CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Παπαδόπουλος / Ανθρώπινες διαστάσεις συλλογικών εμπειριών

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Νίκος Χρονόπουλος

      13 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H Μαρίνα Σάττι ζωντανά στο VOX για μία εμφάνιση

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Workshop φωτογραφίας με την Γεωργία Πονηράκου στο Tag

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη στο ...

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • 1ο Πολυθεματικό Φεστιβάλ HUMAN CAST Inclusive Art Festival

      7 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Κατερίνα Κυρμιζή & Νίκος Γρηγοριάδης στο Μουσικό Κουτί

      17 Νοεμβρίου 2022
      0
    • ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΙ σε επιμέλεια Δημήτρη Τρίκα στο Δρομοκαΐτειο

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Η ξεχωριστή ερμηνεύτρια της νέας γενιάς, Μυρτώ Βασιλείου, επιστρέφει στο Faust!

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Ελένη Βιτάλη και Χρήστος Θηβαίος / Μια απρόβλεπτη συνάντηση στο Γυάλινο Μουσικό ...

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνα Ράικου

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer: Dear Violet / The roots of violets

      14 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Αγγελίτσα

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Όλια Ντακογιάννη

      9 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Ταυλάς

      30 Νοεμβρίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Ελένη Ουζουνίδου / Σταματία, το γένος Αργυροπούλου

Ελένη Ουζουνίδου / Σταματία, το γένος Αργυροπούλου

By Ήβη Βασιλείου
20 Νοεμβρίου 2017
965
0

Stamatia_4

Η παράσταση του έργου Σταματία, το γένος Αργυροπούλου του Κώστα Σωτηρίου σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου υπήρξε μία από τις παραστάσεις που ξεχώρισαν και αγαπήθηκαν πολύ τα τελευταία χρόνια. Τώρα, επιστρέφει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων στο Θέατρο Κιβωτός. Η Ελένη Ουζουνίδου μας μίλησε για τον αναγνωρίσιμο χαρακτήρα της Σταματίας που μπορούμε να κρίνουμε ή να συμπονούμε, αλλά κατά βάθος κατανοούμε, για την παράσταση και το κείμενο που προέρχεται από την κοινή μας μοίρα και προσεγγίζει με χιούμορ και οξυδέρκεια χαρακτήρες και καταστάσεις, αλλά και τις σκέψεις  που προκύπτουν από την πορεία αυτής της θεατρικής εμπειρίας. 

Τι σας γοητεύει στο έργο;

Το ανατρεπτικό κι έξυπνο χιούμορ του κειμένου αλλά κυρίως η συναρπαστική προσωπικότητα της Σταματίας.

Γιατί αγαπήθηκε τόσο από τους θεατές;

Διότι η Σταματία είναι μια πολύ αναγνωρίσιμη Ελληνίδα. Είναι η θεία μας, η μάνα μας, η γειτόνισσα μας. Μπορεί να φαίνεται αυστηρή, συντηρητική, αυταρχική και κουτσομπόλα αλλά κατά βάθος είναι ένας αυθεντικά καλός, ευαίσθητος και γενναιόδωρος άνθρωπος που δε διστάζει να δώσει ό,τι έχει και δεν έχει για να βοηθήσει, με τον δικό της βέβαια περίεργο τρόπο, ηθικά αλλά και υλικά ακόμα κι έναν άνθρωπο που η ιδεολογική θέση να διαφέρει όσο η μέρα με τη νύχτα.

Για την διαμόρφωση ενός χαρακτήρα παίζει σημαντικότερο ρόλο το περιβάλλον ή οι προσωπικές επιλογές;

Πιστεύω ότι και τα δύο συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός ατόμου.
Αλλά τι ευτυχία και τι σπουδαία έκπληξη, όταν κάποιος μεγαλώνοντας σ’ ένα ζοφερό περιβάλλον, μέσω προσωπικών επιλογών, καταφέρνει να ξεπεράσει τις δυσκολίες, να προχωρήσει πνευματικά και να γίνει ένας δημιουργικός κι ελεύθερος άνθρωπος.

Πόσο σημαντικό είναι να συμβαδίζουμε με την εποχή μας; Η προσαρμοστικότητα αποτελεί αρετή;

Μάλλον είναι καλύτερο να μην είμαστε προσκολλημένοι στο παρελθόν. Καλύτερα κατά τη γνώμη μου να κοιτάμε μπροστά. Αλλά εάν το να συμβαδίζουμε με την εποχή και να είμαστε προσαρμοστικοί σημαίνει ότι συμβιβαζόμαστε και παραμένουμε απαθείς μπροστά σ’ αυτά που δε μας βοηθούν να ζήσουμε μια ωραία ελεύθερη κι ανθρώπινη ζωή, ε, τότε πρέπει την προσαρμοστικότητα αυτή να μετατρέψουμε σ’ επαναστατικότητα.

Stamatia_2
Υπάρχει αντικειμενική προσέγγιση των πραγμάτων ή πάντα όλοι κατανοούμε αυτά που συμβαίνουν μέσα από το δικό μας πρίσμα πρόσληψης του κόσμου;

Υπάρχει η επιστημονική προσέγγιση των πραγμάτων που θεωρώ πως είναι αντικειμενική. Οι επιστήμονες λοιπόν απέδειξαν ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε πριν από 13,5 δισεκατομμύρια χρόνια πίσω, ότι δεν υπάρχει χρόνος είναι απλώς μια ανθρώπινη επινόηση, ότι ο εγκέφαλός μας μεταφράζει την ενέργεια σε ύλη για να την καταλάβει, δεδομένου ότι κάθε ανθρωπινός εγκέφαλος είναι μοναδικός, συμπεραίνω ότι κάθε άνθρωπος προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα και τις ιδέες.

Πως μπορεί να κατορθώσει ένας άνθρωπος να είναι ανοιχτός στην ζωή και σε όλα όσα μπορεί να φέρει;

Διαβάζοντας και ερευνώντας.

Είστε αισιόδοξη για το μέλλον;

Το προσωπικό ναι! Για το μέλλον της ανθρωπότητας όχι και τόσο…

Τι σας δίνει χαρά και δύναμη;

Η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, το θέατρο.

Υπάρχει κάποιο κομμάτι του κειμένου που ξεχωρίζετε; Γιατί;

«Σκληρό πράγμα η μοναξιά, όταν σε παίρνουν τα χρόνια».
Επειδή η Σταματία εντέλει μένει μόνη της. Άργησε να ξεφύγει απ το περιβάλλον και το παρελθόν που λέγαμε πριν. Έκανε την ανατροπή στη ζωή της σε προχωρημένη ηλικία και είναι σαν να την εκδικήθηκε η ζωή, αφήνοντας την έρημη, τυλιγμένη στα σεμεδάκια της. Πολύ σκληρό!

 

Stamatia_1

Συντελεστές της παράστασης

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος

Σκηνικά-Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού

Μουσική επιμέλεια: Νέστορας Κοψιδάς

Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης

Παίζει η ηθοποιός: Ελένη Ουζουνίδου

 

ΜΕΡΕΣ / ΩΡΕΣ

Δευτέρα 20/11, 27/11, 4/12 & 11/12

Στις 20:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :

Κανονικό 13€,

Φοιτητικό / Ανέργων 10€

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ : 75 λεπτά

TagsΘέατρο ΚιβωτόςΘέατρο Νέου Κόσμου

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    The Talk: Μύρτος στο Θέατρο Νέου Κόσμου / Ένας μικρός κόσμος με μεγάλα όνειρα

    13 Μαρτίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Ο Ρινόκερος του Ιονέσκο σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα στο Θέατρο Κιβωτός

    13 Δεκεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Νέα

    Η τραγική ιστορία του Άμλετ, ενός πρίγκηπα της Δανίας του Ουίλιαμ Σαίξπηρ από την Ομάδα GRASSHOPPER στο Θέατρο Νέου Κόσμου

    4 Απριλίου 2019
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Μπολιβάρ: Γιάννης Κουκουράκης & Αντώνης Γκρίτσης / The Talk

    17 Ιανουαρίου 2018
    By Ήβη Βασιλείου
  • Παρουσιάσεις

    Στο μυαλό του Δανιήλ Χαρμς από την ομάδα Roswitha στο Θέατρο Νέου Κόσμου

    3 Ιανουαρίου 2017
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Παραστάσεις online από το Θέατρο Νέου Κόσμου

    15 Απριλίου 2020
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf