CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Χρήστος Νικολόπουλος / Η βαθιά αλήθεια των λέξεων

      28 Μαρτίου 2023
      0
    • Βαγγέλης Ευαγγελίου / Η ποίηση της καθημερινότητας

      21 Μαρτίου 2023
      0
    • Βίλια Χατζοπούλου / Ο τόπος -μας- ως συνοδοιπόρος

      24 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: Freyja Jewelry / Ιστορίες πίσω από τις δημιουργίες

      23 Μαρτίου 2023
      0
    • Cue Me In / Βασιλίνα Κατερίνη

      12 Μαρτίου 2023
      0
    • The Designer: Kōena Candles / Τα αρώματα της ισορροπίας

      21 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Τζίνα Σταυρουλάκη

      21 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Χρυσάνθη Παπαλεβέντη

      20 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • TO MILKY WAY ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΕΚΑΤΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ!

      8 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Νέα
Home›Θέατρο›Νέα›Όσκαρ του Éric-Emmanuel Schmitt με τον Θανάση Τσαλταμπάση σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις

Όσκαρ του Éric-Emmanuel Schmitt με τον Θανάση Τσαλταμπάση σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις

By Cue Team
5 Σεπτεμβρίου 2022
217
0

Παράταση παραστάσεων και προσθήκη νέων ημερών λόγω της μεγάλης προσέλευσης

“Φιλιά, Όσκαρ…”. Η μεγάλη sold out επιτυχία της φετινής σεζόν ανακοινώνει παράταση παραστάσεων και προσθήκη ημερών, λόγω της μεγάλης προσέλευσης. Η πιο γλυκόπικρη ιστορία αγάπης και ενηλικίωσης θα παρουσιάζεται από 1η Μαρτίου στο Θέατρο Αθηνών κάθε Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή. Ο Τσέζαρις Γκραουζίνις σκηνοθετεί και διασκευάζει για το θέατρο την αριστουργηματική νουβέλα του Éric-Emmanuel Schmitt. Στον ρόλο του Όσκαρ ο Θανάσης Τσαλταμπάσης. Κυρία Ροζ η Αγοραστή Αρβανίτη. Σπαρακτική, αστεία, τρυφερή, η μοναδική ιστορία του μικρού Όσκαρ, που αψηφά τον ίδιο τον θάνατο με το χιούμορ και τη φαντασία. Δείτε εδώ το video trailer https://youtu.be/zpIWiI250LQ της παράστασης και προμηθευτείτε έγκαιρα τα εισιτήριά σας στο νέο λινκ προπώλησης https://www.viva.gr/tickets/theater/filia-oskar/

Éric–Emmanuel Schmitt

Φιλιά, Όσκαρ…

Θέατρο Αθηνών

Βουκουρεστίου 10

Νέο link προπώλησης: https://www.viva.gr/tickets/theater/filia-oskar/

«Όταν πια δεν μπορούν να μας σώσουν τα φάρμακα,

αναλαμβάνει να το κάνει το χιούμορ και η φαντασία».

Ο δεκάχρονος Όσκαρ ζει στο νοσοκομείο, γιατί υποφέρει από μια βαριά μορφή λευχαιμίας. Κάποια στιγμή μαθαίνει τυχαία ότι δεν υπάρχει καμιά ελπίδα να θεραπευτεί και ότι πρόκειται να πεθάνει σε λίγες μέρες. Στο αποκορύφωμα της απόγνωσής του, μια εκκεντρική ηλικιωμένη κυρία, γνωστή ως κυρία Ροζ, μια από τις εθελόντριες που κρατούν συντροφιά στα παιδιά του νοσοκομείου, του προτείνει ένα παιχνίδι: να θεωρήσει καθεμιά από τις μέρες που του απομένουν ως μια δεκαετία της ζωής του. Ο Όσκαρ σιγά-σιγά αρχίζει να πιστεύει το παιχνίδι και, κατά τη διάρκεια των τελευταίων του έντεκα ημερών, βιώνει μια πλήρη ζωή γεμάτη γεγονότα: έρωτες, γάμο, προδοσίες, αποχαιρετισμούς, επιστροφές, καβγάδες, αγκαλιές, δάκρυα, συγχώρεση. Τελικά πεθαίνει πιστεύοντας ότι έφτασε την ηλικία των 110 ετών, ικανοποιημένος και ευχαριστημένος που κατάφερε να ζήσει μια ζωή συναρπαστική.

Σύμφωνα με τον συγγραφέα της νουβέλας «όταν πια δεν μπορούν να μας σώσουν τα φάρμακα, αναλαμβάνει να το κάνει το χιούμορ και η φαντασία». Είναι προφανές ότι αυτή η σκέψη του Schmitt καθιστά την ιστορία του μικρού Όσκαρ πολύ σημαντική, ειδικά για την εποχή που ζούμε. Παρόλα αυτά, το κίνητρο για να την παρουσιάσουμε στο θεατρικό κοινό, είναι η ανάγκη μας να μιλήσουμε για τη χαρά να είσαι ζωντανός. Το να πιστέψεις και να βρεις αυτή τη χαρά, ακόμα και όντας σε απόγνωση λόγω δυστυχίας ή αρρώστιας, είναι το πιο σημαντικό αλλά και δύσκολο καθήκον για κάθε άνθρωπο. Χωρίς χαρά η ύπαρξή μας γίνεται  μίζερη και ανούσια. Πιστεύω ότι το πιο ωραίο που μπορεί να κάνει το θέατρο είναι να μιλήσει γι’ αυτό.

Τσέζαρις Γκραουζίνις

Πάντα είχα στο μυαλό μου τη φράση του Ντοστογιέφσκι  ότι ο θάνατος ενός παιδιού μας εμποδίζει από το να πιστέψουμε στον Θεό. Ο μικρός Όσκαρ και η κυρία Ροζ είναι ένα πραγματικό ζευγάρι φιλοσόφων. Και οι δύο είναι στο τέλος της ζωής τους. Εξαιτίας αυτού ή χάρη σε αυτό θα ανακαλύψουν θησαυρούς χιούμορ και φαντασίας κάνοντας την κάθε τους μέρα πλουσιότερη και χαρούμενη. Στο κάτω κάτω, είτε στα 10, είτε στα 50, είτε στα 100 την ίδια ζωή χάνεις. Δεν είναι η διάρκεια της ζωής που την κάνει να αξίζει αλλά η ποιότητα. Το δώρο της ζωής έρχεται με το δώρο του θανάτου.

Éric-Emmanuel Schmitt

Μετάφραση : Αχιλλέας Κυριακίδης

Σκηνοθεσία – Σκηνική προσαρμογή:  Cezaris Graužinis

Σκηνικά/Κοστούμια : Kenny MacLellan

Μουσική : Martynas Bialobžeskis

Φωτισμοί : Αλέκος Γιάνναρος

Φωτογραφίες: Tony Kris

Παίζουν

Θανάσης Τσαλταμπάσης (Όσκαρ)

Αγοραστή Αρβανίτη (κυρία Ροζ)

Ισαβέλλα Κασιμάτη (Πέγκι Μπλού/Μητέρα Όσκαρ/Μητέρα Πέγκις Μπλού)

Τάσος Θεοφιλάτος (Γιατρός Ντίσελντορφ/Φούσκας)

Ελένη Νάτση (Προϊσταμένη/Σαντρίν/Μπριζίτ)

Πανάγος Ιωακείμ (Πατέρας Όσκαρ/Πατέρας Πέγκι Μπλού/Νοσηλευτής)

Διάρκεια Παράστασης: 1 ώρα & 30 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Νέες ημέρες και ώρες παραστάσεων

Τετάρτη και Κυριακή ώρα 19:30

Πέμπτη ώρα 20:00

Παρασκευή και Σάββατο 21:00

Η μετάφραση του έργου κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις OPERA

Related articles More from author

  • Νέα

    ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου στο Θέατρο Σφενδόνη

    11 Μαρτίου 2022
    By Cue Team
  • Νέα

    Η μάνα αυτουνού…Έλλη Ζάχου Ταχτσή σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη στο Θέατρο Vault

    2 Οκτωβρίου 2022
    By Cue Team
  • Νέα

    Χοντορκόφσκι του Περικλή Λιακάκη στην Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής

    12 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Προδοσία του Χάρολντ Πίντερ σε σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη στο Θέατρο Βρετάνια

    1 Ιουνίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Ένα μωρό για τρεις σε σκηνοθεσία – απόδοση: Θέμιδας Μαρσέλλου σε περιοδεία

    14 Ιουλίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα 2023 στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

    16 Μαρτίου 2023
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf