CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Κατερίνα Τσιτούρα / Με πίστη στο φως του ανθρώπου

      17 Ιουνίου 2025
      0
    • Σοφία Καζαντζιάν & Μάριος Ιορδάνου / Ορατές και αόρατες πτυχές της ανθρώπινης ...

      2 Ιουνίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Χαλαστάνη

      27 Απριλίου 2025
      0
    • Γιατί τα χρόνια τρέχουν χύμα του Διονύση Σαββόπουλου από τις Εκδόσεις Πατάκη

      28 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλαμποκιά

      14 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Κουταλώνη

      4 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Βασίλης Μπατσακούτσας

      18 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Μακεδόνων Χώρα. Πολιτικές της μνήμης: Πολιτισμός, Τέχνη, Κινηματογράφος από τις Εκδόσεις Σιδέρης

      17 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Δημήτρης Καπετάνιος

      19 Μαΐου 2025
      0
    • Cue Me In / Ελένη Αποστολοπούλου

      13 Απριλίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλέξανδρος Κλωτσοτήρας

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Κωνσταντίνα Τσιτσία Γεωργαντά

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλίκη Αχνιώτου

      14 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Σπύρου

      4 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Νικολέττα Παναγιώτου

      17 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • Cue Me In / Δημήτρης Μαγκλάρας

      10 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Νέα
Home›Θέατρο›Νέα›Όσκαρ του Éric-Emmanuel Schmitt με τον Θανάση Τσαλταμπάση σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις

Όσκαρ του Éric-Emmanuel Schmitt με τον Θανάση Τσαλταμπάση σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις

By Cue Team
5 Σεπτεμβρίου 2022
506
0

Παράταση παραστάσεων και προσθήκη νέων ημερών λόγω της μεγάλης προσέλευσης

“Φιλιά, Όσκαρ…”. Η μεγάλη sold out επιτυχία της φετινής σεζόν ανακοινώνει παράταση παραστάσεων και προσθήκη ημερών, λόγω της μεγάλης προσέλευσης. Η πιο γλυκόπικρη ιστορία αγάπης και ενηλικίωσης θα παρουσιάζεται από 1η Μαρτίου στο Θέατρο Αθηνών κάθε Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή. Ο Τσέζαρις Γκραουζίνις σκηνοθετεί και διασκευάζει για το θέατρο την αριστουργηματική νουβέλα του Éric-Emmanuel Schmitt. Στον ρόλο του Όσκαρ ο Θανάσης Τσαλταμπάσης. Κυρία Ροζ η Αγοραστή Αρβανίτη. Σπαρακτική, αστεία, τρυφερή, η μοναδική ιστορία του μικρού Όσκαρ, που αψηφά τον ίδιο τον θάνατο με το χιούμορ και τη φαντασία. Δείτε εδώ το video trailer https://youtu.be/zpIWiI250LQ της παράστασης και προμηθευτείτε έγκαιρα τα εισιτήριά σας στο νέο λινκ προπώλησης https://www.viva.gr/tickets/theater/filia-oskar/

Éric–Emmanuel Schmitt

Φιλιά, Όσκαρ…

Θέατρο Αθηνών

Βουκουρεστίου 10

Νέο link προπώλησης: https://www.viva.gr/tickets/theater/filia-oskar/

«Όταν πια δεν μπορούν να μας σώσουν τα φάρμακα,

αναλαμβάνει να το κάνει το χιούμορ και η φαντασία».

Ο δεκάχρονος Όσκαρ ζει στο νοσοκομείο, γιατί υποφέρει από μια βαριά μορφή λευχαιμίας. Κάποια στιγμή μαθαίνει τυχαία ότι δεν υπάρχει καμιά ελπίδα να θεραπευτεί και ότι πρόκειται να πεθάνει σε λίγες μέρες. Στο αποκορύφωμα της απόγνωσής του, μια εκκεντρική ηλικιωμένη κυρία, γνωστή ως κυρία Ροζ, μια από τις εθελόντριες που κρατούν συντροφιά στα παιδιά του νοσοκομείου, του προτείνει ένα παιχνίδι: να θεωρήσει καθεμιά από τις μέρες που του απομένουν ως μια δεκαετία της ζωής του. Ο Όσκαρ σιγά-σιγά αρχίζει να πιστεύει το παιχνίδι και, κατά τη διάρκεια των τελευταίων του έντεκα ημερών, βιώνει μια πλήρη ζωή γεμάτη γεγονότα: έρωτες, γάμο, προδοσίες, αποχαιρετισμούς, επιστροφές, καβγάδες, αγκαλιές, δάκρυα, συγχώρεση. Τελικά πεθαίνει πιστεύοντας ότι έφτασε την ηλικία των 110 ετών, ικανοποιημένος και ευχαριστημένος που κατάφερε να ζήσει μια ζωή συναρπαστική.

Σύμφωνα με τον συγγραφέα της νουβέλας «όταν πια δεν μπορούν να μας σώσουν τα φάρμακα, αναλαμβάνει να το κάνει το χιούμορ και η φαντασία». Είναι προφανές ότι αυτή η σκέψη του Schmitt καθιστά την ιστορία του μικρού Όσκαρ πολύ σημαντική, ειδικά για την εποχή που ζούμε. Παρόλα αυτά, το κίνητρο για να την παρουσιάσουμε στο θεατρικό κοινό, είναι η ανάγκη μας να μιλήσουμε για τη χαρά να είσαι ζωντανός. Το να πιστέψεις και να βρεις αυτή τη χαρά, ακόμα και όντας σε απόγνωση λόγω δυστυχίας ή αρρώστιας, είναι το πιο σημαντικό αλλά και δύσκολο καθήκον για κάθε άνθρωπο. Χωρίς χαρά η ύπαρξή μας γίνεται  μίζερη και ανούσια. Πιστεύω ότι το πιο ωραίο που μπορεί να κάνει το θέατρο είναι να μιλήσει γι’ αυτό.

Τσέζαρις Γκραουζίνις

Πάντα είχα στο μυαλό μου τη φράση του Ντοστογιέφσκι  ότι ο θάνατος ενός παιδιού μας εμποδίζει από το να πιστέψουμε στον Θεό. Ο μικρός Όσκαρ και η κυρία Ροζ είναι ένα πραγματικό ζευγάρι φιλοσόφων. Και οι δύο είναι στο τέλος της ζωής τους. Εξαιτίας αυτού ή χάρη σε αυτό θα ανακαλύψουν θησαυρούς χιούμορ και φαντασίας κάνοντας την κάθε τους μέρα πλουσιότερη και χαρούμενη. Στο κάτω κάτω, είτε στα 10, είτε στα 50, είτε στα 100 την ίδια ζωή χάνεις. Δεν είναι η διάρκεια της ζωής που την κάνει να αξίζει αλλά η ποιότητα. Το δώρο της ζωής έρχεται με το δώρο του θανάτου.

Éric-Emmanuel Schmitt

Μετάφραση : Αχιλλέας Κυριακίδης

Σκηνοθεσία – Σκηνική προσαρμογή:  Cezaris Graužinis

Σκηνικά/Κοστούμια : Kenny MacLellan

Μουσική : Martynas Bialobžeskis

Φωτισμοί : Αλέκος Γιάνναρος

Φωτογραφίες: Tony Kris

Παίζουν

Θανάσης Τσαλταμπάσης (Όσκαρ)

Αγοραστή Αρβανίτη (κυρία Ροζ)

Ισαβέλλα Κασιμάτη (Πέγκι Μπλού/Μητέρα Όσκαρ/Μητέρα Πέγκις Μπλού)

Τάσος Θεοφιλάτος (Γιατρός Ντίσελντορφ/Φούσκας)

Ελένη Νάτση (Προϊσταμένη/Σαντρίν/Μπριζίτ)

Πανάγος Ιωακείμ (Πατέρας Όσκαρ/Πατέρας Πέγκι Μπλού/Νοσηλευτής)

Διάρκεια Παράστασης: 1 ώρα & 30 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Νέες ημέρες και ώρες παραστάσεων

Τετάρτη και Κυριακή ώρα 19:30

Πέμπτη ώρα 20:00

Παρασκευή και Σάββατο 21:00

Η μετάφραση του έργου κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις OPERA

Related articles More from author

  • Νέα

    Παράθυρα / Διαδικτυακές παραστάσεις Θεάτρου Playback από την ομάδα Playback Ψ 

    13 Ιανουαρίου 2021
    By Cue Team
  • Νέα

    Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

    27 Ιουνίου 2022
    By Cue Team
  • Νέα

    REM/κήπος σε σκηνοθεσία Άννας Κοκκίνου στο Θέατρο Σφενδόνη

    25 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Θέατρο Σταθμός / Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός 2021

    6 Σεπτεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Νέα

    KillerJoe του Tracy Letts σε σκηνοθεσία Γιάννη Στάνκογλου στο Θέατρο Εμπορικόν

    16 Νοεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Νέα

    #FREE_PROMΕTHEUS / Η «δικαστική» κωμωδία παραλόγου από την Ομάδα Fem Tettix για δεύτερη χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

    29 Σεπτεμβρίου 2024
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2024 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf