CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Παπαδόπουλος / Ανθρώπινες διαστάσεις συλλογικών εμπειριών

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Νίκος Χρονόπουλος

      13 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H Μαρίνα Σάττι ζωντανά στο VOX για μία εμφάνιση

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Workshop φωτογραφίας με την Γεωργία Πονηράκου στο Tag

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη στο ...

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • 1ο Πολυθεματικό Φεστιβάλ HUMAN CAST Inclusive Art Festival

      7 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Κατερίνα Κυρμιζή & Νίκος Γρηγοριάδης στο Μουσικό Κουτί

      17 Νοεμβρίου 2022
      0
    • ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΙ σε επιμέλεια Δημήτρη Τρίκα στο Δρομοκαΐτειο

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Η ξεχωριστή ερμηνεύτρια της νέας γενιάς, Μυρτώ Βασιλείου, επιστρέφει στο Faust!

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Ελένη Βιτάλη και Χρήστος Θηβαίος / Μια απρόβλεπτη συνάντηση στο Γυάλινο Μουσικό ...

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνα Ράικου

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer: Dear Violet / The roots of violets

      14 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Αγγελίτσα

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Όλια Ντακογιάννη

      9 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Ταυλάς

      30 Νοεμβρίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Πολυξένη Μυλωνά / Φως και σκοτάδι ενός ονείρου

Πολυξένη Μυλωνά / Φως και σκοτάδι ενός ονείρου

By Ήβη Βασιλείου
10 Ιανουαρίου 2019
1564
0

Ο γιατρός Φριντολίν βρίσκεται μπλεγμένος σε μια οργιώδη δεξίωση μιας μυστικής κοινότητας, ενώ καλείται να βοηθήσει έναν ετοιμοθάνατο ασθενή. Μυστικά συνθήματα, μασκοφορεμένες γυναίκες, μεθυστικές μελωδίες αποπλάνησης. Την ίδια στιγμή, η σύζυγός του Αλμπερτίν, ζει μέσα στο όνειρο τερατώδεις περιπέτειες, που την κατασπαράζουν φέρνοντας την στα όρια του αισθησιασμού. Τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας καταργούνται και η απουσία ταυτότητας απελευθερώνει ακόμη και τις πιο σκοτεινές πτυχές του χαρακτήρα. Ο Γιάννης Βούρος σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη σπουδαία νουβέλα του Σνίτσλερ Dream Story στο Θέατρο Πόλη, στην οποία βασίστηκε ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ για το σενάριο της τελευταίας του ταινίας Μάτια Ερμητικά Κλειστά. Μαζί του επί σκηνής η Πολυξένη Μυλωνα που μίλησε στο Cue για την θεατρική εκδοχή του έργου, το σκοτάδι και το φως του, τη δύναμη της συνεργασίας.

 

Τι σας κινεί το ενδιαφέρον στο έργο του Σνίτσλερ;

Στο συνολικό έργο του Σνίτσλερ και ιδιαίτερα στο Dream Story, το σημαντικό είναι η συνάντηση της ψυχανάλυσης με την θεατρική γραφή. Αυτό συνέβη και αργότερα με τους υπερρεαλιστές αλλά ο Σνίτσλερ αντλεί το υλικό του από ένα πανίσχυρο ασυνείδητο που μέχρι τότε έμενε επιστημονικά ανεξερεύνητο και δραματουργικά ανέπαφο. Ο χώρος που καταλήγουν όλα αυτά που απωθούμε, η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, αντιμετωπίζεται με θάρρος και αξιοποιείται με τόλμη και έμπνευση.

Πως δουλέψατε για την παράσταση; Πως μπορεί να απεγκλωβιστεί κανείς από τις ισχυρές εικόνες της ταινίας του Κιούμπρικ που βασίστηκε στο ίδιο κείμενο;

Ο Κιούμπρικ έκανε σινεμά, που είναι μια τέχνη διαφορετική απο αυτήν του θεάτρου. Στη θεατρική σκηνή οι έννοιες πυκνώνουν διαφορετικά, η δραματουργία έχει μια άλλη ροή και το κυριώτερο, ο θεατής έχει μπροστά του ζωντανές υπάρξεις, μοναδικές για το σήμερα που ποτέ δεν επαναλαμβάνονταί ακριβώς ίδιες στο αύριο και στο μεθαύριο.Το ονειρικό κλίμα της παράστασης είναι ένα αποτέλεσμα χημείας των ηθοποιών, εντατικής εργασίας όλων των συντελεστών. Μεγάλη είναι η συμβολή των οπτικοακουστικών μέσων και των φωτισμών. ‘Ολη η ομάδα του Dream Story εργάστηκε πάνω σε στόχους που αφορούν την έξοδο από τον λογικό ειρμό, την ονειρική διάσταση και την αξιοποίηση της φαντασίας.

Τι είναι πιο ισχυρό στην ανθρώπινη προσωπικότητα: οι συνειδητές επιλογές ή όσα διαμορφώνονται και κινούνται ασυνείδητα;

Οι συνειδητές επιλογές μοιραία διαβρώνονται και καθοδηγούνται από το ασυνείδητο αλλά και αυτό με την σειρά του, έχει ανάγκη την γείωση σε στέρεα νοητικά εδάφη. Η ζωή άρα, και η τέχνη, είναι μια αλληλοεπίδραση του φωτεινού με το σκοτεινό, του συνειδητού με το ασυνείδητο, του αυτονόητου με το αναπάντεχο.

Είναι καλύτερο να ζούμε αφημένοι στην ροή ή κατόπιν σκέψης και αξιολόγησης των καταστάσεων;

Η ροή είναι ανατολική εμπειρία, η σκέψη και η αξιολόγηση όλος ο Δυτικός πολιτισμός. Και εδώ είναι αναγκαία η αλληλεπίδραση, με προσοχή στην ποσόστωση και στην ευκρίνεια της φιλοσοφίας και της αισθητικής των δύο αυτών κόσμων.

Τι νέο μάθατε από αυτήν την δουλειά; Ποιο είναι το προσωπικό κέρδος μέχρι τώρα;

‘Εμαθα και μαθαίνω από την εργασία, από την επιτυχία και την αποτυχία, από την κούραση και το πείσμα, από την χαρά της δημιουργίας όλων των ανθρώπων που εργάστηκα και εργάζομαι μαζί τους.

Τι σας δίνει σύναμη; Τι σας κάνει να χαμογελάτε;

Δυνάμη μου δίνει η φύση και η ζωή με κάνει να χαμογελώ γιατί είναι μία και μοναδική και  μας προσφέρει ένα υπέροχο τώρα.
Dream Story στο Θέατρο Αλκμήνη

Ταυτότητα παράστασης

Μετάφραση – Προσαρμογή: Αντώνης Γαλέος

Σκηνοθεσία: Γιάννης Βούρος

Μουσική: Γιώργος Πούλιος

Σκηνογραφία – Κοστούμια: Ντένη Βαχλιώτη

Φωτισμοί: Βασίλης Κλωτσοτήρας

Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκοβέ

Οργάνωση Παραγωγής: Ευρυδίκη Σαραντάκου

Επικοινωνία: Άρης Ασπρούλης

 

Πρωταγωνιστούν: Γιάννης Βούρος, Πολυξένη Μυλωνά

 

Info

Παραστάσεις: Δευτέρα & Τρίτη στις 21.00 | Διάρκεια: 75 λεπτά

Εισιτήρια: 15 ευρώ γενική είσοδος και 10 μειωμένο

Είδος Έργου:  Ερωτικό Θρίλερ – Ακατάλληλο κάτω των 15 ετών

*Βιογραφικό Πολυξένης Μυλωνά

Γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη.Απόφοιτος Ανώτερης σχόλης δραματικής τέχνης(αποφοίτησε το 2005)και πτυχιούχος της Ανώτερης επαγγελματικής σχολής χορού Μ.Καφαντάρη(Υπουργείο Πολιτισμού).Κάτοχος πτυχίου Intermidiate(level)της R.A.D με Honours.Παρακολούθησε σεμινάρια Κλασικού μπαλέτου,σύγχρονου χορού και jazz,στο Alvin Ailey,στην σχόλη της Martha Graham,Merche Cunningham,κτλ.Στην Βάρνα της Βουλγαρίας με Καθηγήτρια την Galina Bogoeva καθώς και στον Κάλαμο Αττικής(1994-1995)με τις τότε πρώτες χορεύτριες ,της Εθνικής Λυρικής σκηνής, Μαρία Μηλιοπούλου,Σύνθια Φρυδά και σεμινάρια σύγχρονου χορού με τους Χάρη Μανταφούνη,Εριφύλη Εφραιμίδου,Πέρσα Σταματοπούλου,Δημήτρη Τσιαπκίνη.

Από το 2003 συνεργάζεται με το Κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος έως την περίοδο 2013 στις παραστάσεις:”Αυτοκράτωρ Μιχαήλ”του Α.Τερζάκη,σκην.Β.Νικολαίδη(2003-2004),”Τέλος καλό,όλα καλά”Σαίξπηρ(2004-2005)σκην,Γ.Μιχαηλίδης,”Ιβάνωφ”Α.Τσέχωφ,σκην.Ν.Μαστοράκη(2005-2006),”Hello Dolly”Θ.Ουάιλντερ,σκην.Γ.Ιορδανίδης(ηθοποιός κ βοηθός χορογράφου)(2006),”Ιφιγένεια η εν Ταύροις”Ευριπίδη(Επίδαυρος 2006)σκην.Γιώργος Μιχαηλίδης,”Bάκχες”του Ευριπίδη,σκην.Ν.Τσακίρογλου,”Συρανό ντε Μπερζεράκ του Ε.Ροστάν,σκην.Ε,Γαβριηλίδης,”Αχαρνής” Αριστοφάνη,(Επίδαυρος 2010)σκην.Σ.Χατζάκης.”Επιστροφή στον παράδεισο”του P.Riddley(2008)σκην.Α.Ρεβή,”2η Ευκαιρία”του Γ.Ηλιόπουλου,(2008)σκην.Τ.Τζαμαργιά(ως κινησιολόγος),”Βαβυλωνία”του Βυζάντιου σε σκην.Δ.Αβδελιώδη(ως ηθοποιός και χορογράφος),”Η Ισαβέλλα και οι τρείς καραβέλες και ένας παραμυθάς”του Ν.Φό,σκην.Γ.Ρήγας,”Το 3ο Κύμα”Τ.Στράσσερ,σκην.Γ.Ρήγας,”το όνειρο του Χάιμε” του Π.Μπρατάκου,σκην.Γ.Ρήγας, στο ”Blasted”της Σ.Κέιν,σε σκην.της Ρούλας Πατεράκη στον ρόλο της ”Kate”.(2013),”’Αγαμοι θύται..στο δήμοσιο”σκην.Ιεροκλής Μιχαηλίδης(2011),”Υπάρχει και φιλότιμο”του Α.Σακελλάριου,σκην.Γ.Κιουρτσίδη,”Ελα απόψε στου Μελά”σκην.Γ.Καλατζόπουλος.
Με το Εθνικό θέατρο συνεργάστηκε  στις παραστάσεις:”ΤΟ ΚΥΜΑ”,σκην Ν.Αρβανίτης,”Βάτραχοι”του Αριστοφάνη,σκην.Γ.Κακλέας(Επίδαυρος 2014),”Η νύχτα πρίν από τα δάση” του Μ.Κολτές,σκην.Α.Μάρος(πλατφόρμα νέων καλλιτεχνών του Εθνικού Θεάτρου),”Εκκλησιάζουσες”του Αριστοφάνη(Επίδαυρος 2015)σκην.Γ.Μπέζος και στο ”Εγκλημα και Τιμωρία” του Θ.Ντοστογιέφσκi,σκην.Σ.Χατζάκης(2016-2017).Στο ελεύθερο θέατρο στον ”Συλλέκτη”του Τ.Φώουλς,σκην.’Ενκε Φεζολλάρι(θέατρο Vault 2017-2018).
TagsΘέατρο Αλκμήνη

Related articles More from author

  • Νέα

    Παληές Ιστορίες Και Συγκινήσεις Που Μοιάζουν Σήμερα Ανοησίες στο Θέατρο Αλκμήνη

    25 Οκτωβρίου 2021
    By Cue Team
  • Παιδί

    «… και βγαίνω» θέατρο με ζωντανή μουσική και χορό για θεατές από 10 μηνών στο Θέατρο Αλκμήνη

    4 Απριλίου 2022
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Δήμητρα Μεσιμερλή / Η καταιγιστική δύναμη του έρωτα

    10 Μαρτίου 2020
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Εύα και Νόρα / Μια τρυφερή ιστορία για την ερωτική σχέση δυο γυναικών στο Θέατρο Αλκμήνη

    1 Οκτωβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Η Ευθαλία του Γαλατά του Θωμά Κοροβίνη με τη Νικολέττα Βλαβιανού στο Θέατρο Αλκμήνη

    5 Απριλίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Απόστολος Μαλεμπιτζής / Βήματα με τόλμη

    29 Μαρτίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf