CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • My Book/Self: Ελένη Χαλαστάνη

      27 Απριλίου 2025
      0
    • Γιατί τα χρόνια τρέχουν χύμα του Διονύση Σαββόπουλου από τις Εκδόσεις Πατάκη

      28 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλαμποκιά

      14 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Ελένη Κουταλώνη

      4 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • My Book/Self: Βασίλης Μπατσακούτσας

      18 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Μακεδόνων Χώρα. Πολιτικές της μνήμης: Πολιτισμός, Τέχνη, Κινηματογράφος από τις Εκδόσεις Σιδέρης

      17 Νοεμβρίου 2024
      0
    • My Book/Self: Χριστίνα Μπουριώτη 

      10 Νοεμβρίου 2024
      0
    • My Book/Self: Σαμψών Φύτρος

      5 Νοεμβρίου 2024
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Δημήτρης Καπετάνιος

      19 Μαΐου 2025
      0
    • Cue Me In / Ελένη Αποστολοπούλου

      13 Απριλίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλέξανδρος Κλωτσοτήρας

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Κωνσταντίνα Τσιτσία Γεωργαντά

      23 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Κουρμπάνης

      16 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Αλίκη Αχνιώτου

      14 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Σπύρου

      4 Μαρτίου 2025
      0
    • Cue me in / Νικολέττα Παναγιώτου

      17 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • Cue Me In / Δημήτρης Μαγκλάρας

      10 Φεβρουαρίου 2025
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Σινεμά
Home›The City›Σινεμά›ΔΙΟΝΥΣΟΣ, Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΔΙΟΝΥΣΟΣ, Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

By Cue Team
18 Μαΐου 2020
841
0

Ήταν το 1986 όταν ο Θεόδωρος Τερζόπουλος συγκλόνισε το θεατρικό τοπίο με τη ριζοσπαστικά πρωτοποριακή παράσταση των Βακχών.

 

Η τεράστια επιτυχία της παράστασης σε διεθνή φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, το σκηνικό ιδίωμα του Τερζόπουλου και η μέθοδος που δημιουργήθηκε, οδήγησε στη δημιουργία του θεάτρου Άττις.

 

Ο Διόνυσος, ο Θεός της Καταστροφής και της Αναγέννησης, ήταν πάντα η μεγάλη έμπνευση για τον σκηνοθέτη.

 

35 χρόνια αργότερα, ο Τερζόπουλος έχοντας πραγματοποιήσει περισσότερες από 2000 παραστάσεις σε όλο τον κόσμο (από το Πεκίνο και την Ταϊβάν έως τη Νέα Υόρκη και την Κολομβία) σε κορυφαία διεθνή φεστιβάλ θεάτρου και με συνεχείς προσκλήσεις και συνεργασίες στη Ρωσία, την Κίνα, τις ΗΠΑ, θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους Ευρωπαίους σκηνοθέτες, διακεκριμένο μέλος της πρωτοπορίας στο παγκόσμιο θέατρο.

 

Η ταινία ακολουθεί το παγκόσμιο ταξίδι του Τερζόπουλου, από το χωριό Μακρύγιαλος όπου γεννήθηκε ο τέταρτος γιος ενός Έλληνα μετανάστη από τη Μαύρη Θάλασσα, στο Berliner Ensemble στο Βερολίνο, στη Ρωσία, στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στη θεατρική του βάση στην Αθήνα, και τέλος, στους Δελφούς, όπου ξεκίνησαν όλα πριν από 35 χρόνια.

 

Συντελεστές

Σκηνοθεσία Σενάριο Μοντάζ: Σπύρος Τσιφτσης

Φωτογραφία: Δημήτρης Κατσαϊτης, Σπύρος Τσιφτσης, Οδυσσέας Παυλοπουλος

Ήχος: Απόστολος Ντασκαγιαννης, Σπύρος Τσιφτσης

Πρωτότυπη μουσική: Μιχάλης Τσιφτσης

Color Grading: Γρηγόρης Αρβανιτης

Μιξάζ: Κώστας Βαρυμποπιωτης

Παραγωγή: ΕΚΚ, ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΙΦΤΣΗΣ, PORTOLANOS FILMS                                    

 

Copyright 2020

 

Η ταινία «Διονυσοσ Η Επιστροφη» θα προβληθεί δωρεάν στο 22ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. στο τμήμα “Ανοιχτοί Ορίζοντες” από την Τρίτη 19 έως την Πέμπτη 28 Μαΐου.

Κάθε ντοκιμαντέρ θα είναι διαθέσιμο για 400 θεάσεις σε χρήστες αποκλειστικά από την Ελλάδα.

 

ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ TH TAINIA;

*Από τις 19 Μαΐου μπαίνετε στο www.filmfestival.gr και ακολουθείτε το σύνδεσμο TDF22 ONLINE.

*Δημιουργείτε ένα λογαριασμό επιλέγοντας “Create account” στο επάνω δεξιά μέρος της οθόνης.

*Συμπληρώνετε το όνομα, το email και τον κωδικό που επιθυμείτε. Μπορείτε τώρα να παρακολουθήσετε τα διαθέσιμα ντοκιμαντέρ.

*Βρείτε το ντοκιμαντέρ που επιθυμείτε είτε μέσω αναζήτησης, είτε από τις λίστες ανά τμήμα που θα βρείτε στο κεντρικό μενού.

Θα βρείτε τη ταινία “Διόνυσος η Επιστροφή” στο τμήμα “Ανοιχτοί Ορίζοντες” του φεστιβάλ.

*Επιλέξτε το ντοκιμαντέρ που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε. Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης.

*Πατήστε “Play Now” ώστε να ξεκινήσει η προβολή.

*Έχετε 24 ώρες να δείτε την ταινία.

*Σε περίπτωση που δεν την δείτε, η θέση σας ακυρώνεται.

 

Περισσότερες πληροφορίες στο www.filmfestival.gr.

 

Related articles More from author

  • Σινεμά

    “11 μ.μ.” είναι η Αθήνα τη Νύχτα του Διαμαντή Καραναστάση, σε μουσική MOBY

    11 Μαΐου 2021
    By Cue Team
  • Σινεμά

    The Great Gatsby – Cinema Alive

    20 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Σινεμά

    Τζαμάικα σε σκηνοθεσία Ανδρέα Μορφονιού και σενάριο Γιώργου Φειδά

    17 Νοεμβρίου 2020
    By Ειρήνη Ιωάννου
  • Σινεμά

    Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού / Οι αναμνήσεις σου σε κάνουν αυτόν που είσαι ή όσα αφήνεις πίσω σου;

    23 Μαρτίου 2021
    By Ειρήνη Ιωάννου
  • Σινεμά

    Jocker / Αφήστε ό,τι κάνετε και δείτε το αμέσως!

    17 Φεβρουαρίου 2021
    By Ειρήνη Ιωάννου
  • Σινεμά

    Η μικρού μήκους ταινία «21/3, 08.00π.μ.» του Μίνωα Νικολακάκη συμμετέχει στον online διαγωνισμό Fastaspoa at Home

    5 Μαΐου 2020
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2024 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf