CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στην Περιφέρεια Αττικής

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Εκθέτοντας τη “Βία του Βίου” / Παρουσίαση εργαστηρίου θεατρικής έκφρασης και προσωπικής ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Τρείς αδερφές #NOT / Από το εργαστήρι της σχολής του Ίασμου στο ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Οικόπεδα με θέα του David Mamet σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη στο Θέατρο ...

      19 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Ο Κίμων Φιορέτος & η Βάσω Καβαλιεράτου μετρούν 72 ώρες στο ρολόι της ζωής!

Ο Κίμων Φιορέτος & η Βάσω Καβαλιεράτου μετρούν 72 ώρες στο ρολόι της ζωής!

By Ήβη Βασιλείου
13 Ιανουαρίου 2017
704
0
Share:

72-ores-cue-2

Ο Μάνος και η Μάνια είναι δύο σύγχρονοι ερωτευμένοι νέοι που πολύ σύντομα στην πορεία της σχέσης τους έρχονται αντιμέτωποι με μία μεγάλη απόφαση: Θα χρησιμοποιήσουν το χάπι της επόμενης μέρας ή θα αφήσουν την σχέση τους να εξελιχθεί; Έχουν 72 ώρες για να αποφασίσουν… Ο Κίμων Φιορέτος και η Βάσω Καβαλιεράτου γεμίζουν αυτές τις 72 ώρες με σκέψεις, μεταμορφώσεις, γέλια και αλήθειες. Με δύναμη, ικανότητα και χαρά. Μας μίλησαν για την κοινή τους πορεία, διάλεξαν τα αγαπημένα τους κομμάτια από το κείμενο, έκαναν φλας μπακ και μοιράστηκαν σκέψεις και εμπειρίες που κέρδισαν από την παράσταση. Μια παράσταση αληθινή, χαλαρωτική, ελπιδοφόρα. 

Τι σας αρέσει στις 72 Ώρες;
Βάσω Καβαλιεράτου: Μου αρέσει πολύ που είναι ένα έργο γραμμένο τόσο άμεσα, που μοιάζει να παρακολουθείς την ιστορία του ζευγαριού σαν να βρίσκεσαι δίπλα, ενώ πολύ γρήγορα ξεκινούν και τα φλας μπακ, οι αλλαγές από ιστορία σε ιστορία. Μου αρέσει που βλέπεις αυτό το ζευγάρι να περνάει από όλες τις φάσεις. Είναι πολύ αληθινό. Είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει στην ζωή μας. Πετάει εκείνος κάτι και εκείνη γίνεται έξαλλη και την ίδια στιγμή της λέει κάτι και γελάει, αγκαλιάζονται και τέλος.
Κίμων Φιορέτος: Εμένα αυτό που μ΄αρέσει σ΄αυτό το έργο είναι πως όλη η φάση είναι ένα κλισέ, τα κλισέ του ζευγαριού. Και παρόλα αυτά καταφέρνουν μέσα από αυτά τα κλισέ να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Το έργο καταφέρνει μέσα από τα κλισέ να δει την πραγματικότητα, ακουμπάει ένα κομμάτι της αλήθειας των σχέσεων και το βρίσκω πολύ γοητευτικό.
Βάσω Καβαλιεράτου: Και έχει και πολύ χιούμορ. Δεν έχει τίποτα το σοβαροφανές και επιτηδευμένο, ενώ διακυβεύεται ένα πολύ σοβαρό θέμα, το θέμα του παιδιού. Αυτό συμβαίνει και στην ζωή. Έχει χιούμορ η ζωή, ακόμα και στα πιο δύσκολά της. Και αυτό είναι που μας σώζει κιόλας!

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πάρουμε μια σημαντική απόφαση για την ζωή μας;
Κίμων Φιορέτος: Άλλες φορές παίρνει χρόνια κι άλλες φορές μπορεί να πεις ένα ναι ή ένα όχι πολύ σημαντικό μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα! Και να το μετανιώνεις για το υπόλοιπο της ζωής σου! Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανόνας γι αυτό.
Βάσω Καβαλιεράτου: Νομίζω ότι μέσα μας παίρνουμε πολύ γρήγορα αποφάσεις. Μέσα μας βαθιά ξέρουμε από πολύ νωρίς τι θα κάνουμε και όλο το υπόλοιπο είναι μια προετοιμασία για να καταφέρουμε να αρθρώσουμε αυτό που θέλουμε. Πολύ λίγες φορές στην ζωή μου δεν έχω καταλήξει σ΄αυτό που είχα σκεφτεί από την αρχή.
Κίμων Φιορέτος: Εγώ είμαι σίγουρος πως οι μισές αποφάσεις που έχω πάρει είναι λάθος!
Βάσω Καβαλιεράτου: Μπορεί! Αλλά συνήθως ξέρεις από πολύ νωρίς τι θες να κάνεις, ακόμα κι αν αποδειχτεί λάθος.

Πιστεύετε στις συμπτώσεις;
Κίμων Φιορέτος: Πιστεύω στο τυχαίο. Δεν πιστεύω όμως ότι συμβαίνει κάτι καλό γιατί κάποιος το αξίζει, γιατί βλέπω γύρω μου την δυστυχία που υπάρχει και είναι αδύνατον να τα ισορροπήσω αυτά τα δύο. Πιστεύω στο τυχαίο, τυχαίο. Στο χάος. Φλέρταρα με την ιδέα της προσωπικής τύχης κάποια διαστήματα κι ακόμα φλερτάρω γιατί είναι αδύνατον να το αποκλείσεις τελείως μέσα σου. Ακόμα προσπαθώ να βρω που θα ακουμπήσω και που όχι.
Βάσω Καβαλιεράτου: Πρέπει όμως να παραδεχτούμε πως πολλές φορές τα τυχαία πράγματα που μας συμβαίνουν δεν είναι και τόσο τυχαία! Αν δεις λίγο πιο βαθιά τα πράγματα και το φιλοσοφήσεις, νομίζω πως συχνά οι άνθρωποι πάμε προς τα κάπου. Ο λόγος που μας συμβαίνουν πολλές φορές πράγματα είναι γιατί έχουμε τραβήξει ένα δρόμο.

72-ores-cue-4

Η ηλικία παίζει ρόλο στην ζωή μας; Μας αναγκάζει να πάρουμε αποφάσεις;
Βάσω Καβαλιεράτου: Βέβαια! Παίζει ρόλο γιατί αν δεν έπαιζε αλοίμονό μας!
Κίμων Φιορέτος: Όσο πιο πίσω πας, έχεις μια γυαλάδα στο μάτι! Βέβαια, δεν λέω να φύγει, λέω ότι ωριμάζει με το πέρασμα του χρόνου.

Ο Μάνος και η Μάνια αγχώνονται με το πέρασμα του χρόνου!
Κίμων Φιορέτος: Αγχώνεσαι όταν υπάρχει deadline και αυτοί έχουν με έναν τρόπο!
Βάσω Καβαλιεράτου: Ως προς το να κάνει μια γυναίκα ένα παιδί, καλώς ή κακώς η φύση έχει βάλει ένα όριο στην ηλικία. Αυτό μπορεί να την αγχώσει αρκετά. Το ζευγάρι μας βρίσκεται σε μία κρίσιμη ηλικία. Και οι δύο έχουν περάσει πολλά, έχουν απογοητευτεί πολύ…Θέλουν κάτι καλό.
Κίμων Φιορέτος: Και οι άντρες πάντως επηρεάζονται από το «κοινωνικό ρολόι». Έχεις την αγωνία αν είσαι αυτός θα έπρεπε σε κάθε ηλικία. Και εδώ υπάρχει το ζήτημα αν μπορώ να κάνω παιδιά. Είναι ένα άγχος άλλου τύπου, όχι σωματικό. Το Μάνο τον βασανίζει το ότι είναι άνεργος. Και με την προοπτική του παιδιού…παίρνει μια βαθιά ανάσα για να την αντιμετωπίσει…δεν είναι εύκολο!

Είναι άλλο πράγμα ο άνδρας και άλλο η γυναίκα ή υπάρχουν τύποι ανθρώπων;
Κίμων Φιορέτος: Τύποι ανθρώπων.
Βάσω Καβαλιεράτου: Είναι άλλο ο άνδρας κι άλλο η γυναίκα. Είμαστε διαφορετικοί γιατί η φύση μας έχει κάνει διαφορετικούς. Εννοείται βέβαια, πως υπάρχουν και τύποι ανθρώπων γιατί αλλιώς θα ήμασταν όλες οι γυναίκες ίδιες.
Κίμων Φιορέτος: Εμένα αυτό που δεν μ΄αρέσει είναι να μπαίνουν τίτλοι. Για παράδειγμα λέμε πως η γυναίκα έχει το χαρακτηριστικό της ενσυναίσθησης ή της ευαισθησίας, ενώ ο άνδρας έχει πιο ανεπτυγμένο το κομμάτι της λογικής. Αυτό όμως είναι κλισέ και δεν ισχύει πάντα. Το πώς θα διαμορφωθεί κάποιος έχει να κάνει πολύ περισσότερο με το πώς θα μεγαλώσει, με το περιβάλλον, την οικογένεια. Για μένα είμαστε διαφορετικοί με έναν τρόπο αλλά όχι με έναν στάνταρ τρόπο. Αλληλοσυμπληρωνόμαστε, αλλά πρέπει να βρεις το κατάλληλο συμπλήρωμα.

Σε μία σχέση είναι ωραίο να προκύπτουν τα πράγματα αβίαστα, χωρίς να τα προσπαθούμε;
Κίμων Φιορέτος: Θα ήταν πολύ ωραίο, αλλά πάντα υπάρχουν κάποια διαστήματα και κάποια ποσοστά που συμβαίνει αυτό. Δεν νομίζω ότι μπορεί να συμβαίνει συνέχεια.
Βάσω Καβαλιεράτου: Το πολύ ωραίο είναι να γίνεται ο έρωτας αβίαστα αγάπη και μετά αυτό κάτι άλλο και να προχωράει. Αν είσαι με έναν άνθρωπο καιρό προκύπτουν πράγματα αβίαστα και πηγαία, τα οποία δεν γνώριζες κιόλας γιατί στην αρχή υπήρχε ο έρωτας που είναι πολύ έντονο συναίσθημα.
Κίμων Φιορέτος: Νομίζω ότι το πηγαίο είναι προσωπικό και προκύπτει όταν είσαι ζευγάρι με έναν άνθρωπο και γίνεται κάτι και αυτός ο άνθρωπος είναι ο πρώτος που θέλεις να το μοιραστείς. Θες να ακούσεις την άποψή του, το αστείο του, την συμβουλή του. Εκεί καταλαβαίνεις την ανάγκη σου για τον άλλον, το πηγαίο κομμάτι της σχέσης. Και δεν νομίζω ότι αναγκαστικά φεύγει ο έρωτας. Νομίζω ότι είναι πάντα εκεί και απλά εμείς λόγω της εξοικείωσης και της συνήθειας δεν τον αντιλαμβανόμαστε με τον ίδιο τρόπο.

72-ores-cue-1

Πως περάσατε κατά την προετοιμασία της παράστασης;
Κίμων Φιορέτος: Θα τα πω εγώ από την δική μου πλευρά. Ήταν η Βάσω, η οποία είναι η απόλυτη συνεργάτις πάνω στην σκηνή διότι έχει μία άνεση, είναι ανοιχτή σε ό,τι της προτείνεις, είναι γρήγορη και έξυπνη, ο Γιάννης, οποίος είναι ένας άνθρωπος απίστευτα οργανωτικός και ξέρει ακριβώς τι θέλει και εγώ που είμαι γκρινιάρης! Ήταν πολύ ωραία και δημιουργική διαδικασία, αλληλοσυμπληρώσαμε ο ένας τον άλλον. Είχα πολύ καιρό να βρεθώ σε μία τόσο δημιουργική διαδικασία.
Βάσω Καβαλιεράτου: Ήταν όντως πολύ δημιουργικό. Ο Γιάννης κι εγώ είμαστε συνεργάτες χρόνια και έχουμε αναπτύξει έναν κώδικα επικοινωνίας. Με τον Κίμωνα θέλαμε πάρα πολύ να δουλέψουμε μαζί και η πρώτη μας αίσθηση ότι θα τα πάμε καλά επιβεβαιώθηκε με αυτή τη δουλειά. Γελάσαμε πάρα πολύ και γελάμε ακόμα!
Κίμων Φιορέτος: Καμιά φορά την ώρα της παράστασης φεύγεις από την συγκέντρωση αυτού που κάνεις και βλέπεις τον άλλον σαν θεατής και εκεί αρχίζεις και γελάς!
Βάσω Καβαλιεράτου: Τώρα πια έχουμε μεγάλη άνεση με το έργο και ειδικά στα κομμάτια του ζευγαριού που είναι πιο ρεαλιστικά, έχουμε να την ευκαιρία να το διασκεδάζουμε πολύ.

Ποιο είναι ένα κομμάτι από το κείμενο που σας αρέσει πολύ; Γιατί;
Κίμων Φιορέτος: Έχω αυτό: «Τα παίρνουν όλα στα σοβαρά. Σε βλέπουν εκεί σκεπτικό κι αρχίζουν τις ερωτήσεις: Τι έχεις; Με βαρέθηκες; Μήπως η σχέση μας έχει βαλτώσει;». Αυτό με τις ερωτήσεις! Για τους ανθρώπους που δεν αντέχουν την απομόνωση!
Βάσω Καβαλιεράτου: Είναι πολλά σημεία, αλλά θα πω αυτό που λέει εκείνος: «Ηρέμησε, δεν έγινε τίποτα, απλά χάσαμε στην μπάλα» και εκείνη λέει: «Μπάλα: Δείγμα ανωριμότητας. Δεν είναι κακό να παίζεις μπάλα. Και οι γυναίκες όταν είμαστε μικρές παίζουμε με τις κούκλες, αλλά όταν μεγαλώνουμε σταματάμε». Γελάω γιατί δείχνει αυτή τη συνεχή κόντρα, ότι οι άντρες είναι μονίμως παιδιά ενώ εμείς ωριμάζουμε.

Τι άλλο κάνετε παράλληλα;
Βάσω Καβαλιεράτου: Εγώ κάνω τώρα πρόβες με τον Αποστόλη Τότσικα για την παράσταση  του έργου Πνεύμονες που θα ανέβει τον Φεβρουάριο σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λάλου στο Θέατρο Tempus Verum στο Γκάζι. Είναι ένα πολύ σύγχρονο έργο που αφορά σε ένα ζευγάρι και στη σχέση τους. Πάλι με δύο ηθοποιούς.
Κίμων Φιορέτος: Εγώ συνεργάζομαι με τον Γιάννη Σαρακατσάνη στο έργο Σέρλοκ Χολμς και το Γαλάζιο Ρουμπίνι στο Θέατρο Τέχνης στη Φρυνίχου. Και έχω και στα χέρια μου ένα πολύ ωραίο έργο, το Χόφμαν του Γκέμπλερ, το οποίο ευελπιστώ σύντομα να ανέβει.

72-ores-cue-3

72 Ώρες στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Κείμενο: Αστερόπη Λαζαρίδου,– Γιώργος Χατζηπαύλου
Σκηνοθεσία: Γιάννης Σαρακατσάνης
Βοηθός σκηνοθέτη: Στέφανος Αχιλλέως
Μουσική: Φοίβος Δεληβοριάς

Φωτογραφίες: Ανδρέας Σιμόπουλος

Σκηνικά – κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη, Ζωή Μολυβδά-Φαμέλη
Φωτισμοί: Ζωή Μολυβδά-Φαμέλη, Γιάννης Σαρακατσάνης

Ερμηνεύουν: Βάσω Καβαλιεράτου, Κίμων Φιορέτος

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=IV_okZDNWeA]

TagsΊδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Φένια Παπαδόδημα / Μουσικές δονήσεις και άνθη του λόγου

    22 Μαρτίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Lulu του Φρανκ Βέντεκιντ σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

    10 Ιουνίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Γιάννης Χόρτης / Ο εαυτός μας εντός της τέχνης

    10 Δεκεμβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Mουσική

    «Μαζί στο φως» – Συναυλία στο απόλυτο σκοτάδι με τον Αλκίνοο Ιωαννίδη στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

    18 Φεβρουαρίου 2022
    By Cue Team
  • Εκθέσεις

    Η έκθεση Vinyl Euripides του Jim Cogswell στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

    18 Απριλίου 2022
    By Cue Team
  • Κερδίστε προσκλήσειςΣυνεντεύξεις

    Χριστίνα Σουγιουλτζή / Κίνηση στο άπειρο

    6 Μαρτίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf