CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στην Περιφέρεια Αττικής

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Εκθέτοντας τη “Βία του Βίου” / Παρουσίαση εργαστηρίου θεατρικής έκφρασης και προσωπικής ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Τρείς αδερφές #NOT / Από το εργαστήρι της σχολής του Ίασμου στο ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Οικόπεδα με θέα του David Mamet σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη στο Θέατρο ...

      19 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Νέα
Home›Θέατρο›Νέα›ΟΙ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΕΣ του Μαξίμ Γκόρκι σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

ΟΙ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΕΣ του Μαξίμ Γκόρκι σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

By Cue Team
23 Οκτωβρίου 2017
294
0
Share:

Paratheristes_Stegi@Christos Sarris

18 Νοεμβρίου 2017 – 15 Απριλίου 2018 | ΕΦΗΒΙΚΗ ΣΚΗΝΗ | 19:00

Αυτή τη στιγμή θα ήθελα να βρίσκομαι κάπου όπου ζουν άνθρωποι απλοί, αληθινοί, που κάνουν κάτι χρήσιμο.
Μαξίμ Γκόρκι, Οι παραθεριστές

«Πώς πρέπει να είναι οι άνθρωποι για να μην τους βαριόμαστε;» αναρωτιέται ο Μαξίμ Γκόρκι στους πολυπρόσωπους και σπανίως παιγμένους στη χώρα μας Παραθεριστές (1904), που φέρνουν το καλοκαίρι στην Εφηβική Σκηνή της Στέγης από τις 18 Νοεμβρίου. Η Μαρία Μαγκανάρη μεταφέρει τη δράση από την προεπαναστατική Ρωσία στο σήμερα του ελληνικού καλοκαιριού και αποδεικνύει ότι μερικοί συγγραφείς μπορούν να απευθύνονται με εντυπωσιακή ευκολία σε όλες τις γενιές. Έφηβοι και ενήλικες σε ένα αέναο γαϊτανάκι αναζήτησης ομφαλοσκοπούμε κι εμείς σαν τους Παραθεριστές, ψάχνοντας το προσωπικό μας νόημα και τη θέση μας μέσα σε μια κοινωνία που ούτε ξέρει τι την περιμένει.
Συχνά λέμε ότι πάμε διακοπές για να «ξεφύγουμε». Ξεφεύγουμε, όμως, ποτέ από τον εαυτό μας; Οι Παραθεριστές του Γκόρκι αναλώνονται σε φλυαρίες, γκρίνιες, τσακωμούς, μεθύσια και ανεκπλήρωτους έρωτες μέσα σε μια ατμόσφαιρα νωθρότητας. Ευτυχώς, όχι όλοι. Κάποιοι, οι νεότεροι, θα μας θυμίσουν αυτό που πάντα υποστήριζε ο Γκόρκι: «Ο άνθρωπος είναι το μοναδικό θαύμα στη Γη».

Όταν έφυγε η Λιούμποβα και η παρέα της από τον Βυσσινόκηπο, μια καινούρια φυλή άρχισε να εγκαθίσταται κάθε καλοκαίρι στα εξοχικά που φτιάχτηκαν εκεί: οι παραθεριστές. Το «μετά-τσεχοφικό» τοπίο επρόκειτο να ζήσει εκ νέου ανεκπλήρωτους έρωτες, βραδιές τσαγιού, μεθύσια, αυτοσχέδιες θεατρικές παραστάσεις, διαψεύσεις, αποτυχημένες απόπειρες αυτοκτονίας, μυστικά και ψέματα. Οι Παραθεριστές του Μαξίμ Γκόρκι, πρωτοπαρουσιάζονται το 1904, χρονιά θανάτου του Τσέχοφ, λίγους μήνες μετά την πρεμιέρα του Βυσσινόκηπου. Ο Γκόρκι αφιερώνει το έργο του στον Τσέχοφ και παίρνει το ψυχικό –κυρίως– νήμα τον ηρώων του για να το πάει κάπου αλλού. Έχοντας ήδη, στα 36 του χρόνια, ζήσει «τα πάντα», παρατηρεί και περιγράφει τη γενιά του. Μια παρέα Ρώσων διανοούμενων παραθερίζει σε μια ντάτσα. Γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί και συγγραφείς αναζητούν σε ατέρμονες συζητήσεις και σε πρόσκαιρα ειδύλλια το νόημα της ζωής. Ο νεαρός Βλας αρνείται να ενσωματωθεί σε αυτή την πραγματικότητα, την οποία χλευάζει με το ανυπόφορο χιούμορ του. Ένας ανεκπλήρωτος έρωτας θα αποτελέσει την αφορμή για να αρχίσει να επικοινωνεί με τα συναισθήματα και με τις βαθιές του επιθυμίες. Στο μεταξύ, έξω από την ντάτσα η κοινωνία βράζει. Βρισκόμαστε στο 1904. Η πρώτη Ρωσική Επανάσταση είναι καθ’ οδόν. Όλοι οι ήρωες, αργά ή γρήγορα, θα κληθούν να πάρουν θέση απέναντι στην κοινωνική αδικία.
Οι ήρωες των Παραθεριστών δεν προέρχονται από τη ρωσική αριστοκρατία· ούτε και ο Γκόρκι φυσικά. Είναι απόγονοι χειρωνάκτων, φτωχών και αγράμματων, είναι η γενιά που, εκμεταλλευόμενη τις μεγάλες αλλαγές που γίνονται στη ρωσική κοινωνία (εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις του τσάρου Αλέξανδρου Β΄ κ.ά.), σπουδάζει και ανέρχεται κοινωνικά. Για να περιπέσει, και αυτή με τη σειρά της, στα ίδια καθηλωτικά, διαχρονικά ανθρώπινα αδιέξοδα. Όλοι οι ήρωες του έργου είναι ανικανοποίητοι. Αυτοί που εργάζονται γκρινιάζουν, όσοι δεν εργάζονται πλήττουν. Όλοι τους θέλουν να είναι κάπου άλλου. Μια ολόκληρη γενιά που, παρά τα πνευματικά εφόδια που διαθέτει, έχει χάσει την επαφή της με την ευρύτερη κοινωνία.
«Ποτέ πριν η χώρα μας δεν είχε τόσους μορφωμένους ανθρώπους που να προέρχονται από τον λαό. […] Και τι κάνουμε; […] Δεν πράττουμε, μόνο μιλάμε. Δεν είμαστε “διανοούμενοι”, είμαστε παραθεριστές στη χώρα μας, περαστικοί. […] Κατασκευάσαμε την ίδια μας την απομόνωση και την γεμίσαμε με σύγχυση και εσωτερική διχόνοια.»

Μετάφραση: Μαρία Μαγκανάρη, Σύρμω Κεκέ
Διασκευή, Σκηνοθεσία & Σκηνικά: Μαρία Μαγκανάρη
Κοστούμια: Παύλος Θανόπουλος
Φωτισμοί: Μαρία Γοζαδίνου
Πρωτότυπη Μουσική: Χαράλαμπος Γωγιός
Βοηθός σκηνοθέτη: Βασιλική Σκευοφύλαξ
Ερμηνεύουν: Κλήμης Εμπέογλου, Ιωσήφ Ιωσηφίδης, Γιώργος Κατσής, Βίκυ Κατσίκα, Μαρία Παρασύρη, Ανδριάνα Χαλκίδη

Παραγωγή: Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Διαβάστε περισσότερα
Οι χαρακτήρες του έργου είναι συγκινητικοί και ταυτόχρονα γελοίοι. Το ίδιο και οι σχέσεις που δημιουργούν – σταθερές ή εφήμερες. Η αδυναμία επικοινωνίας των ανθρώπων, ειδικά των ζευγαριών, βρίσκεται στον πυρήνα της ποιητικής του έργου. Όλα μοιάζουν ρευστά, ενώ οι ίδιοι βαλτώνουν σε μια καθημερινότητα που απεχθάνονται, λίγο πριν η Ρωσική Επανάσταση αλλάξει τη ζωή τους.
Ο Μαξίμ Γκόρκι (1868-1936) ήταν συγγραφέας, θεμελιωτής του σοσιαλιστικού ρεαλισμού και ενεργό πολιτικό στέλεχος. To Γκόρκι ήταν ψευδώνυμο που επέλεξε και σημαίνει «πικρός». Η επιλογή ενός τέτοιου ψευδωνύμου ήταν μάλλον λογική για ένα παιδί που σε πολύ μικρή ηλικία γνώρισε την απώλεια και τη φτώχεια. Ο πατέρας του πέθανε όταν ο ίδιος ήταν 5 ετών, η μητέρα του ξαναπαντρεύτηκε και εκείνος μεγάλωσε με τη γιαγιά και τον παππού του. Σε ηλικία 9 ετών αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το σχολείο και να δουλέψει. Δοκίμασε διάφορες δουλειές του ποδαριού: παιδί για τα θελήματα, παραμάγειρος, ρακοσυλλέκτης, βοηθός υποδηματοποιού και αγιογράφου, ψωμάς, χτίστης, αχθοφόρος, νυχτοφύλακας, καθαριστής καμινάδων, ακόμη και πτηνοθήρας! Κάποτε που έπλενε πιάτα σε ένα ατμόπλοιο στον Βόλγα, γνώρισε έναν μάγειρα που του μετέδωσε την αγάπη για τη λογοτεχνία. Το 1892 άρχισε να γράφει για βιοποριστικούς λόγους σε επαρχιακές εφημερίδες. Το 1899 οι συλλογές των διηγημάτων του συνάντησαν μεγάλη αναγνώριση σε όλη την Ευρώπη. Το 1902 γνώρισε τον Λένιν, με τον οποίο έγιναν φίλοι. Λίγα χρόνια αργότερα γράφτηκε στο κομμουνιστικό κόμμα, συνελήφθη και εξορίστηκε. Τίποτε από αυτά δεν τον εμπόδισε να συμμετάσχει στην επανάσταση του 1917. Όμως, δύο μόλις βδομάδες μετά, ήρθε σε σύγκρουση με τα ηγετικά στελέχη του κόμματος (Λένιν, Τρότσκι κ.ά.). Όσο μυθιστορηματική υπήρξε η ζωή του, άλλο τόσο ήταν και ο θάνατός του. Πέθανε ανεξήγητα το 1936, κατά τη διάρκεια των μεγάλων σταλινικών εκκαθαρίσεων. Τα αίτια του θανάτου του δεν ξεκαθαρίστηκαν ποτέ. Εξίσου ανεξήγητα λέγεται ότι πέθαναν, μέσα στον ίδιο χρόνο, σχεδόν όλοι όσοι παραβρέθηκαν στην κηδεία του.
Ο Γκόρκι θεωρούσε τον Τσέχοφ αδελφή ψυχή. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι έγραψε τους Παραθεριστές αμέσως μετά τον θάνατο του Τσέχοφ, πιάνοντας το νήμα από τις απέλπιδες προσπάθειες για λίγη ευτυχία των ηρώων του Βυσσινόκηπου. Οι επιστολές των δύο Ρώσων συγγραφέων, στις οποίες μπορεί κάποιος να θαυμάσει την αγάπη τους για τον άνθρωπο και τη λαχτάρα τους για μια καλύτερη ζωή στο κατώφλι μεγάλων κοινωνικών αλλαγών, μαρτυρούν δύο σπουδαία πνεύματα που έμελλε να αλλάξουν τον ρου της ρωσικής λογοτεχνίας. Η αλληλογραφία τους κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Scripta.
Ιστορικής σημασίας είναι η παράσταση των Παραθεριστών το 1974 στο βερολινέζικο θέατρο Schaubühne, με τους Πέτερ Στάιν και Μπότο Στράους να συνυπογράφουν τη διασκευή και τη σκηνοθεσία και τους Μπρούνο Γκαντς και Γιούτα Λάμπε ανάμεσα στους πρωταγωνιστές. Η βασική ιδέα ήταν πως οι ήρωες του Γκόρκι μοιάζουν με παιδιά που χάθηκαν μέσα στο δάσος…
Η μετάφραση που κυκλοφορεί στην Ελλάδα βασίζεται στην παράσταση της Schaubühne του 1974. Η συγκεκριμένη διασκευή, προκειμένου να εκφράσει το στοιχείο του εφήμερου, αποδομεί την αφήγηση του Γκόρκι και οργανώνει το έργο σε σύντομες, κινηματογραφικού ύφους σκηνές- εικόνες, κυριολεκτώντας στον υπότιτλο του Γκόρκι: «Σκηνές από τη ζωή».
Η παράσταση της Στέγης, σε σκηνοθεσία της Μαρίας Μαγκανάρη, ακολουθεί τη δομή του πρωτότυπου έργου του Γκόρκι και όχι της διασκευής των Στάιν και Στράους.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι Παραθεριστές παρουσιάζονται στη Στέγη. Η γνωστή φλαμανδική ομάδα tgSTAN παρουσίασε το πιο «τσεχοφικό» έργο του Γκόρκι στη Στέγη το 2012.
Ο Γκόρκι ενδιαφέρεται για την αλήθεια και την ειλικρίνεια στις ανθρώπινες σχέσεις, είτε πρόκειται για ερωτικές, είτε για φιλικές, είτε ακόμα για σχέσεις γονιού και παιδιού. Όλες αυτές οι σχέσεις κινδυνεύουν από το δηλητήριο της υποκρισίας, κοινωνικής ή ατομικής. Η αντιπαράθεση ανάμεσα στις γενιές, ανάμεσα σε αυτούς που συντηρούν την πραγματικότητα, όπως έχει, και στους νεότερους που την αμφισβητούν, είναι μοιραίο να επέλθει.
Οι ψυχικές διαδρομές αυτών των προσώπων, όπως τις αποτυπώνει ο Γκόρκι, καθιστούν το έργο εξαιρετικά σύγχρονο. Οι ήρωες μας θυμίζουν τους εαυτούς μας. Τόσο τη γενιά των σημερινών σαραντάρηδων, που έχει σπουδάσει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στην Ελλάδα, και που είναι περισσότερο χαμένη και αποπροσανατολισμένη από ποτέ, όσο και αυτούς που περνούν το κατώφλι της ενηλικίωσης και θέτουν σε αμφισβήτηση ό,τι τους παραδόθηκε.

Πληροφορίες
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Συγγρού 107
5ος όροφος – Εργαστήριο Εφηβικού Θεάτρου

18 Νοεμβρίου 2017 – 15 Απριλίου 2018
Παραστάσεις για το κοινό: Σάββατο & Κυριακή | 19:00
Πρωινές παραστάσεις για σχολεία: Πέμπτη & Παρασκευή | 11:00
Για εφήβους 13+

Διάρκεια παράστασης: 95 λεπτά

Εισιτήρια:
Κανονικό: 12 €
Μειωμένο, Φίλος, Παρέα 5-9 άτομα: 10 €
Παρέα 10+ άτομα: 9 €
Κάτοικος Γειτονιάς: 7 €
Ανεργίας, ΑΜΕΑ: 5 € | Συνοδός ΑΜΕΑ: 10 €

Ομαδικές κρατήσεις στο groupsales@sgt.gr

ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
2109005800 Καθημερινά, 09:00 – 21:00

ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ
2130178200 – Καθημερινά 09:00 – 20:00

ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗ ΣΤΕΓΗ (Συγγρού 107)
Ωράριο λειτουργίας: ΔΕ-ΚΥΡ 09:00-21:00
Γίνονται δεκτές πιστωτικές – χρεωστικές κάρτες Amex,Visa, MasterCard & Diners.

ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ
•    ΓΕΡΜΑΝΟΣ & COSMOTE σε όλο το δίκτυο καταστημάτων
•    IANOS στο κατάστημα οδού Σταδίου

TagsΣτέγη Γραμμάτων και Τεχνών
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ του Ευριπίδη / Όλη η τραγωδία σε μια μουσική για λέξεις από τον Δημήτρη Καμαρώτο και την Αμαλία Μουτούση

    18 Μαΐου 2017
    By Cue Team
  • Νέα

    ΟΙ ΟΡΝΙΘΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 2018 ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

    14 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Χορός

    A QUIET EVENING OF DANCE του William Forsythe στη Στέγη

    21 Ιανουαρίου 2019
    By Cue Team
  • Χορός

    9ο φεστιβάλ νέων χορογράφων στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

    24 Φεβρουαρίου 2022
    By Cue Team
  • ΝέαΧορός

    THE GREAT TAMER (Ο Μεγάλος Δαμαστής)/ Δημήτρης Παπαϊωάννου από 24/05 στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

    12 Μαΐου 2017
    By Cue Team
  • Χορός

    6ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΕΩΝ ΧΟΡΟΓΡΑΦΩΝ στη Στέγη

    11 Φεβρουαρίου 2019
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf