CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στην Περιφέρεια Αττικής

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Εκθέτοντας τη “Βία του Βίου” / Παρουσίαση εργαστηρίου θεατρικής έκφρασης και προσωπικής ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Τρείς αδερφές #NOT / Από το εργαστήρι της σχολής του Ίασμου στο ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Οικόπεδα με θέα του David Mamet σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη στο Θέατρο ...

      19 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Α. Ζουγανέλης / Ηλίθια Αστεία στο Θέατρο Αργώ

Α. Ζουγανέλης / Ηλίθια Αστεία στο Θέατρο Αργώ

By Ήβη Βασιλείου
30 Ιανουαρίου 2017
535
0
Share:

ilithia-asteia-cue

Η τάξη της ζωής μπορεί να ανατραπεί πολύ εύκολα. Σε ένα βράδυ. Τα όρια που έχει ο καθένας να δοκιμαστούν, αγαπημένοι άνθρωποι να χάσουν την πίστη που έχουν ο ένας στον άλλον, να χαθούν. Πόσο έτοιμος μπορεί να είναι κάνεις να αντιμετωπίσει τις αναπάντεχες στροφές της ζωής; Μέχρι που μπορεί να φτάσει για να υπερασπιστεί όσα αγαπάει ή όσα επιθυμεί να αποκτήσει; Πόση αξία έχει μία ανθρώπινη ζωή; Εκεί που ο κινηματογράφος συναντάει το θέατρο, ο σκηνοθέτης και συγγραφέας του έργου Ηλίθια Αστεία Αναστάσιος Ζουγανέλης, δημιουργεί μία παράσταση και μοιράζεται μαζί μας ερωτήματα που τον απασχολούν, ανοίγοντας έναν διάλογο με τις τέχνες, την εποχή μας, εμάς.

Πως προέκυψε η ιδέα για την συγκεκριμένη παράσταση; Πως εργαστήκατε;
Η ιδέα προέκυψε με την πρώτη φορά που παρακολούθησα την πρωτότυπη ταινία του Michael Haneke, Funny Games. Στην πολλοστή φορά που την είδα πλέον το είχα αποφασίσει ότι θα ήθελα να το μεταφέρω στο θέατρο.

Πως επιλέξατε τις ταινίες που αποτελούν την βάση της παράστασής σας; Ποια η σχέση της παράστασης με τον κινηματογράφο;
Η συρραφή των ταινιών έγινε με μοναδικό γνώμονα την θεματολογία τους. Νέοι δηλαδή με αρκετό ελεύθερο χρόνο και χωρίς οικονομικά προβλήματα που βρίσκουν ανώτερο νόημα στο να αφαιρούν ιεροτελεστικά την ανθρώπινη ζωή έχοντας επηρεαστεί από υπαρξιστές φιλοσόφους και κατά κόρον τον Φρεδερίκο Νίτσε.

Ποιον θα ορίζατε ως θεματικό πυρήνα της παράστασης;
Θα απαντήσω με τον τίτλο ενός τραγουδιού που ακούγεται στην παράσταση. Ένα χιλιοδιασκευασμένο τραγούδι. Το “Which side are you on” το οποίο μας καλεί επιτέλους να πάρουμε θέση σε όσα συμβαίνουν γύρω αποκτώντας ενεργητικό η τουλάχιστον ενεργητικότερο ρόλο στις ζωές μας.

Η ζωή μας μπορεί να αλλάξει μέσα σε ένα βράδυ; Μπορούμε να συνεχίζουμε αλώβητοι μετά από μία συνταρακτική εμπειρία;
Η ζωή μας μπορεί να αλλάξει σε μία στιγμή . . . Ένα βράδυ μπορεί να είναι τεράστιο για σκέψου το . . Κάθε συγκλονιστική εμπειρία συμβαίνει για καλό και όσο και εκ τους ασφαλούς διαβάζεται αυτή μου η απάντηση πάντοτε έχουμε τον έλεγχο και την κρίση των επιλογών μας. Ακόμα και όταν δεν μας φαίνεται . . .

Ζούμε πλέον σε μία κοινωνία που τρομακτικά γεγονότα μας αφήνουν ασυγκίνητους; Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό;
Θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί αρχικά εντοπίζοντας σε βάθος ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν αυτά τα τρομερά γεγονότα. Να εντοπίσουμε δηλαδή την παθογένεια και στην συνέχεια να αποφασίσουμε τι είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε για αυτό. Πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε για να αλλάξουμε κάτι που μας ενοχλεί; Από αυτήν την απάντηση θα εξαρτηθεί όλη μας η ζωή.

Με τους ανθρώπους στην εποχή μας πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί ή ανοιχτοί;
Εξαρτάται ποιον έχουμε απέναντί μας αν και με την επιφυλακτικότητα που ομολογουμένως κάποιες φορές στην σημερινή εποχή ενδέχεται να είναι καλός σύμβουλος ποτέ δεν δημιουργήθηκε κανένα αριστούργημα, κοινωνικό – πολιτικό – καλλιτεχνικό.

Μπορεί να υπάρξει το τέλειο έγκλημα;
Φυσικά και μπορεί να υπάρξει τέλειο έγκλημα αλλά γιατί να σκεφτείς να το κάνεις; Τι είναι πια τόσο βαθύ ώστε να αξίζει να αφαιρέσεις την ανθρώπινη ζωή; Πιο δύσκολη είναι μία τέλεια ζωή παρά ένα τέλειο έγκλημα

Ποιο ήταν το προσωπικό σας κέρδος από την πορεία της παράστασης μέχρι τώρα;
Οι συνεργάτες μου.

Υπάρχει κάποιο κομμάτι του κειμένου που ξεχωρίζετε; Γιατί;
Ένας μικρός μονόλογος του Τζορτζ προς το τέλος του έργου και ενώ έχει συνειδητοποιήσει ότι από στιγμή σε στιγμή θα πεθάνει στα χέρια του βασανιστή του εκείνος επιλέγει αντί να κλάψει και να ικετέψει να χαμογελάσει και να περάσει στην αιωνιότητα.

%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%b8%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b5%ce%b9%ce%b1

Ηλίθια Αστεία στο Θέατρο Αργώ

Συντελεστές:
Κείμενο & Σκηνοθεσία: Α. Ζουγανέλης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Νεφέλη Παναγιωτοπούλου
Κατασκευή σκηνικών (props): Χρήστος Μαριάς
Κοστούμια & Σκηνικά: Ασπασία Μπότα, Αγγελίνα Ρεμούνδου
Φωτισμοί: Πάνος Γκόλφης
Μουσικός Σχεδιασμός: Κων/νος Νασέλος
Χορός/ Κίνηση: Αγγελική Χατζή
Φωτογραφίες / Βίντεο: Daniel Βορεάκος – Μανόλης Παπακορδάτος
Διανομή: Δημήτρης Δακτυλάς, Κορίνα Τριανταφύλλου, Ιωάννης Αθανασόπουλος, Νικόλας Φραγκιουδάκης & ο μικρός Κλέαρχος Βαινόπουλος
Επικοινωνία: Hoopla!

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Από 21 Ιανουρίου κάθε Σάββατο και Κυριακή για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων
Διάρκεια έργου: 100 λεπτά
Κατάλληλο για θεατές άνω των 15 ετών

Θέατρο Αργώ
Ελευσινίων 15, Μεταξουργείο
Τηλέφωνο για κρατήσεις: 210 5201684-5

TagsΘέατρο Αργώ
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Νάνα Παπαδάκη / Η ποίηση ως πράξη: Ένα αφιέρωμα για τα 110 χρόνια από τη γέννηση του Γιάννη Ρίτσου

    24 Δεκεμβρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    110 χρόνια από τη γέννηση του Γιάννη Ρίτσου / Δώδεκα σημαντικές ποιητικές φωνές, με τιμώμενη προσκεκλημένη τη συγγραφέα και κόρη ...

    10 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Μαρία Ζορμπά / Το παιχνίδι του θεάτρου

    15 Ιανουαρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Το Μαύρο Κουτί του Γιώργου Ηλιόπουλου στο Θέατρο Αργώ

    9 Νοεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Νέα

    Το μυστικό της Κοντέσσας Βαλαίρενας σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη στο Θέατρο Αργώ

    7 Νοεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Ο κος Κόλπερτ του Νταβίντ Γκήζελμαν σε σκηνοθεσία Αγνής Χιώτη στο μικρό ΑΡΓΩ

    15 Φεβρουαρίου 2022
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf