CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Χριστίνα Σουγιουλτζή / Εκεί που οι λέξεις κινούνται

Χριστίνα Σουγιουλτζή / Εκεί που οι λέξεις κινούνται

By Ήβη Βασιλείου
26 Οκτωβρίου 2018
611
0
Share:

Η ομάδα  χορού και ακροβασίας κι όμΩς κινείται  παρουσιάζει την παράσταση με τίτλο “Μάστερ και Μαργαρίτα”,  από την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου, στο θέατρο ΡΟΕΣ , στο Γκάζι. H Χριστίνα Σουγιουλτζή μας μίλησε για το κείμενο του Μπουλγκάκοφ, αυτά που την οδήγησαν σ΄αυτό και αυτά που ανακάλυψε εκεί και την παράσταση όπου οι λέξεις γίνονται κίνηση.

 

Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο έργο και θέμα;

  • Απαντά στην απογοήτευση με χιούμορ, σάτιρα και φαντασία. Στην εποχή του Μπουλγκάκοφ, η επανάσταση είχε συμβεί, μόνο που δεν έφερε τα αποτελέσματα, που αναμένονταν. 
  • Η λέξη απογοήτευση,  μάλλον δεν είναι αρκετή, να εκφράσει το άδειο, το τρομακτικό, ψυχρό κενό, που προκύπτει από μια κατάσταση, όπου όλοι υποκρίνονται , καταδίδουν και διεκδικούν, μέσα σε καινούριο κοινωνικό ιστό, θέσεις εξουσίας. 
  • Σε αυτό ακριβώς το σύμπαν, ο Μπουλγκάκοφ μεταμορφώνει τους ανθρώπους, από τέρατα σε καρικατούρες. Συμπονά, διασκεδάζοντας, την ανθρώπινη αδυναμία και εμφανίζει μαγικά, υπερφυσικά πλάσματα, ανάμεσα στους κανονικούς ανθρώπους , κάτι σαν τα ξωτικά στο Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας, να παραμορφώνουν την πραγματικότητα και τελικά να φέρνουν τη λύση. 
  • Ο ίδιος ο Διάολος με τη συνοδεία του κατεβαίνει στη Μόσχα, σε μια πόλη που δεν πιστεύει πια σε τίποτα, ούτε στο Υπερφυσικό , ούτε στην Επανάσταση , ούτε στο Μέλλον, ούτε στον Άνθρωπο. 
  • Και είναι αυτή η συνθήκη, η τόσο παράλογη δηλαδή συνύπαρξη του πραγματικού με το φανταστικό, που επιτρέπει στον έρωτα να υπάρξει. 
  • Η Μαργαρίτα πρέπει να μεταμορφωθεί σε δαίμονα, να γυμνωθεί από όλο της το έχει, να εμπιστευτεί το παράλογο, την ελάχιστη πιθανότητα, για να πετάξει ελεύθερη πάνω από την πόλη και  να  ξαναβρεί  τον αγαπημένο της  Μάστερ.  
  • Θα ζήσουν για πάντα μαζί. Μεταφέρονται σε αυτό που λέμε “μετά Θάνατον Ζωή”. Και ίσως ο Θάνατος , να μην είναι ο πραγματικός βιολογικός θάνατος. Ίσως να είναι μια δυνατότητα Ανάστασης, το ξεκίνημα μιας καινούριας ζωής. Όπου ο Χριστός συμφιλιώνεται με τον Πόντιο Πιλάτο, όπου ο Διάβολος κουρασμένος, αποκοιμιέται και γελά στον ύπνο του. 

Πως δουλεύετε για τις παραστάσεις σας; Πως γίνεται ο λόγος κίνηση;

Πιστεύω όταν έχεις κάτι στο μυαλό σου, με κάποιο τρόπο, ίσως μη συνειδητό, περνάει μέσω της κίνησης. 
Συνήθως αποφασίζουμε ένα γενικό πλαίσιο, στη συγκεκριμένη, τη χρήση της σκαλωσιάς ως κεντρικό άξονα. Τα πρόσωπα επίσης έχουν μεγάλη σημασία. Είναι αυτά που γεννούν ή φέρουν την κίνηση, τη μουσική, το φως. Τέλος η διαδικασία της πρόβας είναι ένα φίλτρο. Επιβιώνουν κάποια, τα πιο επίμονα, κινητικά υλικά. Αυτά, τελικά αποτελούν και τη σύνθεση της παράστασης. Σημαντικό μέρος της επεξεργασίας στις παραστάσεις μας,  γίνεται μετά την πρώτη παρουσίαση τους. Η επαφή με τους προσκεκλημένους και η λειτουργία της παράστασης, σε σχέση με την επιθυμία της ομάδας, έχουν τον τελικό λόγο.   

Πάντα όλα κινούνται ή μπορεί να υπάρξει και κάτι εξ’ ολοκλήρου στατικό; 

Όλα κινούνται. Ακόμα και στην περίπτωση του τετελεσμένου, γεγονός σφραγισμένο στο παρελθόν, ο τρόπος με τον οποίο επηρεάζει το παρόν το αναγκάζει να αλλάζει σημασίες, ερμηνείες και  βαρύτητα.

Τι καθορίζει την ζωή και τις ανθρώπινες σχέσεις; 

Ως απάντηση, παραθέτω ένα απόσπασμα από το μανιφέστο των κονστρουκτιβιστών/ ρώσικη πρωτοπορία…..καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχθηκε στα χρόνια της οκτωβριανής επανάστασης και μετά βυθίστηκε στην απογοήτευση, αφού πρώτα στιγμάτισε την παγκόσμια τέχνη:

Πέρα από τις στάχτες και τα ερείπια του παρελθόντος και τα κάγκελα του μέλλοντος, 

μπροστά σας, 

διακυρήσσουμε, ότι η πιο μεγάλη ομορφιά είναι η πραγματική ύπαρξη.

Η ζωή δε γνωρίζει ούτε καλό , ούτε κακό , ούτε τη δικαιοσύνη σα μέτρο ηθικότητας. Η ανάγκη είναι η μεγαλύτερη και η πιο σωστή από όλες τις ηθικότητες.

Η ζωή δε γνωρίζει ορθολογιστικές αφηρημένες αλήθειες σα μέτρο γνώσης: το γεγονός είναι η μεγαλύτερη και η πιο σίγουρη από όλες τις αλήθειες.

Τα γεγονότα της ζωής είναι τυχαία συμβάντα ή προσωπικές επιλογές;

Μια αναλογία από τα δύο.

Τι σας συγκινεί σ΄αυτή την παράσταση; Τι κερδίσατε από την μέχρι τώρα πορεία αυτής της δουλειάς; 

Με συγκινεί το τέλος……

“Ποιός είπε οτι δεν υπάρχει στον κόσμο ο αληθινός , ο πιστός αιώνιος έρωτας;

Να του κόψουν τη γλώσσα του ψεύτη.

Λοιπόν σας ταλαιπώρησαν πολύ; Η ευγένεια υποχρεώνει.

-Νομίζω πως είναι  ώρα, είναι αργά. Μην τα χάνετε και μη φοβάστε τίποτα!

Καθένας θα έχει τύχη, ανάλογη με την Πίστη του. 

-Τί θέλετε για τον εαυτό σας;

Εκείνη υποχωρεί και φεύγει, μαζί με το συνοδό της, προς τη σελήνη. 

-Εκεί, εκεί σε λίγο θα συναντήσετε την αυγή. 

Να σεργιανίζετε τη μέρα κάτω από τις βυσσινιές. Να φτιάξετε το νέο άνθρωπο. Όλα τελειώσαν και όλα τελειώνουν. Και σας, θα σας φιλήσω στο μέτωπο και όλα θα σας έρθουν όπως πρέπει.

Ήρθε η ωρα να σας αφήσω.

Μετά από λίγο σκοτείνιασε. Όλα χάθηκαν, λες και δεν υπήρξαν ποτέ στον κόσμο. 

Ο ψίθυρος για τις δυνάμεις του πονηρού ακουγόταν στις ουρές, μπροστά στα γαλακτοπωλεία, στα τραμ , τα μαγαζιά , τα διαμερίσματα , στις κουζίνες στους σταθμούς τις στάσεις και τις παραλίες. 

Οι καλλιεργημένοι άνθρωποι συμφώνησαν με την άποψη της αστυνομίας: Συμμορία Υπνωτιστών.

Έτσι λοιπόν όλα ξεκαθάρισαν.

Τα μόνα θύματα μετά την αναχώρηση του Βολάντ, ήταν οι μαύροι γάτοι.”

 

ΘΕΑΤΡΟ ΡΟΕΣ

Ιάκχου 16 στο Γκάζι.

Παραστάσεις κάθε Παρασκευή, Σάββατο & Κυριακή στις 21.00

τιμές εισιτηρίων: 12 ε. γενική είσοδος, 10 ε. φοιτητικό, 8 ε. ανέργων.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία —Χορογραφία: κι όμΩς κινείται

Ερμηνεία : Bentancor Camilo, Καραχανίδης Αναστάσης, Λινάρδου Αντιγόνη, Μαλκότσης Ερμής Μερεντίτη Αγγελική, Σουγιουλτζή Χριστίνα, Τόμπορης Χρόνης

Μουσική: Αντωνίου Κλέων( ηλεκτρική κιθάρα), Μπάμπης Παρίτσης (βιολί)

Σκηνικά : Bentancor Camilo

Φωτισμοί: Αθανασοπούλου Μαρία

Κοστούμια : Μάνεση Αγγελική, Μουζάκη Φανή

Φωτογραφίες : Μαργκετουσάκης Γιάννης

TagsΘέατρο Ροές
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Χορός

    In case of loss: Kóka&Panú / Κ. Ευθυμιάδου & Π. Μανουηλίδης στο Θέατρο Ροές

    6 Δεκεμβρίου 2018
    By Cue Team
  • Cue Me In

    Cue Me In / Χριστίνα Σουγιουλτζή

    7 Φεβρουαρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Featured PostsΣυνεντεύξειςΧορός

    Ερμίρα Γκόρο / Η εμπειρία της συνάντησης

    25 Ιανουαρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Ο Ξεπεσμένος Δερβίσης του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη από τη Φένια Παπαδόδημα στο Θέατρο Ροές

    31 Οκτωβρίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    AMID / multimedia dance performance της Χρυσάνθης Μπαδέκα στο Θέατρο Ροές

    21 Μαρτίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    ΧΟΡΕΙΕΣ ΧΩΡΩΝ του Georges Perec από την Αλεξάνδρα Καζάζου και την Καλλιτεχνική Ομάδα TRANSATLANTIC στις Ροές

    15 Φεβρουαρίου 2022
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf