CueMagazine

Main Menu

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact

logo

CueMagazine

  • Αρχική
  • Θέατρο
    • ΜΗΔΕΙΑ του Ευριπίδη από την εφηβική θεατρική ομάδα «Εμείς Εμείς»

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • COUNTLESS από την Μαρκέλλα Μανωλιάδη στον Χώρο Φιατ

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Λεονί εν αναμονή του Ζωρζ Φεντώ σε σκηνοθεσία Τάσου Πυργιέρη

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • Άλκηστη του Ευριπίδη από τον Γιόχαν Σίμονς στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Αλέξης Ζορμπάς του Νίκου Καζαντζάκη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα από τον Οκτώβριο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Mamma Mia στο City Garden Festival by Cristmas Theater

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Αντιγόνη του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ραπτοτάσιου στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Για τι πράγμα μιλάμε όταν μιλάμε για αγάπη στο Θέατρο Νέου Κόσμου

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οκτώβριος στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Νέα
    • Συνεντεύξεις
    • Παρουσιάσεις
    • Δοκιμές
    • Χορός
    • Παιδί
  • Βιβλία
    • «Ο Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα» /  Τα άπαντα του έργου του Νίκου Καζαντζάκη ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • My Book/Self: Μαρία Καλούδη

      29 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Γιώργος Πατεράκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Χρήστος Μπότσης

      15 Μαΐου 2022
      0
    • Χριστίνα Θανάσουλα / Όψεις και οπτικές του φωτός

      15 Μαΐου 2022
      0
    • My Book/Self: Λίνα Ροδοπούλου

      17 Απριλίου 2022
      0
    • Σχετικά με το τίποτα του Woody Allen από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

      4 Απριλίου 2022
      0
    • Παρουσίαση του βιβλίου της Μαρκέλλας Καζαμία Ταξίδια με τις λέξεις στον Ιανό

      28 Μαρτίου 2022
      0
    • My Book/Self: Ανθούλα Χαιροπούλου 

      22 Μαρτίου 2022
      0
    • Νέες Κυκλοφορίες
    • Βιβλιοθήκη
    • Συγγραφείς
    • My Book/Self
    • Stories
  • The City
    • Το πρώτο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που προσφέρει εξειδίκευση στην “Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” είναι ...

      30 Ιουνίου 2022
      0
    • Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

      28 Ιουνίου 2022
      0
    • H συναυλία του καλοκαιριού! Patti Smith Quartet - Σάββατο 25 Ιουνίου στο ...

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Ute Lemper τραγουδά Αstor Piazzolla / 7 Ιουλίου στη Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      23 Ιουνίου 2022
      0
    • Το Εθνικό Θέατρο στο πολυκατάστημα Αttica για τρίτη φορά

      21 Ιουνίου 2022
      0
    • Οι Moderat στη σκιά της Ακρόπολης στις 16/7 στο Ηρώδειο στο πλαίσιο ...

      9 Ιουνίου 2022
      0
    • Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Ένα ελληνικό μουσικό πορτρέτο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος ...

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Η Νατάσσα Μποφίλιου τη Δευτέρα 27 Ιουνίου στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά

      6 Ιουνίου 2022
      0
    • Ο Πάνος Μουζουράκης στο Θέατρο Άλσος Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

      29 Μαΐου 2022
      0
    • Spots
    • Mουσική
    • Σινεμά
    • Σειρές
    • Εκθέσεις
    • Σεμινάρια
  • Cues
    • The Designer: The Grey Fox Linoprints / Χαράσσοντας δρόμο προσωπικό

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Αχιλλέας Σπαής

      27 Ιουνίου 2022
      0
    • Cue Me In / Σοφία Λιάκου

      28 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Αντώνης Κυριακάκης

      23 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Gishh / The strength of sensitivity

      22 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χρίστος Μοδέστου

      9 Μαΐου 2022
      0
    • Cue Me In / Χριστίνα Χριστοφή

      8 Μαΐου 2022
      0
    • The Designer: Femad / Η θυληκότητα της καθημερινότητας

      6 Απριλίου 2022
      0
    • Cue Me In / Παύλος Δαμιανίδης

      2 Απριλίου 2022
      0
    • The Designer
    • X-Cue-Me
    • Me
    • People
    • Άποψη
    • Cue Me In
  • Blog
    • Road Trip
    • Point of You
  • Info
    • About
    • Contact
Συνεντεύξεις
Home›Θέατρο›Συνεντεύξεις›Ευθύμης Χρήστου / Όψεις, οπτικές και φίλτρα του θεάτρου

Ευθύμης Χρήστου / Όψεις, οπτικές και φίλτρα του θεάτρου

By Ήβη Βασιλείου
18 Δεκεμβρίου 2017
438
0
Share:

17342828_10208847071480646_5890391851278160402_n

Ο Ευθύμης Χρήστου δεν είναι μόνο ηθοποιός. Είναι ένας άνθρωπος που αγαπά το θέατρο σε βάθος. Παρακολουθεί παραστάσεις, οργανώνει παραγωγές, κινητοποιεί σχέδια. Ανακαλύπτει κείμενα, συμμετέχει σε αξιόλογες δουλειές, προσεγγίζει και κατανοεί την ζωή μέσα απ΄τα φίλτρα του θεάτρου. Μας μίλησε για την δύναμη που αντλεί από το θέατρο -και που την επιστρέφει-, για την ταινία Ussak που έλαβε μέρος και παρουσιάζεται αυτήν περίοδο στο σινεμά και για την παράσταση του έργου Η Γυάλα της Τζένης Δάγλα που παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Άσπας Τομπούλη στο Θέατρο Φούρνος κάθε Δευτέρα και Τρίτη, όπου βρίσκεται μαζί με την Μάνια Παπαδημητρίου

Τι σε συγκινεί στο συγκεκριμένο έργο;

Η πραγματική προσπάθεια για ζωή. Από όποιον και αν προέρχεται.

 

Μπορεί να είναι το ίδιο δύσκολη η ζωή ενός ανθρώπου που ζει στον τόπο του με έναν πρόσφυγα; Σε κάθε περίπτωση, ο αγώνας για επιβίωση είναι το ίδιο απαιτητικός;

Ο καθένας ξυπνάει με την προσωπική του ιστορία. Όταν ανοίγεις το παράθυρο, την τηλεόραση, το ίντερνετ και η μία τραγωδία διαδέχεται την άλλη, καταπίνεις τη δική σου. Όπως λέει και η Μάνια ως Λούση “Ένας μεγάλος πόνος γιάτρεψε τους μικρούς.” Δεν υπάρχει όμως μονάδα μέτρησης στη δυσκολία και τον πόνο. Ο καθένας ζει τον δικό του. Υπάρχουν τόσα σώματα πνιγμένα ή σκοτωμένα και εμείς συζητάμε τι χρώμα είναι. Το ίδιο χρώμα έχει ο θάνατος από όπου κι αν κατάγεται και την ίδια μυρωδιά το πεθαμένο σώμα. Το σίγουρο είναι ότι στον αγώνα αυτόν κανένας δεν επιλέγει να ζει ή να πεθαίνει έτσι.

 

Πως δούλεψες για να προσεγγίσεις την ψυχοσύνθεση ενός ρόλου που αποτελεί τόσο ευαίσθητη περίπτωση;

Δεν τόλμησα καν να σκεφτώ πώς μπορεί να αισθάνεται ένας άνθρωπος μπροστά στο θάνατο. Με την καθοδήγηση της Άσπας και της Φαίδρας, προσπάθησα να βρω μια σωματική αγωνία να κρατηθεί όπως μπορεί από κάπου.

 

Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της εποχής μας από την σκοπιά του έργου; Είναι η εποχή που καθορίζει τους ανθρώπους ή το αντίστροφο;

Ο παγκόσμιος πόλεμος μέσα στον οποίο ζούμε. Όχι μόνο αυτός με τις βόμβες αλλά και ο άλλος που δε φαίνεται με γυμνό μάτι. Σε κάθε περίπτωση η θυσία στο βωμό είναι άνθρωποι. Η εποχή τι φταίει! Εμείς είμαστε αυτοί για τους οποίους γράφει η ιστορία… Είτε χρησιμοποιώντας την ύλη που μας παρέχεται για την ανθρώπινη υγεία και το ευ ζειν είτε για τη δημιουργία όπλων. Η εποχή εδώ ήταν, εδώ είναι και θα είναι. Εμείς τι αφήνουμε στο πέρασμά μας;

24059098_10210756883624756_1357377070007006268_n

Είσαι αισιόδοξος για το μέλλον;

Δε γίνεται αλλιώς. Πρέπει σε κάτι να πιστεύουμε για να ζούμε! Και εγώ πιστεύω σε όλα αυτά που δεν έχω κάνει ακόμα!

 

Ποια θα χαρακτήριζες επαναστατική πράξη στην εποχή μας;

Την καθημερινή απόλαυση της ζωής!

 

Το θέατρο τι χαρίζει στην ζωή σου; Πως σκέφτεσαι το μέλλον σου σ΄αυτό;

Από τη στιγμή που μπήκα σε αυτή την ιστορία και άρχισα να ασχολούμαι με το θέατρο άλλαξαν πολλά στο μυαλό μου! Ο τρόπος με τον οποίο σκέφτομαι και αντιμετωπίζω τα πράγματα! Όλα! οι ανθρώπινες σχέσεις, η ανθρώπινη ύπαρξη, η πολιτική… Δε λέω πως κάποιος που δεν ασχολείται με το θέατρο δεν κάνει την ίδια δουλειά, εγώ απλώς τα βρίσκω όλα μέσω του θεάτρου. Αυτό υπήρξε δάσκαλός μου από όταν βγήκα από το σχολείο, κάπως διαμορφώθηκα μέσα σε αυτό. Είναι ένα συνεχές ψάξιμο που με ενδιαφέρει πολύ! Αυτό που ξέρω είναι πως θα ήθελα να συνεχίσω να βλέπω τα πράγματα μέσα από αυτό. Θα ήθελα να είναι το μέσο μου για πολλά χρόνια.

 

Τι διάβασες τελευταία που σε συγκίνησε;

Έχω καιρό να διαβάσω κάτι και να συγκινηθω.
Κάτι που με φόρτισε όμως πρόσφατα ήταν η ταινία “Ussak” του Κυριάκου Κατζουράκη και της Κάτιας Γέρου, που έκανε πρεμιέρα πριν λίγες μέρες. Είχα την τύχη να είμαι ένα πολύ μικρό κομμάτι της. Αλλά δεν την είχα δει.
Πρόκειται για μια χώρα μετά από χρόνια, για την Ελλάδα, ξεπουλημένη, εξευτελισμένη, με τον άνθρωπο να εμφανίζεται ως αναλώσιμο. Πήγα, λοιπόν, στην πρεμιέρα. Όταν γυρνούσα προς το σπίτι, ξανακοίταξα γύρω μου σαν να είχα να βγω καιρό από εκεί μέσα. Τρόμαξα με την πραγματικότητα που είχε κάτι που υποτίθεται πως είναι φανταστικό.

Τι σου δίνει χαρά και δύναμη στην καθημερινότητα;

Μια ήσυχη βόλτα, ένα κρασί με φίλους, μια ωραία παράσταση, άνθρωποι που γνωρίζω με ίδιες σκέψεις και θέματα προς επίλυση, οι στόχοι που πραγματοποιούνται, θα μπορούσα να γράψω πολλά, ευτυχώς!

 

Ποια φράση από τον ρόλο σου σε συγκινεί;

Λέει ο Αχμέτ στο τέλος του μονολόγου και μέσα στην προσπάθεια για αντοχή : “Ο κόσμος είναι φτιαγμένος από νερό, αυτό σκέψου, δεν κολυμπάς απλώς πας μια βόλτα. Έλα αγόρι μου, κάνε μια βόλτα ως εκεί, περπάτα ως εκεί.. “

 

 

21739965_696702633852053_2398269491254854604_n

Η Γυάλα της Τζένης Δάγλα στο Θέατρο Φούρνος

Σκηνοθεσία – Δραματουργική επεξεργασία: Άσπα Τομπούλη

Επιμέλεια σκηνικού χώρου/ κοστούμια: Χριστίνα Παπούλια

Σύνθεση ήχων/ μουσική επιμέλεια : Δημήτρης Ιατρόπουλος

Φωτισμοί : Αποστόλης Τσατσάκος

Επιμέλεια κίνησης : Φαίδρα Σούτου

Video: CO.MOD.DOR

Βοηθός σκηνοθέτη: Ευθύμης Χρήστου

Φωτογραφίες προγράμματος : Παύλος Μαυρίδης  ||  Φωτογραφίες παράστασης : Ελένη Μολφέτα

Επικοινωνία : Δέσποινα Ερρίκου

Παραγωγή : Θέατρο Φούρνος

Παραστάσεις : Κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 9.15μμ

Θέατρο Φούρνος, Μαυρομιχάλη 168, Εξάρχεια.

 

Για την ταινία Ussak του Κυριάκου Κατζουράκη διαβάστε εδώ.

TagsΘέατρο Φούρνος
0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Νέα

    Παναγιώτης Γαβρελάς / Ιστορίες ενηλικίωσης

    30 Ιανουαρίου 2019
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    To Μήνυμα του Αργύρη Χιόνη από την Ομάδα APUS για 4 παραστάσεις στο Θέατρο Φούρνος

    9 Σεπτεμβρίου 2021
    By Cue Team
  • Συνεντεύξεις

    Νάνα Παπαδάκη / Μια ζωή στο θέατρο

    22 Μαΐου 2022
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Λεόντιος & Λένα: ένα τραγούδι για το τίποτα από την ομάδα Neko στο θέατρο Φούρνος

    15 Μαρτίου 2019
    By Cue Team
  • Νέα

    Αμερικάνικος Βούβαλος του David Mamet σε σκηνοθεσία Θανάση Σαράντου στο Θέατρο Φούρνος

    9 Μαΐου 2022
    By Ήβη Βασιλείου
  • Νέα

    Οι Φάρσες από το φθινόπωρο στο Θέατρο Φούρνος

    6 Σεπτεμβρίου 2021
    By Cue Team

Leave a reply Ακύρωση απάντησης

Παράσταση της Εβδομάδας

 

Βιβλίο της Εβδομάδας

Μέρα / νύχτα: Ταξίδια στο σκριπτόριο και Άνθρωπος στο σκοτάδι του Paul Auster κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Not Today Jewelry

24 Goat Handmade Tote Bags

Βρείτε μας στο Facebook

INFORMATION

  • About
  • Contact
  • Terms of Use

Follow us

  • Facebook
  • Instagram
info@cuemagazine.gr | ©2022 CueMagazine All Rights Reserved | ☢ designed by titouf