CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Νέα
Home›Θέατρο›Νέα›Βασιλική Τριανταφύλλου: Αχ! Γιάννη μ’ – Ο γιος μου Γιάννης Μακρυγιάννης από 01 Οκτωβρίου στο VAULT

Βασιλική Τριανταφύλλου: Αχ! Γιάννη μ’ – Ο γιος μου Γιάννης Μακρυγιάννης από 01 Οκτωβρίου στο VAULT

By Cue Team
19 Σεπτεμβρίου 2018
1056
0
Share:

Σκηνοθεσία: Κατερίνα Πολυχρονοπούλου

 

Ερμηνεία: Ευγενία Αποστόλου

 

 

Ο Πολυχώρος Vault παρουσιάζει για 2η χρονιά το μονόλογο του Γιώργου Μεσολογγίτη «Βασιλική Τριανταφύλλου: Αχ, Γιάννη μ’ – ο γιος μου Γιάννης Μακρυγιάννης» σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου, με την Ευγενία Αποστόλου στο ρόλο της Βασιλικής Τριανταφύλλου, από την Δευτέρα 1 Οκτωβρίου έως την Τρίτη 6 Νοεμβρίου, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00, για 12 μόνο παραστάσεις. 

 

Όλες οι παραστάσεις αυτού του θεατρικού project αφιερώνονται στη μνήμη της Χρύσας Σπηλιώτη, που έφυγε από τη ζωή αυτό το καλοκαίρι από τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι Αττικής, η οποία ξεκίνησε αυτό το project τον περασμένο Οκτώβριο στον Πολυχώρο Vault με την παράσταση «Ο γιος μου Νικόλαος Μάντζαρος», γράφοντας το κείμενο και ερμηνεύοντας μοναδικά ολόκληρη την περσινή σεζόν τη μητέρα του συνθέτη, Ρεγγίνα Μάντζαρου.

 

H Ευγενία Αποστόλου είναι υποψήφια  για το Βραβείο “Αντιγόνη Βαλάκου” στα Κορφιάτικα Βραβεία 2018 από την Ακαδημία Ελληνικών Βραβείων Τέχνης για την ερμηνεία της στο μονόλογο «Βασιλική Τριανταφύλλου: Αχ, Γιάννη μ’!» .

Ο μονόλογος «Βασιλική Τριανταφύλλου: Αχ, Γιάννη μ’!» είναι ένας από τους πέντε μονολόγους που παρουσιάστηκαν την περασμένη σεζόν στον Πολυχώρο Vault στο πλαίσιο του θεατρικού project «Ο Γιος μου». Πέντε σκηνοθέτες έφτιαξαν πέντε παραστάσεις στηριγμένες πάνω σε πέντε βιογραφίες. Πέντε μάνες μίλησαν για τους γιους τους. Πέντε γυναίκες ηθοποιοί παρουσίασαν πέντε μονολόγους γυναικών που μιλούν για τα παιδιά τους, που εμείς γνωρίσαμε ως άντρες σπουδαίους και διακεκριμένους που έλαμψαν με την προσωπικότητα, το έργο, την ευφυία, το ταλέντο, την τέχνη ή την επιστήμη τους (Μάντζαρος, Συγγρός, Σολωμός, Μέγας Αλέξανδρος, Μακρυγιάννης). Πέντε σημαντικοί άντρες του παρελθόντος που η ζωή και το έργο τους παραμένουν ακόμα πηγή έμπνευσης για τους σύγχρονους, μέσα από μια γυναικεία ματιά.

 

 

ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Ο Γιάννης Μακρυγιάννης γεννήθηκε το 1797-’98 στο Αβορίτι της Δωρίδας. Ήταν ενός έτους, όταν δολοφονήθηκε ο πατέρας του, Δημήτρης Τριανταφύλλου, από τους Τούρκους. Ο Γιάννης, ονομάστηκε αργότερα Μακρυγιάννης για το ψηλό του ανάστημα. Η μάνα του, η Βασιλική, φτωχή αγρότισσα, τον είχε γεννήσει επιστρέφοντας από το χωράφι στο σπίτι. Αναγκάστηκε να φύγει στη Λειβαδιά. Επτά ετών μπήκε υπηρέτης. Αργότερα, τον έστειλαν υπηρέτη στην Άρτα, στο σπίτι του Θανάση Λιδωρίκη. Εκεί, επιδόθηκε στο εμπόριο. Χάρη στο ζήλο και την εργατικότητά του κατάφερε να αποκτήσει σημαντική περιουσία. Το 1820 μυήθηκε στη Φιλική Εταιρεία. Ενώ διαρκούσε ο αγώνας των Ελλήνων κατά των Τούρκων, άρχισε ο εσωτερικός διχασμός που κατέληξε σε εμφύλιο πόλεμο με οδυνηρές συνέπειες για την επαναστατημένη Ελλάδα. Βαθιά θλιμμένος, απογοητευμένος από την κυβέρνηση και τις διχόνοιες, βασανισμένος από τις πληγές που έφερε σ’ όλο του το σώμα, ο Μακρυγιάννης απομακρύνθηκε από τη στρατιωτική και πολιτική ζωή. Πρωταγωνίστησε στην επανάσταση της 3ης Σεπτεμβρίου του 1843 για την παραχώρηση Συντάγματος από τον Βασιλιά Όθωνα. Κατηγορήθηκε για συνωμοσία κατά του βασιλιά και καταδικάστηκε σε θάνατο. Η ποινή του μειώθηκε σε δεκαετή φυλάκιση. Τελικά, έμεινε δυο χρόνια στη φυλακή. Όμως, το διάστημα αυτό ήταν αρκετό να κλονιστεί η ήδη εύθραυστη υγεία του από τις κακουχίες της φυλακής. Απομονώθηκε στο σπίτι του κοντά στην Ακρόπολη όπου και πέθανε το 1864.

Άρχισε να γράφει τα Απομνημονεύματά του το 1829, ένα μνημείο λόγου και ιστορίας. «…Ό,τι πιο σπουδαίο πράμα τα γράμματα, η μόρφωση, να μη σε κοροϊδεύουν. Να δώσει να ’ρθει μια μέρα σ’ αυτό τον τόπο, που ο κόσμος θα ’ναι μορφωμένος και δεν θα μπορούν να κοροϊδεύουν τους ανθρώπους». Μέσα από την προσωπική του ιστορία, ξεδιπλώνεται ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της Ελλάδας. Με τα «κολλυβογράμματά του» κάνει μια καταγραφή σημαντικών ιστορικών γεγονότων, και μέσα από τη ματιά και την αφήγηση της μητέρας του Βασιλικής Τριανταφύλλου, διαπιστώνουμε για άλλη μια φορά πως η ιστορία επαναλαμβάνεται με τις ίδιες ακριβώς αντιστοιχίες. Σχέσεις με την υπόλοιπη Ευρώπη, συμφέροντα ξένων και ντόπιων και μια χώρα, η Ελλάδα, πάντα χρεωμένη, διχασμένη και έρμαιο των ξένων Κυβερνητών ή Βασιλέων, να αγκομαχά και να υποφέρει.

Μια παράσταση στη διάρκεια της οποίας, μέσα από τη ζωή του γιου ανακαλύπτουμε τη μητέρα και, από τα λίγα που ξέρουμε γι’ αυτήν, ανακαλύπτουμε το γιο.

 

 

Λίγα λόγια για τους συντελεστές

Κατερίνα Πολυχρονοπούλου 

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Πτυχιούχος του τμήματος Βυζαντινών και Νεοελληνικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής Επιθεώρηση Δραματικής Τέχνης της Ρούλας Πατεράκη.Καλλιτεχνική Διευθύντρια του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κέρκυρας από το 2007 μέχρι το 2011.

Το χειμώνα του 2017 σκηνοθέτησε το έργο «ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ» της Φρίντας Μιράμπιτα στο Αγγέλων Βήμα, στο πλαίσιο του 3ου Φεστιβάλ Ελληνικού Έργου του 21ου αι. και το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη: «Ο γορίλας και η ορτανσία».

Σκηνοθέτησε τη σαιζόν 2015-2016 δυο έργα σε πανελλήνια πρώτη: Victor Lodato: «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ» &FélixEstaire: «ΜΠΑΤΣΟΣ» και το έργο του Robert Schneider: «Η Βρωμιά».

Έχει σκηνοθετήσει τα έργα: Ιάκωβου Καμπανέλλη: «ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ;», Χρύσας Σπηλιώτη: «ΠΟΙΟΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ;», Αντώνη Τσιπιανίτη: «Βασανίζομαι», Μαρίας Κυριάκη: «Μήδεια de profundis», Ρικάρντο Ταλεσνίκ: «ΒΑΡΙΕΜΑΙ», Σάκη Σερέφα: «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ» πανελλήνια πρώτη για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κέρκυρας (ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ 2009), «ΕΡΩΤΟΣ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ», σύνθεση κειμένων λογοτεχνίας κ.α.

Για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ  Κέρκυρας: Αντωνίου Μάτεσι: «ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ», Μοντσελέζε: «ΕΥΓΕΝΑ», Ιωάννου Ν. Μαρίνου «ΤΟ ΟΝΕΙΡΟΝ» (κωμωδία) σε πανελλήνια πρώτη.

Έχει σκηνοθετήσει έργα για παιδιά, παραστάσεις θεατρικών αναλογίων και έχει κάνει τη μουσική επιμέλεια σε πολλές παραστάσεις. Έχει διδάξει στη Δραματική Σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου και σε εργαστήρια θεάτρου στην Αθήνα, την Κέρκυρα και τη Νάξο. Έχει παίξει σε πολλά έργα ως ηθοποιός.

 

Γιώργος Μεσολογγίτης

Γεννήθηκε στη Νάξο. Αποφοίτησε από τη Ράλλειο Παιδαγωγική Ακαδημία και συνέχισε σπουδές στο τμήμα Κοινωνιολογίας στο Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας ενώ, παράλληλα, αποφοίτησε από την Ιδιωτική  Σχολή Δημοσιογραφίας του «Δ. Χάγιου» στην  Αθήνα.

Παρακολούθησε μαθήματα θεατρικού αυτοσχεδιασμού στο Θεατρικό Εργαστήρι «Σχεδία» της Σίσης Βαφέα στην Αθήνα με καθηγήτρια την Ελένη Καραγεώργη.  Εργάστηκε στη Ραδιοφωνικό Σταθμό «Ραδιοφωνία Κυκλάδων» ως δημοσιογράφος και παραγωγός μουσικών εκπομπών.

Η ταινία «mindreader» σε δικό του σενάριο και σκηνοθεσία Μαρίας Παπαγεωργίου, εκπροσώπησε την Ελλάδα στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους  του Μονάχου το 1998.

Συνεργάστηκε  με το «Θέατρο κάτω από τη Γέφυρα» γράφοντας τους στίχους στα χορικά για την παράσταση «Πλούτος» του Αριστοφάνη που περιόδευσε σε όλη την Ελλάδα, και στα τραγούδια της παράστασης «Η χρυσή μηλιά», ένα παραδοσιακό πολωνέζικο παραμύθι, που ανέβηκε από την παιδική σκηνή του θεάτρου το 2001-2002. Εργάστηκε στο Ελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο του Καΐρου στην Αίγυπτο, και ήταν μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού «Πάπυροι», που εξέδιδε το Ε.Π.Κ.Κ. Κατά την ίδια χρονική περίοδο μετέφρασε στα ελληνικά το μεγαλύτερο μέρος των βιβλίων του Αιγυπτιακού Μουσείου στο Κάιρο, από τις εκδόσεις FaridAtiyaPress.

Δίδαξε την ελληνική γλώσσα σε ομογενείς και αλλοδαπούς σπουδαστές στην Τρίπολη του Λιβάνου και στο ελληνικό χωριό της Ουγγαρίας, Μπελογιάννης.

Έχουν ανέβει στη σκηνή τα θεατρικά του έργα για παιδιά «Τα μαγικά κουλουράκια» και «Η Κάλω και οι καλικάντζαροι», καθώς και το έργο «Λυσιστρώ …όνειρα γλυκά». Εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε δημόσια σχολεία πάνω από 25 χρόνια.

 

 

Ευγενία Αποστόλου

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Πτυχιούχος της Γαλλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Βεάκη σπουδάζοντας παράλληλα φωνητική και χορό.

Έκτοτε παίζει στο Θέατρο. Συνεργάστηκε ως ηθοποιός με διάφορους σκηνοθέτες: Δ. Μαυρίκιος, Λ. Κονιόρδου, Γ. Χουβαρδάς, Γ. Μόσχος, Κ. Τσιάνος, Μ. Δούνιας, Ν. Κοντούρη, Π. Μιχαηλίδης, Β. Αρδίττης, J. Lassalle, Greg. Ingold, Μ. Κάλμπαρη, Τ. Ράνζος,  Κ. Πολυχρονοπούλου, Αυγ. Ρεμούνδος, Σ. Βαρδάκης, Β. Δούκα, Ν. Αρμάος, Δ. Φραγκιόγλου, Μ. Λαμπίρη κ.ά. σε έργα σύγχρονου και κλασσικού ρεπερτορίου Ελλήνων και ξένων συγγραφέων : «Αμπιγιέρ»,

«Ήταν όλοι τους παιδιά μου», «Φρεναπάτη», «Τρισεύγενη», «Το έβδομο ρούχο», «Πόρτες», «Ποιος ανακάλυψε την Αμερική», «Ποιος ήταν ο Κύριος;», «Πυρηνική Κασσάνδρα», «Φυλλωσιές», «Η ωραία Ταϊλάνδη», «Σκοτώνουμε τη μαμά;», «Handbag», «5gynaikes.com», «Γαμήλια δεξίωση», «Ένα άδειο πιάτο στο Μπιστρό το Μεγάλο Βόδι», «Πενθέας Πάσχων», «Τσικλιντάν», «Ελίζα», «ΔόνιαΡοζίτα», «Η γυναίκα μυστήριο», «Οι Φασουλήδες με τη μαγκούρα», «Ιππόλυτος», «Ανδρομάχη», «Ίων», «Μήδεια», «Ηλέκτρα», «Χοηφόρες», «Ελένη», «Άλκηστη», «Τραχίνιες» κ.α,

στο Εθνικό Θέατρο, ΚΘΒΕ, Θέατρο Οδού Κυκλάδων, Festival d’ Avignon, Εμπορικόν, Vault, Θέατρο 104, Από Μηχανής Θέατρο και σε  άλλες σκηνές.

Έπαιξε στις τηλεοπτικές σειρές : «Σκιές στο Περιστύλιο» (Δ. Παντελιάς), «Ερόικα» (Π. Κοκκινόπουλος), «Κόκκινος Κύκλος» (Χρ. Δήμας), «Μια νύχτα σαν κι αυτή» (Γ. Κορδέλλας) «Καλά ξεμπερδέματα» (Ε. Παπανικόλας), «Σαν το σκύλο με τη γάτα» (Α. Μορφονιός. Α. Τέμπος Κ. Σπυρόπουλος)  «Εσύ αποφασίζεις» (Π. Θωμαΐδης)  κ.α. Στον κινηματογράφο έπαιξε στις ταινίες «ΜΠΙΓΚ ΧΙΤ» και «ΠΕΝΤΡΟ ΝΟΥΛΑ» του Κάρολου Ζωναρά. Διδάσκει μαθήματα Θεατρικής έκφρασης στο Κέντρο Ψυχοθεραπείας Συμβουλευτικής & Προσωπικής Ανάπτυξης «Ψυχοδός».

 


Συντελεστές

Κείμενο: Γιώργος Μεσολογγίτης

Σκηνοθεσία: Κατερίνα Πολυχρονοπούλου

Σκηνικά – Κοστούμια: Κατερίνα Καμπανέλλη

Μουσική: Σταύρος Τσουμάνης

Κινησιολογία: Αναστασία Γεωργαλά

Σχεδιασμός Φωτισμού: Άκης Σαμόλης

Φωτογραφίες: Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Trailer: Αινείας Τζόπη  

Βοηθός σκηνοθέτη: Δανάη Πολυχρονοπούλου

Παραγωγή: Πολυχώρος Vault

 

 

Ερμηνεία: Ευγενία Αποστόλου

 

 

*ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ

 

Info:

Τοποθεσία: Πολυχώρος VAULT THEATRE PLUS, Μελενίκου 26, Γκάζι, Βοτανικός. Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός (8′ περίπου με τα πόδια)

Ημερομηνία: Πρεμιέρα: Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018. Παραστάσεις: Δευτέρα: 21:00, Τρίτη: 21:00. ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 70 λεπτά (χωρίς διάλειμμα). Μέχρι τις 6/11.

Τιμές Εισιτηρίων: Γενική είσοδος: 12 ευρώ. Μειωμένο: 10 ευρώ Φοιτητές / Μαθητές / Σπουδαστές / Κάτοχοι Κάρτας Πολυτέκνων (ΑΣΠΕ) / ΑμΕΑ / Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας (ΟΑΕΔ) /Συνταξιούχοι

Ατέλειες: 5 ευρώ

Πληροφορίες-κρατήσεις: Τηλ.: 213 0356472 / 6949534889(για τηλεφωνικές κρατήσεις 11:00 – 14:00 και 17:00 – 21:00). Email: vaultvotanikos@gmail.com

 

TagsΘέατρο Vault
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Παρουσιάσεις

    Βασιλική Τριανταφύλλου: Αχ, Γιάννη μ’! στον Πολυχώρο Vault

    24 Οκτωβρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Κατανόησέ με ή σε Καταβροχθίζω από τη θεατρική ομάδα Ανδρομέδα

    27 Νοεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Ευγενία ντε Φρανβάλ του Μαρκήσιου ντε Σαντ στον πολυχώρο Vault

    6 Μαΐου 2018
    By Cue Team
  • Cue Me In

    Cue Me In / Βίκυ Αδάμου

    3 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Ο Άνθρωπος Ελέφαντας του Bernard Pomerance σε διασκευή – σκηνοθεσία Κοραή δαμάτη στο Θέατρο Vault

    18 Σεπτεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Ηλίθιοι του Lars von Trier σε διασκευή Βαγγέλη Λάσκαρη στον Πολυχώρο VAULT

    3 Μαΐου 2022
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf