CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Χορεύοντας μέχρι τέλους (ο κυνηγός) της Μαρίας Αγγέλου στο Θέατρο Καλλιρρόης

      16 Μαΐου 2022
      0
    • O Αιμίλιος Χειλάκης στη νέα μουσικοθεατρική παράσταση της ΕΛΣΟΝ "Ευσέβιος και Φλορεστάν" την  ...

      16 Μαΐου 2022
      0
    • Καλοκαίρι 2022  / «Φιλοκτήτης» του Σοφοκλή από τα Θεατρικά Δρώμενα «ΙΑΣΜΟΣ»

      16 Μαΐου 2022
      0
    • Γυναίκες δημιουργοί στην Πειραιώς 260 στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Ο Σπύρος Γραμμένος και ο Κωνσταντίνος Πουλής επιστρέφουν στον Ορφέα!

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Πέρσες του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Εθνικό Θέατρο / Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Staying Alive (Σχεδόν Πέθανα) της Κατερίνας Βρανά στις 13 Μαΐου στο Anodos ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Ο Πατέρας μου η Αθήνα της Μάνιας Παπαδημητρίου στην αυλή του θεάτρου ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Ευτυχία Αλεξανδροπούλου / Βρίσκοντας την ποίηση

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • ATHENS DARK: GENESIS / Ψίθυροι στο σκοτάδι της Αθήνας που πασχίζουν να ...

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Μαρκέλλα Καζαμία / Στο βυθό των λέξεων

      5 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Τέσσερις σπουδαίες ελληνικές συναυλίες στο Ηρώδειο!

      3 Μαΐου 2022
      0
    • Η έκθεση Vinyl Euripides του Jim Cogswell στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

      18 Απριλίου 2022
      0
    • Το Μαγικό Κουτί με την Τάνια Τσανακλίδου σε περιοδεία

      17 Απριλίου 2022
      0
    • The Meet Market: Easter Edition στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Χαρτογραφώντας τη Μνήμη | Mapping the Memory στην Alibi Gallery

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Acting on Camera Seminar στο Bios

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Diana Krall / Η σπουδαιότερη ερμηνεύτρια της Σύγχρονης Τζαζ την Πέμπτη 30 ...

      31 Μαρτίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer: Dirty Hippie / Sunkissed hippie state of mind

      10 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me In / Εύα Μοσχολιδάκη

      9 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Κυρμιζή

      9 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Νέα
Home›Θέατρο›Νέα›Ο Φρουρός σε σκηνοθεσία Αναστασίας Κουμίδου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Ο Φρουρός σε σκηνοθεσία Αναστασίας Κουμίδου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

By Cue Team
21 Δεκεμβρίου 2021
197
0
Share:

Παίζουν (με αλφαβητική σειρά):

Γεράσιμος Γεννατάς,  Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Ολίνα Μανωλοπούλου, Δημήτρης Πλειώνης, Μάρια Φλωράτου

Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Ειδικά διαμορφωμένος Υπόγειος Χώρος

Από 16 Δεκεμβρίου

Για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων

Ο Φρουρός είναι μια κωμωδία μπριλάντε του 1910, ένα παλλόμενο μίγμα σάτιρας / φάρσας / παιχνιδιού με ζωντανή μουσική, τραγούδια, χιούμορ και ερωτά. Ένα έργο της art nouveau με το βλέμμα της εποχής μας. Ένα ταξίδι στον γεωγραφικό τόπο των πολλαπλών ψευδαισθήσεων.

Η ιστορία του έργου επικεντρώνεται σε ένα διάσημο θεατρικό ζευγάρι, όπου μετά από έξι μήνες γαμήλιας ζωής, ο σύζυγος-Ηθοποιός αρχίζει να πιστεύει ότι η σύζυγος Ηθοποιός δεν έχει πλέον μάτια μόνο για αυτόν. Ο σύζυγος, σε συνεννόηση με έναν κριτικό θεάτρου, καταστρώνει ένα σχέδιο μεταμόρφωσης και αποπλάνησης της συζύγου, ένα έργο μέσα στο έργο, που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια μιας παράστασης στην Όπερα.

«Κανένας δε θα μου πάρει τη γυναίκα μου! Εδώ δεν παίζουμε θέατρο. Χρειάζεται ένα καινούργιο ειδύλλιο; Πολύ ωραία, θα το έχει. Θα γίνω εγώ αυτός ο άντρας. Θα παίξω τον Φρουρό της»

Ο Φρουρός, του Ούγγρου συγγραφέα Ferenc Molnar, είναι ένα έργο-σταθμός στην παγκόσμια θεατρική ιστορία, αλλά και μία αγαπημένη κωμωδία των Ελλήνων πρωταγωνιστών του 20ου αιώνα. 

Το εναρκτήριο λάκτισμα για την τεράστια επιτυχία του Φρουρού δόθηκε το 1924, όταν, στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, οι δύο πετυχημένοι αμερικανοί ηθοποιοί Alfred Lunt και Lynn Fontanne αποφάσισαν να αλλάξουν το θεατρικό τοπίο της Νέας Υόρκης. Στην Νέα Υόρκη έκανε 248 παραστάσεις.

Στην Ελλάδα το έργο παίχτηκε από το 1931 έως το 1975 με διάφορους τίτλους, μεταξύ των οποίων Ένας Κοζάκος για την Γυναίκα μου και Ο Κοζάκος, από τους θιάσους των Βασίλη Αργυρόπουλου (1931), Δημήτρη Χορν (1964), Γιάννη Βόγλη (1975), σημειώνοντας τεράστια επιτυχία.

Ο Φρουρός «ανεβαίνει» ξανά σήμερα με τη μοναδική σκηνοθετική ματιά της Αναστασίας Κουμίδου, τον εξαιρετικό Κωνσταντίνο Κασπίρη  σκηνικά και κοστούμια, τον Δημήτρη Πλειώνη ως Φρουρό, τον Γεράσιμο Γεννατά σε ένα ανατρεπτικό ρόλο- έκπληξη και με ένα σπουδαίο θίασο.

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

111 χρόνια μετά την σύλληψη του έργου από τον Ferenc Molnar και σχεδόν έναν αιώνα μετά το διάσημο ανέβασμα από τους “Lunts” στο Garrick Theatre της Νέας Υόρκης, Ο Φρουρός αποκτά μια διαφορετική διάσταση στον 21ο αιώνα. 

Έχοντας σαφή συγγένεια με την ατμόσφαιρα των έργων του Λουίτζι Πιραντέλο, την τελετουργία της αναπαράστασης στον Ζαν Ζενέ, αλλά και τον Εραστή του Χάρολντ Πίντερ, ο Φρουρός τοποθετείται σε ένα νέο πλαίσιο ανάγνωσης και συνεπώς δραματουργικής επεξεργασίας και σκηνοθετικής σύλληψης: Τι είναι πραγματικότητα και τι αλήθεια; Ποιο είναι το μεταίχμιο θεάτρου και πραγματικότητας και συνεπώς τέχνης και ζωής; Οι αλλαγές προσωπείων, οι συμφωνημένες ή μη αλλαγές συνθηκών και σχέσεων, οι ανατροπές και η συνενοχή αποτελούν καίρια δομικά εργαλεία της κωμωδίας. 

Η καινούργια μετάφραση και διασκευή του έργου, κοιτάζει με φρέσκια ματιά τις αιχμές εκείνες που μπορούν να υπονομεύσουν τη συγκίνηση με γέλιο και το γέλιο με συγκίνηση. Ταυτόχρονα επεξεργάζεται την γεφύρωση της ατμόσφαιρας και των στόχων του συγγραφέα, μέσα από τους παιγνιώδεις ρυθμούς της γλώσσας, το σμίλευμα της θεατρικότητας των χαρακτήρων, την λεπτομέρεια στα λογοπαίγνια, την συνολική αποτύπωση της ατμόσφαιρας μιας κωμωδίας μεταμορφώσεων του 1910, με το σήμερα. 

Η παράσταση θα κινηθεί στο παιχνίδι του “έργο-μέσα στο έργο-μέσα στο έργο,” που θέτει ο Ferenc Molnar, μέσα από ένα θεατρικό παιχνίδι αντικατοπτρισμών. Η σκηνοθεσία στον Φρουρό δημιουργεί κόσμους που κινούνται στο όριο μεταξύ της θεατρικής και κινηματογραφικής πραγματικότητας / ψευδαίσθησης, ενσωματώνοντας μουσική από όπερες, ήχους από την κινηματογραφική ταινία του 1931, ακροβατώντας μεταξύ των παραστασιακών στοιχείων των αρχών του 20ου και του 21ου αιώνα. Σε συνεργασία με όλους τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην επικείμενη παραγωγή, πλάθουμε μία παράσταση μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας, αντλώντας από την απαράμιλλη αισθητική, γοητεία και θεατρικότητα του 1920, αντικατοπτρίζοντας παράλληλα την σύγχρονη υπαρξιακή αγωνία του θεάτρου: Όλος ο κόσμος μια σκηνή, στην οποία πρέπει να είμαστε

ζωντανές/οι για να παίζουμε, και να παίζουμε για να επικυρώνουμε την ζώσα ύπαρξή μας. 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Απόδοση – Σκηνοθεσία: Αναστασία Κουμίδου

Art Direction / Κοστούμια: Κωνσταντινος Κασπίρης

Σχεδιασμός Φωτισμών: Νίκος Σωτηρόπουλος

Σχεδιασμός Ηχοτοπίου: Φώτης Ροβολής

Σχεδιασμός Μουσικής: Γαβριήλ Φαριλέκας

Master & Mixing: Βίκτωρ Μαστέλα

Βοηθός Σκηνοθέτη: Ολίνα Μανωλοπούλου

Οργάνωση-Διεύθυνση Παραγωγής: Στέλιος Χλιαράς. AMKE X-αίρεται.

Επικοινωνία MCF: Μαίρη Καλδάρα mkaldara@mcf.gr

ΗΘΟΠΟΙΟΙ

Γεράσιμος Γεννατάς

Κωνσταντίνος Δημητρακάκης

Ολίνα Μανωλοπούλου

Δημήτρης Πλειώνης

Μάρια Φλωράτου

Η παράσταση έχει επιχορηγηθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Από 16, 17,18,22,23,24,25,29,30/12 & 1/1

Ώρα έναρξης: 21.30

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Γεν. Είσοδος: 13€

Μειωμένο: 10€

ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΕΗ-ΕΝΩΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ: 5€

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: MCF.GR, TICKETSERVICES.GR

 *******
ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
 MCF
Εθνική Τράπεζα
 
ΧΟΡΗΓΟΣ
 MCF
ΔΕΠΑ
 
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
 MCF
PricewaterhouseCoopers
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

AthensHeart
 
 ΔΩΡΗΤΕΣ MCF
KARANTZAS AND PARTNERS LAW FIRM

GRUPPO GEMELLO
 

ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ MCF
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου
Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Σπίτι της Κύπρου –Μορφωτικό Γραφείο Κυπριακής Πρεσβείας
Δήμος Αθηναίων
EFFE-Europe for Festivals, Festivals for Europe
LIKE- European Regions and Cities for Culture
 


ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΙΜΚ
ΕΡΤ
ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, KOSMOS
COSMOTETV
FOX NETWORKS GROUP
 
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΙΜΚ
ΤΑΝΕΑ  Ιn.gr  Αθήνα 9,84 , Tvxs,  The TOC.gr     
Το Ποντίκι   Monopoli.gr, Culturenow.gr  Pepper 96,6 fm Athens Voice Radio 102.5, ΣτοΚόκκινο 105,5, overfm 104,9 infowoman, infokinds, infokinds cy
Clickatlife.gr  Onlytheater.gr, noisy art& music social network,  The GreekPlayProject,    ForFree.gr,  tetragwno.gr, mikrofwno.gr,  topconsept,
In2life.gr  Artandpress.gr  Artplay.gr Theatromania.gr  Webmusic.gr    
Ng radio, Amagi.gr  Boemradio.com,   
Κroma Magazine  Theatermag.gr,  Sinweb radio  tocradio.gr  citytag_the Athens guide, street radio, CityKidsGuide.com , travel4kids,kidsproject
 

Οι θεατές, συμπεριλαμβανομένων των ανηλίκων από δώδεκα (12) ετών και άνω,

εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:

[α] πιστοποιητικού εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 του υπ.αριθμ 1

σχετικού, ή

[β] πιστοποιητικού νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό

έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10 του υπ.αριθμ. 1 σχετικού συνδυαστικά προς:

[γ] αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας

προκειμένου να διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας προς τα ανωτέρω υπό [α] και [β].

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά, υπό [α] και [β], επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή

(εκτυπωμένα), είτε ηλεκτρονικά μέσω της κινητής συσκευής του θεατή, τα οποία ο ιδιοκτήτης ή

νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης (ή εξουσιοδοτημένο πρόσωπο) σαρώνει ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής του άρθρου 33 του ν. 4816/2021 (Α ́ 118) Covid Free GR.

Εναλλακτικά, αλλοδαπός που προέρχεται από τρίτη χώρα (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης), τα πρόσωπα του προηγούμενου εδαφίου ελέγχουν τα ανωτέρω πιστοποιητικά σε έγχαρτη μορφή.

Οι ανήλικοι θεατές ηλικίας από τεσσάρων (4) έως και έντεκα (11) ετών, προσκομίζουν,

εναλλακτικά, δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου self-test τελευταίου 24ώρου, στην οποία

προβαίνει είτε οιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας, σύμφωνα

με την παρ. 3 του άρθρου 10 του υπ. αριθμ. 1 σχετικού. Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του

γονέα ή κηδεμόνα.

Οι ανήλικοι θεατές έως και δεκαεπτά (17) ετών δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test), σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 9 του σχετ.1.

TagsΊδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    Αινιγματικές Παραλλαγές του Eric- Emmanuel Schmitt σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

    13 Ιανουαρίου 2022
    By Cue Team
  • Εκθέσεις

    Αγάπα με αν τολμάς / Ομαδική εικαστική έκθεση στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

    16 Σεπτεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Μέγας Ιεροεξεταστής –Δαιμονισμένοι του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Χατζή στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

    19 Ιουλίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Κίμων Φιορέτος / Μια μέρα κι έναν καιρό

    19 Ιανουαρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Παιδί

    O Ραφτάκος των λέξεων του Αντώνη Παπαθεοδούλου από την θεατρική ομάδα ΜΙΚΡΟΣ ΝΟΤΟΣ

    24 Σεπτεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Το τελευταίο καλοκαίρι / Ο Φαλκόνε και ο Μπορσελίνο 30 χρόνια μετά… στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

    5 Μαΐου 2022
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf