CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Κατερίνα Τσιτούρα / Με πίστη στο φως του ανθρώπου

      17 Ιουνίου 2025
      0
    • Σοφία Καζαντζιάν & Μάριος Ιορδάνου / Ορατές και αόρατες πτυχές της ανθρώπινης ...

      2 Ιουνίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Χαλαστάνη

      27 Απριλίου 2025
      0
    • Γιατί τα χρόνια τρέχουν χύμα του Διονύση Σαββόπουλου από τις Εκδόσεις Πατάκη

      28 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλαμποκιά

      14 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Κουταλώνη

      4 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Βασίλης Μπατσακούτσας

      18 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Μακεδόνων Χώρα. Πολιτικές της μνήμης: Πολιτισμός, Τέχνη, Κινηματογράφος από τις Εκδόσεις Σιδέρης

      17 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Δημήτρης Καπετάνιος

      19 Μαΐου 2025
      0
    • Cue Me In / Ελένη Αποστολοπούλου

      13 Απριλίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλέξανδρος Κλωτσοτήρας

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Κωνσταντίνα Τσιτσία Γεωργαντά

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλίκη Αχνιώτου

      14 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Σπύρου

      4 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Νικολέττα Παναγιώτου

      17 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • Cue Me In / Δημήτρης Μαγκλάρας

      10 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Αουλόνα Λούπα / Πίστη στη φαντασία

Αουλόνα Λούπα / Πίστη στη φαντασία

By Ήβη Βασιλείου
12 Φεβρουαρίου 2020
1248
0

Η ηθοποιός Αουλόνα Λούπα παρουσιάζει στο Θέατρο Άλφα σήμερα και αύριο, την παράσταση Ας έχω εγώ το κρίμα / Misericordia που βασίζεται στην Γκόλφω του Σπυρίδωνος Περεσιάδη και προσεγγίζει την ιστορία μέσα από το βλέμμα της ηρωίδας σε μια θεατρική συνάντηση που ερευνά τον έρωτα, έναν έρωτα που διατηρεί πάντα την ορμή την νεότητας, δηλαδή την πραγματική, αμετάβλητη ουσία του. Μας μίλησε για την διαδρομή της παράστασης, τις προοπτικές του έργου και τις διεξόδους που χαρίζει στην ζωή μας η φαντασία.

 

Από που προέκυψε η ανάγκη για την συγκεκριμένη δουλειά; Πως δουλέψατε για αυτή;

Η ανάγκη μας για κάθε είδους δημιουργία προκύπτει από την ανάγκη μας να επικοινωνήσουμε προσωπικά  βιώματα που μας απασχολούν στο παρόν ή μας έχουν απασχολήσει στο παρελθόν σε μεγάλο βαθμό. Και αν δεν είναι έτσι πάντα, κατά τη γνώμη μου έτσι θα έπρεπε να είναι. Η δική μου ανάγκη προέκυψε από μια ακαθόριστη σύνδεση που είχα αρχικά με το κείμενο. Ένιωθα ότι θέλω πολύ να μιλήσω αυτά τα λόγια. Ένιωθα ότι ο τρόπος που ο Σπ. Περεσιάδης μιλά τα λόγια της αγάπης και του χαμένου έρωτα πυροδοτεί πυροτεχνήματα μνήμης στο κεφάλι μου. 

Αυτή η παράσταση έχει δουλευτεί σε 3 μέρη. Έχει παρουσιαστεί δύο φορές σαν work in progress στην Αθήνα, στη Λεμεσό και τώρα ουσιαστικά στο θέατρο Άλφα θα δείξουμε ολοκληρωμένη την πρότασή μας. Έχουμε κάνει μία δική μας διασκευή του έργου. Στη διασκευή αυτή ακούμε την ιστορία από την πλευρά της μιας από τους δύο βασικούς χαρακτήρες του έργου, της Γκόλφω. Μέσω της Γκόλφω γνωρίζουμε και όλους τους άλλους χαρακτήρες, ίσως όχι έτσι ακριβώς όπως είναι αλλά έτσι όπως αυτή τους βλέπει. Η δική μας Γκόλφω δεν ανήκει στο 1893 που διαδραματίζεται το έργο αλλά στο σήμερα. Με τον Χρήστο Τσαλίδη  και με μία ομάδα φίλων καλλιτεχνών προσπαθήσαμε να φέρουμε το έργο όσο μπορούσαμε χρονικά κοντά μας κρατώντας τα «Μπαλκαν» στοιχεία του έργου που ακόμη και εμείς μέχρι σήμερα φέρουμε σε μεγάλο βαθμό. 

Τι σε συγκινεί στον χαρακτήρα της Γκόλφως; Τι νέο έμαθες για τον εαυτό σου από αυτή τη δουλειά μέχρι τώρα;

Στη Γκόλφω με συγκινεί η πίστη της. Η πίστη που δείχνει στον έρωτα και στη λύτρωση που θα φέρει η ύπαρξη του αγαπημένου ή το τέλος που θα φέρει η απουσία του. Μία πίστη που εγώ πλέον νομίζω έχω αρχίσει και χάνω. 

Είχα αρχίσει και την έχανα λίγο πριν ξεκινήσουμε αυτή τη παράσταση και ομολογώ ότι η διαδικασία τον προβών το πρώτο καιρό ήταν πολύ επίπονη. Δεν πιστεύω πλέον τόσο στη δύναμη ενός μοιραίου έρωτα. Πιστεύω περισσότερο στη δύναμη του ανθρώπου να αντιστέκεται στη μοναξιά. Ο έρωτας σε αυτό το βαθμό είναι ματωμένες μνήμες που κανείς δεν κατάφερε και δεν θα καταφέρει να επούλωση. 

Αυτή η παράσταση ξεκίνησε από εμένα με σκοπό να εξερευνήσω τον τρόπο που έχω μάθει να ερωτεύομαι. Και αυτό που μου έμαθε είναι ότι το Βαλκανικό στοιχείο – η παράδοση στον έρωτα, είναι βαθιά χαραγμένα μέσα μου. Και εμείς οι Βαλκάνιοι είμαστε ακραίοι συναισθηματικά. 

Ο έρωτας παραμένει ίδιος σε όλες τις εποχές ή αλλάζει χαρακτηριστικά; Πως θα μπορούσαμε να τον ορίσουμε;

Νομίζω ότι ο έρωτας παραμένει ίδιος. Η βάση του, η αρχή του δεν μπορεί να αλλάξει.

Γι΄ αυτό κείμενα όπως η «Γκόλφω» καταφέρνουν να αντικατοπτρίσουν τον έρωτα μιας κοπέλας του σήμερα. Ο έρωτας είναι ένστικτο. Είναι σαν το φαΐ. Όταν πείνας πρέπει να φας. Έτσι και με τον έρωτα όταν θες να απογειωθείς να χάσεις την αίσθηση της αφόρητης πραγματικότητας της αβάσταχτης μοναξιάς, πρέπει να ερωτευτείς, δεν περνάει αλλιώς, άσχετο πως ο χαμός του μετά μπορεί να τα κάνει όλα πολύ χειρότερα. 

Μπορεί να αποφευχθεί ο έρωτας από επιλογή ή αν υπάρξει είναι αναπόφευκτος;

Ανάλογα σε ποια φάση της ζωής σου βρίσκεσαι. Πιστεύω ότι μπορείς να αντισταθείς πολύ στον έρωτα. Μπορεί αυτό βέβαια να σου διαλύσει τα κόκαλα. 

Μπορείς να αντισταθείς πραγματικά στον έρωτα μόνο όταν έχει καταφέρει τουλάχιστον μια φορά να σε νικήσει συντριπτικά. Όταν έχεις παλέψει πολύ μαζί του και πλέον τον έχεις γνωρίσει σε τέτοιο βαθμό που αναγνωρίζεις τι μπορεί να σου φέρει. Δηλαδή μεγαλώνοντας.. Έτσι όπως θα έπρεπε να είναι. 

Πόσο σημαντική είναι η φαντασία στην ζωή μας; Πως μπορούμε να την καλλιεργήσουμε;

Η φαντασία είναι η ζωή μας. Όλα όσα βλέπουμε και βιώνουμε γύρω μας είναι φτιαγμένα από τη φαντασία κάποιου – κάποτε είναι η φαντασία του σύμπαντος. 

Είμαστε όλοι μας «αστρόσκονη», και κάποια μέρα θα ξαναγυρίσουμε στα άστρα.

Ποιο ήταν το προσωπικό κέρδος μέχρι τώρα από την συγκεκριμένη δουλειά;

Αυτή η δουλειά είναι φτιαγμένη με πολύ αγάπη και καθόλου μπάτζετ. 

Είναι φτιαγμένη με χέρια και αγάπη από τους Χρήστο Τσαλίδη,Γιάννη Γκιζμο Μπερερη, Διαμαντή Αδαμαντίδη,Αλέξανδρο Βαρδαξόγλου, Ηλέκτρα Φραγκιαδακη, Εύα Γουλάκου, Ματίνα Μαυραγαννη, Μιχάλη Γκουμα, Παναγιώτη Παπαγιανοπουλο, Αλέξη Κουκιά, Μάριο Μπανούση, Κωνσταντίνο Γεωργοπουλο, Μανώλη Μαύρη, Χρήστο Ξυραφακη, Γιάννη Κοκολακη, Μπλεριμ Δαμπιραι και εμένα. 

Το κέρδος μου είναι ότι δούλεψα με αυτή την  υπέροχη ομάδα ανθρώπων που εκτός από καλή συνεργάτες είναι υπέροχοι καλλιτέχνες και ακόμα καλύτεροι φίλοι. 

Τι σου δίνει πίστη και δύναμη στην καθημερινότητα;

Η αγάπη. Η αγάπη τον φίλων μου, της οικογένειας μου, των φίλων που πλέον είναι οικογένεια. Η αγάπη για τη τέχνη. 

 

«Ας έχω εγώ το κρίμα» / “Misericordia” στο θέατρο Άλφα 

12 και 13 Φεβρουαρίου 2020. Για δύο παραστάσεις

Διεύθυνση: 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) 37 & Στουρνάρη 51
Τηλέφωνο Κρατήσεων: 210 – 5238742
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:00
Τιμές εισιτηρίων: 12€, 8€
Διάρκεια: 50 λεπτά

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΒΛΙΔΗΣ-AULONA LUPA
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ-ΚΙΝΗΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΡΔΑΞΟΓΛΟΥ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ: ΗΛΕΚΤΡΑ ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗ
ΣΚΗΝΙΚΑ/ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΕΥΑ ΓΟΥΛΑΚΟΥ-MΑΤΙΝΑ ΜΑΥΡΑΓΑΝΝΗ
ΦΩΤΑ:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΤΑΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΒΙΝΤΕΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ GIZMO MΠΕΡΕΡΗΣ
ART PHOTGRAPHER:ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΡΙΟΣ ΜΠΑΝΟΥΣΗΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ-ΣΥΛΛΗΨΗ: AULONA LUPA

Ειδικές Ευχαριστίες στους
ΜΠΛΕΡΙΜ ΔΑΜΠΙΡΑΙ, ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΚΟΛΑΚΗ, MAΝΩΛΗ ΜΑΥΡΗ και ΧΡΗΣΤΟ ΞΥΡΑΦΑΚΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣΘΕΑΤΡΟ ΑΛΦΑ
TagsΘέατρο Άλφα

Related articles More from author

  • Νέα

    Οδύσσεια Reloaded / Ένα έπος για το γελοίο & το τραγικό από την Ομάδα Asalto στο Θέατρο Άλφα

    11 Οκτωβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Ιστορία ενός σκύλου που τον έλεγαν πιστό του Λούις Σεπούλβεδα σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη στο Θέατρο Άλφα

    19 Οκτωβρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    To prova generale συνεχίζεται… με τον Επιθεωρητή!

    18 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Θέλω να σου κρατάω το χέρι του Τάσου Ιορδανίδη στο Θέατρο Άλφα

    7 Οκτωβρίου 2021
    By Cue Team
  • Άποψη

    Η οδύνη της αναμονής / Ένα κείμενο με αφορμή την παράσταση Το Αγρίμι που παρουσιάζεται στο Θέατρο Άλφα

    12 Φεβρουαρίου 2020
    By Αγγελική Κουτελιά
  • Νέα

    Όταν η Κάλλας συνάντησε την Μονρόε στο Θέατρο Άλφα

    23 Φεβρουαρίου 2019
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2024 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf