CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Κατερίνα Τσιτούρα / Με πίστη στο φως του ανθρώπου

      17 Ιουνίου 2025
      0
    • Σοφία Καζαντζιάν & Μάριος Ιορδάνου / Ορατές και αόρατες πτυχές της ανθρώπινης ...

      2 Ιουνίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Χαλαστάνη

      27 Απριλίου 2025
      0
    • Γιατί τα χρόνια τρέχουν χύμα του Διονύση Σαββόπουλου από τις Εκδόσεις Πατάκη

      28 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλαμποκιά

      14 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Κουταλώνη

      4 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Βασίλης Μπατσακούτσας

      18 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Μακεδόνων Χώρα. Πολιτικές της μνήμης: Πολιτισμός, Τέχνη, Κινηματογράφος από τις Εκδόσεις Σιδέρης

      17 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Δημήτρης Καπετάνιος

      19 Μαΐου 2025
      0
    • Cue Me In / Ελένη Αποστολοπούλου

      13 Απριλίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλέξανδρος Κλωτσοτήρας

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Κωνσταντίνα Τσιτσία Γεωργαντά

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλίκη Αχνιώτου

      14 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Σπύρου

      4 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Νικολέττα Παναγιώτου

      17 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • Cue Me In / Δημήτρης Μαγκλάρας

      10 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Σινεμά
Home›The City›Σινεμά›Μετά το Unbreakable και το Split ο M. Night Shyamalan επανέρχεται με το Glass

Μετά το Unbreakable και το Split ο M. Night Shyamalan επανέρχεται με το Glass

By Ειρήνη Ιωάννου
22 Δεκεμβρίου 2020
840
0

Μια ταινία που περιμέναμε όλοι με ανυπομονησία και με μεγάλες προσδοκίες! Σαν μια συνέχεια των συγκλονιστικών Unbreakable και Split, ο M. Night Shyamalan φέρνει τους τρεις πρωταγωνιστές αυτών των ταινιών σε μια αναπάντεχη συνάντηση, για την οποία μας είχε προϊδεάσει ο σκηνοθέτης στο τέλος του Split με την εμφάνιση του David Dunn (Bruce Willis).

Ο David Dunn εμφανίζεται λοιπόν στην ταινία ως ο “προστάτης των αδύναμων” και καταφέρνει να σώσει από τα χέρια του Kevin Wendell Crumb (James Mcavoy), και τις 24 προσωπικότητες του, κάποιες ομήρους. Παρόλ’αυτά βρίσκεται αντιμέτωπος με το “Κτήνος” και η βίαιη αυτή συνάντηση γίνεται λόγος να βρεθούν σε μια ψυχιατρική φυλακή, όπου εκεί περιμένει και ο Mr.Glass (που είχαμε γνωρίσει ως τον πανούργο, ευφυή συμπρωταγωνιστή του Bruce Willis στο Unbreakable).

Η ψυχίατρος αποφασίζει να μελετήσει το φαινόμενο γύρω από τους τρεις αυτούς ανθρώπους, που νομίζουν πως είναι υπερήρωες και προσπαθεί να τους πείσει πως είναι μια ψυχική διαταραχή και πως οι δυνάμεις τους είναι κάτι το οποίο ανήκει στην φαντασία τους.
Η συνάντηση όμως αυτή των τριών ανδρών κάνει το μυαλό του Mr.Glass (Samuel L. Jackson) να σκαρφιστεί ένα σχέδιο διαφυγής και χειραγώγησης των δύο ηρώων με σκοπό να τους εκμεταλλευτεί.

Όπως προείπα από την ταινία αυτή είχαμε όλοι μεγάλες προσδοκίες αλλά αντιθέτως ήταν κάτι το απογοητευτικό. Τα θετικά των καλογυρισμένων “Split” και “Unbreakable” έλειπαν από αυτήν την ταινία φανερά και την έκαναν κάτι το αδιάφορο ενώ στερείται της δράσης, της αγωνίας ενώ το σενάριο βρίθει λογικών κενών και αφήνει πολλά βασικά ερωτήματα άλυτα.
Ο Shyamalan επιλέγει να κλείσει τις ιστορίες των πολύπλευρων χαρακτήρων του βεβιασμένα και δίχως κάποια έμπνευση ή κάποιο σκηνοθετικό ενδιαφέρον. Κι ενώ στο τέλος γίνεται μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανατροπή κλείνει κι αυτή βιαστικά, με μια σκηνή “υπόσχεση” ίσως για μια επόμενη ταινία.

Τέλος, οι λόγοι για να δει κάποιος την συγκεκριμένη ταινία είναι για να δει το τέλος των συγκεκριμένων ηρώων και τον τρόπο που επέλεξε ο δημιουργός τους να το φέρει εις πέρας αλλά και οι εκπληκτικές ερμηνείες των τριών πρωταγωνιστών.

Related articles More from author

  • Σινεμά

    Από Έρωτα / Είναι τρομακτική η ενέργεια που απελευθερώνεται όταν διακόπτεις την αγάπη

    20 Απριλίου 2021
    By Ειρήνη Ιωάννου
  • Σινεμά

    Η μικρού μήκους ταινία «21/3, 08.00π.μ.» του Μίνωα Νικολακάκη συμμετέχει στον online διαγωνισμό Fastaspoa at Home

    5 Μαΐου 2020
    By Cue Team
  • Σινεμά

    Jocker / Αφήστε ό,τι κάνετε και δείτε το αμέσως!

    17 Φεβρουαρίου 2021
    By Ειρήνη Ιωάννου
  • Σινεμά

    Τα τρία φιλιά… Η σταχτιά γυναίκα του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου για μία προβολή στο BLACK DUCK garden

    12 Ιουλίου 2021
    By Cue Team
  • Σινεμά

    ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΟΥ – ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

    6 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Σινεμά

    ΔΙΟΝΥΣΟΣ, Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

    18 Μαΐου 2020
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2024 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf