CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Αποσπάσματα από το cd του βιβλίου Μάνα του Σταμάτη Πακάκη στο You ...

      3 Μαρτίου 2021
      0
    • Ο ΑΜΠΙΓΙΕΡ του Ρόναλντ Χάργουντ σε online streaming

      1 Μαρτίου 2021
      0
    • Τέσσερις εποχές / Βασισμένο στο ομώνυμο έργο του Αντόνιο Βιβάλντι από του ...

      24 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Οι ελεύθεροι πολιορκημένοι του Διονύσιου Σολωμού στο Εθνικό Θέατρο σε Live streaming

      24 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Διαδικτυακές Ραδιοφωνικές Εκπομπές εμπνευσμένες από τη “Γραμμή του Ορίζοντος” του Χρήστου Βακαλόπουλου

      23 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Ρόζμαρι / Μια παράσταση «θέατρο σε μονό πλάνο» βασισμένη στην ταινία “Tο ...

      23 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Support Art Workers / Περί διαδοχής στη διεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου // ...

      22 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Η Κληρονομιά του Μαριβώ on demand Σάββατο 27 και Κυριακή 28 Φεβρουαρίου

      22 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • O Κοτζάμπασης του Καστρόπυργου του Μ. Καραγάτση σε live streaming ζωντανά από ...

      15 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Αθήνα/Athen / Ένα Φωτογραφικό Λεύκωμα για την Αθήνα του ’60.

      3 Μαρτίου 2021
      0
    • Χωρίς να πούμε Σ’ αγαπώ της Θελξινόης Κοντογιάννη – Φιλιππίδου από τις ...

      3 Μαρτίου 2021
      0
    • Online bazaar βιβλίων από τις Εκδόσεις Κίχλη

      2 Μαρτίου 2021
      0
    • Συμπληγάδες Γενεθλίων του Δημήτρη Καταλειφού από τις Εκδόσεις Πατάκη

      15 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Ο κήπος με τα συναισθήματα της Βίκυς Σάκκη

      7 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Το κοινωνικό Συμβόλαιο και ο Λόγος περί της καταγωγής και των θεμελίων ...

      22 Ιανουαρίου 2021
      0
    • λείπει του Θ.Π. Ζαφειρίου από Εκδόσεις Andy’s Publishers

      20 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Άκης Πετρετζίκης - Street Food / Τα αγαπημένα μας

      17 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Όλοι οι λόγοι για να δεις την «Οικογένεια Μπρίτζερτον» στο Netflix!

      11 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Strange Brew / The craft behind the bar

      5 Μαρτίου 2021
      0
    • ΑΝΑ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ / Επιλεγμένες διαδικτυακές προβολές από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

      2 Μαρτίου 2021
      0
    • O ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΣΕΒΙΛΟΓΛΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ

      1 Μαρτίου 2021
      0
    • mAPs - migrating Artists Project / E-talks και Screendance workshops

      1 Μαρτίου 2021
      0
    • ΑΝΑ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ / Επιλεγμένες διαδικτυακές προβολές από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

      24 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Jocker / Αφήστε ό,τι κάνετε και δείτε το αμέσως!

      17 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • ΑΝΑ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ / Επιλεγμένες διαδικτυακές προβολές από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

      17 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ- ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΔΥΟ ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

      17 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Χρήστος Θηβαίος / Έπειτα απ’ το μεγάλο μπουμ live streaming από τον ...

      10 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: Paisios Mentesidis/ Jewelry that rock our world

      23 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Cue me in / Θάνος Ζήσης

      22 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • The designer: Not Today Jewelry / Gone with todays flow

      18 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Cue Me In / Θοδωρής Τσάτσος

      15 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • Cue Me In / Ναδίνα Τζιάτζιου

      4 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • The Designer: Hangover / Η επόμενη μέρα του streetwear

      2 Φεβρουαρίου 2021
      0
    • ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ

      25 Ιανουαρίου 2021
      0
    • The Designer: Candleland / Το άρωμα της ανάμνησης

      25 Ιανουαρίου 2021
      0
    • The Designer: Hard.Clo / Μια σκληρή ιστορία μόδας

      21 Ιανουαρίου 2021
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Σεμινάρια
Home›The City›Σεμινάρια›ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ- ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΔΥΟ ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ- ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΔΥΟ ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

By Cue Team
17 Φεβρουαρίου 2021
40
0
Share:

Το Θέατρο Τέχνης στο πλαίσιο δράσεων που έχει θεσμοθετήσει με σκοπό τη δια βίου εκπαίδευση, παρουσιάζει δύο νέα ψηφιακά εργαστήρια, με εισηγητές τον Ανδρέα Φλουράκη και την Ακτίνα Σταθάκη.

Εργαστήριο 1

Γράφοντας Θέατρο για την σκηνή, το web και το ραδιόφωνο

Εισηγητής: Ανδρέας Φλουράκης

Μετά την επιτυχία του πρώτου ψηφιακού εργαστηρίου θεατρικής γραφής του Θεάτρου Τέχνης, θα πραγματοποιηθεί δεύτερος κύκλος που ξεκινά στις 3 ΜΑΡΤΙΟΥ, ο οποίος απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά και αρχάριους συγγραφείς. Το εργαστήριο θα βασιστεί στη μεθοδολογία του Royal Court Theatre και του Royal Central School of Speech and Drama του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Θα έχει πρακτική κατεύθυνση, θα διερευνήσει τις ιδιαιτερότητες των θεατρικών κειμένων που γράφονται για την σκηνή, το διαδίκτυο και το ραδιόφωνο και θα εισάγει τρόπους δημιουργίας θεατρικών χαρακτήρων και ολοκληρωμένων έργων.

8 τρίωρες συναντήσεις online.

Κάθε Τετάρτη 17.30 – 20.30

Έναρξη: Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Κόστος: 180 Ευρώ

Για πληροφορίες-εγγραφή, παρακαλούμε να στείλετε e–mail εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο draseis@theatro–technis.gr. Εγγραφές θα πραγματοποιούνται μέχρι την Τρίτη 2 Μαρτίου.

Ο Ανδρέας Φλουράκης γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε κινηματογράφο στην Αθήνα και θέατρο στην Αγγλία (MA Writing for the Theatre and Broadcast Media). Στο θέατρο εμφανίζεται για πρώτη φορά το 2001 με το συλλογικό έργο Πίστη (Θέατρο του Νότου). Θεατρικά του έργα που έχουν παρουσιαστεί: Οι μέρες πριν έρθεις (Θέατρο του Νότου), Φύλλα της (Θέατρο της Άνοιξης στα πλαίσια της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας και Θέατρο Επί Κολωνώ), Κάσσυ (ΧΙΙΙ Διεθνή Συνάντηση Αρχαίου Δράματος Δελφών), Κέλυφος (104 Κέντρο Λόγου και Τέχνης), Μπελ επόκ (Θέατρο Επί Κολωνώ), Λάσσυ (Επί Κολωνώ / Μπιπ), Ασκήσεις για γερά γόνατα (Θέατρο Τέχνης), Mήδειας πατούσες (Βαφείο), Μήδειας μπούρκα (Επί Κολωνώ / Διεθνές Φεστιβάλ Πάφου, σε σκηνοθεσία του ίδιου), Κόκκαλα (Θέατρο Τέχνης), Διώρυγα (Μουσείο Φωταερίου), Μπλε μαρέν (Αγγέλων Βήμα), Όχι και τόσο άγριο (Στέγη Γραμμάτων Και Τεχνών), Θέλω μια χώρα (Φεστιβάλ Αθηνών / Θέατρο Τέχνης), Τυφλή εμπιστοσύνη (Επί Κολωνώ), Τα πράγματα που παίρνεις μαζί (Royal Court Theatre), Το ασυνόδευτο (Θέατρο Skrow), Ταπ άουτ (Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας Β’ σκηνή, σε σκηνοθεσία του ίδιου), Ρομπέν των Δασών (Θέατρο Τέχνης), Οδύσσεια (Θεσσαλικό Θέατρο), Τα Αγάλματα Περιμένουν (Θεσσαλικό Θέατρο), Πυραμίδες (Θέατρο Τέχνης)  κ.ά. Έργα του έχουν μεταφραστεί στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Τουρκικά, Ρουμάνικα, Πολωνικά, Αλβανικά και Φινλανδικά και έχουν παρασταθεί σε πολλές χώρες.


 

Εργαστήριο 2

Εργαλεία οργάνωσης και παραγωγής για ανεξάρτητους καλλιτέχνες

Εισηγήτρια: Ακτίνα Σταθάκη

Μέσα σε διαρκώς μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες, οι ανεξάρτητοι καλλιτέχνες καλούνται όλο και συχνότερα να αναλάβουν οι ίδιοι την ευθύνη της οργάνωσης, παραγωγής και προώθησης της δουλειάς τους. Παρ ό,τι συχνά η ευθύνη αυτή συχνά ξεπερνά τις οργανωτικές μας ικανότητες, ταυτόχρονα μας εξοπλίζει με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την επιβίωσή και την ανάπτυξή μας στο χώρο του πολιτισμού.

Στον κύκλο αυτό των 5 μαθημάτων, θα εξετάσουμε τα βασικά οργανωτικά πεδία που κάθε καλλιτέχνης καλείται να διαχειριστεί κατα τη διαδικασία οργάνωσης της δουλειάς του, και που είναι τα ίδια, είτε πρόκειται για οργανισμό πολλών εκατομμυρίων είτε για μια μικρή ανεξάρτητη ομάδα: ταυτότητα του οργανισμού, ανάπτυξη σχέσεων με το κοινό, εξεύρεση και διαχείριση πόρων, προώθηση της δουλειάς. Επίσης, θα μοιραστούμε πρακτικές ασκήσεις, χρήσιμα εργαλεία, ιδέες και καλές πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν στην αποτελεσματικότερη αυτοοργάνωση των ανεξάρτητων καλλιτεχνών αλλά και να τους εμπνεύσουν σε ό,τι αφορά το δημιουργικό κομμάτι της διαδικασίας οργάνωσης και παραγωγής.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανεξάρτητους καλλιτέχνες, νέες ομάδες ή καλλιτέχνες και ομάδες με περισσότερη εμπειρία, που θέλουν να συστηματοποιήσουν τη γνώση και τις πρακτικές τους. 

Εβδομάδα 1η: Η διαμόρφωση της ταυτότητα του οργανισμού, το όραμα και οι στόχοι, η καλλιέργεια των σχέσεων με το κοινό

Εβδομάδα 2η: Τεχνικές γραφής καλλιτεχνικών προτάσεων.

Εβδομάδα 3η: Πρακτικές ασκήσεις πάνω στο υλικό των 2 πρώτων εβδομάδων 

Εβδομάδα 4η: Κατανόηση και διαχείριση πόρων, σύνταξη προϋπολογισμού, πηγές χρηματοδότησης

Εβδομάδα 5η: Εξωστρέφεια, καλλιέργεια διεθνών σχέσεων.

Κύκλος 5 σεμιναρίων online

Κάθε Δευτέρα 6-9μμ

8 Μαρτίου-5 Aπριλίου

Κόστος: 150 ευρώ

Για πληροφορίες-εγγραφές, παρακαλούμε να στείλετε e–mail εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο draseis@theatro–technis.gr. Εγγραφές θα πραγματοποιούνται μέχρι το Σάββατο 6 Μαρτίου.

Η Ακτίνα Σταθάκη είναι υπεύθυνη καλλιτεχνικού προγραμματισμού, ερευνήτρια και παραγωγός και ειδικεύεται στις διεθνείς πολιτιστικές ανταλλαγές. Είναι απόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας (ΕΚΠΑ), αριστούχος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και κάτοχος διδακτορικού απο το Πανεπιστήμιο του Τορόντο. Εχει εργαστεί σε θέσεις διοίκησης και παραγωγής μεταξύ άλλων στους οργανισμούς Joyce Theatre, Women’s Project Theatre, HERE arts center, New York City Center (Νέα Υόρκη), International Theatre Institute (Σαγκάη) και ως σύμβουλος στο Υπουργείο Πολιτισμού της Ελλάδας. Είναι καλλιτεχνική διευθύντρια του Μεσογειακού φεστιβάλ/οργανισμού Between the Seas που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στην Αμερική με στόχο την προώθηση της σύγχρονης Μεσογειακής δημιουργίας διεθνώς και την ενδυνάμωση της ανεξάρτητης Μεσογειακής παραγωγής και προσφάτως ίδρυσε τον ανεξάρτητο χώρο 1927 art space στην Κυψέλη. Για τη δουλειά της ως παραγωγός στη Νέα Υόρκη έχει λάβει το Time Warner Fellowship ενώ για το διαπολιτισμικό της έργο έχει λάβει το United Nations Alliance of Civilizations Fellowship.

TagsΘέατρο Τέχνης
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    Ο Μάιος κάνει φινάλε στο Θέατρο Τέχνης με μια μεγάλη έκπληξη

    17 Μαΐου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν / Μνήμη και αρχεία

    4 Μαρτίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Ένας άνθρωπος επιστρέφει στην πατρίδα του πιστεύοντας ότι θα τον σκοτώσουν και τον σκοτώνουν στο Θέατρο Τέχνης

    13 Νοεμβρίου 2017
    By Cue Team
  • Featured PostsΣυνεντεύξεις

    Σοφία Κόκκαλη, Ασπασία-Μαρία Αλεξίου, Κατερίνα Λούβαρη-Φασόη / Οθέλλος του Σαίξπηρ στο Θέατρο Αμαλία

    8 Οκτωβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Κωνσταντίνα Τάκαλου / Ρόλοι, πράξεις και διαδρομές

    16 Μαρτίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Δεσποινίς Μαργαρίτα με τον Θόδωρο Γράμψα στο Θέατρο Τέχνης

    5 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Συμπληγάδες Γενεθλίων του Δημήτρη Καταλειφού από τις Εκδόσεις Πατάκη

Kakuru Handmade Jewelry

Artiko Handmade Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr

© 2018 CueMagazine. All Rights Reserved

☢ designed by titouf