CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στην Περιφέρεια Αττικής

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Εκθέτοντας τη “Βία του Βίου” / Παρουσίαση εργαστηρίου θεατρικής έκφρασης και προσωπικής ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Τρείς αδερφές #NOT / Από το εργαστήρι της σχολής του Ίασμου στο ...

      20 Ιουνίου 2022
      0
    • Οικόπεδα με θέα του David Mamet σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη στο Θέατρο ...

      19 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Η ΙΜΑΝΥ σε ένα εντυπωσιακό κοντσέρτο για μία φωνή και 8 τσέλο! ...

      9 Μαΐου 2022
      0
    • ONIRAMA την Παρασκευή 13 Μαΐου στο Vox

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer: Eroe / Η ροή της δύναμης

      23 Μαρτίου 2022
      0
    • Cue Me in / Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη 

      21 Μαρτίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Θεόφιλος Μανόλογλου & Νίκη Μαστροκάλου / Αληθινές ιστορίες από αληθινούς ανθρώπους

Θεόφιλος Μανόλογλου & Νίκη Μαστροκάλου / Αληθινές ιστορίες από αληθινούς ανθρώπους

By Ήβη Βασιλείου
4 Φεβρουαρίου 2019
1131
0
Share:

Ο Brandon Teena, σε μια επαρχιακή πόλη της Αμερικής, βρίσκεται αντιμέτωπος με τους ανθρώπους μιας μικρής κοινότητας γιατί είναι διαφορετικός, έρχεται αντιμέτωπος με τις κοινωνικές προκαταλήψεις και την ρόπη τους να συντηρούνται και να μεγεθύνονται, έρχεται αντιμέτωπος με τον ίδιο του τον εαυτό και την ανάγκη του να υπάρξει όπως εκείνος επιθυμεί, επιτρέποντας στον εαυτό του να εκφράσει ελεύθερα την σεξουαλικότητά του, να δεχτεί την εσωτερική του αλήθεια, να εξελίξει τα χαρίσματά του. Ο Στέλιος Καλαϊτζής σκηνοθετεί στο Θέατρο Vault την αληθινή ιστορία του Brandon Teena που προσπάθησε να ενταχθεί στο αυστηρό πλαίσιο μιας κοινωνίας και να ζήσει κρύβοντας μια αλήθεια που δεν τον αφορούσε, αλλά όταν αποκαλύφθηκε αποδείχθηκε καθοριστική για την ζωή του. Ο Θεόφιλος Μανόλογλου και η Νίκη Μαστροκάλου μας μίλησαν για το έργο, την παράσταση και τις αληθινές ιστορίες που καθορίζουν τις ζωές μας. 

 

Τι σας συγκινεί στο συγκεκριμένο έργο;

Θεόφιλος Μανόλογλου: Μιλάμε για μια αληθινή ιστορία που συνέβη πριν 25 χρόνια. Είναι συγκινητική  η προσπάθεια ενός υπαρκτού προσώπου, εγκλωβισμένου σε ένα λάθος σώμα και παγιδευμένου σε κρίση σεξουαλικής και ανθρώπινης ταυτότητας, να κατανοήσει τον εαυτό του, να αγαπήσει και να αγαπηθεί αλλά ουσιαστικά να επιβιώσει στα πλαίσια μιας συντηρητικής και  αδιάλλακτης κοινωνίας.

Νίκη Μαστροκάλου: Το γεγονός ότι το συγκεκριμένο έργο βασίζεται σε αληθινά γεγονότα, είναι από μόνο του αποστομωτικό. Η προσέγγιση μιάς αληθινής ιστορίας σαν αυτή που πραγματεύεται το έργο, σου προκαλεί συγκίνηση, βαθύ αίσθημα ευθύνης και εντείνει την ευαισθησία σου. Η ιχνηλάτηση της αλήθειας έγινε με σεβασμό και αγάπη. Μέσα από την τόση ασχήμια της ζωής, προβάλλει το φως!

 

Πώς δουλέψατε για να γίνει η παράσταση;

Θεόφιλος Μανόλογλου: Έχοντας ως πυρήνα μια ομάδα από πρώην συμφοιτητές της δραματικής σχολής, διαμορφώθηκε το αρχικό κείμενο της παράστασης, που αφού επιμελήθηκε από τον σκηνοθέτη μας Στέλιο Καλαϊτζή, πήρε την τελική του  μορφή.  Στη συνέχεια, ακολούθησαν εντατικές πρόβες μηνών, οι οποίες υπήρξαν κοπιαστικές αλλά και δημιουργικές ταυτόχρονα και με την  αγαστή συνεργασία και σύμπραξη όλων των συντελεστών, φτάσαμε στο σημερινό αποτέλεσμα.

Νίκη Μαστροκάλου: Μετά τα διάφορα στάδια συγγραφής του κειμένου, και επιμέλειας από το σκηνοθέτη  Στέλιο Καλαϊτζή, σταθήκαμε ομαδικά σε ζητήματα αισθητικής. Η εμπιστοσύνη στην αισθητική άποψη και στο ταλέντο του σκηνοθέτη, μας ένωσε σε ένα κοινό στόχο: να κάνουμε ρεαλιστικό θέατρο. Δύσκολο εγχείρημα, επίπονο, και προκλητικό. Δεν πτοηθήκαμε από τις δυσκολίες , αντικειμενικές και υποκειμενικές, αλλά πήραμε στήριξη  από το ομαδικό πνεύμα, που στιγμή δεν κάμφθηκε, και την εμπιστοσύνη, τόσο στο κοινό μας όραμα, όσο και στο πνεύμα του σκηνοθέτη μας.

 

Τι νέο μάθατε από όλη αυτή τη διαδικασία; Ποιο ήταν το προσωπικό κέρδος από την συμμετοχή σας σε αυτή τη δουλειά μέχρι στιγμής;

Θεόφιλος Μανόλογλου: Όλη αυτή η διαδικασία μου έμαθε ότι τα πράγματα πρέπει να γίνονται στο σωστό χρόνο. Για να πραγματοποιηθεί οτιδήποτε σωστά, είναι αναγκαίο να έχουν πρωτίστως ωριμάσει οι συνθήκες και μετά έπονται όλα τα υπόλοιπα. Όσο για το προσωπικό μου κέρδος από αυτή τη δουλειά, αυτό ήταν κυρίως η γνωριμία μου με τους ανθρώπους που συνεργάστηκα και με τους οποίους αναπτύξαμε το δικό μας κώδικα και μια πολύ καλή χημεία. Και επιπλέον, όταν ασχολείσαι με τέτοια έργα, έρχεσαι αντιμέτωπος και με τα δικά σου διλήμματα.

Νίκη Μαστροκάλου: Για μένα προσωπικά, όλα ήταν καινούργια σε αυτή τη διαδικασία. Είναι η πρώτη μου δουλειά σε ό,τι αφορά στην υποκριτική τέχνη, και το κέρδος μου είναι πολλαπλό, και σε πολλά επίπεδα. Επιπλέον, ήταν ένα προσωπικό μου στοίχημα: να «σπάσω» τις βαθιά ριζωμένες  δομές και φόρμες του καλλιτεχνικού παρελθόντος μου, και να ανταπεξέλθω στην απλή, έως ωμή, αλήθεια του ρεαλιστικού θεάτρου. Δεν ξέρω σε τι βαθμό το κατάφερα, αλλά η πορεία προς αυτό το είδος θεάτρου, με γεμίζει χαρά!

Υπάρχουν έργα δυσκολότερα από άλλα; Αυτό τι απαιτήσεις είχε; Πώς προσεγγίσατε την ψυχοσύνθεση τόσο ιδιαίτερων ανθρώπων;

Θεόφιλος Μανόλογλου: Πιστεύω ότι κάθε έργο έχει τη δική του δυσκολία. Και το συγκεκριμένο έργο είχε τις δικές του απαιτήσεις, όσον αφορά την προσέγγιση των χαρακτήρων του.  Εκτός από τη λεπτομερή ανάλυση τους, απαίτησε  έρευνα με στόχο τη μη διαστρέβλωση αληθινών προσώπων και γεγονότων και κατανόηση  του κοινωνικού πλαισίου στο οποίο τα πρόσωπα αυτά έδρασαν.

Νίκη Μαστροκάλου: Δε νομίζω ότι υπάρχουν δυσκολότερα έργα από κάποια άλλα, σε αντικειμενική βάση. Οι εξατομικευμένες δυσκολίες του κάθε ηθοποιού, σε συνδυασμό με την ομαδική συνδιαλλαγή και τον ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης του σκηνοθέτη, συνθέτουν τη δυναμική κάθε έργου. Στο ”Brandon Teena” ο λόγος από μόνος του, δε βοηθά. Ο τρόπος προσέγγισης του λόγου, με ρυθμό, μέτρο, κίνηση και αισθητική άποψη, είναι η «ανάγνωση» του έργου μας. Όλοι οι ρόλοι παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η Λίντα, που υποδύομαι, είναι αντιφατική, αλλά και συγχρόνως ξεκάθαρη προσωπικότητα! Ακούγεται οξύμωρο αυτό που λέω, αλλά τέτοιου είδους δίπολα συνθέτουν την υποκριτική πρόκληση.  Αγάπησα τη Λίντα.

 

Γιατί η κοινωνία ακόμα και στις μέρες μας, μετά από τόσους αγώνες φοβάται το διαφορετικό; Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό;

Θεοφιλος Μανόλογλου: Επειδή το να αποδομήσεις χρόνια ριζωμένες αντιλήψεις και προκαταλήψεις, απαιτεί κόπο, γνώση και ανατροπή των όσων γνωρίζουμε. Πράγμα που μόνο με την παιδεία και την συνεχή ενημέρωση και κοινωνική εκπαίδευση των νέων ανθρώπων μπορεί να επιτευχθεί.

Νίκη Μαστροκάλου: Πάντα θα υπάρχει – ευτυχώς –  κάτι διαφορετικό, κάτι καινούργιο. Το θέμα είναι ο φόβος που προκαλεί. Η γνώση, και όχι απλώς η πληροφορία, ελαχιστοποιεί το αίσθημα ανασφάλειας που πηγάζει από το άγνωστο, το οποίο προκαλεί φόβο και εκτονώνεται με το θυμό. Η γνώση είναι το κλειδί! Η Παιδεία.

Τι απαιτεί να κάνουμε και να διαθέτουμε η διαδρομή μας προς την αυτογνωσία;

Νίκη Μαστροκάλου: Η ύψιστη μορφή γνώσης, είναι η αυτογνωσία. Μακρύς, υπέροχος δρόμος, ευτυχώς χωρίς τέλος! Αρκεί να είμαστε ανοιχτοί, δεκτικοί, δοτικοί.

 

Ποια είναι επαναστατική πράξη στην εποχή μας;

Θεόφιλος Μανόλογλου: Η αξιοπρέπεια, η ευγένεια, η ειλικρίνεια, η ενσυναίσθηση.

Νίκη Μαστροκάλου: Να συνεχίσεις να εκπλήσσεσαι, μέχρι τέλους.

 

Σε τι πιστεύετε;Τι σας δίνει δύναμη;

Θεόφιλος Μανόλογλου: Η οικογένειά μου και οι δικοί μου άνθρωποι.

Νίκη Μαστροκάλου: «Πίστη, Ελπίς, Αγάπη. Μείζον δε τούτων, η Αγάπη».

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία-Επιμέλεια κειμένου: Στέλιος Καλαϊτζής

Σκηνογραφία: Γιώργος Λυντζέρης

Ενδυματολογική Επιμέλεια: Ελισάβετ Λάτσιου-BRAINSHOT

Βοηθός Ενδυματολογίας: Jerry Scott’s

Πρωτότυπη μουσική: LOU

Επιμέλεια κίνησης: Έλιο Φοίβος Μπέικο

Φωτισμοί: Άννα Ρεμούνδου

Βοηθοί σκηνοθεσίας: Γιέλενα Γκάγκιτς, Μαίρη Βούλγαρη

Φωτογραφία: Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Επιμέλεια κομμώσεων: INBERLIN hairstyling

Trailer: Στέλιος Καλαϊτζής, Midnight Pictures

Σχεδιασμός αφίσας: Ιωάννα Μαρασιώτη

Official Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=j_h7dhGKX_E

Facebook page : https://www.facebook.com/BrandonTeenaVault/

Παραγωγή: AUDE SAPERE

 

ΠΑΙΖΟΥΝ

Θεόφιλος Μανόλογλου, Νίκη Μαστροκάλου, Μελανία Μπαλτσίδου, Ιάσονας Παπαματθαίου, Εύη Τσάφου, Ελένη Φαλατάκη, Αναστάσης Χριστοφιλόπουλος

 

*Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ

*ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ

 

 

INFO!

Το έργο «Brandon Teena»  κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018 στο Vault και θα παίζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη

ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 80′ (χωρίς διάλειμμα)

 

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Γενική είσοδος: 12 ευρώ

Προπώληση Viva : 10 ευρώ : https://www.viva.gr/tickets/theater/vault-thatre-plus/brandon-teena/

Φοιτητές / Σπουδαστές / Κάτοχοι Κάρτας Πολυτέκνων / ΑμΕΑ / Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας (ΟΑΕΔ): 10 ευρώ
Ατέλειες: 5 ευρώ

 

Πολυχώρος VAULT THEATRE PLUS

Μελενίκου 26, Γκάζι, Βοτανικός

Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός (8′ περίπου με τα πόδια)

Πληροφορίες-κρατήσεις: 213 0356472 / 6949534889

(για τηλεφωνικές κρατήσεις 11:00 – 14:00 και 17:00 – 21:00)

TagsΘέατρο Vault
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Συνεντεύξεις

    Στέλιος Καλαϊτζής / Οι διαδρομές των ιστοριών

    8 Μαρτίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    «Χαρίκλεια Καβάφη» σε κείμενο-σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη με την Ασπασία Κράλλη στο Θέατρο Vault

    22 Μαρτίου 2022
    By Cue Team
  • Νέα

    Η Ψιλικατζού στη σκηνή του Πολυχώρου VAULT σε διασκευή – σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά

    23 Οκτωβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Ανδρόγυνο, μια στερεοτυπική φάρσα με κουρασμένες λέξεις στο Vault

    6 Φεβρουαρίου 2020
    By Cue Team
  • Νέα

    Brandon Teena σε κείμενο-σκηνοθεσία Στέλιου Καλαϊτζή στον Πολυχώρο Vault

    9 Νοεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Νέα

    Ευγενία ντε Φρανβάλ του Μαρκήσιου ντε Σαντ στον πολυχώρο Vault

    6 Μαΐου 2018
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf