CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Χορεύοντας μέχρι τέλους (ο κυνηγός) της Μαρίας Αγγέλου στο Θέατρο Καλλιρρόης

      16 Μαΐου 2022
      0
    • O Αιμίλιος Χειλάκης στη νέα μουσικοθεατρική παράσταση της ΕΛΣΟΝ "Ευσέβιος και Φλορεστάν" την  ...

      16 Μαΐου 2022
      0
    • Καλοκαίρι 2022  / «Φιλοκτήτης» του Σοφοκλή από τα Θεατρικά Δρώμενα «ΙΑΣΜΟΣ»

      16 Μαΐου 2022
      0
    • Γυναίκες δημιουργοί στην Πειραιώς 260 στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Ο Σπύρος Γραμμένος και ο Κωνσταντίνος Πουλής επιστρέφουν στον Ορφέα!

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Πέρσες του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Εθνικό Θέατρο / Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Staying Alive (Σχεδόν Πέθανα) της Κατερίνας Βρανά στις 13 Μαΐου στο Anodos ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Ο Πατέρας μου η Αθήνα της Μάνιας Παπαδημητρίου στην αυλή του θεάτρου ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Ευτυχία Αλεξανδροπούλου / Βρίσκοντας την ποίηση

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • ATHENS DARK: GENESIS / Ψίθυροι στο σκοτάδι της Αθήνας που πασχίζουν να ...

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Μαρκέλλα Καζαμία / Στο βυθό των λέξεων

      5 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Τέσσερις σπουδαίες ελληνικές συναυλίες στο Ηρώδειο!

      3 Μαΐου 2022
      0
    • Η έκθεση Vinyl Euripides του Jim Cogswell στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

      18 Απριλίου 2022
      0
    • Το Μαγικό Κουτί με την Τάνια Τσανακλίδου σε περιοδεία

      17 Απριλίου 2022
      0
    • The Meet Market: Easter Edition στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Χαρτογραφώντας τη Μνήμη | Mapping the Memory στην Alibi Gallery

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Acting on Camera Seminar στο Bios

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Diana Krall / Η σπουδαιότερη ερμηνεύτρια της Σύγχρονης Τζαζ την Πέμπτη 30 ...

      31 Μαρτίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer: Dirty Hippie / Sunkissed hippie state of mind

      10 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me In / Εύα Μοσχολιδάκη

      9 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Κυρμιζή

      9 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Σεμινάρια
Home›The City›Σεμινάρια›Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη

Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη

By Cue Team
7 Δεκεμβρίου 2021
232
0
Share:

Δια ζώσης + Online

Ταυτόχρονα

 

Artens

Σεμινάρια για τις Τέχνες & τον Πολιτισμό

Βουκουρεστίου 40, Κολωνάκι | 210 33 17 312

 

Έναρξη Μαθημάτων 12 Ιανουαρίου 2022

Μαθήματα κάθε Τετάρτη 18.00 – 20.00  | Διάρκεια: 11 Μαθήματα

Εγγραφές  http://artens.gr/portfolio-items/politistiki-epikinonia

 

Αξιοποιώντας την τεχνολογία και παίρνοντας όλα τα κατάλληλα μέτρα προστασίας, τo Masterclass 22 ωρών «Επικοινωνία του Πολιτισμού» που εισηγείται στην Artens o κοινωνιολόγος, θεατρικός συγγραφέας και Διευθυντής Επικοινωνίας & Προβολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, Άρης Ασπρούλης, πραγματοποιείται φέτος δια ζώσης στις κτηριακές εγκαταστάσεις της Artens Seminars (Βουκουρεστίου 40 στο Κολωνάκι), ενώ ταυτόχρονα μεταδίδεται online σε όσους επιθυμούν να το παρακολουθήσουν μέσα από την οθόνη τους στον δικό τους χώρο.

 

Το μάθημα, επικεντρώνεται σε θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικά ζητήματα, εργαλεία εργασίας και τεχνικές επικοινωνίας, προσφέροντας στους ενδιαφερόμενους τα κατάλληλα εμπειρικά κλειδιά για να κατανοήσουν το πώς επικοινωνείται ένα πολιτιστικό γεγονός (ένα έργο τέχνης, ένας καλλιτέχνης, μια καλλιτεχνική δράση, ένας καλλιτεχνικός θεσμός/οργανισμός). Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν πλήρη εικόνα για το πώς χτίζεται από την αρχή έως το τέλος η επικοινωνία ενός πολιτιστικού γεγονότος: από την κατασκευή της είδησης και τη δημιουργία της εικόνας – ταυτότητας, στη σύνταξη του δελτίου τύπου, στο στήσιμο της φωτογράφισης και την επεξεργασία των εικόνων, στην εύρεση χορηγών επικοινωνίας και στο κλείσιμο συνεντεύξεων κ.ο.κ.

 

Πώς κατασκευάζουμε μια πολιτιστική είδηση; Πώς δημιουργούμε την εικόνα μιας καλλιτεχνικής δράσης, ενός έργου τέχνης, ενός καλλιτέχνη ή ενός πολιτιστικού θεσμού/οργανισμού; Πώς συντάσσουμε ένα Δελτίο Τύπου; Πώς διαμορφώνουμε το «σώμα» ενός E-mail ώστε να είναι ελκυστικό στον παραλήπτη; Πώς «κλείνονται» οι συνεντεύξεις, τα αφιερώματα, οι παρουσιάσεις; Πώς στήνουμε μια πετυχημένη φωτογράφιση; Ποια η διαφορά μεταξύ video teaser και video trailer; Τι πρέπει να προσέξουμε στην εγγραφή ενός ραδιοφωνικού σποτ;  Στον πολιτισμό υπάρχουν «target groups» ή «reference groups»; Ποιοι είναι οι «σημαντικοί άλλοι» (significant others) που διαμορφώνουν τις τάσεις και τις απόψεις; Ποιες είναι οι ουσιώδεις διαφορές ανάμεσα στο marketing, το promotion, το communication και το publicity; Τι είναι το media shop; Πώς διαχειριζόμαστε την επικοινωνία ενός πολιτιστικού θεσμού, ενός καλλιτέχνη ή ενός έργου τέχνης; Ποιες στρατηγικές αναπτύσσουμε σε κάθε περίπτωση, ποια εμπόδια συναντάμε και πόσο σημαντικές είναι οι έννοιες «ταυτότητα» και «αισθητική» κατά τη μετατροπή ενός πολιτιστικού αγαθού σε προϊόν επικοινωνίας; Πώς δημιουργούμε και πώς συντηρούμε τη σχέση ενός πολιτιστικού οργανισμού ή ενός καλλιτέχνη με το κοινό του; Πώς εξηγείται, εν μέσω κρίσης, το φαινόμενο της συνεχούς αύξησης των πολιτιστικών γεγονότων που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο των ανθρώπων στην Αθήνα και πώς αντιμετωπίζεται επικοινωνιακά το φαινόμενο αυτό; Πως θα καταφέρουμε να προσέξουν τη δική μας είδηση μέσα σε τόσο επικοινωνιακό «θόρυβο»; Ποια είναι τα συνήθη λάθη στην επικοινωνία ενός πολιτιστικού προϊόντος και ποια τα όπλα μας για να αντιμετωπίζουμε τις στιγμές κρίσης (Crisis Management);

 

Για να απαντηθούν σε βάθος τα παραπάνω ερωτήματα, θα δοθούν απτά παραδείγματα μέσα από τη βιβλιογραφία, ελληνική και διεθνή, αλλά και από μια μεγάλη ιδιωτική συλλογή οπτικοακουστικού επικοινωνιακού υλικού που θα μελετηθεί κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Ο τρόπος με τον οποίο εξετάζονται οι έννοιες που λαμβάνουν χώρα στο σεμινάριο διέπεται από τις αρχές της Κριτικής Προσέγγισης σχετικά με τη βιομηχανία του θεάματος και το πώς αυτή συνδέεται με μια ευρύτερη χάραξη πολιτιστικής πολιτικής. Βασικές παράμετροι ανάλυσης είναι: το αισθητικό ζήτημα σε σχέση με το αστικό τοπίο και την ψυχολογία των ανθρώπων, η ιδιαιτερότητα του πολιτιστικού αγαθού ως προϊόν προς πώληση, η αλληλεπίδραση της επικοινωνίας με τα άλλα μέρη που διαμορφώνουν ένα πολιτιστικό προϊόν (όπως η Διεύθυνση Παραγωγής, η Καλλιτεχνική Διεύθυνση κ.ο.κ.), η δύναμη της εικόνας των Μέσων -και δη των Νέων Μέσων (όπως τα Social media)- και η παραδοχή ότι η σχέση μεταξύ κοινού – καλλιτεχνών – παραγωγής – δημοσιότητας δημιουργεί μια κατεξοχήν ανορθολογική αγορά στον χώρο του πολιτισμού, την οποία οφείλουμε να λαμβάνουμε υπ’ όψιν μας σε κάθε ενέργεια και ανάλυση που αφορά στην Πολιτιστική Επικοινωνία.

 

Την τελευταία ώρα του μαθήματος φιλοξενείται ένας ειδικός καλεσμένος από τον χώρο του πολιτισμού, ο οποίος με την εμπειρία του φωτίζει πτυχές της Πολιτιστικής Επικοινωνίας οι οποίες κρίνονται ως χρήσιμες για την πλήρη κατανόηση των εννοιών και των πρακτικών που αναπτύσσονται στο μάθημα.

 

Καλεσμένοι με αλφαβητική σειρά είναι οι:

Ειρήνη Βάλλα – Αρχιτέκτων Μηχανικός  / Specialist interior designer

Γιώργος Λυκιαρδόπουλος – Θεατρικός Παραγωγός / Ιδρυτής του πολιτιστικού οργανισμού “Λυκόφως”

Κατερίνα Μπερδέκα – Υπεύθυνη Παραγωγής & Σκηνοθέτις

Κωνσταντίνος Μπιμπής – ηθοποιός

Βασίλης Παλαιολόγος – ηθοποιός

Γιάννης Πανταζόπουλος – Δημοσιογράφος / LIFO

Ορέστης Τάτσης – Σκηνοθέτης

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΗ

Ο Άρης Ασπρούλης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Είναι Αριστούχος Διδάκτωρ Κοινωνιολογίας, με επιστημονικό αντικείμενο την Κοινωνιολογία της Εργασίας και μεταπτυχιακή ειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Πολιτική, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Η μελέτη του για τον σιωπηρό αντίκτυπο της Κρίσης στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στους λιγνιτωρύχους εργάτες της Μεγαλόπολης. Ως κοινωνιολόγος, τα τελευταία 20 χρόνια, έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) και του Κέντρου Κοινωνικής Μορφολογίας & Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου (ΚΕΚΜΟΚΟΠ), έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις σε ακαδημαϊκά συνέδρια στην Ελλάδα και την Αγγλία (Πανεπιστήμια Νιούκαστλ, Ντάραμ και Ροέχαμπτον), έχει διδάξει Κοινωνιολογία της Εργασίας στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας ως επισκέπτης διδάσκων στο μάθημα του Καθηγητή Ιορδάνη Ψημμένου και έχει δημοσιεύσει στα επιστημονικά περιοδικά «Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών», «Επιστημονική Θεώρηση: Κοινωνική Συνοχή & Ανάπτυξη», όπως και στις εκδόσεις «Σοκόλη». Επαγγελματικά, τα τελευταία 15 χρόνια, έχει συνεργαστεί ως επικεφαλής στον τομέα της Επικοινωνίας, με τους σημαντικότερους θεατρικούς οργανισμούς της χώρας, αλλά και με σημαντικούς καλλιτέχνες και θεσμούς του εξωτερικού (όπως η Μόνικα Μπελούτσι, ο Όζι Όσμπορν, το The Tank Theatre του Μανχάταν κ.ά.). Δημιουργεί τη δημόσια εικόνα καλλιτεχνικών δράσεων (παραστάσεις / συναυλίες / βιβλία / φεστιβάλ / εκθέσεις), προσώπων και θεσμών, μέσα από έναν επικοινωνιακό σχεδιασμό που λειτουργεί ως προέκταση του έργου τέχνης, του καλλιτέχνη ή του οργανισμού που προβάλλεται, με υψηλή αισθητική συνέπεια και εξειδικευμένη αντιμετώπιση βάσει της ιδιαιτερότητας που απαιτεί η εκάστοτε καλλιτεχνική πρόταση. Τα τελευταία 7 χρόνια διατελεί Διευθυντής Επικοινωνίας & Προβολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν και σύμβουλος επικοινωνίας στον Πολιτιστικό Οργανισμό “Λυκόφως”. Από το 2018 έως σήμερα εισηγείται στην ‘Artens – Σεμινάρια για τις Τέχνες και τον Πολιτισμό’ το μάθημα ‘Επικοινωνία του Πολιτισμού’ και διδάσκει ‘Επικοινωνία του Πολιτισμού’ ως επισκέπτης διδάσκων (Professional associate-instructor) στο ‘Εργαστήριο Πολιτισμού VΙ: Θέατρο/Σύγχρονη Παραστασιολογία’ που πραγματοποιεί η Επίκουρη Καθηγήτρια Πατρίσια Κόκκορη στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Τέλος, έχει γράψει, μαζί με τη σκηνοθέτη Ιόλη Ανδρεάδη, 12 θεατρικά έργα τα οποία έχουν παρουσιαστεί σε Ελλάδα, Αγγλία και Αμερική σε σκηνοθεσία Ιόλης Ανδρεάδη και έχουν εκδοθεί από την Κάπα Εκδοτική.

 

Περισσότερα links για τον Άρη Ασπρούλη

https://www.athensvoice.gr/culture/theater/329016_aris–asproylis–o–anthropos–piso–apo–tis–parastaseis–tis–polis

http://popaganda.gr/292874-2

https://www.documentonews.gr/article/arhs-asproylhs-h-zwh-synexws-ekplhssei-synenteyxh-sto-documento

https://www.onlytheater.gr/peopleindex/item/asproulis–aris?category_id=21

www.youtube.com/watch?reload=9&v=18hlB9DeZAs

https://www.youtube.com/watch?v=qNDMYVbBTmc

http://www.blod.gr/lectures/Pages/viewspeaker.aspx?SpeakerID=2998

https://www.blod.gr/lectures/oi-kritikoi-to-theatro-kai-i-nea-agora-i-anatomia-mias-abebaiis-shesis-deytero-meros/

TagsArtens
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Featured PostsΣεμινάρια

    Αλεξάνδρα Διαλυνά / Η Τέχνη της Υποκριτικής στο Fårö

    1 Οκτωβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Σεμινάρια

    Μαθήματα Υποκριτικής και Αυτοσχεδιασμού με την ηθοποιό Ηλιάνα Μαυρομάτη

    10 Νοεμβρίου 2020
    By Cue Team
  • Σεμινάρια

    Εργαστήρια σκηνογραφίας & ενδυματολογίας από τον Ιανουάριο 2022 στην Καταπαctή

    20 Δεκεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Σεμινάρια

    Βάσω Σκόπα / Say Yes: Θετική απάντηση στην δράση

    28 Μαΐου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Σεμινάρια

    Read & Reach στο Fårö Creative Learning:Τα κείμενα, η ουσία τους και η μετάδοσή τους

    24 Φεβρουαρίου 2017
    By Cue Team
  • Σεμινάρια

    Μαθήματα Υποκριτικής και Αυτοσχεδιασμού με την ηθοποιό Ηλιάνα Μαυρομάτη

    6 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf