CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στην Περιφέρεια Αττικής

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Εκθέτοντας τη “Βία του Βίου” / Παρουσίαση εργαστηρίου θεατρικής έκφρασης και προσωπικής ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Τρείς αδερφές #NOT / Από το εργαστήρι της σχολής του Ίασμου στο ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Οικόπεδα με θέα του David Mamet σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη στο Θέατρο ...

      19 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Ελένη Ουζουνίδου / Σταματία, το γένος Αργυροπούλου

Ελένη Ουζουνίδου / Σταματία, το γένος Αργυροπούλου

By Ήβη Βασιλείου
20 Νοεμβρίου 2017
761
0
Share:

Stamatia_4

Η παράσταση του έργου Σταματία, το γένος Αργυροπούλου του Κώστα Σωτηρίου σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου υπήρξε μία από τις παραστάσεις που ξεχώρισαν και αγαπήθηκαν πολύ τα τελευταία χρόνια. Τώρα, επιστρέφει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων στο Θέατρο Κιβωτός. Η Ελένη Ουζουνίδου μας μίλησε για τον αναγνωρίσιμο χαρακτήρα της Σταματίας που μπορούμε να κρίνουμε ή να συμπονούμε, αλλά κατά βάθος κατανοούμε, για την παράσταση και το κείμενο που προέρχεται από την κοινή μας μοίρα και προσεγγίζει με χιούμορ και οξυδέρκεια χαρακτήρες και καταστάσεις, αλλά και τις σκέψεις  που προκύπτουν από την πορεία αυτής της θεατρικής εμπειρίας. 

Τι σας γοητεύει στο έργο;

Το ανατρεπτικό κι έξυπνο χιούμορ του κειμένου αλλά κυρίως η συναρπαστική προσωπικότητα της Σταματίας.

Γιατί αγαπήθηκε τόσο από τους θεατές;

Διότι η Σταματία είναι μια πολύ αναγνωρίσιμη Ελληνίδα. Είναι η θεία μας, η μάνα μας, η γειτόνισσα μας. Μπορεί να φαίνεται αυστηρή, συντηρητική, αυταρχική και κουτσομπόλα αλλά κατά βάθος είναι ένας αυθεντικά καλός, ευαίσθητος και γενναιόδωρος άνθρωπος που δε διστάζει να δώσει ό,τι έχει και δεν έχει για να βοηθήσει, με τον δικό της βέβαια περίεργο τρόπο, ηθικά αλλά και υλικά ακόμα κι έναν άνθρωπο που η ιδεολογική θέση να διαφέρει όσο η μέρα με τη νύχτα.

Για την διαμόρφωση ενός χαρακτήρα παίζει σημαντικότερο ρόλο το περιβάλλον ή οι προσωπικές επιλογές;

Πιστεύω ότι και τα δύο συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός ατόμου.
Αλλά τι ευτυχία και τι σπουδαία έκπληξη, όταν κάποιος μεγαλώνοντας σ’ ένα ζοφερό περιβάλλον, μέσω προσωπικών επιλογών, καταφέρνει να ξεπεράσει τις δυσκολίες, να προχωρήσει πνευματικά και να γίνει ένας δημιουργικός κι ελεύθερος άνθρωπος.

Πόσο σημαντικό είναι να συμβαδίζουμε με την εποχή μας; Η προσαρμοστικότητα αποτελεί αρετή;

Μάλλον είναι καλύτερο να μην είμαστε προσκολλημένοι στο παρελθόν. Καλύτερα κατά τη γνώμη μου να κοιτάμε μπροστά. Αλλά εάν το να συμβαδίζουμε με την εποχή και να είμαστε προσαρμοστικοί σημαίνει ότι συμβιβαζόμαστε και παραμένουμε απαθείς μπροστά σ’ αυτά που δε μας βοηθούν να ζήσουμε μια ωραία ελεύθερη κι ανθρώπινη ζωή, ε, τότε πρέπει την προσαρμοστικότητα αυτή να μετατρέψουμε σ’ επαναστατικότητα.

Stamatia_2
Υπάρχει αντικειμενική προσέγγιση των πραγμάτων ή πάντα όλοι κατανοούμε αυτά που συμβαίνουν μέσα από το δικό μας πρίσμα πρόσληψης του κόσμου;

Υπάρχει η επιστημονική προσέγγιση των πραγμάτων που θεωρώ πως είναι αντικειμενική. Οι επιστήμονες λοιπόν απέδειξαν ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε πριν από 13,5 δισεκατομμύρια χρόνια πίσω, ότι δεν υπάρχει χρόνος είναι απλώς μια ανθρώπινη επινόηση, ότι ο εγκέφαλός μας μεταφράζει την ενέργεια σε ύλη για να την καταλάβει, δεδομένου ότι κάθε ανθρωπινός εγκέφαλος είναι μοναδικός, συμπεραίνω ότι κάθε άνθρωπος προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα και τις ιδέες.

Πως μπορεί να κατορθώσει ένας άνθρωπος να είναι ανοιχτός στην ζωή και σε όλα όσα μπορεί να φέρει;

Διαβάζοντας και ερευνώντας.

Είστε αισιόδοξη για το μέλλον;

Το προσωπικό ναι! Για το μέλλον της ανθρωπότητας όχι και τόσο…

Τι σας δίνει χαρά και δύναμη;

Η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, το θέατρο.

Υπάρχει κάποιο κομμάτι του κειμένου που ξεχωρίζετε; Γιατί;

«Σκληρό πράγμα η μοναξιά, όταν σε παίρνουν τα χρόνια».
Επειδή η Σταματία εντέλει μένει μόνη της. Άργησε να ξεφύγει απ το περιβάλλον και το παρελθόν που λέγαμε πριν. Έκανε την ανατροπή στη ζωή της σε προχωρημένη ηλικία και είναι σαν να την εκδικήθηκε η ζωή, αφήνοντας την έρημη, τυλιγμένη στα σεμεδάκια της. Πολύ σκληρό!

 

Stamatia_1

Συντελεστές της παράστασης

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος

Σκηνικά-Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού

Μουσική επιμέλεια: Νέστορας Κοψιδάς

Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης

Παίζει η ηθοποιός: Ελένη Ουζουνίδου

 

ΜΕΡΕΣ / ΩΡΕΣ

Δευτέρα 20/11, 27/11, 4/12 & 11/12

Στις 20:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :

Κανονικό 13€,

Φοιτητικό / Ανέργων 10€

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ : 75 λεπτά

TagsΘέατρο ΚιβωτόςΘέατρο Νέου Κόσμου
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    «Η εκπαίδευση εις τα του οίκου δια νεαράς κορασίδας» από την Ομάδα 4Frontal στο Θέατρο Νέου Κόσμου

    6 Δεκεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Ειρήνη Φαναριώτη / Οι αποστάσεις της αγάπης

    15 Μαρτίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Οι ιστορίες της Κατερίνας Δαμβόγλου

    14 Νοεμβρίου 2016
    By Ήβη Βασιλείου
  • Παρουσιάσεις

    Πέτρες στις τσέπες του στο Θέατρο Κιβωτός

    9 Νοεμβρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Παρουσιάσεις

    Στο μυαλό του Δανιήλ Χαρμς από την ομάδα Roswitha στο Θέατρο Νέου Κόσμου

    3 Ιανουαρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Χριστίνα Μαξούρη / Ταξίδια με κείμενα και μελωδίες

    16 Ιανουαρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf