CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Χορός
Home›Θέατρο›Χορός›ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΑΘΑΚΗ / It’s not about if you will love me tomorrow, Μέρος 1

ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΑΘΑΚΗ / It’s not about if you will love me tomorrow, Μέρος 1

By Cue Team
11 Φεβρουαρίου 2019
334
0
Share:

18 & 19 Φεβρουαρίου 2019, 21:30

Art Factory – Τεχνοστάσιο

Πειραιώς 178 & Λαμίας 6, Ταύρος 177 78

 

 

«Το έδαφος δείχνει να τρέμει και εγώ μένω σε τούτο

τον κόσμο ζωντανά ακίνητη και πνευματικά ευθυτενής».

 

 

Στις 18 & 19 Φεβρουαρίου και για 2 μόνο παραστάσεις, η Ανδρονίκη Μαραθάκη μαζί με μια ομάδα δημιουργών-συντελεστών, μοιράζεται με το κοινό το 1ο μέρος της νέας της θεματικής· ένα ειρωνικό και αυτοαναφορικό solo, για έναν δημιουργό έργων χορού, πάνω σε ένα «παλλόμενο έδαφος».

 

Η θεματική, με τον τίτλο It’s not about if you will love me tomorrow, εμπνέεται από τον Ιαπωνικό όρο Ma (ενδιάμεσος ή αρνητικός χώρος) και τη γραμμή του ορίζοντα, τη γραμμή που διαχωρίζει γη και ουράνιο θόλο· μια ευθεία η οποία «υπάρχει» μόνο λόγω της θέσης του παρατηρητή.

 

Υπό το ίδιο πρίσμα εξερευνάται και ο δημιουργός: ο τρόπος που τοποθετείται μέσα σε συστήματα νόησης και αντίληψης, συστήματα που έχουν μορφοποιήσει τη σχέση του ανθρώπου ως προς τη δράση, ως προς μία «ανισορροπία» η οποία μόνο μέσω της κινητικότητας και του ρυθμού μπορεί τελικά να «ισορροπήσει».

 

Η διερεύνηση επικεντρώνεται στον κενό χώρο μεταξύ δύο «σημείων» ―όπου σημείο νοείται ο τόπος, ο χρόνος, ο Λόγος, ο άνθρωπος― και μελετά τον πιο σύντομο δρόμο μεταξύ τους, καθώς και τον ενδιάμεσο που δίνει την όποια μορφή τελικά στο οτιδήποτε.

 

Το έργο, προβάλλοντας την αναγκαιότητα ως μοναδική πηγή μορφής, πειραματίζεται με την αναγκαιότητα της κατάστασης του χορού μέσα στον κύκλο τάξης και αταξίας, και την προσπάθειά της να τοποθετηθεί σε μια σκηνή που ο θεατής παρατηρεί ατενίζοντάς τη από τους πιο σύντομους δρόμους, όπως ακριβώς παρατηρεί τον ορίζοντα.

 

Συντελεστές

Καλλιτεχνική διεύθυνση & ερμηνεία: Ανδρονίκη Μαραθάκη
Σχεδιασμός και κατασκευή πλατφόρμας: Φίλιππος Βασιλείου
Διαδραστικός ηχητικός σχεδιασμός και προγραμματισμός: Λάμπρος Πηγούνης
Φωτιστικό τοπίο: Νύσος Βασιλόπουλος
Σκηνικός Λόγος: Κωστής Καλλιβρετάκης
Σύμβουλοι Λόγου: Νίκος Φλέσσας, Άγγελος Πέτροβας

Συνέβαλλαν στην κατασκευή της πλατφόρμας: Νίκος Σταθόπουλος, Γιώργος Βασιλείου, Βασίλης Βασιλείου
Εξωτερικό μάτι: Βιτόρια Κωτσάλου

Επικοινωνία/γραφείο Τύπου: Βασίλης Γρετσίστας
Documentation – βίντεο & φωτογραφία: Αλέκος και Χρήστος Μπουρελιάς

Οπτική επικοινωνία: Ευτυχία Λιάπη
Οργάνωση-εκτέλεση παραγωγής: Delta Pi

 

Με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού (2019).

Με την υποστήριξη των Ινστιτούτου “Κοινός Τόπος”, Duncan Dance Center και Apparat.

 

Θερμές ευχαριστίες στον Αναστάσιο Μπονάκη.

 

Δείτε το Teaser της παράστασης εδώ.

 

Πληροφορίες

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: 18 & 19 Φεβρουαρίου 2019, 21:30

Διάρκεια: 50 λεπτά | Εισιτήρια: 10 € (Γενική είσοδος) – Περιορισμένος αριθμός θέσεων

Η προπώληση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει την Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου μέσω της TicketServices.gr και των καταστημάτων Public

Art Factory – Τεχνοστάσιο/ Πειραιώς 178 & Λαμίας 6, Ταύρος, 177 78

 

Καλλιτεχνική διεύθυνση

Η Ανδρονίκη Μαραθάκη γεννήθηκε το 1981. Σπούδασε αρχικά στην Σχολή Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης και μετά αλλάζοντας κατεύθυνση σπούδασε χορό.

 

Ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο όπου και ξεκίνησε τη μελέτη της πάνω στις «μετατροποιήσιμες χορογραφίες». Η έρευνά της αφορά τις δομές σύνθεσης και τη χορογράφηση ροών κίνησης. Στα έργα που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής δοκιμάζει τα στοιχεία που συνήθως διαμορφώνουν ένα θέαμα, επεξεργάζεται τη λειτουργικότητα στην κίνηση και εκτιμά την επιφανειακότητα ως δυνητικά δημιουργικό πεδίο.

Έχει μοιραστεί με το κοινό τις παραστάσεις: Biograms (2009), Οmfalia (2011), Κυριακή (2015) ενώ τα τελευταία δύο χρόνια επεξεργάστηκε τη θεματική με τίτλο «Έρωτας & Επανάσταση» η οποία περιλαμβάνει τα εξής έργα: Η ανωμαλία του ελάχιστου (2016) [χορηγία Ίδρυμα Ι. Φ. Κωστοπούλου], Προς-ευχές (2017), Ένα masturdating (2018) [επιχορήγηση ΥΠΠΟ], Hi Jack. Hijack! (2018) [παραγωγή Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, 5ο Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων].

 

Παράλληλα με την καλλιτεχνική της δραστηριότητα εργάζεται ως εκπαιδευτικός στον χορό διδάσκοντας κίνηση και αυτοσχεδιασμό σε ενήλικους και ανήλικους χορευτές, ενώ από το 2014 είναι μέλος της ομάδας χορευτών του εκπαιδευτικού προγράμματος Dancing to Connect (Στέγη Ιδρύματος Ωνάση) το οποίο πραγματοποιείται σε σχολεία της Αττικής και της ελληνικής περιφέρειας με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την τέχνη του χορού.

 

Τέλος, πέραν των προσωπικών χορογραφικών εργασιών της, έχει οργανώσει και επιμεληθεί αυτοσχεδιαστικές δράσεις με την συμμετοχή κοινού και performer όπως: Σωσίβια (Rabbithole & Σ.Ε.ΧΩ.ΧΟ.), καθώς και τις long-durational performances: Λέλα (2015) [Break The Chain Festival] και Διαρροή (2011) [3η Μπιενάλε Αθήνας], ενώ έχει επίσης συνεργαστεί με τον σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Ντέλλα (Ματωμένος Γάμος 2016, Αντιγόνη Σοφοκλή- Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Μικρή Επίδαυρος 2018) και την Άννα Κοκκίνου (REM 2018).

TagsArt Factory
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Χορός

    Βlack swans από την Ομάδα Αlmalibre.co στον Κινητήρα

    17 Νοεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Χορός

    Ο Joaquin Cortes με την παράσταση Esencia στο Christmas Theater

    11 Νοεμβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Χορός

    Ευριπίδης Λασκαρίδης & Ομάδα OSMOSIS / Νέες ημερομηνίες για τη διεθνή περιοδεία

    2 Νοεμβρίου 2020
    By Cue Team
  • Χορός

    SARA BARAS / Η κορυφαία χορεύτρια Flamenco του κόσμου έρχεται στην Ελλάδα

    19 Ιουλίου 2018
    By Cue Team
  • Χορός

    Cie Circoncentrique / Respire 15-16 Ιουλίου 2018 στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

    19 Ιουνίου 2018
    By Cue Team
  • Χορός

    Selfy and a Digital Oasis of a Dining Dinosaur

    23 Ιουνίου 2020
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf