CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Ο Κόκκινος Πλανήτης του Αλεξάντρ Μπογκντάνοφ σε μετάφραση Ελένης Μπακοπούλου από τα ...

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ουίσκι, Ένα ταξίδι γευσιγνωσίας από τις Εκδόσεις Ψυχογιός / Ο κόσμος του ...

      8 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Ο Ανήφορος του Νίκου Καζαντζάκη από τις Εκδόσεις Διόπτρα

      2 Ιανουαρίου 2023
      0
    • My Book/Self: Χρυσή Γιάντσιου

      26 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Τσίρος / Η τρωτή πλευρά της δικαιοσύνης

      19 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Παρουσίαση Βιβλίου / Το Χαμένο Ημερολόγιο της «Άλλης» του Μάνου Λαμπράκη

      22 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Γιάννης Παπαδόπουλος / Ανθρώπινες διαστάσεις συλλογικών εμπειριών

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • My Book/Self: Νίκος Χρονόπουλος

      13 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H Μαρίνα Σάττι ζωντανά στο VOX για μία εμφάνιση

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Workshop φωτογραφίας με την Γεωργία Πονηράκου στο Tag

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Επικοινωνία του Πολιτισμού / Masterclass 22 ωρών με τον Άρη Ασπρούλη στο ...

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • 1ο Πολυθεματικό Φεστιβάλ HUMAN CAST Inclusive Art Festival

      7 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Κατερίνα Κυρμιζή & Νίκος Γρηγοριάδης στο Μουσικό Κουτί

      17 Νοεμβρίου 2022
      0
    • ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΙ σε επιμέλεια Δημήτρη Τρίκα στο Δρομοκαΐτειο

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Η ξεχωριστή ερμηνεύτρια της νέας γενιάς, Μυρτώ Βασιλείου, επιστρέφει στο Faust!

      15 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Ελένη Βιτάλη και Χρήστος Θηβαίος / Μια απρόβλεπτη συνάντηση στο Γυάλινο Μουσικό ...

      14 Νοεμβρίου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Μαρίνα Παντελάκη

      30 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Αλεξάνδρα Σταμούλη

      15 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Οδυσσέας Πετράκης

      10 Ιανουαρίου 2023
      0
    • Cue Me In / Κωνσταντίνα Ράικου

      9 Ιανουαρίου 2023
      0
    • The Designer: Dear Violet / The roots of violets

      14 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σαμπίνα Ανδρέα Άλλεν & Ερυφίλη Δρακοπούλου

      12 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Κατερίνα Αγγελίτσα

      11 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Όλια Ντακογιάννη

      9 Δεκεμβρίου 2022
      0
    • Cue Me In / Γιάννης Ταυλάς

      30 Νοεμβρίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Γιώργος Σίμωνας / Το θεατρικό serial ενός serial killer

Γιώργος Σίμωνας / Το θεατρικό serial ενός serial killer

By Ήβη Βασιλείου
7 Δεκεμβρίου 2016
496
0

anterovgaltis_cue-1

Αντεροβγάλτης: Μια θεατρική σειρά τεσσάρων επεισοδίων! Ίσως πιο διάσημος δολοφόνος όλων των εποχών απολαμβάνει τον μύθο του για ακόμα μία φορά σε μία ιστορία που παρακολουθούμε σε τέσσερα θεατρικά επεισόδια. Δολοφονίες, μυστήριο, φόβος και φήμες που κυκλοφορούν ανεξέλεγκτες μεγεθύνοντας την ένταση και την αγωνία. Μια παράσταση σε κείμενο και σκηνοθεσία Γιώργου Σίμωνα, ο οποίος μας μίλησε για την ιδέα, το μυστήριο της θεατρικής της διαδρομής και τις φήμες που κυκλοφορούν ακόμα. 

Ποια ερεθίσματα σας οδήγησαν στην συγγραφή του κείμενου;
Γενικότερα, η κατάσταση του κόσμου την εποχή μας: μια τάση του να μην επεξεργάζεται το υλικό που του δίνεται από τα διάφορα μέσα και να «καταπίνει» την πληροφορία «αμάσητη». Με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα κλίμα φήμης για οποιοδήποτε γεγονός το οποίο μπορεί απλά να είναι ένα ψέμα. Ένα κατασκεύασμα για να οδηγήσουν την μεγάλη μάζα προς τα κάπου. Έτσι έγινε [και γίνεται] με τον Αντεροβγάλτη. Επί της ουσίας, δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος για να ασχοληθεί κάποιος μαζί του. Ο λόγος που ασχολούμαστε είναι το γιατί ασχολούμαστε με αυτόν. Με λίγα λόγια το ερέθισμα είναι ο κόσμος, όχι ο δολοφόνος. Έτσι ξεκίνησα να το γράφω. Κοιτώντας την επιρροή που άσκησε η φήμη ότι ο δολοφόνος επανεμφανίστηκε το 1987/1988, εκατό χρόνια μετά την εμφάνισή του!

Γιατί επιλέξατε να ασχοληθείτε με το συγκεκριμένο πρόσωπο;
Υπάρχουν κλασσικά έργα που είναι δέλεαρ, ρίσκο να τα ανεβάσεις. Θέλουν χρόνο και ωριμότητα και πάνω από όλα θέλουν αγάπη και προσωπική φροντίδα – ασχολείσαι μαζί τους κάποια στιγμή γιατί είναι μέσα στο πλάνο της προσωπικής σου πορείας. Πρέπει να περάσεις κάποια στιγμή. Προσωπικά, ο δικός μου «Σαίξπηρ», είναι ο Αντεροβγάλτης, αυτήν την περίοδο. Κάνω δηλαδή τον προσωπικό μου κλασσικό (μύθο). Θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα πως η φιλοδοξία μου (τουλάχιστον για τώρα) είναι να ασχοληθώ με έναν π.χ Μολιέρο ή Γκαίτε. Και παρ’ ότι το κείμενο του Αντεροβγάλτη δεν είναι κλασσικό, είναι όμως τεράστιος ο μύθος. Ανήκει πια, στους κλασσικούς μύθους, όπως είναι ο Φράνκενστάιν ή ο Δράκουλας.

Πως δουλέψατε για να γίνει θεατρική παράσταση; Ποιες ήταν οι δυσκολίες;
Σε όλους μα σε όλους τους τομείς, βγάλαμε από το μυαλό μας ότι θα δουλέψουμε πάνω σε μια θεατρική παράσταση. Από τον Ιούλιο, έχουμε μπει σε τροχιά κατασκευής μιας σειράς, που παίζεται σε θέατρο. Αλλά ούτε η συγγραφή περιορίστηκε στις θεατρικές συμβάσεις (είναι σενάριο), ούτε η μουσική (είναι soundtrack), ούτε τα σκηνικά (είναι τηλεοπτικά/κινηματογραφικά πλατό επί της ουσίας), ούτε τα φώτα (όλες οι επιρροές είναι από φωτισμούς νουαρ σκηνών). Οι ηθοποιοί εργάστηκαν σε ένα μοντέλο κινηματογραφικής εξέλιξης του έργου, πιο γρήγορα, πιο συμπυκνωμένα και «πετάχτηκε» η θεατρική αίσθηση. Οι θεατές που ήρθαν να δουν το πρώτο, «μπήκαν» από το πρώτο πεντάλεπτο σε αυτή τη φόρμα –και ενθουσιάστηκαν.

anterovgaltis_cue-2

Είναι ξεκάθαρο στην ιστορία –και κατ΄ επέκτασιν γενικά στην ζωή- τι είναι καλό και τι κακό;
Δεν μπορώ να απαντήσω ξεκάθαρα σε αυτό. Ούτε μπορώ να σκεφτώ και να ξαναμιλήσω για πράγματα που έχουν μια δεδομένη αντίληψη στον κόσμο: «ότι το κακό και το καλό συνυπάρχουν, ότι ο άνθρωπος είναι κατά βάση καλός» και άλλα τέτοια. Δεν ξέρω τι είναι ο άνθρωπος. Μάλλον, είναι γεμάτος εκπλήξεις, όπως και η ζωή. Στην ιστορία που κάνουμε, ο άνθρωπος αντιμετωπίζει το απόλυτο κακό – αυτό είναι μια έννοια, που ο θεατής θα ήθελε πολύ να έχει πρόσωπο. Και έχει! Είναι ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης.

Τα μυστήρια έχουν πάντα λύση;
Ναι, γιατί το μυστήριο είναι μια αντιστροφή της λύσης. Το μυστήριο έχει φτιαχτεί από τα υλικά της λύσης, δηλαδή της αλήθειας. Αν κάτι το «λύσουμε» μαθαίνουμε την πραγματικότητα. Οπότε, το μυστήριο έχει φτιαχτεί για να αποκρύψει την πραγματικότητα, κάτι που θέλουμε να μάθουμε. Τα μυστήρια που δεν έχουν λύση, είναι τα μυστήρια που αφορούν την φύση του ανθρώπου, έννοιες μεγάλες που ακόμη στεκόμαστε γυμνοί απέναντι σε αυτές όπως για παράδειγμα ο Έρωτας, ο Θάνατος, ο Χρόνος. Ο Αντεροβγάλτης διαπραγματεύεται ένα τέτοιο μυστήριο. Αλλά δεν θα σας το πω, πρέπει να το συνειδητοποιήσετε εσείς.

Τι αντίκτυπο θα θέλατε ιδανικά να έχει η παράσταση στους θεατές;
Δεν έχω ιδέα! Έχω αφήσει πίσω μου τι «ιδανικά» θα ήθελα για διάφορους στόχους στην δουλειά μου. Προσέχω μόνο να την κάνω σωστά, να συνεργάζομαι καλά με τους δύο ανθρώπους που συμπορεύομαι και έχουμε την ομάδα ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ και το RABBITHOLE και τέλος, προσπαθώ να βελτιώνω το αποτέλεσμα που έρχεται να δει ο κάθε θεατής σε επίπεδο παραγωγής και καλλιτεχνικής πράξης. Το «σπίτι» μας είναι ένα σπίτι δημιουργίας. Αυτό δεν έχει αλλάξει (και δεν θα αλλάξει άμεσα).

Ποιο ήταν το προσωπικό σας κέρδος από την παράσταση;
Ακόμα μετράμε τα κέρδη – αλλά και τις απώλειες. Δεν φτιάχνονται τέτοια πράγματα χωρίς απώλειες, προσωπικού χρόνου, αντοχής και άλλα συναφή. Όποιος νομίζει ότι αυτά καλύπτονται από την καλλιτεχνική δημιουργία (με μεγάλο σεβασμό) έχω να του απαντήσω πως δεν καλύπτονται και ότι πρέπει να σταματήσει να εργάζεται βαραίνοντας την προσωπική του ευχαρίστηση/υγεία κτλ. Πρέπει να είσαι υγιής και ξεκούραστος για να δουλέψεις. Το προσωπικό μου κέρδος θα είναι όταν τελειώσει η σειρά, να είμαι καλά, εγώ και οι συνεργάτες μου. Μετά θα κάνουμε και την αποτίμηση.

Τι να περιμένουμε στα επόμενα επεισόδια;
Θα δείτε.

anterovgaltis_cue-3

Πληροφορίες για την παράσταση
Η ομάδα ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ και το RABBITHOLE παρουσιάζουν:
ΑΝΤΕΡΟΒΓΑΛΤΗΣ | μια θεατρική σειρά τεσσάρων επεισοδίων
ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 2ο: “Στα ίχνη του Μονόκερω”
Πρεμιέρα: Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου / για λίγες παραστάσεις
7 – 23 Δεκεμβρίου 2016 |Τετάρτη έως Κυριακή |21:30 μ.μ.
Κρατήσεις απαραίτητες
Λόγω αυξημένης ζήτησης των εισιτηρίων, προστίθενται τρεις επιπλέον παραστάσεις, 21, 22 & 23 Δεκεμβρίου.
Περίληψη πρώτου επεισοδίου:
Βίντεο
Rabbithole, Γερμανικού 20, Μεταξουργείο
Διάρκεια παράστασης: 80’
Είσοδος: 15 ευρώ / 10 ευρώ (φοιτητικό) / 8 ευρώ (ανέργων – ατέλειες)
Ta εισιτήρια των τριών επεισοδίων: 35 ευρώ (στο ταμείο του θεάτρου)
Τηλεφωνικές κρατήσεις: 210 5249903, ώρες κρατήσεων: 10.00 – 14.00
Οnline προπώληση : viva (online τα πρώτα 10 εισιτήρια κάθε παράστασης στα 12 ευρώ)
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ/ΣΥΓΓΡΑΦΗ: Γιώργος Σϊμωνας
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Νικόλας Πιπεράς, Αφροδίτη Βραχοπούλου, Μαρθίλια Σβάρνα, Νέβενα Ρόσουλιας, Μιχάλης Φραγκιαδάκης, Μιχάλης Παναγόπουλος, Σταύρος Ράγιας, Λήδα Τουλουμάκου, Ελιάν Ρουμιέ, Μαριάννα Λάζαρη, Νατάσα Στεφανάτου, Αχιλλέας Βατρικάς, Γιάννης Γιαραμαζίδης, Ηλίας Μενάγιερ, Κωνσταντίνος Λιναρδάκης
ΜΟΥΣΙΚΗ: Στάθης Νταφαλιάς
ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Γιώργος Σίμωνας, Γιώργος Κορδέλλας
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: Τώνια Ράλλη
ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΕ / ΜΑΚΙΓΙΑΖ: Αλέξανδρος Λόγγος
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΥ: Δημήτρης Τσάλτας

TagsRabbitholeΑντεροβγάλτης

Related articles More from author

  • Νέα

    Δανειστές του Αυγούστου Στρίντμπεργκ στο Rabbithole

    4 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Τώνια Ράλλη & Γιώργος Σίμωνας / Η νοσταλγία ως στάση ζωής

    13 Δεκεμβρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Συνεντεύξεις

    Τατού Δέδε / Τέχνη Παντού, Πάντα Τέχνη

    2 Μαΐου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • ΝέαΠαιδί

    “Τικ Τακ Ντο” Μία μουσικοθεατρική παράσταση για παιδιά στο Θέατρο Rabbithole

    23 Οκτωβρίου 2017
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Κατερίνα Πατσιάνη & Ματίνα Περγιουδάκη / Το αποτύπωμα των μύθων

    21 Μαΐου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Άποψη

    Η χαμένη σοβαρότητα / Ένα κείμενο με αφορμή την παράσταση Η σημασία να είσαι σοβαρός

    28 Ιανουαρίου 2020
    By Αγγελική Κουτελιά

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf