CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στην Περιφέρεια Αττικής

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Εκθέτοντας τη “Βία του Βίου” / Παρουσίαση εργαστηρίου θεατρικής έκφρασης και προσωπικής ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Τρείς αδερφές #NOT / Από το εργαστήρι της σχολής του Ίασμου στο ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Οικόπεδα με θέα του David Mamet σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη στο Θέατρο ...

      19 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Η Σάρα Τοσκάνο, η Ομάδα Anumati και η παράσταση Θα βγω από τ΄αυγό

Η Σάρα Τοσκάνο, η Ομάδα Anumati και η παράσταση Θα βγω από τ΄αυγό

By Ήβη Βασιλείου
14 Νοεμβρίου 2017
675
0
Share:

Sara

Με χρώμα, φως, υφές, σχήματα και μουσικές, η Σάρα Τοσκάνο με την Ομάδα Anumati ετοίμασαν την παράσταση  Θα Βγω από τ’ Αυγό, εμπνευσμένη από το παραμύθι «Ο Λευτέρης, ένα περιστέρι δίχως ταίρι» της Μαρίνας Πλεμμένου, που παρουσιάζεται στο Θεατρο Άβατον. Μια παράσταση που απευθύνεται σε βρέφη, κεντρίζοντας την προσοχή τους, τις αισθήσεις του και την -μελλοντική- αγάπη τους για το θέατρο. Μια παράσταση – εμπειρία που μοιράζονται παιδιά και γονείς ανταλλάσσοντας αντιδράσεις, βλέμματα και αισθήματα.

Πως εμπνευστήκατε την συγκεκριμένη παράσταση;

Τα βρέφη είναι ένα καταπληκτικό κοινό, θέλουν να ανακαλύψουν τον κόσμο και ενθουσιάζονται με κάθε νέα εμπειρία. Όταν δημιουργήθηκε η ομάδα Anumati μόλις είχα γεννήσει την κόρη μου και είχα πολύ μεγάλη επαφή με τα μωρά. Όλα τα μέλη της ομάδας είχαν εμπειρία σε θεατρικές παραστάσεις για παιδιά. Διαβάσαμε και μελετήσαμε πολλά βιβλία για μωρά και πειραματιστήκαμε μέχρι να φτιάξουμε μια παράσταση στην οποία τα μωρά να ανταποκρίνονται και να περνάνε καλά.

Πως μπορεί να κρατηθεί το ενδιαφέρον τόσο μικρών θεατών;

Υπάρχουν πολλά στοιχεία που παίζουν ρόλο στο να κρατήσουν το ενδιαφέρον των μωρών. Στην παράσταση μας τα μωρά κάθονται σε μαξιλάρες γύρω από τη σκηνή ώστε όλη η παράσταση να γίνεται στο οπτικό τους επίπεδο. Επίσης σε όλη τη διάρκεια της παράσταση υπάρχουν διαδραστικά κομμάτια στα οποία παίζουμε με τα μωρά ώστε να ανανεώνουμε την προσοχή τους. Γενικά η παράσταση είναι μια πλούσια από πλευράς σκηνικών, αντικειμένων και κουστουμιών, με σκοπό να τραβάει συνεχώς την προσοχή τους. Έχουμε διαφορετικά υφάσματα, μάσκες, φούσκες, φώτα, χρώματα και πάνω απ’ όλα ζωντανή μουσική.

Πιστεύετε ότι ένας θεατής μπορεί να διαμορφωθεί από τόσο μικρή ηλικία;

Φυσικά! Τα μωρά μαθαίνουν τα πάντα από μικρά οπότε γιατί όχι και το θέατρο. Είναι απίστευτο να βλέπεις το πώς κάθονται ήσυχα και παρακολουθούν αλλά και τις αντιδράσεις που έχουν κατά τη διάρκεια της παράστασης. Κάτι απίστευτο που συμβαίνει συχνά είναι ότι τα μωρά στο τέλος χειροκροτούν μαζί με τους γονείς τους.

Τι μπορεί να κερδίσει ένα παιδί από την εμπειρία της παράστασης;

Στην παράστασή μας τα μωρά έρχονται σε επαφή με καταστάσεις που δεν θα συναντήσουν στον καθημερινό κόσμο. Γνωρίζουν 3 πολύ φιλικά πουλάκια, βλέπουν πούπουλα να πέφτουν από τον ουρανό, τούρτες να χτίζονται μπροστά τους. Ο κόσμος της φαντασίας είναι πολύ σημαντικός για τα μωρά και η παράσταση «Θα βγω απ’ το αυγό» θέλει να τα ταξιδέψει εκεί. Αλλά πάνω απ’ όλα ο βασικός μας στόχος είναι τα μωρά και οι γονείς να περάσουν καλά. Να ψυχαγωγηθούν και να μοιραστούν αυτή την εμπειρία ως οικογένεια.

photos by Stelios (3)
Τι αντιδράσεις παρατηρείτε συνήθως στα παιδιά;

Τα μωρά αντιδρούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Κάποια απλά παρακολουθούν ήσυχα την παράσταση, άλλα γελάνε και χειροκροτούν στις διαδραστικές σκηνές, υπάρχουν επίσης μωρά που εστιάζουν στις μικρές λεπτομέρειες, όπως η υφή ενός υφάσματος ή τα φώτα του θεάτρου. Κάθε μωρό αντιδρά διαφορετικά και οι αντιδράσεις τους αυτές είναι η παράσταση που παρακολουθούν οι γονείς. Τα μωρά κοιτάνε εμάς και οι γονείς τα μωρά τους.

Τι σας συγκινεί σ΄ αυτή την παράσταση; Γιατί;

Προσωπικά λατρεύω να βλέπω τις αντιδράσεις των μωρών και το πώς οι γονείς τους συμμετέχουν σ’ αυτό που γίνεται. Κάποιοι γονείς περιγράφουν αυτό που γίνεται λεκτικά στα μωρά τους, κάποιοι κάνουν αντιδράσεις έκπληξης, χαράς και άλλων συναισθημάτων σε αυτό που συμβαίνει και σαν αποτέλεσμα τα μωρά τους κάνουν το ίδιο. Άλλοι γονείς αντιγράφουν αυτά που κάνουμε εμείς, και τέλος άλλοι απλά παρακολουθούν χωρίς να κάνουν κάτι και αφήνουν τα μωρά τους να ερμηνεύσουν αυτά που βλέπουν με το δικό τους τρόπο. Μου αρέσει πολύ που η παράστασή μας παρέχει ξεχωριστές οικογενειακές στιγμές για τους θεατές.

 

photos performance (2)

Ταυτότητα Παράστασης:
Τίτλος: Θα Βγω από τ’ Αυγό
Εμπνευσμένο από το παραμύθι «Ο Λευτέρης, ένα περιστέρι δίχως ταίρι» της Μαρίνας Πλεμμένου
Ιδέα-Σκηνοθεσία: Ομάδα Anumati
Μουσική: Δάφνη Φαραζή
Σκηνικά-Κουστούμια: Χριστίνα Κωστέα
Φωτογραφίες-Αφίσα: Νίκος Καρανικόλας
Παίζουν: Νάντια Δαλκυριάδου, Έλενα Ζάχου, Σάρα Τοσκάνο
Διάρκεια: 45 λεπτά
Έναρξη: 21 Οκτωβρίου
Έως: Τέλος Δεκεμβρίου
Παραστάσεις κάθε Σάββατο στις 10:30, 12:00 και 13:30
Εισιτήρια: 15 ευρώ (1 γονιός και μωρό), 20 ευρώ (2 γονείς και μωρό)
Θέατρο Άβατον, Ευπατριδών 3 Γκάζι, μετρό Κεραμεικός
Πληροφορίες-Κρατήσεις: 210-3412689, www.theatroavaton.gr

TagsΘέατρο Άβατον
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    Πασού του Στέφανου Παπατρέχα στο Θέατρο Άβατον

    24 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Φροσύνη / Πασού του Στέφανου Παπατρέχα σε σκηνοθεσία Λάζαρου Βαρτάνη & Στέφανου Παπατρέχα στο Θέατρο Άβατον

    10 Ιανουαρίου 2022
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Φίλιππος Ζαρφειάδης / Το θέατρο των δικαιωμάτων

    27 Μαρτίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Tango Bar του Περικλή Κοροβέση στο Θέατρο Άβατον

    25 Οκτωβρίου 2019
    By Cue Team
  • Παιδί

    Βασιλική Λαθύρη / Η μουσική της φιλίας

    21 Νοεμβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Cue Me In

    Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

    29 Μαρτίου 2019
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf