CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • Cue Me In
    • Me
    • Άποψη
  • Blog
    • Road Trip
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Γιβραλτάρ / Μια παράσταση των GINGER CREEPERS THEATER BAND

      15 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Λάζαρος Βαρτάνης / Στους βυθούς του θεάτρου

      14 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Η πόρνη από πάνω του Αντώνη Τσιπιανίτη με την Κατερίνα Διδασκάλου στο ...

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • ΒΟΫΤΣΕΚ του Γκέοργκ Μπύχνερ σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραια

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Μάρω Παπαδοπούλου / Η θεατρικότητα της ποίησης

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • sMOTHERed / Μια παράσταση για την αθάνατη και ανυπέρβλητη ελληνίδα μάνα

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Οι Στοιχειωμένοι του Δημήτρη Μαραμή στο Μέγαρο Μουσικής

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • ΗΡΟ∆ΟΤΟΣ ∆ΡΑΜΑΤΙΚΟΣ: ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ / Μια πρωτότυπη δραματοποιημένη απόδοση της Ιστορίας του Ηροδότου

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ από Θεατρική Ομάδα Παπαλάνγκι στο Θέατρο 104

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • My Book/Self: Παντελής Φλατσούσης

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Το Δείπνο του Herman Koch από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο

      12 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • My Book/Self: Γεωργία Παρασκευά

      11 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • H αυστραλή συγγραφέας Hannah Kent για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

      11 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • My Book/Self: Ιάσονας Παπαματθαίου

      5 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • My Book/Self: Μαρία Αιγινίτου

      1 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Το βιβλίο του πόθου του Λέοναρντ Κοέν από τις Εκδόσεις Ιανός

      29 Ιανουαρίου 2019
      0
    • Μεταξύ τους του Ρίτσαρντ Φορντ από τις Εκδόσεις Πατάκη

      22 Ιανουαρίου 2019
      0
    • My Book/Self: Κωνσταντίνος Πλεμμένος

      18 Ιανουαρίου 2019
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Athens Fashion Film Festival στο Μέγαρο Μουσικής

      10 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Γκαλερί δραμάτων: String Theory Ensemble / Γιώργος Πατεράκης

      6 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Ο Απόστολος Ρίζος στη μουσική σκηνή Σφίγγα

      29 Ιανουαρίου 2019
      0
    • Το Foyer Café Bistrot στο Δημοτικό θέατρο Πειραιά ανοίγει!

      29 Ιανουαρίου 2019
      0
    • Παναγιώτης Μάργαρης: “Με τη μαγεία της κλασικής κιθάρας” στον Παρνασσό

      21 Ιανουαρίου 2019
      0
    • Λίγο γλάσο ακόμα από τον Σίμο Κακάλα στο Faust

      21 Ιανουαρίου 2019
      0
    • «Αυτός ο κόσμος ο μικρός , ο Μέγας», Οι ποιητές μας τραγουδούν ...

      8 Ιανουαρίου 2019
      0
    • MILK, COFFEE & COOKIES / Τα κυριακάτικα μουσικά πρωινά της πόλης επιστρέφουν ...

      28 Δεκεμβρίου 2018
      0
    • The Great Gatsby – Cinema Alive

      20 Δεκεμβρίου 2018
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Νίκος Σιακούφης

      15 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Cue Me In / Σταύρος Σιόλας

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Cue Me In / Γιώργος Μακρής

      13 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Cue Me In / Γιώργος Αβραμίδης

      10 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Σουγιουλτζή

      7 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Εξαρτήσεις: όταν το σώμα γίνεται τόπος συγκρούσεων / Ένα κείμενο με αφορμή ...

      7 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνος Τσονόπουλος

      6 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • The Designer: Indiego / Το style ως δράση και αντίδραση

      5 Φεβρουαρίου 2019
      0
    • Ήταν ευχαρίστηση να καις / Ένα κείμενο με αφορμή την παράσταση Φαρενάιτ ...

      29 Ιανουαρίου 2019
      0
    • The Designer
    • Cue Me In
    • Me
    • Άποψη
  • Blog
    • Road Trip
  • Info
    • About
    • Contact
The Designer
Home›Cues›The Designer›The Designer: Lanamouss / Η διπλή όψη της δημιουργίας

The Designer: Lanamouss / Η διπλή όψη της δημιουργίας

Από Ήβη Βασιλείου
18 Δεκεμβρίου 2018
99
0
Share:

 

Η δημιουργικότητα και η δημιουργία έχουν πάντα δύο όψεις. Την διαδρομή της έμπνευσης που για να φτάσει στο φως περνάει και από σκοτάδια και την απόλαυση του μοιράσματος του τελικού αποτελέσματος. Την κοπιαστική δουλειά που απαιτεί η διερεύνηση της προσωπικής ταυτότητας και έκφρασή της, και την χαρά της ανακάλυψης πως κανείς δεν είναι μόνος σ΄αυτήν την πορεία. Την σκληρή εκδοχή του ευατού μας -και την ομορφιά που κρύβεται σ΄αυτήν- και την μαλακή μας πλευρά, την γεμάτη ευαισθησία. Έτσι ακριβώς όπως δημιουργήθηκε το Lanamouss Jewelry Design. Η Βάρβη Μυλωνά μας μίλησε για την πορεία της ως εκεί και από εκεί και έπειτα, την γοητευτική δημιουργική διαδικασία και την σημασία του να εκφραζόμαστε μέσω των κοσμημάτων -είτε τα δημιουργούμε είτε τα φοράμε.

 

Πως ήρθε στην ζωή σου ο σχεδιασμός και η κατασκευή κοσμημάτων; Τι σε κράτησε σ΄αυτό;

Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου είχα την επιθυμία να δημιουργήσω κάποια σχέδια για εμένα που δεν μπορούσα να τα βρώ ακριβώς όπως τα είχα φανταστεί. Στην συνέχεια, η δημιουργικότητα μέσω του κοσμήματος εξελίχτηκε σε βασική μου ανάγκη έκφρασης και ισορροπίας.

Από πού εμπνεύστηκες το όνομα του brand;

Το LANAMOUSS είναι μια προβολή της ιδιοσυγκρασίας μου μέσω μιας φαντασιακής περσόνας. Προκύπτει απο το LANA που είναι η δυναμική και ίσως πιο σκληρή οπτική της και το MOUSS που αντιπροσωπεύει την απαλή και την πιο ευαίσθητη εκδοχή της.

Τι έχει διαμορφώσει την αισθητική σου; Ποιες είναι οι πιο ισχυρές εικόνες σου;

Έχοντας μεγαλώσει σε ένα οικογενειακό καλλιτεχνικό εργαστήρι που τα περισσότερα ερεθίσματα ήταν γύρω απο το γλυπτό, τις φόρμες και την ζωγραφική, απέκτησα πληροφορία και εικόνες αναπόφεκτα γύρω απο την καλλιτεχνική αισθητική. Ωστόσο πολλά ερεθίσματα προέρχονται απο διάφορες καταστάσεις και ιστορίες, άλλες φορές γλυκές και αρκετές φορές γλυκόπικρες που επηρεάζουν ενίοτε καταλυτικά την έμπνευσή μου και προσπαθώ να το διοχετεύσω και να το ξορκίσω μέσω του κοσμήματος.

Τι ρόλο παίζει το κόσμημα στην εμφάνισή μας; Με ποιον τρόπο αποκαλύπτει την προσωπικότητά μας;

Το κόσμημα είναι αυτό που κατα την γνώμη μου συμπληρώνει και καθορίζει μια εμφάνιση, μια προσωπικότητα ή ακόμα και την αισθητική μας. Προσωπικά αισθάνομαι μια «ορφάνια» χωρίς κόσμημα και άρωμα. Κάθε γυναίκα χρειάζεται μια ταυτοποίηση της αισθητικής της που μπορεί πολύ εύκολα να την προβάλει μέσω του κοσμήματος.

Ποια είναι η δημιουργική διαδικασία; Ποια φάση προτιμάς;

Σε πρώτη φάση φωτογραφίζω στο μυαλό μου την εικόνα του σχεδίου. Έπειτα σχεδιάζω περισσότερες εκδοχές του καταλήγοντας σε αυτό που θεωρώ ιδανικό. Δημιουργώ μοντέλο-γλυπτό σε κερί ή και κατευθείαν σε μέταλλο. Η διαδικασία του γλυπτού-μοντέλου είναι η αγαπημένη μου.

Ποια υλικά προτιμάς; Γιατί;

Έχω ιδιάιτερη αδυναμία στον χρυσό και το ασήμι γιατί ταιριάζουν απόλυτα με τις φόρμες των σχεδίων και την αισθητική μου. Πάντα όμως έχω στο μυαλό μου πως το καλύτερο υλικό καθώς και τεχνική είναι αυτά που δεν έχω ανακαλύψει ακόμα.

Πως φαντάζεσαι ή πως βλέπεις τα άτομα που επιλέγουν τις δημιουργίες σου;

Μου αρέσει να δημιουργώ κοσμήματα που πρώτα απ’ όλα θα φορούσα. Οπότε, αρκετά απο τα σχέδιά μου τα χαρακτηρίζει μια κάπως πιο «σκοτεινή» και ίσως πιο σκληρή οπτική, η οποία νόμιζα πως θα τρόμαζε και δεν θα ήταν τόσο εμπορική, πράγμα που κατά βάθος δεν επιδιώκω (εμπορικό). Όμως, όταν βλέπω πόσο μεγάλη ανταπόκριση έχουν ειδικά αυτά τα πιο δυσκολα σχέδια, τότε σκέφτομαι ανακουφισμένη » τι ωραία!υπάρχουν πολλοί σαν εμένα εκεί έξω, δεν είμαι και τόσο «φρικιό». (γέλια)

Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες δυσκολίες μέχρι σήμερα; Ποιες οι μεγαλύτερες χαρές;

Είμαι αρκετά εσωστρεφής και χανομαι μεσα σε ολη την διαδικασια της δημιουργιας με αποτέλεσμα πολλές φορες να χανω το μετρο και να φαίνομαι αντικοινωνική. Το να καταφέρω να ισορροπίσω αυτήν την ιδιομορφία του χαρακτήρα μου που είναι τόσο κόντρα με το «σύστημα» του χώρου του κοσμήματος, είναι για μένα μεγάλη δυσκολία. Απο την άλλη, αγαπώ τόσο πολύ το κόσμημα και πλέον αποτελεί φυσική μου ανάγκη που το βλέπω σαν πρόκληση. Καθε φορα που γεννιεται ενα καινουριο σχεδιο και το ολοκληρωνω στο μεταλο χαιρομαι το ίδιο πολύ σαν την πρωτη φορα και χτυπαω τα χερια μου σαν 5 χρονο που του εφεραν δωρο… Αν σκεφτεις οτι εχω γυρω στους 200 κωδικους οι χαρες ηταν σίγουρα πολλες.

Ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον;

Στα άμεσα σχέδια μου είναι τα «μωρά μου» και εγώ να ταξιδέψουμε περισσότερο, πράγμα που πάντα συμβάλλει θετικά στην δημιουργικότητά μου.

 

Βρείτε τα Lanamouss Jewelry Design στο Facebook

στο Instagram

 

Σκαραβαίος / Γούρι 2019

ΕτικέτεςLanamouss Jewelry Design
77
Shares
  • 77
  • +
  • 0
  • 0

Σχετικές αναρτήσεις Περισσότερα από το συντάκτη

  • The Designer

    The Designer: Artiko / Οι γεωμετρικοί τύποι των χρωμάτων

    29 Νοεμβρίου 2018
    Από Ήβη Βασιλείου
  • Featured PostsThe Designer

    The Designer: Cat Black / Η black δύναμη της τύχης

    11 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Ήβη Βασιλείου
  • Featured PostsThe Designer

    The Designer: Samantha Sotos / Η ελληνική διάσταση της δημιουργίας

    23 Ιουλίου 2018
    Από Ήβη Βασιλείου
  • The Designer

    The Designer: FYLAKI / Το καινούργιο της παράδοσης

    6 Δεκεμβρίου 2017
    Από Ήβη Βασιλείου
  • The Designer

    The Designer: ANV Handmade Jewelry/ Διαδρομές στην φύση

    14 Δεκεμβρίου 2018
    Από Ήβη Βασιλείου
  • The Designer

    The Designer: Argalios / Η γοητευτική σύγχρονη όψη της παράδοσης

    10 Μαΐου 2018
    Από Ήβη Βασιλείου

Άφησε ένα σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

Ανθρωποι και Ποντίκια του Τζον Στάινμπεκ σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπισμπίκη στον Τεχνοχώρο Cartel

 

 

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Το Δείπνο του Herman Koch από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο

 

 

24 Goat Handmade Tote Bags

Violeta Filippou Handcrafted Jewelry

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr

© 2018 CueMagazine. All Rights Reserved

☢ designed by titouf