αγγελόπουλος, Ναταλία Δήμου, Ζήσης Ρούμπος, Σωσώ Χατζημανώλη

Πληροφορίες Παράστασης
Πρεμιέρα: Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου
Ημέρες και ώρες Παράστασης: Παρασκευή και Σάββατο στις 21.30 (έως και 25 Μαρτίου)
Διάρκεια: 75 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Trailer

Extra Tip: Το test του Jeronimo Space / Είσαι Έικο ή Λούνα;

TagsΘέατρο Άβατον

Related articles More from author

  • Cue Me In

    Cue Me In / Μενέλαος Πρόκος

    24 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Πασού του Στέφανου Παπατρέχα στο Θέατρο Άβατον

    24 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Ιωάννα Νιάχα / Γυναικεία ισχύς εν τη ενώσει

    21 Φεβρουαρίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Φροσύνη του Στέφανου Παπατρέχα στο Θέατρο Άβατον

    17 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Φροσύνη / Πασού του Στέφανου Παπατρέχα σε σκηνοθεσία Λάζαρου Βαρτάνη & Στέφανου Παπατρέχα στο Θέατρο Άβατον

    10 Ιανουαρίου 2022
    By Cue Team
  • Παιδί

    Βασιλική Λαθύρη / Η μουσική της φιλίας

    21 Νοεμβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf