CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Παπαδόπουλος / Ανθρώπινες διαστάσεις συλλογικών εμπειριών

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Νίκος Χρονόπουλος

      13 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H Μαρίνα Σάττι ζωντανά στο VOX για μία εμφάνιση

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Workshop φωτογραφίας με την Γεωργία Πονηράκου στο Tag

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη στο ...

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • 1ο Πολυθεματικό Φεστιβάλ HUMAN CAST Inclusive Art Festival

      7 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Κατερίνα Κυρμιζή & Νίκος Γρηγοριάδης στο Μουσικό Κουτί

      17 Νοεμβρίου 2022
      0
    • ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΙ σε επιμέλεια Δημήτρη Τρίκα στο Δρομοκαΐτειο

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Η ξεχωριστή ερμηνεύτρια της νέας γενιάς, Μυρτώ Βασιλείου, επιστρέφει στο Faust!

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Ελένη Βιτάλη και Χρήστος Θηβαίος / Μια απρόβλεπτη συνάντηση στο Γυάλινο Μουσικό ...

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνα Ράικου

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer: Dear Violet / The roots of violets

      14 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Αγγελίτσα

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Όλια Ντακογιάννη

      9 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Ταυλάς

      30 Νοεμβρίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Ελένη Φίλιππα / Επιστροφές και βήματα

Ελένη Φίλιππα / Επιστροφές και βήματα

By Ήβη Βασιλείου
21 Φεβρουαρίου 2017
640
0

Η ηθοποιός Ελένη Φίλιππα μας μιλάει για την παράσταση του νέου έργου της Φρίντας Μιράμπιτα (Χαράς Κιούση) ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ που παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα. Πρόκειται για την ιστορία μιας γυναίκας που επιστρέφει στην ζωή από τον θάνατο, έχοντας συναντήσει τον αγαπημένο της παππού. Μνήμες, εμπειρίες και σκέψεις πάνω στο ζήτημα του θανάτου, της απώλειας, της ζωής σε μια παράσταση που συνομιλεί με την video art, αποτελώντας την αρχή μια ενδιαφέρουσας συζήτησης.

Τι σας αρέσει στο κείμενο της παράστασης; Τι σας συγκινεί;

Αυτό που με συγκίνησε από την αρχή στο έργο, είναι το θέμα του, τι συμβαίνει δηλαδή αμέσως μετά το θάνατό μας, και αν η ψυχή εξακολουθεί να αισθάνεται, ενώ το σώμα είναι νεκρό.

Πως λειτουργεί η παράσταση με την χρήση της video art;

Μου δημιουργεί ένα περιβάλλον «άλλου κόσμου», κυρίως όμως, βοηθά τους θεατές να ταξιδέψουν μαζί μου σ αυτό τον τόπο τον «γεμάτο ακούσματα και σύμβολα».

Είναι ξεκάθαρο πότε ένας άνθρωπος «ζει» και πότε όχι;

Απ ότι φαίνεται, καμιά φορά μπορεί και να κάνουμε λάθος! Ο νους του ανθρώπου πάντως, είναι πλασμένος να αναρωτιέται, να ψάχνει και να ζητά απαντήσεις για την ύπαρξή του και, κυρίως, για το «μετά».

Μπορεί ο άνθρωπος να συμφιλιωθεί με την απώλεια; Αν ναι, ποιος είναι τρόπος;

Νομίζω πως ο άνθρωπος είναι πλασμένος για να προχωρά. Η απώλεια είναι συνυφασμένη με την ίδια τη ζωή μας «αφού από τη στιγμή που γεννιόμαστε ο θάνατος μας παίρνει στάλα στάλα», όπως λέει και ο παππούς στο έργο. Ο καθένας βρίσκει τον δικό του τρόπο να συμφιλιωθεί με την απώλεια και να προχωρήσει.

Οι συγκυρίες και οι συμπτώσεις τι ρόλο παίζουν στην ζωή μας; Πιστεύετε στην μοίρα;

Όσο μεγαλώνω το πιστεύω περισσότερο, όπως πιστεύω ότι ο χαρακτήρας μας είναι η μοίρα μας! Αυτός διαμορφώνει το παρόν και το μέλλον μας.

Υπάρχουν άνθρωποι στην ζωή που είναι αναντικατάστατοι;

Ναι, υπάρχουν και η απώλειά τους αφήνει ένα κενό στη ψυχή μας με το οποίο πρέπει να μάθουμε να ζούμε, χωρίς να διαλύσουμε τη δική μας ζωή.

Ποιο ήταν το προσωπικό σας κέρδος από την συμμετοχή σας στην παράσταση;

Πέρα από το καθαρά καλλιτεχνικό, το ότι αναμετρήθηκα με ένα δύσκολο κείμενο και αυτό είναι πάντα μία πρόκληση για τον ηθοποιό, με οδήγησε στο να ψάξω να βρω μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν αυτή την «επιστροφή από το επέκεινα», μου γέννησε ερωτήματα στα οποία ψάχνω ακόνη απαντήσεις.

Ποιο κομμάτι του κειμένου ξεχωρίζετε; Γιατί;

Μου αρέσει πολύ το κομμάτι που περιγράφει το τι κάνουν και πως συμπεριφέρονται οι δικοί της άνθρωποι, αμέσως μετά το θάνατό της. Είναι γραμμένο με χιούμορ και γλύκα και σε βάζει στη διαδικασία να σκεφτείς το τι θα κάνουν οι δικοί σου άνθρωποι, όταν εσύ θα αποδημήσεις εις Κύριον!

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Συγγραφέας: Φρίντα Μιράμπιτα (Χαρά Κιούση)
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Πολυχρονοπούλου
Σκηνικά – Κοστούμια: Τόνια Αβδελοπούλου
Μουσική σύνθεση–sound design: dub punk
Video art – trailer: gcldp Γιώργος Συμεωνίδης, Άρτεμις Σταθάκου
Σχεδιασμός φωτισμών: Βαγγέλης Μούντριχας
Μακιγιάζ: Διονυσία Κωνσταντίνου
Φωτογραφίες: Αγγελίνα Παγώνη
Πρωταγωνιστούν:
Ελένη Φίλιππα
Τάσος Μπλάτζιος

Παραστάσεις: κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 19.00
Από 30 Ιανουαρίου 2017έως 7 Μαρτίου 2017
Τιμές εισιτηρίων: 12 ευρώ (κανονικό), 8 ευρώ (φοιτητικό, ανέργων, άνω των 65), 5 ευρώ (ατέλειες)

INFO
ΘΕΑΤΡΟ «ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ»
Σατωβριάνδου 36, Στάση μετρό Ομόνοια
Τηλ. 210 52 42 211

TagsΘέατρο Αγγέλων Βήμα

Related articles More from author

  • Νέα

    Θέατρο Αγγέλων Βήμα: Καλλιτεχνικός πρόγραμματισμός 2019-2020 και αναλυτικό πρόγραμμα

    4 Σεπτεμβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Όταν τα χελιδόνια κλαίνε του Mike van Graan στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα

    15 Μαρτίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    ΑFTERPLAY του Brian Friel σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα

    12 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Θέατρο Αγγέλων Βήμα / Καλλιτεχνικός Προγραμματισμός

    31 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Ο Εραστής του Χάρολντ Πίντερ στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα

    12 Νοεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    La Ronde του Arthur Schnitzler σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα

    23 Σεπτεμβρίου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf