CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΤΟ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ

      22 Ιανουαρίου 2021
      0
    • «Το 3%» της Βίλης Σωτηροπούλου πολιτικό έργο “επιστημονικής φαντασίας” σε online streaming

      22 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Στέφανος Σαχλίκης: Τ' άστρη όπου 'ναι άμετρα βιαζόταν να μετρήσει / Ψηφιακό ...

      21 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Το ημερολόγιο ενός σκύλου της Violet Louise online

      21 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Η Artika γιορτάζει τις Small Size Days 2021 με δωρεάν ψηφιακό εργαστήριο ...

      19 Ιανουαρίου 2021
      0
    • O Γυάλινος Κόσμος του Τενεσί Ουίλιαμς / Live streaming ζωντανά από το ...

      17 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Το δικό μας σινεμά / online streaming από το Θέατρο Άλσος

      14 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Εγκάρσιος Προσανατολισμός / Το νέο έργο του Δημήτρη Παπαϊωάννου

      14 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Παράθυρα / Διαδικτυακές παραστάσεις Θεάτρου Playback από την ομάδα Playback Ψ 

      13 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Το κοινωνικό Συμβόλαιο και ο Λόγος περί της καταγωγής και των θεμελίων ...

      22 Ιανουαρίου 2021
      0
    • λείπει του Θ.Π. Ζαφειρίου από Εκδόσεις Andy’s Publishers

      20 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Άκης Πετρετζίκης - Street Food / Τα αγαπημένα μας

      17 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Όλοι οι λόγοι για να δεις την «Οικογένεια Μπρίτζερτον» στο Netflix!

      11 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Τα φίλτρα του θανάτου της Αναστασίας Κατσούρη από τις Εκδόσεις Αγγελάκη

      11 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Μετά το τέλος της Clare Mackintosh από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο

      11 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Η Έβδομη Σφραγίδα / Σχόλιο στην ομώνυμη ταινία του Μπέργκμαν

      17 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Η Αργυρένια Πελεκάνου μας μιλάει για το βιβλίο της Πες τα ψυχή ...

      8 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Τα αγόρια του Νίκελ του Colson Whitehead από τις Εκδόσεις Ίκαρος

      1 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Ορφέας Περίδης – Μανόλης Ανδρουλιδάκης / Με 2 κιθάρες online streaming

      14 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Η Σαλίνα Γαβαλά μας μαγεύει στην «Όμορφη Πόλη» online streaming Σάββατο 9 ...

      4 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Μίλτος Πασχαλίδης ζωντανά από τον Σταυρό του Νότου

      4 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Ο Λεωνίδας Καβάκος ερμηνεύει Μπαχ στην Επίδαυρο

      22 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Click away από το πωλητήριο του Εθνικού Θεάτρου!

      22 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Μετά το Unbreakable και το Split ο M. Night Shyamalan επανέρχεται με ...

      22 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BAZAAR ΤΗΣ ΔΙΕΞΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ

      21 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Coco / Μια ταινία για μικρούς και μεγάλους!

      17 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Η «APIVITA» ενώνει τις δυνάμεις της με την «Κληρονομιά της Γεύσης» σε ...

      14 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: Hard.Clo / Μια σκληρή ιστορία μόδας

      21 Ιανουαρίου 2021
      0
    • The Designer: Uya / Η σύγχρονη εκδοχή της λαογραφικής αισθητικής

      12 Ιανουαρίου 2021
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Αυγουλλάς

      22 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Σαλίνα Γαβαλά

      21 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Θανάσης Σκαργιώτης

      17 Δεκεμβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Θοδωρής Κοτονιάς

      10 Νοεμβρίου 2020
      0
    • The Designer: Kakuru / Αναζητώντας τις ρίζες μας

      3 Νοεμβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Έλενα Γιώργου

      29 Οκτωβρίου 2020
      0
    • Cue Me In / Δανάη Παπαδημητρίου

      20 Οκτωβρίου 2020
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Featured PostsΣυνεντεύξεις
Home›Featured Posts›Μαρία Ζορμπά & Κωνσταντίνος Τσονόπουλος / Ο χώρος των Άλλων

Μαρία Ζορμπά & Κωνσταντίνος Τσονόπουλος / Ο χώρος των Άλλων

By Ήβη Βασιλείου
10 Δεκεμβρίου 2019
502
0
Share:

Κάθε Τετάρτη στην ατμοσφαιρική θεατρική σκηνή του Τρένου στο Ρουφ παρουσιάζεται το έργου του Άγγλου συγγραφέα Philip Ridley, Vincent/ Αίμα στο χιόνι σε σκηνοθεσία Ευθύμη Χρήστου, με την Μαρία Ζορμπά και τον Κωνσταντίνο Τσονόπουλο. Μια μητέρα έχει χάσει το παιδί της υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες και ένα νεαρό αγόρι μόλις έχασε την μητέρα του. Όταν οι δυο τους συναντιούνται, ανακαλύπτουν την αλήθεια για τα γεγονότα και τους εαυτούς τους για να συνειδητοποιήσουν την αυτονόητη, αλλά πιο δύσκολη αλήθεια της ζωής: Οι αδυναμίες μας υπάρχουν όχι ως πληγή, αλλά ως χώρος για να χωρέσουν άλλοι άνθρωποι στην ζωή μας.

Η Μαρία Ζορμπά και ο Κωνσταντίνος Τσονόπουλος μας μίλησαν για την ενδιαφέρουσα συνάντηση, το πριν και το μετά της.

 

Μαρία Ζορμπά

Γιατί η Αννίτα δεν γνωρίζει το παιδί της ενώ το λατρεύει; Πως μπορούμε να γνωρίσουμε πραγματικά αυτούς που αγαπάμε;

Νομίζω την απασχόλησε τόσο πολύ το πρακτικό κομμάτι της ανατροφής του, το πως θα κατάφερνε να τον μεγαλώσει μόνη της χωρίς τον πατέρα του και χωρίς κάποια άλλη
βοήθεια, που έχασε κάπου μέσα σ’ αυτό το παιδί της. “Δεν ήθελα να πιάσει δουλειά σε κανένα εργοστάσιο να καταλήξει όπως εγώ” λέει. Και κάπου μέσα εκεί στο ” δεν θέλω” της αγνοήθηκε το θέλω του Βίνσεντ. Συμβαίνει συχνά σε όλους μας να προβάλουμε τους φόβους και τις ανάγκες μας στους άλλους, χρειάζεται μία ευρυχωρία ψυχής και μυαλού, για να δούμε ποιος είναι ή θέλει να είναι ο άλλος. Σ’ αυτή την ευρυχωρία υπάρχει νομίζω η αγάπη.

Η Αννίτα υπέστη περιορισμούς και εκφοβισμούς από τους γονείς της και εν μέρει τους αναπαράγει στη σχέση της με το δικό της παιδί. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Μάλλον γιατί δεν ξέρει κάτι άλλο. Γιατί έτσι όπως γνώρισε την αγάπη, ή αυτό που αντιλαμβανόταν ως αγάπη, έτσι το επαναλαμβάνει. Είναι εντυπωσιακό να βλέπεις έναν
άνθρωπο που φαίνεται ότι έχει σπάσει τα δεσμά του μετά να πηγαίνει λίγο πιο κάτω και να δημιουργεί άλλα- μερικές φορές πιο ισχυρά. Χρειάζεται διαύγεια για να  ξεφύγει κανείς από την επανάληψη. Κι αυτή τη διαύγεια είναι δύσκολο να την έχει μια γυναίκα βουτηγμένη στην καθημερινή μάχη της επιβίωσης. Έρχεται μετά όταν είναι πια αργά. Όπως αυτός ο λαμπερός ουρανός που βλέπει η Αγαύη με το κεφάλι του γιου της στα χέρια της.

Πως ήταν η συνάντηση με αυτόν τον ρόλο; Τι νέο έμαθες για σένα από αυτή; Σκέφτεσαι το παρελθόν και το μέλλον της; Αν ναι, πως;

Ήταν μια μαλακή, ήρεμη και σταδιακή συνάντηση. Με απλές κινήσεις που κάναμε μαζί με τον Ευθύμη Χρήστου τον σκηνοθέτη μου, σχεδόν ψηλαφιστά. Το πρόσωπο ερχόταν με
μεγάλη βία προς το μέρος μου, και έπρεπε να κάνω κάτι διαφορετικό εγώ, για να μην συγκρουστούμε. Και κάπως έτσι έγινε μια ένωση αργή αλλά σταθερή. Έμαθα απ’ αυτήν για
την δική μου εσωτερική βία και έπαρση, ένοιωσα πράγματα σε σχέση με ένα διαφορετικό σώμα, το σώμα που έχει γεννήσει ένα παιδί, συνάντησα την ηλικία μου – κάτι που δεν μου
έχει συμβεί πολλές φορές στη σκηνή.
Στο παρελθόν της βλέπω ένα κορίτσι που χρειάστηκε να κάνει πιο πολλά απ’ όσα μπορούσε και αλλοιώθηκε απ’ αυτό. Στο μέλλον της θέλω να την φαντάζομαι σε μια μητρική σχέση
με τον Ντέιβι. Δύο άνθρωποι σε μια προσωπική ερημιά που θα καταφέρουν να αναγνωρίσουν ο ένας τον άλλο. Έχω αυτή την ελπίδα.

Κωνσταντίνος Τσονόπουλος

Είναι ένοχος ο Ντέιβι για αυτό που συνέβη στον Βίνσεντ; Γιατί ενώ τον αγαπούσε δεν έδρασε την κρίσιμη στιγμή;

Ο Ντέιβι δεν είναι ένοχος και δεν ξέρουμε ακόμα και αν προσπαθούσε να αντιδράσει αν τελικά θα κατάφερνε κάτι ή αν θα πέθαινε και ο ίδιος. Αυτό που πιστεύω είναι ότι νιώθει ένοχος μιας και δεν αντέδρασε και αυτό είναι κάτι που το κουβαλάει.

Γιατί αναζητά την επικοινωνία με την Αννίτα; Τι νομίζεις ότι επιθυμεί από αυτό ιδανικά;

Είναι η ανάγκη του να επικοινωνήσει όλο αυτό που συνέβη ανάμεσα σ΄αυτόν και τον Βίνσεντ. Θέλει να μάθει για τον Βίνσεντ όσα δεν πρόλαβε ο ίδιος να του πει, θέλει να μιλήσει και να μοιραστεί με κάποιον όλο αυτό το βάρος που κουβαλάει και νομίζω πως νιώθει υποχρέωση να ενημερώσει την Ανίτα για το ποιος πραγματικά ήταν ο γιος της.

Πως ήταν η συνάντηση με αυτόν τον ρόλο; Τι νέο έμαθες για σένα από αυτή; Σκέφτεσαι το παρελθόν και το μέλλον του; Αν ναι, πως;

Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη συνάντηση. Χρειάστηκε να σκάψω πολύ βαθιά, να μπω σ΄έναν καινούριο κόσμο, να ρωτήσω, να μάθω, να ακούσω, να διαβάσω… Ταυτίστηκα σε πολλά σημεία με τον Ντέιβι, σε άλλα προσπάθησα να τον καταλάβω και να τον δικαιολογήσω. Μου αρέσει πολύ η διαδικασία του να δικαιολογείς έναν ήρωα, γιατί μετά σε απελευθερώνει σκηνικά. Για το παρελθόν του το κείμενο μας δίνει αρκετά στοιχεία πάνω στα οποία έχτισα ολόκληρο το βιογραφικό του. Όσο για το μέλλον του, το φαντάζομαι φωτεινό. Μετά από το βράδυ με την Ανίτα, νομίζω ο Ντέιβι βρίσκει τρόπο να ξεφύγει από το παρελθόν του και να δει μπροστά, καθαρός πια και ελεύθερος. Αν έγραφα την συνέχεια του έργου, θα έδενα με δεσμούς φιλίας τον Ντέιβι και την Ανίτα. Μια μάνα που βρήκε έναν γιο, και ένα παιδί που βρήκε μια μητέρα.

VINCENT / Αίμα στο Χιόνι σε σκηνοθεσία Ευθύμη Χρήστου στο Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ

Ταυτότητα παράστασης

Σκηνοθεσία – Δραματουργική επεξεργασία: Ευθύμης Χρήστου

Παίζουν οι: Μαρία Ζορμπά, Κωνσταντίνος Τσονόπουλος

Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος

Επιμέλεια σκηνικού χώρου: Άννα Σαπουνάκη

Ενδυματολογική επιμέλεια: Δήμητρα Λιάκουρα

Επιμέλεια κίνησης: Φαίδρα Σούτου

Φωτογραφίες, Γραφιστικά: Δημήτρης Γκέλμπουρας (forbidden.designs)

Φωτογραφίες: Υπατία Κορνάρου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Δέσποινα Πέττα

Παραστάσεις

Κάθε Τετάρτη στις 20.30

Διάρκεια παράστασης: 70’

Εισιτήρια: 12 € γενική είσοδος, 10 € φοιτητικό & για ανέργους, 5 € ατέλεια

Early bird αγορά εισιτηρίου μέσω Viva: 8€ (Ισχύει έως 31 Οκτωβρίου)

Ηλεκτρονική προπώληση: www.viva.gr

Facebook page: https://www.facebook.com/vincentbyridley/

Αμαξοστοιχία – Θέατρο Το Τρένο στο Ρουφ

Tηλ.: 2105298922, 6937604988

καθημερινά (εκτός Δευτέρας) 10.00–14.00 & 18.00–22.00

Σιδηροδρομικός & Προαστιακός Σταθμός Ρουφ, επί της Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως

10’ με τα πόδια από το ΜΕΤΡΟ Κεραμεικός

TagsΤο Τρένο στο Ρουφ
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Featured PostsΣυνεντεύξεις

    Ευθύμης Χρήστου / Το θέατρο ως συζήτηση, βήμα, άγγιγμα

    26 Φεβρουαρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    VINCENT / Αίμα στο Χιόνι επανέρχεται σε σκηνοθεσία Ευθύμη Χρήστου στο Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ

    14 Οκτωβρίου 2019
    By Cue Team
  • Cue Me InFeatured Posts

    Cue Me In / Δημήτρης Φουρλής

    29 Ιανουαρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Vincent / Αίμα Στο Χιόνι του Philip Ridley σε σκηνοθεσία Ευθύμη Χρήστου στο Τρένο στο Ρουφ

    19 Φεβρουαρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Stamboul Train του Γκράχαμ Γκρην στο Θεατρικό Βαγόνι της Αμαξοστοιχίας – Θεάτρου το Τρένο στο Ρουφ

    23 Οκτωβρίου 2019
    By Cue Team
  • Παρουσιάσεις

    Vincent / Αίμα Στο Χιόνι σε σκηνοθεσία Ευθύμη Χρήστου στο Τρένο στο Ρουφ

    3 Απριλίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

Τα Αξύριστα Πηγούνια του Γιάννη Τσίρου στο Θέατρο Μικρό Χορν σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μετά το τέλος της Clare Mackintosh από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο

Kakuru Handmade Jewelry

Artiko Handmade Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr

© 2018 CueMagazine. All Rights Reserved

☢ designed by titouf