CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Βαγγέλης Ευαγγελίου / Η ποίηση της καθημερινότητας

      21 Μαρτίου 2023
      0
    • Βίλια Χατζοπούλου / Ο τόπος -μας- ως συνοδοιπόρος

      24 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: Freyja Jewelry / Ιστορίες πίσω από τις δημιουργίες

      23 Μαρτίου 2023
      0
    • Cue Me In / Βασιλίνα Κατερίνη

      12 Μαρτίου 2023
      0
    • The Designer: Kōena Candles / Τα αρώματα της ισορροπίας

      21 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Τζίνα Σταυρουλάκη

      21 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Χρυσάνθη Παπαλεβέντη

      20 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • TO MILKY WAY ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΕΚΑΤΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ!

      8 Φεβρουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Παρουσιάσεις
Home›Θέατρο›Παρουσιάσεις›Heisenberg σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου στο Θέατρο Νέου Κόσμου

Heisenberg σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου στο Θέατρο Νέου Κόσμου

By Ήβη Βασιλείου
21 Νοεμβρίου 2017
523
0

bw IMG_6243.jpg.950x0_q85_crop-scale

«Η μόνη απάντηση σε έναν κόσμο που βρίσκεται σε κίνδυνο είναι να είσαι αισιόδοξος»

 

Το νέο έργο που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος στο Θέατρο Νέου Κόσμου είναι το Heisenberg του Σάιμον Στήβενς. Ο Heisenberg είναι ο φυσικός που διατύπωσε την «αρχή της απροσδιοριστίας (ή της αβεβαιότητας)», δηλαδή εν συντομία την αδυναμία να προσδιοριστεί με απόλυτη ακρίβεια η θέση ενός σώματος σε σχέση με την ορμή της κίνησής του. Το εξαιρετικά ενδιαφέρον έργο του Σάιμον Στήβενς αντιλαμβάνεται την «αρχή της απροσδιοριστίας» του μεγάλου φυσικού ως βασική αρχή της ανθρώπινης ύπαρξης. Είναι αδύνατο να υπολογίσουμε ακριβώς την θέση κάποιου ατόμου, καθώς δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε την ορμή της κίνησής του, μια κίνησης που αναμφίβολα στην ζωή –ακόμα κι όταν δεν μοιάζει έτσι- είναι συνεχής. Συνεπώς, δεν μπορούμε ποτέ να πούμε με βεβαιότητα το που βρισκόμαστε διότι εξακολουθούμε να κινούμαστε. Άρα, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως «η αβεβαιότητα είναι σύμφυτη με το φαινόμενο της ζωής και με την φύση» (Νάιτζελ Ντεσπάντ).

Η ανθρώπινη ζωή είναι παντοδύναμη και κινείται διαρκώς προς τα μπρος. Κάνεις δεν μπορεί να την προβλέψει, να την ελέγξει ή να είναι απόλυτα βέβαιος για το που βρίσκεται, τι έχει και που πάει. Κάθε άνθρωπος μπορεί να κινείται ουσιαστικά ανάμεσα στο παρελθόν που γνωρίζει, θυμάται, νοσταλγεί και το μέλλον που ελπίζει και επιθυμεί. Τα πάντα στην ζωή είναι πιθανά και ανοιχτά. Δεν υπάρχουν βεβαιότητες, κανόνες και περιορισμοί. Δεν υπάρχουν κοινωνικές συμβάσεις και αποφάσεις. Δεν υπάρχουν ηλικίες. Και ακόμα και αν υπάρχουν, η ζωή τα νικάει γιατί έχει περισσότερη δύναμη, περισσότερη φαντασία.

Το έργο του Σάιμον Στηβενς μας διηγείται την –τυχαία;- συνάντηση του Άλεξ και της Τζόρτζι. Ο Άλεξ είναι 75 χρονών, έχει μια προκαθορισμένη καθημερινότητα που περιλαμβάνει την δουλειά του, την μουσική που λατρεύει και τα ημερολόγια που γράφει. Είναι εσωστρεφής, λιγομίλητος, τρυφερός. Έχει συμφιλιωθεί με την πορεία των γεγονότων της ζωής του και δεν περιμένει τίποτα πια. Η Τζόρτζι είναι γύρω στα 40, ονειρεύεται μία καλύτερη εξέλιξη για την ζωή της, επιθυμεί βαθιά να αναπτύξει μία πραγματική σχέση με τον δεκαεννιάχρονο γιο της. Έχει ανάγκη την ανθρώπινη επαφή παρόλο που η πίστη της σ΄αυτήν έχει κλονιστεί, είναι θαρραλέα, τολμάει να εκφράζει με λόγια, σκέψεις που όλοι οι υπόλοιποι κάνουν και δεν ομολογούν ποτέ. Δύο τελείως διαφορετικοί άνθρωποι συναντιούνται μια μέρα σε έναν σιδηροδρομικό σταθμό για να αποδείξουν ο ένας στον άλλο ότι ποτέ δεν ξέρουμε τι πρόκειται να συμβεί, ότι τα πάντα είναι πιθανά, ότι οι άνθρωποί μας υπάρχουν.

Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος σκηνοθέτησε το έργο με απόλυτο σεβασμό στον εσωτερικό ρυθμό του –τον ρυθμό της καθημερινής μας ζωής, χωρίς εντάσεις, ταχύτητες και αργοπορίες-, αναδεικνύοντας το κείμενο (μετάφραση: Μενέλαος Καραντζάς) και αφήνοντας χώρο στους ηθοποιούς να κινηθούν στο βάθος των χαρακτήρων. Το πολύ ενδιαφέρον σκηνικό της Μαγδαληνής Αυγερινού ακολούθησε οργανικά τους ήρωες στην ανακατασκευή της ζωής τους, την αποδόμηση των βεβαιοτήτων τους και την οικοδόμηση του κοινού τους μέλλοντος, ενώ οι σχεδιασμοί των φωτισμών του Σάκη Μπιρμπίλη και η μουσική του Σταύρου Γασπαράτου συμπλήρωσαν ουσιαστικά την σκηνοθετική ματιά. Ο Περικλής Μουστάκης υποδύθηκε τον Άλεξ, αναδεικνύοντας την τρυφερότητα, την αλήθεια, την κρυμμένη ελπίδα του χαρακτήρα και η Κόρα Καρβούνη έδωσε πνοή στην ειλικρίνεια, τον δυναμισμό και την ευαισθησία της Τζόρτζι σε μια παράσταση που πατάει στην καθημερινή, αναγνωρίσιμη πραγματικότητα και κοιτάζει το μέλλον με την αισιοδοξία που αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.

 

Heisenberg του Σάιμον Στήβενς στο Θέατρο Νέου Κόσμου

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Μενέλαος Καραντζάς
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού
Επιμέλεια Κίνησης: Σεσίλ Μικρούτσικου
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης
Βοηθός σκηνοθέτη: Άννα Τσαπάρα
Φωτογραφία Αφίσας: Έφη Γούση
Παίζουν οι ηθοποιοί: Κόρα Καρβούνη, Περικλής Μουστάκης

ΧΩΡΟΣ
Κεντρική Σκηνή
Από 03.11.2017 μέχρι 01.04.2018

ΜΕΡΕΣ / ΩΡΕΣ
Τετάρτη 21:15
Πέμπτη 21:15
Σάββατο 21:15
Κυριακή 19:00

Πρώτη παράσταση: Παρασκευή 03.11.2017

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Τετάρτη-Πέμπτη
Κανονικό 14€
Φοιτητικό 12€
Ανέργων 10€
Σάββατο-Κυριακή
Κανονικό 17€
Φοιτητικό / Ανέργων 15€

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: 85 λεπτά

TagsΘέατρο Νέου Κόσμου

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Ο Γεράσιμος Μιχελής και ο Γιώργος Χριστοδούλου συναντούν τον Μικρό Χίτλερ

    24 Οκτωβρίου 2016
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Παραστάσεις online από το Θέατρο Νέου Κόσμου

    15 Απριλίου 2020
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Σάκης Μπιρμπίλης / Στο κέντρο του Ωκεανού

    5 Δεκεμβρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Επιθεωρητής σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου στο Θέατρο Tempus Verum

    11 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Άρης Λάσκος / Η αγνότητα του έρωτα και τα υλικά της αγάπης

    25 Φεβρουαρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Ο γιος του Φλοριάν Ζελλέρ σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου στο Θέατρο Νέου Κόσμου

    19 Νοεμβρίου 2019
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf