CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Το πάρτυ της ζωής μου με την Ελένη Ράντου σε σκηνοθεσία Ανέστη ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Ο κατάδεσμος του Θωμά Κοροβίνη με τη Χρύσα Ρώπα σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • SOLARIS του Στάνισλαβ Λεμ από την Ομάδα ΟΠΕΡΑ στο Άσυλο Ανιάτων

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Αλκίνοος του Γιάννη Ευθυμιάδη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Άλκιστις του Ευριπίδη με την Έλενα Μαυρίδου και τον Δημήτρη Λάλο το ...

      2 Αυγούστου 2022
      0
    • Παιχνιδοποιός του Γκάρντνερ ΜακΚέυ σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Κοέν στο Θέατρο Μικρό Γκλόρια

      1 Αυγούστου 2022
      0
    • DOGVILLE του Lars von Trier σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ στο Θέατρο Νέος ...

      18 Ιουλίου 2022
      0
    • Επιτρέποντες του Μενάνδρου σε σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου στην Μικρή Επίδαυρο

      14 Ιουλίου 2022
      0
    • The Music Critic / Μια παράσταση σε σύλληψη και δημιουργία του Aleksey ...

      14 Ιουλίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • 22 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για το ΄22 του Θάνου Μ. Βερέμη από ...

      3 Αυγούστου 2022
      0
    • Μιχάλης Βιρβιδάκης / Το θέατρο ως καθρέφτης της κοινωνίας

      13 Ιουλίου 2022
      0
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Νέα
Home›Θέατρο›Νέα›ACT II / Διαδικτυακό Περιοδικό για το Θέατρο

ACT II / Διαδικτυακό Περιοδικό για το Θέατρο

By Cue Team
31 Μαρτίου 2021
467
0
Share:

Το διαδικτυακό περιοδικό για το θέατρο ACT II πρόκειται να δημοσιευτεί το Σάββατο 27 Μαρτίου 2021, Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου, στον ιστότοπο: www.act2mag.com

Το ACT II αποτελεί δίγλωσση, διμηνιαία, διαδικτυακή έκδοση. Οι συγγραφείς και αρθρογράφοι του περιοδικού είναι καλλιτέχνες των παραστατικών τεχνών.

Για την Έκδοση

H ιδέα για τη δημιουργία ενός διαδικτυακού περιοδικού για το θέατρο γεννήθηκε σε μια χρονική στιγμή θεατρικής απουσίας. Οι καλλιτέχνες εδώ κι έναν χρόνο βρίσκονται αντιμέτωποι με τη στέρηση, όχι των δημιουργικών ιδεών, αλλά της σχέσης με την πλατεία. Διότι το θέατρο θεμελιώνεται στη συνάντηση. Στη συνομιλία. Η τέχνη αυτή φαίνεται πως δεν μπορεί να πραγματωθεί χωρίς την παρουσία του κοινού της. Η φωνή των θεατρανθρώπων δεν μπορεί να υπάρξει ανεξάρτητα από τη φωνή της πόλης. Τα εργαλεία τους είναι εργαλεία της δημοκρατίας. 

Οκτώ άνθρωποι συναντηθήκαμε το περασμένο φθινόπωρο σε μια πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων, καθοδηγούμενοι από μια κοινή ανάγκη, που εξελίχθηκε σε βασική μας αρχή: να δημιουργηθεί ένα διαδικτυακό περιοδικό που θα δώσει βήμα στους καλλιτέχνες των παραστατικών τεχνών, στους ανθρώπους της «πρώτης γραμμής», που παραμένουν επί μήνες στη σιωπή. Να διατυπώσουν όσα ήθελαν να πουν μέσα από ένα έργο που ματαιώθηκε, μια παράσταση που δεν ανέβηκε, μια πρόβα που έμεινε εκκρεμής. 

Συναντηθήκαμε σε μια συνθήκη δυναμικής ακινησίας, μακριά από τον φυσικό μας χώρο, αυτόν της πρόβας και της γενικής δοκιμής. Αποφασίσαμε να δοκιμαστούμε σε ένα νέο πεδίο. Διαμορφώσαμε τη δεύτερη αρχή: να δημιουργηθεί ένας διαδικτυακός χώρος που θα αναδείξει τη συζήτηση για το θέατρο. Που θα επιτρέψει ό,τι και μια θεατρική πρόβα: τον διάλογο, την πολυφωνία και, γιατί όχι, τη διαφωνία. Μεταξύ μας, αλλά και με το κοινό. Μια συζήτηση που ανά δίμηνο θα ανανεώνεται, θα εδραιώνεται και θα διευρύνεται. Για να ξαναβρεθεί η σχέση με την πλατεία.

Συναντηθήκαμε σε μια χρονική στιγμή που αδυνατούσαμε να ταξιδέψουμε. Είχαμε εργαστεί όλοι εκτός συνόρων. Η προσωρινή αυτή παύση θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για «εσω-στροφή», πράγμα που προσπαθήσαμε να αποφύγουμε. Διαμορφώσαμε την τρίτη αρχή: να επιμείνουμε, πέρα από τα σημεία των καιρών, στην «εξω-στροφή», στη συνομιλία με τη διεθνή θεατρική σκηνή. Η δίγλωσση έκδοση του περιοδικού απαντά κυρίως σε αυτό το αίτημά μας.

Φανταστήκαμε ένα όνομα που θα σημαίνει την ανάγκη ανοίγματος μιας νέας σελίδας στα θεατρικά πράγματα: ACT IΙ. Πράξη δεύτερη. Λέξεις που μας έφεραν ευθέως  αντιμέτωπους με ερωτήματα. Ποια ήταν η πρώτη πράξη που μόλις έκλεισε; Εμείς τι ρόλο παίξαμε; Τι πρόκειται να συμβεί στην Αθήνα των δύο χιλιάδων παραστάσεων ανά σαιζόν; Τι πρόκειται να συμβεί με τους καλλιτέχνες του θεάτρου, που συντονισμένα διεκδίκησαν μέσα από το κίνημα metoo, μια νέα εργασιακή -και όχι μόνο- πραγματικότητα; Τι σημαίνει για το ζωντανό θέαμα η σύζευξη με το ψηφιακό; Εμείς πού ακριβώς είμαστε; Τι ονειρευόμαστε για τη στιγμή που θα ξανασυναντηθούμε;

Στη νέα αυτή πραγματικότητα στηρίζουμε αδιαπραγμάτευτα όλες τις νέες και τους νέους, όλα τα πλάσματα που διεκδικούν την επανοικειοποίηση μιας ζωής που τους αξίζει. Τα θαυμάζουμε για την αποφασιστικότητα, τα ζηλεύουμε για την ορμή τους. Οφείλουμε σήμερα να παίξουμε τη δεύτερη πράξη του δράματος με διαφορετικό τρόπο. 

Στο ACT II ο ρόλος του αρχισυντάκτη θα παιχτεί εκ περιτροπής. Oι άνθρωποι του θεάτρου θα αφήσουν χώρο. Θα διερωτηθούν αν είναι τελικά κάτι περισσότερο από νάρκισσοι, αν πρέπει να μείνουν ή να φύγουν, αν χρειάζονται τις ιεραρχικές δομές. Θα μιλήσουν για το θέατρο αλλά όχι για τις παραστάσεις τους -άλλωστε οι παραστάσεις δεν τους ανήκουν-, για τις ιδέες τους αλλά όχι για τα πρόσωπα. Θα σκιτσάρουν, θα γράψουν. Δεν θα φωτογραφηθούν, δεν θα «φορέσουν τα καλά τους». Θα αμφισβητήσουν, θα κόψουν και θα διορθώσουν. Όσοι έχουν θητεύσει σε θεατρική ομάδα γνωρίζουν καλά πως η πιο δύσκολη στιγμή είναι αυτή της αφαίρεσης. Το strike through.

Το ACT II είναι γέννημα συλλογικής δουλειάς. 

Συντακτική Ομάδα: Ανδρέας Γ. Ανδρέου, Γιώργος Βαλαής, Ιωάννα Βαλσαμίδου, Ιώ Βουλγαράκη, Nada Gambier, Αλέξανδρος Λαβράνος, Γρηγόρης Λιακόπουλος, Μανώλης Μανουσάκης, Αγγελική Πούλου, Πρόδρομος Τσινικόρης  

Art Direction: Σάκης Στριτσίδης

Έκδοση:  Electropera.tors | Ιωάννα Βαλσαμίδου

Με την οικονομική υποστήριξη του Ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού

 

ACT II

W. www.act2mag.com

S. Facebook: Act2mag

Instagram: act2mag

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    Τίμων ο Αθηναίος των Ουίλιαμ Σαίξπηρ και Τόμας Μίντλτον στο Εθνικό Θέατρο σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού

    6 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Κουμ Κουάτ των Γιάννη Καλαβριανού και Μαρίας Κοσκινά στο Θέατρο Νέου Κόσμου

    9 Ιανουαρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    EROICA του Κοσμά Πολίτη στο Θέατρο Τέχνης

    15 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Θέατρο Νέου Κόσμου / Θεατρική Περίοδος 2021-2022

    13 Σεπτεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Νέα

    Από Μηχανής Θέατρο / Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός 2018-19

    19 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    La strada από τους Fly Theatre στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου

    9 Ιανουαρίου 2019
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf