CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Κατερίνα Τσιτούρα / Με πίστη στο φως του ανθρώπου

      17 Ιουνίου 2025
      0
    • Σοφία Καζαντζιάν & Μάριος Ιορδάνου / Ορατές και αόρατες πτυχές της ανθρώπινης ...

      2 Ιουνίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Χαλαστάνη

      27 Απριλίου 2025
      0
    • Γιατί τα χρόνια τρέχουν χύμα του Διονύση Σαββόπουλου από τις Εκδόσεις Πατάκη

      28 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλαμποκιά

      14 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Κουταλώνη

      4 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Βασίλης Μπατσακούτσας

      18 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Μακεδόνων Χώρα. Πολιτικές της μνήμης: Πολιτισμός, Τέχνη, Κινηματογράφος από τις Εκδόσεις Σιδέρης

      17 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Δημήτρης Καπετάνιος

      19 Μαΐου 2025
      0
    • Cue Me In / Ελένη Αποστολοπούλου

      13 Απριλίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλέξανδρος Κλωτσοτήρας

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Κωνσταντίνα Τσιτσία Γεωργαντά

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλίκη Αχνιώτου

      14 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Σπύρου

      4 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Νικολέττα Παναγιώτου

      17 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • Cue Me In / Δημήτρης Μαγκλάρας

      10 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Νέα
Home›Θέατρο›Νέα›Perfetta (Η Τέλεια) του Mattia Torre σε σκηνοθεσία Δώρας Παρδάλη στο Θέατρο 104

Perfetta (Η Τέλεια) του Mattia Torre σε σκηνοθεσία Δώρας Παρδάλη στο Θέατρο 104

By Cue Team
16 Μαρτίου 2025
213
0

Δείτε το τρέιλερ της παράστασης εδώ.

Ο έμμηνος κύκλος κρατάει τέσσερις εβδομάδες.

Τέσσερα είναι και τα κεφάλαια της ιστορίας μου.

Τέσσερις εβδομάδες, τέσσερις ξεχωριστές φάσεις

που διαχωρίζουν κάθε μήνα τη ζωή μιας γυναίκας.

Η Perfetta (Η Τέλεια), ένα από τα πιο αγαπημένα θεατρικά κείμενα της Ιταλίας, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, σε σκηνοθεσία της Δώρας Παρδάλη, στο Θέατρο 104. Έχοντας ήδη κερδίσει το κοινό, η Perfetta προσθέτει επιπλέον παραστάσεις τις Κυριακές, από τις 23 Μαρτίου.

Το τολμηρό κωμικό θεατρικό έργο του Mattia Torre δε διστάζει να φέρει στο προσκήνιο ένα θέμα τόσο φυσικό και όμως λίγο συζητημένο: την περίοδο μιας γυναίκας. Παράλληλα, αποτελεί μία καυστική κοινωνική σάτιρα, θίγοντας φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν το σύγχρονο άνθρωπο. Η παράσταση, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα και με την υποστήριξη του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών, είναι η αφήγηση μιας “κανονικής” γυναίκας, με μία “κανονική” ζωή, σε τέσσερις διαδοχικές Τρίτες ενός μήνα. Πωλήτρια αυτοκινήτων, μητέρα, σύζυγος, φίλη, η ηρωίδα βρίσκεται σε κάθε μια από αυτές τις Τρίτες σε διαφορετική φάση του κύκλου της. Οι σταθερές της συνήθειες την οδηγούν σε διαφορετικές σκέψεις, συναισθήματα και πράξεις, με άκρως κωμικά αποτελέσματα. Η Perfetta μιλάει με ειλικρίνεια, ευαισθησία και χιούμορ, χωρίς καθόλου απολογητική διάθεση, για την εμπειρία της γυναίκας, ομολογώντας πως «οι ημέρες μου είναι όλες ίδιες, αλλάζω μόνο εγώ». Το έργο του Torre, όμως, δεν αφορά μόνο τη γυναικεία ταυτότητα και δεν είναι τυχαίο που στο κοινό της παράστασης βρίσκονται πάντα πολλοί άνδρες. Η Perfetta κινείται σε έναν κόσμο πολυσύνθετο, όπου κυριαρχούν η ταξική και κοινωνική ανισότητα, η αναλγησία, η μάχη για επιβίωση, ο εργασιακός ανταγωνισμός, η εκμετάλλευση και η κρατική αδιαφορία. Ζητήματα που αναγνωρίζουμε και στη δική μας σύγχρονη πραγματικότητα. Η Perfetta λοιπόν είναι μία από εμάς.

Όπως λέει η σκηνοθέτης: «Η ηρωίδα του Mattia Torre, μοιράζεται ανοιχτά όλες αυτές τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα και στην καθημερινότητά της, οι οποίες απαιτούν από εκείνη να ανταπεξέρχεται σε απαιτήσεις και στόχους “γραμμικούς”. ‘’Εγώ όμως θέλω να είμαι κυκλική, εγώ είμαι σαν το φεγγάρι”, ισχυρίζεται.Κράτησα αυτήν τη φράση του έργου στη σκέψη μου για πολύ καιρό αφότου το διάβασα, σκεπτόμενη πόσο μακριά είμαστε πολύ συχνά οι άνθρωποι από έναν κυκλικό ή ολιστικό τρόπο σκέψης. Αντιθέτως, διαγράφουμε μια πορεία γραμμική που στέκεται μόνο στα αποτελέσματα και μοιάζει να αγνοεί βασικά κομμάτια της φύσης και ίσως τελικά της ίδιας της ζωής. Σε έναν κύκλο όμως, στο τέλειο σχήμα όπως συνηθίζεται να τον αποκαλούν, δεν υπάρχει αρχή και τέλος, όλα είναι κρίκοι της ίδιας αλυσίδας. Κάθε προχώρημα είναι απόρροια αλληλεπίδρασης και κάθε κύκλος περιέχει και περιέχεται σε άλλους κύκλους. Μπορούμε λοιπόν  να μάθουμε κάτι για τη ζωή έχοντας ως αφορμή τους κύκλους που κάνει το γυναικείο σώμα;».

Πρόκειται για την πρώτη σκηνοθεσία της Δώρας Παρδάλη, την οποία οι περισσότεροι γνώρισαν μέσα από το Girls and Boys του Dennis Kelly, έργο που παιζόταν με τεράστια επιτυχία για τέσσερα χρόνια. Έχοντας στις αποσκευές της και σπουδές Ψυχολογίας και Δραματοθεραπείας, η σκηνοθέτις προσεγγίζει τις πτυχές του έργου πολυεπίπεδα. Θέλοντας να φωτίσει την κοινή γυναικεία εμπειρία, αλλά και τον καθολικό και κυκλικό χαρακτήρα του έργου, η Δώρα Παρδάλη μοίρασε τις τέσσερις Τρίτες σε τέσσερις ηθοποιούς.

Ταυτότητα της παράστασης

Μετάφραση: Έλενα Μουνδρούβαλη

Σκηνοθεσία: Δώρα Παρδάλη

Βοηθός Σκηνοθέτη: Φαίη Μινωπέτρου-Κασιμάτη

Σκηνικά, επιμέλεια ενδυματολογίας: Ηλέκτρα Σταμπούλου

Σχεδιασμός φωτισμού: Σεμίνα Παπαλεξανδροπούλου

Μουσική: Βύρων  Κατρίτσης

Επιμέλεια κίνησης: Πετρίνα Γιαννάκου

Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας

Γραφιστική επιμέλεια Michelangelo Bevilacqua

Παίζουν: Κωνσταντίνα Τσιτσία Γεωργαντά, Ιζαμπέλλα Μπαλτσαβιά, Δώρα Παρδάλη και σε διπλή διανομή οι Τζίνα Σταυρουλάκη (Δευτέρες) και Σελήνα Διαμαντοπούλου (Τρίτες).

Στις παραστάσεις 24&25 Μαρτίου την Ιζαμπέλλα Μπαλτσαβιά αντικαθιστά η Φαίη Μινωπέτρου-Κασιμάτη.

Διάρκεια: 90’

Κάθε Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00.

Από τις 4 Μαρτίου έως τις 15 Απριλίου

Θέατρο 104, Ευμολπιδών 41, Γκάζι

Εισιτήρια: 16€ – μειωμένο 12€ – ατέλεια 7€

Προπώληση: https://www.more.com/gr-el/tickets/theater/perfetta-i-teleia/

Η παράσταση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα και με την υποστήριξη του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών.

Related articles More from author

  • Νέα

    Liturgia / Μια τελετή στον φόβο από τον Πύρρο Μαρματάκη στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

    6 Ιουνίου 2022
    By Cue Team
  • Νέα

    Το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, στο πλαίσιο των νέων μέτρων για την αποτροπή εξάπλωσης της Covid-19, τροποποιεί το πρόγραμμα των ...

    10 Νοεμβρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    “Aπόρρητο”(Νέα Τάξη Πραγμάτων) του Ivan Vyrypaev σε σκηνοθεσία Ταμίλλας Κουλίεβα στο Θέατρο Τζένη Καρέζη

    24 Νοεμβρίου 2024
    By Cue Team
  • Νέα

    ΩΚΕΑΝΟΣ, Μια παράσταση εν πλω / 14 & 15 Σεπτεμβρίου | Μόλος Πλάκας – Σπιναλόγκα

    13 Σεπτεμβρίου 2022
    By Cue Team
  • Νέα

    Οι Μάγισσες του Σάλεμ του Άρθουρ Μίλερ στο Θέατρο Βρετάνια

    19 Οκτωβρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Τρεις Αδερφές του Άντον Τσέχωφ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Βεάκη

    12 Νοεμβρίου 2019
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2024 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf