CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Το πάρτυ της ζωής μου με την Ελένη Ράντου σε σκηνοθεσία Ανέστη ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Ο κατάδεσμος του Θωμά Κοροβίνη με τη Χρύσα Ρώπα σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • SOLARIS του Στάνισλαβ Λεμ από την Ομάδα ΟΠΕΡΑ στο Άσυλο Ανιάτων

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Αλκίνοος του Γιάννη Ευθυμιάδη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Άλκιστις του Ευριπίδη με την Έλενα Μαυρίδου και τον Δημήτρη Λάλο το ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Παιχνιδοποιός του Γκάρντνερ ΜακΚέυ σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Κοέν στο Θέατρο Μικρό Γκλόρια

      1 Αυγούστου 2022
      0
    • DOGVILLE του Lars von Trier σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ στο Θέατρο Νέος ...

      18 Ιουλίου 2022
      0
    • Επιτρέποντες του Μενάνδρου σε σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου στην Μικρή Επίδαυρο

      14 Ιουλίου 2022
      0
    • The Music Critic / Μια παράσταση σε σύλληψη και δημιουργία του Aleksey ...

      14 Ιουλίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • 22 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για το ΄22 του Θάνου Μ. Βερέμη από ...

      3 Αυγούστου 2022
      0
    • Μιχάλης Βιρβιδάκης / Το θέατρο ως καθρέφτης της κοινωνίας

      13 Ιουλίου 2022
      0
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Σεμινάρια
Home›The City›Σεμινάρια›ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ- ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΔΥΟ ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ- ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΔΥΟ ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

By Cue Team
17 Φεβρουαρίου 2021
255
0
Share:

Το Θέατρο Τέχνης στο πλαίσιο δράσεων που έχει θεσμοθετήσει με σκοπό τη δια βίου εκπαίδευση, παρουσιάζει δύο νέα ψηφιακά εργαστήρια, με εισηγητές τον Ανδρέα Φλουράκη και την Ακτίνα Σταθάκη.

Εργαστήριο 1

Γράφοντας Θέατρο για την σκηνή, το web και το ραδιόφωνο

Εισηγητής: Ανδρέας Φλουράκης

Μετά την επιτυχία του πρώτου ψηφιακού εργαστηρίου θεατρικής γραφής του Θεάτρου Τέχνης, θα πραγματοποιηθεί δεύτερος κύκλος που ξεκινά στις 3 ΜΑΡΤΙΟΥ, ο οποίος απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά και αρχάριους συγγραφείς. Το εργαστήριο θα βασιστεί στη μεθοδολογία του Royal Court Theatre και του Royal Central School of Speech and Drama του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Θα έχει πρακτική κατεύθυνση, θα διερευνήσει τις ιδιαιτερότητες των θεατρικών κειμένων που γράφονται για την σκηνή, το διαδίκτυο και το ραδιόφωνο και θα εισάγει τρόπους δημιουργίας θεατρικών χαρακτήρων και ολοκληρωμένων έργων.

8 τρίωρες συναντήσεις online.

Κάθε Τετάρτη 17.30 – 20.30

Έναρξη: Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Κόστος: 180 Ευρώ

Για πληροφορίες-εγγραφή, παρακαλούμε να στείλετε e–mail εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο draseis@theatro–technis.gr. Εγγραφές θα πραγματοποιούνται μέχρι την Τρίτη 2 Μαρτίου.

Ο Ανδρέας Φλουράκης γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε κινηματογράφο στην Αθήνα και θέατρο στην Αγγλία (MA Writing for the Theatre and Broadcast Media). Στο θέατρο εμφανίζεται για πρώτη φορά το 2001 με το συλλογικό έργο Πίστη (Θέατρο του Νότου). Θεατρικά του έργα που έχουν παρουσιαστεί: Οι μέρες πριν έρθεις (Θέατρο του Νότου), Φύλλα της (Θέατρο της Άνοιξης στα πλαίσια της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας και Θέατρο Επί Κολωνώ), Κάσσυ (ΧΙΙΙ Διεθνή Συνάντηση Αρχαίου Δράματος Δελφών), Κέλυφος (104 Κέντρο Λόγου και Τέχνης), Μπελ επόκ (Θέατρο Επί Κολωνώ), Λάσσυ (Επί Κολωνώ / Μπιπ), Ασκήσεις για γερά γόνατα (Θέατρο Τέχνης), Mήδειας πατούσες (Βαφείο), Μήδειας μπούρκα (Επί Κολωνώ / Διεθνές Φεστιβάλ Πάφου, σε σκηνοθεσία του ίδιου), Κόκκαλα (Θέατρο Τέχνης), Διώρυγα (Μουσείο Φωταερίου), Μπλε μαρέν (Αγγέλων Βήμα), Όχι και τόσο άγριο (Στέγη Γραμμάτων Και Τεχνών), Θέλω μια χώρα (Φεστιβάλ Αθηνών / Θέατρο Τέχνης), Τυφλή εμπιστοσύνη (Επί Κολωνώ), Τα πράγματα που παίρνεις μαζί (Royal Court Theatre), Το ασυνόδευτο (Θέατρο Skrow), Ταπ άουτ (Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας Β’ σκηνή, σε σκηνοθεσία του ίδιου), Ρομπέν των Δασών (Θέατρο Τέχνης), Οδύσσεια (Θεσσαλικό Θέατρο), Τα Αγάλματα Περιμένουν (Θεσσαλικό Θέατρο), Πυραμίδες (Θέατρο Τέχνης)  κ.ά. Έργα του έχουν μεταφραστεί στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Τουρκικά, Ρουμάνικα, Πολωνικά, Αλβανικά και Φινλανδικά και έχουν παρασταθεί σε πολλές χώρες.


 

Εργαστήριο 2

Εργαλεία οργάνωσης και παραγωγής για ανεξάρτητους καλλιτέχνες

Εισηγήτρια: Ακτίνα Σταθάκη

Μέσα σε διαρκώς μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες, οι ανεξάρτητοι καλλιτέχνες καλούνται όλο και συχνότερα να αναλάβουν οι ίδιοι την ευθύνη της οργάνωσης, παραγωγής και προώθησης της δουλειάς τους. Παρ ό,τι συχνά η ευθύνη αυτή συχνά ξεπερνά τις οργανωτικές μας ικανότητες, ταυτόχρονα μας εξοπλίζει με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την επιβίωσή και την ανάπτυξή μας στο χώρο του πολιτισμού.

Στον κύκλο αυτό των 5 μαθημάτων, θα εξετάσουμε τα βασικά οργανωτικά πεδία που κάθε καλλιτέχνης καλείται να διαχειριστεί κατα τη διαδικασία οργάνωσης της δουλειάς του, και που είναι τα ίδια, είτε πρόκειται για οργανισμό πολλών εκατομμυρίων είτε για μια μικρή ανεξάρτητη ομάδα: ταυτότητα του οργανισμού, ανάπτυξη σχέσεων με το κοινό, εξεύρεση και διαχείριση πόρων, προώθηση της δουλειάς. Επίσης, θα μοιραστούμε πρακτικές ασκήσεις, χρήσιμα εργαλεία, ιδέες και καλές πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν στην αποτελεσματικότερη αυτοοργάνωση των ανεξάρτητων καλλιτεχνών αλλά και να τους εμπνεύσουν σε ό,τι αφορά το δημιουργικό κομμάτι της διαδικασίας οργάνωσης και παραγωγής.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανεξάρτητους καλλιτέχνες, νέες ομάδες ή καλλιτέχνες και ομάδες με περισσότερη εμπειρία, που θέλουν να συστηματοποιήσουν τη γνώση και τις πρακτικές τους. 

Εβδομάδα 1η: Η διαμόρφωση της ταυτότητα του οργανισμού, το όραμα και οι στόχοι, η καλλιέργεια των σχέσεων με το κοινό

Εβδομάδα 2η: Τεχνικές γραφής καλλιτεχνικών προτάσεων.

Εβδομάδα 3η: Πρακτικές ασκήσεις πάνω στο υλικό των 2 πρώτων εβδομάδων 

Εβδομάδα 4η: Κατανόηση και διαχείριση πόρων, σύνταξη προϋπολογισμού, πηγές χρηματοδότησης

Εβδομάδα 5η: Εξωστρέφεια, καλλιέργεια διεθνών σχέσεων.

Κύκλος 5 σεμιναρίων online

Κάθε Δευτέρα 6-9μμ

8 Μαρτίου-5 Aπριλίου

Κόστος: 150 ευρώ

Για πληροφορίες-εγγραφές, παρακαλούμε να στείλετε e–mail εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο draseis@theatro–technis.gr. Εγγραφές θα πραγματοποιούνται μέχρι το Σάββατο 6 Μαρτίου.

Η Ακτίνα Σταθάκη είναι υπεύθυνη καλλιτεχνικού προγραμματισμού, ερευνήτρια και παραγωγός και ειδικεύεται στις διεθνείς πολιτιστικές ανταλλαγές. Είναι απόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας (ΕΚΠΑ), αριστούχος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και κάτοχος διδακτορικού απο το Πανεπιστήμιο του Τορόντο. Εχει εργαστεί σε θέσεις διοίκησης και παραγωγής μεταξύ άλλων στους οργανισμούς Joyce Theatre, Women’s Project Theatre, HERE arts center, New York City Center (Νέα Υόρκη), International Theatre Institute (Σαγκάη) και ως σύμβουλος στο Υπουργείο Πολιτισμού της Ελλάδας. Είναι καλλιτεχνική διευθύντρια του Μεσογειακού φεστιβάλ/οργανισμού Between the Seas που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στην Αμερική με στόχο την προώθηση της σύγχρονης Μεσογειακής δημιουργίας διεθνώς και την ενδυνάμωση της ανεξάρτητης Μεσογειακής παραγωγής και προσφάτως ίδρυσε τον ανεξάρτητο χώρο 1927 art space στην Κυψέλη. Για τη δουλειά της ως παραγωγός στη Νέα Υόρκη έχει λάβει το Time Warner Fellowship ενώ για το διαπολιτισμικό της έργο έχει λάβει το United Nations Alliance of Civilizations Fellowship.

TagsΘέατρο Τέχνης
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    Ο Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Τέχνης

    27 Φεβρουαρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    RELAX… MYNOTIS Το νέο έργο του Βασίλη Παπαβασιλείου στο Θέατρο Τέχνης

    1 Νοεμβρίου 2016
    By Cue Team
  • Featured PostsΣυνεντεύξεις

    Σοφία Κόκκαλη, Ασπασία-Μαρία Αλεξίου, Κατερίνα Λούβαρη-Φασόη / Οθέλλος του Σαίξπηρ στο Θέατρο Αμαλία

    8 Οκτωβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    «Μικροί πυροβολισμοί μέσα στη νύχτα» του Γιάννη Καλαβριανού στο Θέατρο Τέχνης

    30 Νοεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Νέα

    Να βγω λιγάκι στον αέρα στο Θέατρο Τέχνης

    18 Νοεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    ΠΡΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ του Παύλου Μάτεσι σε σκηνοθεσία Ηλέκτρας Ελληνικιώτη στο Θέατρο Τέχνης

    26 Οκτωβρίου 2017
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf